کسب درآمد از اینترنت در خواب

کسب درآمد از اینترنت در خواب

اگرچه عنوان را کسب درآمد از اینترنت در خواب نام گذاری کردم ولی منظور این است که چه کارهایی انجام دهیم که در همه حالات حتی در سفر، موقع خواب، زمان تفریح، جشن و …. کسب درآمد اینترنتی داشته باشیم. شاید مهمترین مزیت و فایده کسب درآمد از اینترنت این است که محدودیت زمانی و مکانی برای پول درآوردن ندارد و در هر لحظه ای می توان کسب درآمد از اینترنت را تجربه کرد.

با رشد تکنولوژی و نفوذ سریع اینترنت در سالهای اخیر کسب و کار سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی و کسی درآمد از اینترنت داد . این فضای جدید به خاطر مزایای فراوان به صورت رشد کرد و امروزه با رشد فزاینده در حال تغییر بازار کسب و کار می باشد. کسب درآمد از اینترنت به صورت دائمی و کاملا اتوماتیک انجام می شود و در هر لحظه حتی مان خواب هم می توان پول درآمد و درآمد کرد. سوال این واقعا امکان کسب درآمد از اینترنت در خواب واقعی می باشد و شعار نیست؟

امکان کسب درآمد از اینترنت در خواب

وقتی کسب درآمد از اینترنت به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسانی باشد طبیعی است که کسب درآمد از اینترنت در خواب دیگر غیر ممکن و خیال پردازانه نیست . شیوه های زیادی برای تحقق فرایند کسب و کار اینترنتی وجود دارد که ما در اسیت پول یابی ۴ مورد از راهکار تجربه کردن کسب درآمد از اینترنت در خواب را در اینجا فهرست کردیم:

۱- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

یک فرایند مهم و در عین حال کلیدی برای کسب درآمد از اینترنت در خواب داشتن سئول بالای سایت است. سئو یکی از کلیدی ترین کارهایی است که باید در کسب و کار اینترنتی خود پیاده سازی کنید. سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو که منظور همان گوگل است مهمترین نقش را در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی دارد. در واقع شما زمانی نسبت به رقبای خود برتری دارید که جز اولین سایت ها در نتایج جست و جوی کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود باشید.

با توجه به تجربه ثابت شده و تاکید همه کارشناسان حوزه اینترنت، انجام بهینه سازی سایت برای گوگل در اتوماتیک سازی فرایند کسب درآمد از اینترنت الزامی است. و یکی از اصول اساسی در کسب و کارهای اینترنتی به شمار می رود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با رفع مشکلات مردم

۲- تولید محتوای تخصصی یا بازاریابی محتوا

در مقالات مختلف درباره تولید مقالات و محتوای خاص ، اختصاصی و جذاب برای رشد سایت و کسب درآمد اینترنتی تاکید داشتم . تولید محتوای اختصاصی ۶۰ درصد از کارهایی است که باید در سئو انجام دهید و ۴۰ درصد آن مربوط به باقی موارد می شود. در واقع یکی از معیار های اصلی گوگل برای رتبه دهی به سایت ها میزان محتوای اختصاصی است که در آن سایت مشاهده می کند. ( اهمیت تولید محتوا توسط کاربران)

با تولید محتوای رایگان و ارزشمند می توانید مخاطبان هدف خود را به صورت کاملا رایگان به کسب و کار خود بکشانید. با ارائه محتوایی که به درد مخاطبانتان بخورد می توانید اعتماد آن ها را جلب کنید. و از این طریق بتوانید محصولات و خدمات خود را به آن ها بفروشید.( کسب درآمد با تولید محتوا آنلاین)

با تولید محتوای ارزشمند برای مخاطبانتان می توانید برند سازی خود را آغاز کنید. از این طریق یعنی تولید محتوای ارزشمند و رایگان می توانید مخاطبان زیادی را به سمت خود هدایت کنید و اگر همین مخاطبان از شما رضایت داشته باشند اسم کسب و کار شما را بر سر زبان های افراد زیادی می اندازند.

۳- بازاریابی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی

یکی از راههای کسب درآمد از اینترنت در خواب توجه به بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، لینکدین، توئیتر، گوگل پلاس و پیام رسان هایی مثل تلگرام، لاین و وایبر است. امروزه شاهد گسترش شبکه های اجتماعی زیادی بوده ایم. شبکه های اجتماعی فرصتی عالی برای گسترش کسب و کارها بوجود آورده اند. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی بوده اند که فقط توسط شبکه های اجتماعی توانسته اند برند سازی خود را انجام دهند.

به اینکه مهم توجه کنید که فعالیت در شبکه های اجتماعی علاوه بر مفید بودنشان برای سئو، بسیار ارزشمند برای جذب مخاطبان بوده اند. توسط شبکه های اجتماعی حرفه ای در زمینه برند سازی مثل لینکدین می توانید کسب و کار خود را به صورت ویژه ای گسترش دهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی از عاشقان سفر

۴- ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل انبوه

سه مورد بازاریابی اینترنتی و یا راههای افزایش کسب درآمد از اینترنت را شرح دادم فقط برای جذب ترافیک سایت بود. یکی از اصلی ترین ابزار برای راه اندازی کسب و کاری که بتوان توسط آن فرایند درآمد زایی را اتوماتیک کرد ایمیل مارکتینگ یا ارسال انبوه و هدفمند ایمیل به کاربران اینترنتی است. در واقع ما از روش های مختلف بازاریابی اینترنتی یعنی بازاریابی محتوا، سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی برای جذب ترافیک به سایتمان استفاده می کنیم تا در نهایت بتوانیم فرایند کسب درآمد اینترنتی مان را توسط ایمیل مارکتینگ اتوماتیک کنیم.

با سیستم ایمیل مارکتینگ و پیاده سازی آن در وب سایت خود می توانید تمام فرایند درآمد زایی خود را کاملا اتوماتیک وار کنید. همچنین می توانید از طریق این سیستم مشتریان خود را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل کنید.( ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی)

سخن پایانی کسب درآمد از اینترنت در خواب

از آنچه که درباره کسب و کار اینترنتی گفته شد این نتیجه را می توان گرفت که در همه حالت حتی در خواب هم  کسب درآمد اینترنتی امکان پذیر است. با کمی درایت و برنامه ریزی، به راحتی می توان این گونه درآمد زایی و کسب پول را در کسب و کار اینترنتی پیاده سازی کرد. ولی لازمه پیاده سازی این روش این است که ابتدا توسط روش های بازاریابی اینترنتی که در بالا ذکر شد بتوانید ترافیک قابل قبولی را به سایت خود جذب کنید. و سپس توسط ایمیل مارکتینگ فرایند درآمد زایی خود را اتوماتیک و سرعت بیشتری بدهید. کنید.هنگامی که سایت شما ترافیک کافی را نداشته باشد استفاده از ایمیل مارکتینگ فایده ای برای شما ندارد.

راحتی و کسب پول در اینترنت بسیار ساده و راحت بوده اگر راه و روش آن را بدانید در سفر، خواب، تفریح، ماموریت، سر کلاس ، سر کار، در حال رانندگی و … باشید فرقی ندارد در همه حال می توانید با برخی تمهیدات کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.