ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی

ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی

ااگرچه ایده های خوب زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود دارد و یک بازاریاب اینترنتی و یا فعال در وب باید ازآنها برای رونق و کسب پول استفاده کند ولی هر ایده و نظری مناسب کسب درآمد نیست. لذا ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی هم کم نیستند که با استفاده از آنها در کسب و کار اینترنتی با شکست مواجه می شود.

زندگی در حال تغییر و تحول اساسی است و با این تغییرات ، نگاه به زندگی، نوع نیاز مردم و خواسته های آنها هم متحول شده و دچار تغییر می شود. با تنوع نیازهای مردم و مشتریان، راه حل های جدید برای رفع نیاز مردم ضروری می شود و این کار را کمی سخت می کند چون همیشه باید ایده نو و جدیدی ارائه داد. اما هر ایده اعم نو یا قدیمی نمی تواند مثمر باشد و چه بسا نتیجه معکوس داشته باشد.

دلایل عدم موفقیت ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی

اینکه چرا یک ایده نامناسب بوده و در پایان با شکست مواجه می شود دلایلی زیادی ذکر می شود که ما در این مقاله سایت پول یابی قصد بررسی آن را داریم . مشاهده می شود برخی افراد ایده های ناب در راه اندازی کسب درآمد از اینترنت دارند ولی به دلایلی نمی تواند آن را عرضه کنند و یا در اجرا موفق باشند که این دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد می تواند به دلایل زیادی وابسته باشد. ( یافتن ایده های استارتاپی و کسب درآمد اینترنتی)

از جمله این عوامل می تواند عدم شناخت و بررسی بازار هدف و یا مطالعه نداشتن و بی تجربگی در کار باشد. و یا اینکه ایده ای آگاهانه یا ناآگاهان با ایده های قدیمی و حتی منسوخ شده قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند و معلوم است که احتمال موفقیتشان کم می باشد. در ادامه ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی را معرفی خواهیم کرد.

تعریف ایده

تعریف ایده به نقل از ویکی پدیا این گونه است:

« ایده در حقیقت یک تصور ذهنی است. شاید بتوان ایده دادن را اولین گام برای حل یک مشکل یا برآورده کردن یک نیاز دانست. به عبارت دیگر ایده ساده‌ترین راه حلی است که انسان در برابر یک مسئله یا نیاز به آن فکر می‌کند. هر چند می‌توان یک ایده را بسط داد و پیچیده کرد. »

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد جدید در تلگرام

ایده کسب و کار اینترنتی باید طوری باشد که در مرحله اول نیاز مردم را رفع کند. متاسفانه بعضی از افراد هستند که بعضی از کسب و کارهای اینترنتی را با ایده اشتباه می گیرند. مثلا راه اندازی یک سیستم وبلاگ دهی و یا راه اندازی یک سایت نیازمندی های آنلاین نمی تواند ایده خوبی برای کسب و کار اینترنتی به حساب بیایند. متاسفانه برخی بدون مطالعه دچار شکست در راه اندازی چنین کسب و کارهایی می شوند. اما چرا ایده راه اندازی سیستم وبلاگ دهی امروزه جوابگو نیست و با شکست مواجه می شود و بسیاری از مدیران بعد از مدتی فعالیت مجبور به تعطیلی آن شدند؟

چرا راه اندازی وبلاگ از ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی است؟

اولین دلیل این بود که تعداد بسیار زیادی سیستم وبلاگ دهی در ایران فعالیت می کنند که واقعا راه اندازی سیستم وبلاگ دهی جدید در بین این همه سایت اشتباه است.

دومین دلیل این بود که وب سایت شاید به همراه قالب های وبلاگ ها ریسپانسیو نباشند و همین باعث می شد کاربران موبایلی به سمت سایت نیایند. البته کاربران موبایلی خیلی کم هستند که وبلاگ نویسی کنند. شاید هم اصلا کاربر موبایلی وجود نداشته باشد که با موبایلش وبلاگ نویسی کند.

سومین دلیل این بود که عده ای از مدیران برای اینکه به صفحه اول گوگل بیایند عجله می کنند و دست به سئوی کلاه سیاه می زنند. در شروع کار شاید نمی دانتد که ممکن است به ضرر سایت باشد ولی در نهایت سایت از طرف گوگل پنالتی شده و از نتایج جست و جو به کلی محو می شود.

ایده های قدیمی کسب درآمد از اینترنت را بگذارید در همان زمان قدیم بماند . زمان جدید ایده های نو می خواهد.

 از ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی راه اندازی سایت نیازمندی است

یکی دیگر از ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی ایجاد سایتهای ثبت آگهی و نیازمندی به شکل قدیمی و یا کپی برداری از زمان حاضر است .راه اندازی چنین کسب و کارهایی واقعا فایده ای ندارد و کسب درآمدی به همراه نخواهد داشت. مثلا با وجود شیپور و دیوار و این همه سایت که در زمینه آگهی رایگان فعالیت می کنند راه اندازی چنین سایتی اشتباه است. یا مثلا با وجود این همه انجمن گفت گو آیا درست است انجمن گفت گو راه اندازی کنید؟ کسب و کارهایی که این چنین هستند و اشباح شده اند زیاد است. اصلا یکی از دلایل اصلی شکست در کسب و کارهای اینترنتی همین است. نداشتن ایده مناسب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده ناب در کسب و کار اینترنتی

با این تفاسیر بسیاری از دوستان هستند که باز هم مشتاق به راه اندازی چنین کسب و کارهایی هستند و پیش خودشان فکر می کنند اگر آن ها توانسته اند پس ما هم می توانیم. در صورتی که واقعا چنین نیست. البته این را هم بگویم اگر ایده جدیدی برای راه اندازی کسب و کارهای قدیمی دارید (مثلا راه اندازی شبکه اجتماعی مختص مدیران) حتما راه اندازیش کنید ولی اگر دقیقا همان ها را می خواهید تکرار کنید واقعا به شما پیشنهاد می کنم این کار را نکنید. ( ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی)

سخن پایانی ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی

هر ایده ای مناسب کسب درآمد و یا شایسته براس سرمایه گذاری نیست. کسب و کارهایی که در این مقاله سایت پول یابی مثال زدم به دلایلی که ذکر کردم، نمی توانند ایده های خوبی باشند. یا بهتر است اینطور بگویم که اصلا نمی توانند ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشند. اگر درست به آنها نگاه کنیم ایده ای هایی که در واقع ایده نیستند. ایده چیزی است که واقعا مشکل گشای مردم و بر طرف کننده نیاز و خواسته مشتریان و مردم باشد.  ایده خوب ایده ای است که مشکل مردم را رفع کند. مطمئن باشید ایده ای که به خوبی مشکل مردم را رفع کند ۱۰۰ درصد پول ساز خواهد شد. بین پول ساز بودن یک ایده و رفع نیاز مردم رابطه تنگاتنگی وجود دارد.

توصیه می شود همواره با مطالعه و بررسی ایده خوب را انتخاب کنید و کسب و کار جدید خودتان را با ایده های قدیمی و اشباح شده آغاز نکنید. باز تاکید و توصیه می شود برای راه اندازی کسب و کار خود در اینترنت بیشتر فکر کنید و بیشتر تحقیق کنید.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.