راههای میلیاردر شدن در اینترنت

همه ما علاقه داریم که راههای میلیاردر شدن در اینترنت را بدانیم ولی واقعیت این است که کسب ثروت در اینترنت راحت و سخت است سهل و ممتنع بودن صفت بارز کسب و کار اینترنتی است چیزهای خیلی بدیهی و ساده که تصورش را هم نمی کنیم موجب میلیونر و میلیاردر شدن افراد زیادی در اینترنت شده است .

در سایت پول یابی قصد دارم تا راههای میلیاردر شدن در اینترنت و به عبارتی دقیق تر هشت شیوه و راهی که مدیران سایت های ثروتمند و میلیاردر طی کردند تا به درآمد بالایی برسند را شرح دهم. اگر واقعا به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز هستید می توانید با شناخت دقیق تجارت الکترونیک مدیران این سایت های ثروتمند ، با نحوه کسب درآمد بالا آنان آشنا شوید و ایده های خود را اجرایی کنید.

راههای میلیاردر شدن در اینترنت

افراد و خانواده های زیادی در ایران و جهان هستند که از طریق راه اندازی وب سایت موفق به کسب درآمد میلیارد تومان/ دلاری شده اند. اینکه چگونه این افراد این ثروت کلان را به دست آوردند؟ و نحوه کسب درآمد میلیاردی آنان چگونه است ؟ پرسش بسیاری از کاربران اینترنتی می باشد. برای دستیابی به جواب این پرسش ها باید آنها را به گروه های مختلفی تقسیم کرد تا جواب به دست بیاید.

به طور کلی میلیاردرهای بزرگ اینترنت در ایران و جهان به هشت گروه و یا دسته تقسیم می شوند البته شاید دستجات ریزتر و کوچک تری هم وجود داشته باشد ولی این هشت گروه ، کسب وکارهای اینترنتی را با درآمدهای خیره کننده خود تحت تاثیر قرار دادند و پیشگامان کسب درآمد میلیاردی محسوب می شوند.

راههای میلیاردر شدن در اینترنت ، شیوه میلیونر شدن در اینترنت ، کسب ثروت میلیاردی ، راههای کسب ثروت
شیوه های میلیاردر شدن در اینترنت فراوان بوده و افراد دارای ایده با شناخت این شیوه های پولساز، زودتر از دیگران اقدام می کنند.

اگر کسی می خواهد در اینترنت به درآمد بالا و کلان دست یابد باید راههای میلیاردر شدن در اینترنت را که توسط این افراد طی شده بداند و با ارائه ایده جدید و یا راهکار نوین ، کسب و کار اینترنتی خود را شروع کند. با این مقدمه ، راههای کسب ثروت و درآمد در اینترنت عبارتند از :

۱- ایجاد فروشگاه پرفروش اینترنتی

متداول ترین شیوه کسب درآمد اینترنتی راه اندازی فروشگاه و فروش کالا و محصولات به مشتریان است . نمونه خارجی آن سایت آمازون و نمونه ایرانی آن دیجی کالا می باشد. این دو فروشگاه از طریق فروش آنلاین و محصولاتی که در انبار دارند درآمد میلیاردی کسب کرده اند. اما راز موفقیت این فروشگاه آنلاین پرفروش چیست ؟

این فروشگاههای اینترنتی بزرگ با صداقت رفتار می کنند و مواردی مثل : توضیح کامل محصول شامل، تصویر ، قیمت ، ویژگی ، مواد سازنده ،شرکت تولید کننده ، ضمانت کالا، و همچنین نقد و بررسی آنها همراه با محاسن و معایب را می آورند. مشتری اطلاعات کامل محصول را می بیند و با اطلاع کامل و ضمانت از سوی فروشگاه خریداری می کند.

وقتی مشتری همه چیز را درست مطالعه کند و به اطمینان برسد محصول را در سبد خرید قرار می دهد و آن را می خرد. لذا راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، ساده ترین و شناخته شده ترین شیوه کسب درآمد میلیاردی است به شرطی که درست و اصولی عمل کنید . البته همه فروشگاههای بزرگ از صفر شروع کردند تا به این جایگاه رسیدند پس نباید ترسید.

۲- سایت های نشر خبر ، فایل و ابزارهای اینترنتی

یکی دیگر از راههای میلیاردر شدن راه اندازی سایت های خبری بزرگ ، ارائه فایل های آموزشی و ابزارهای اینترنتی می باشد. این نوع سایتها به دلیل نشر اخبار زیاد و جذب کاربران فراوان و نیز برند شدن در زمینه کاری خودشان ، درآمدهای بسیار کلانی دارند. فقط از راه تبلیغات اینترنتی و جذب اسپانسر پول زیادی به جیب می زند . نمونه بدیهی آن خبرگزاری فارس و سایت پی سی دانلود می باشند.

خبرگراری فارس به دلیل اخبار رایگان و فراوانی که ارسال می کند ترافیک بالایی دارد و درج آگهی در آن بسیار گرانقیمت است وهمیشه هم بخش آگهی آن پر می باشد. سایت های خبری زیادی از این نوع وجود دارند که درآمد بسیار بالایی دارند. در کنار اینها ، سایت هایی هستند که محتوای رایگان و کاربردی هم ارائه می دهند و آنها هم ترافیک بسیار بالایی دارند.

