دو اصل مهم برای میلیاردر شدن

کسب درآمد بالا آرزوی هر کسی است لذا دانستن دو اصل مهم برای میلیاردر شدن از این نظر اهمیت دارد که نظریه پرداز آن، خود یکی از بزرگترین ثروتمندان دنیا محسوب می شود و کسب ثروت و مال فراوان خود را با اتکای و اعتقاد به همین نظرات به دست آورده است.

وارن بافت میلیاردر معروف آمریکایی دو اصل مهم برای میلیاردر شدن را بیان کرده است که در سایت پول یابی قصد دارم تا به بیان و بررسی این نظریه بپردازم. ( نگاه کنید به : هشت اصل طلایی موفقیت در کار)

دو اصل مهم برای میلیاردر شدن

ارائه دهنده نظریه و دیدگاه دو اصل مهم برای میلیادر شدن وارن بافت  Warren Buffett(متولد ۱۹۳۰ ) کارآفرین، بازرگان بزرگ، سرمایه گذار و نیکوکار آمریکایی است که از او با عنوان موفق ترین سرمایه گذار قرن بیستم یاد می شود. در اوماها آمریکا به دنیا آمد و از اینرو به او القاب : پیشگوی اوماها ، جادوگر اوماها و افسانه اوماها دادنده اند

این پیرمرد میلیاردر استاد سرمایه گذاری و نابغه کسب درآمد از هر طریق ممکن و ناممکن است. هیچ کس در جهان قادر نیست به سرعت او کسب پول و ثروت کند بیش از ۸۰ میلیارد دلار سرمایه خالص دارد و نکته جالب اینکه بسیار مقتصدانه و ساده زندگی می کند و بخش زیادی از ثروتش را در راه نیکوکاری خرج کرده است.

دو اصل میلیاردر شدن ، وارن بافت ، کسب ثزوت فراوان

بسیاری از کارشناسان معتقدند که وارن بافت، موفق ترین سرمایه گذار کل تاریخ است و هر چهار سال یک بار ثروتش دو برابر می شود. مشهور است اگر او را در بیابان رها کنند از زیر سنگ هم پول در می آورد.

دو اصل مهم برای میلیاردر شدن از نظر وارن بافت

وارن بافت علاوه بر هوش بالا در سرمایه گذاری، سخنران برجسته ای است و در مجموعه سخنرانی ها و مصاحبه هایش، راز موفقیت در کسب و کار و راههای کسب پول بیشتر را بیان می کند. در واقع وی در این مجموعه سخنرانی ها، دلایل موفقیت و راز میلیاردر شدنش را به اشتراک می گذارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  علاقه به کسب و کار اینترنتی

در میان مجموعه نظرات و پیشنهادات وی دو اصل بیش از بقیه دارای اهمیت است و بیان کننده نکات جالب و هوشمندانه ای برای پیشرفت و کسب ثروت فراوان است که عبارتند از :

۱- کشف استعداد درونی خود

وارن بافت تاکید دارد که برای پیشرفت و رشد کردن، اول از همه باید خود را بشناسید شاه کلید موفقیت این نکته و اصل شاخص می باشد. تاکید می کند که روی استعداد خودتان سرمایه گذاری کنید، استعدادهای خودتان را کشف کنید و به آن بها دهید. زیرا این چیزی است که هیچ کس نمی تواند از شما بدزدد ضمن اینکه قابل تقلید و کپی برداری هم نمی باشد.

وارن بافت در مصاحبه تلویزیونی به شرح و بسط این اصل مهم پرداخت و گفت، اگر هر انسانی در قدم اول استعداد خود را کشف و شناسایی کند و در گام بعدی به طور صحیح و درست و با برنامه مناسب به پرورش آن اقدام کند مطمئن باشید حتما و قطعا موفق خواهد شد.

این موفقیت می تواند در زمینه مالی و یا کسب درآمد و پول بیشتر باشد و یا در زمینه علمی و یا هر زمینه دیگر. مهم کشف استعداد خود و پرورش دادن آن می باشد.

۲- مقروض نبودن در زندگی

وارن بافت اصل دوم برای ثروت شدن را در مصاحبه با یاهو نیوز اینگونه بیان می کند که برای موفق شدن نباید مقروض بود. به طور معمول و عادی، هر انسانی که بدهی و یا قسط ندارد از دارندگان وام و بدهی ، خوشحال تر و شاداب تر است. لذا هدف اصلی زندگی در بخش اقتصادی باید پرداخت بدهی ها و نگرفتن وام ها باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اولین راه ثروتمند شدن

ایجاد ثبات اقتصادی در زندگی کلید موفقیت و رمز افزایش ثروت می باشد و مهم ترین نکته برای تحقق این ثبات اقتصادی، نگرفتن وام ها با بهره سنگین است. شاید وام ها در کوتاه مدت کمک کند ولی وام های با بهره سنگین در درازمدت همه انسان ها را دچار مشکل می کند چرا که بازپرداخت آن بسیار سخت خواهد بود.

لذا وارن بافت توصیه می کند که هیچ وقت مقروض نباشید. داشتن قرض ، افراد را برای فعالیت و مانور اقتصادی محدود کرده و دائم فکر و ذهن او را درگیر می کند و ثبات اقتصادی نخواهد داشت.

سخن پایانی دو اصل مهم برای میلیادر شدن

وارن بافت تاکید می کند که « واقعا در این دنیا نیازی به قرض کردن ندارید. اگر باهوش باشید، قادرید کلی پول دربیاورید، بدون اینکه از کسی قرض کنید.» علت موفقیت افراد در زندگی می‌تواند چیزهای متفاوتی باشد، اما دلایل شکست عمدتا حول محور چند چیز می‌چرخد، از شکست هم به اندازه‌ موفقیت درس بگیرید.

به نظر می رسد که اساس و بنیاد پیشرفت مالی و نیز رشد در زندگی ، توجه به استعداد درونی و پرورش آن است . هر انسانی می تواند موفق باشد به شرطی که اول از همه، درون خود را بشناسد و با کشف استعدادش آن را پرورش دهد .

نکته پایانی اینکه اصول جاودانه موفقیت وارن بافت برای میلیاردر شدن و کسب پول فراوان را شاید بتوان در در یک جمله کوتاه گفت اما دنیایی از معنا و مفهوم به همراه خود دارد.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.