نمونه این سایت ها پی سی دانلود است که به دلیل فایل ها و نرم افزارهای رایگان مثل : فیلم ، بازی ، فایل های گرافیکی، آموزشی ، فونت و… درآمد بالایی از درج آگهی دارند چون ترافیک فوق العاده بالایی دارند. این نوع سایتها هم جزو بزرگترین سایت های ثروتمند ایرانی از نظر جذب آگهی ها محسوب می شوند.

۳- کسب درآمد میلیاردی با سایت آموزشی

همواره در سایت پول یابی و در مقالات متعدد تاکید داشتم که آموزش یکی از بهترین راههای کسب درآمد میلیاردی می باشد این حوزه همیشه خواهان و مخاطبان زیادی داشته و جایی که مخاطبش زیاد باشد، رقابت در آن زیاد بوده و پول های میلیاردی در آنجا جابجا می شود. سایت های آموزشی مطالب را در قالب مقاله ، ویدیو، پادکست ، وبینار و…ارائه می دهند و شروع به کسب درآمد می کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با انواع تبلیغات اینترنتی

در قدم اول برخی از مطالب را برای جذب مخاطب و افزایش ترافیک رایگان ارائه می دهند با افزایش بازدید از سایت و برند و معروف شدن، کم کم فروش محصولات خود را شروع می کنند. زمانی که اعتماد کاربران را جلب کردند و به عنوان برند در اینترنت مطرح شدند، ارائه محصولات پولی را شروع می کنند و درآمدهای فوق العاده بالایی از این راه دارند.

نکته جالب اینکه فروش محصولات در همه زمینه ها از ویدیو، مقاله ،پادکست و…می باشد ضمن اینکه در کنارش به کسب درآمد اینترنتی از طریق ثبت نام و حضور در کلاس های وبینار ، دوره های آموزشی و فروش اکانت vip و… هم می پردازند . علیرغم اینکه سایتهای آموزشی ایرانی و خارجی درآمدهای میلیاردی دارند ولی هیچ اطلاعاتی از درآمدشان به بیرون درز نمی کند.

۴- سایت های واسطه تجارت آنلاین

یکی دیگر از راههای میلیاردر شدن در اینترنت راه اندازی سایت های واسط تجاری یا مارکت پلیس آنلاین Online Marketplace است و دارندگان این سایتها درآمدهای بسیار زیادی دارند. البته این نوع سایتها با فروشگاههای اینترنتی شباهت ها وتفاوت هایی دارند. تفاوت عمده این است که فروشگاههای اینترنتی محصولات و کالاها را در انبار خود دارند و یا خودشان تولید می کنند در حالی که مارکت پلیس ها خودشان کالایی ندارند ونقش واسطه را بازی می کنند.

در واقع مارکت پلیس ها همان دلال ها و واسطه هایی هستند که محصولی از خودشان ندارند و بین تولیدکننده و خریدار قرار می گیرند و به صورت واسطه گری محصول را از تولید کننده به دست خریدار می دهند. از معروف ترین سایت های مارکت پلیس بعد از آمازون ، سایت خارجی Ebay و سایت ایرانی فرانش می باشد. سایت فرانش محصولات آموزشی تولیدی مدرسان مختلف کشور را می فروشد و درصدی را به عنوان پورسانت می گیرد.

سایت های واسط یا مارکت پلیس به دلیل اینکه هزینه های اصلی و جانبی مثل تولید محصول ،انبارداری ، ارسال و… را ندارند در واقع خالص ترین و بیشتر سود ممکن را از فروش به دست می آورند و از این نظر جزو ثروتمندترین سایتهای اینترنتی محسوب می شوند.

۵- سایت های فروش خدمات اینترنتی

گروهی از سایت ها هستند که هیچ نوع کالا و محصولی در داخل خود برای فروش ندارند بلکه کارشان فروش به شکل خدمات است این نوع سایتها خدمات تخصصی مانند اکانت آنتی ویروس ، هاست و دامنه، مدیریت شبکه های اجتماعی ، تبلیغات پیامکی و ایمیلی و… ارائه می دهند. این گروه به مرفه ها و پردرآمدهای اینترنت معروف هستند و کسب درآمدشان نسبت به سایرین کاملا مخفی است.

ورود به زمینه کاری این افراد محدودیت دارد و هر کسی نمی تواند وارد این عرصه اینترنتی شود چون بسیار تخصصی و نیاز به مهارت زیاد دارد و لازم است تا مسیر دشواری طی شود. افرادی که قصد ورود و فعالیت در زمینه خدمات اینترنتی را دارند باید یک تیم تخصصی قوی با دانش بالا را جمع کنند. این گروه جزو ثروتمندان و میلیاردرهای اینترنتی هستند و پولشان از پارو بالا می رود و به دلیل تخصصی بودن رقبای کمی هم دارند.

۶- سایت های واسط تبلیغات و آگهی

یکی از دیگر از راههای میلیاردر شدن در اینترنت راه اندازی سایت های واسط تبلیغات و آگهی اینترنتی است و کارشان انتشار خدمات و نیازمندی مردمان عادی می باشد. این سایتها بابت انتشار آگهی هزینه ای اندک می گیرند ولی به دلیل گستردگی انتشار آگهی درآمدشان میلیاردها تومان می باشد. نمونه این سایتها ، دیوار می باشد که آگهی و نیازمندی افراد و کسب و کارها را منتشر می دهند و درآمد بالایی دارد.

نمونه فراوانی از این نوع سایت ها وجود دارند برای نمونه سایتهایی که مرجع معرفی خدمات رفاهی هستتند و بانک اطلاعات و مجموعه ای از رستورانها و مراکز تفریحی ، رفاهی و… را در خود دارند و به افراد مختلف معرفی می کنند. اسنپ فود و سایت های ارائه خدمات عروسی هم، از همین خانوده می باشند.

سیستم درآمد زایی این سایت های واسط تبلیغاتی به این شکل است که از برگزارکنندگان و یا ارائه دهندگان خدمات، پولی را بابت معرفی کسب و کار و آگهی دریافت می کنند و با این کارمزد و نیز پورسانت بابت هر سفارش و همچنین گرفتن آگهی های ویژه و تبلیغات خاص کسب درآمد می کنند. در ظاهر انگار درآمد بالایی ندارند ولی واقعیت پشت پرده میلیاردها تومان پول در می آورند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش های کسب درآمد آسان

۷- سایت های دورکاری (فریلنسری )

همیشه در سایت پول یابی تاکید داشتم که سایت های دورکار یا فریلنسر یا آزادکار کسب درآمد اینترنتی بالایی دارند این نوع سایتها جزو میلیاردرهای اینترنت محسوب می شوند. این سایت ها نقش واسطه بین کارجو و کارفرما می باشند. زمانی که افراد جویای کار برای کسب درآمد و به خاطر تخصص و مهارتی که دارند عضو این سایتها می شوند در مقابل ، عده ای هم به عنوان کارفرما و برای سفارش پروژه عضو این سایت ها می شوند.

سایت های فریلنسر به عنوان واسطه بین کارفرما و کارجو عمل می کند زمانی که کارفرما پروژه و یا خدماتی را طلب می کند کارجو ،سفارش او را انجام داده و تحویل می دهد پس از اتمام پروژه، کارجو دستمزد خود را می گیرد و سایت فریلنسر هم بابت این واسطه گری پورسانت خود را می گیرد . در اینجا سایت فریلنسر به عنوان پل ارتباطی عمل کرده و طبیعی است که باید مبلغی از کار را برای خود برمی دارد.

سایت های فریلنسر یا دورکار کسب درآمد بسیار بالایی را از طریق برداشت کمیسیون دارند و به دلیل سفارش زیاد پروژه و گاهی هم به خاطر انجام پروژه های خیلی بزرگ، درآمد بالایی دارند نمونه معروف ایرانی آن سایت پونیشا می باشد.

۸- سایت های ارائه دهنده تخفیف گروهی اینترنتی

یکی دیگر از خانواده ها و سایت های پردرآمد اینترنتی ، سایت های تخفیف گروهی هستند که درآمدشان میلیاردها تومان می باشد. شیوه کارشان بسیار ساده ولی فوق العاده جالب می باشد این سایتها با مراکز مختلف مثل رستوران ها ، استخرها ، تالارها ، مراکز فرهنگی ، تفریحی ، سینماها و… وارد مذاکره می شوند و در ازای جلب مشتری تخفیف گروهی می گیرند.

زمانی که تخفیف های گروهی گرفتند آنها را در سایت به دیگران پیشنهاد می کنند تصور کنید این تخفیف گروهی با سیل عظیمی از خواهان مواجه شود، چه درآمدی بالایی به همراه دارد ؟ مشتریان سعی می کنند این خدمات تخفیف خورده را سریع بخرند در نتیجه یک معامله سودآور سه جانبه می باشد.

گروه اول سود کنندگان، خریداران و مشتریان هستند که با قیمت بسیار پایین ، خدمات دلخواه شهر و منطقه خود را می خرند. گروه دوم فروشندگان این خدمات هستند که شاید در ظاهر به خاطر دادن تخفیف ، سود کمی داشته باشند ولی با افزایش زیاد مشتریان، سود بلندمدتی را تجربه می کنند و گروه سوم همین سایتهای ارائه دهنده تخفیف های گروهی هستند که پول خوبی به جیب می زنند.

سود این سایتهای تخفبف دهنده اینگونه است که با تفاوت بین تخفیف اولیه دریافت شده از فروشنده و فروش کمی بالاتر به مشتری و خریدار ، به دست می آید. شاید تصور کنید که مبلغ سود ناچیز باشد ولی باید این مبلغ را در حجم بالا و تعداد زیاد که میلیونها نفر می باشد حساب کنید که میلیاردها تومان می شود . نمونه این سایتهای ایرانی ، تخفیفان و نت برگ می باشد.

سخن پایانی راههای میلیاردر شدن در اینترنت

در اینجا هشت گروه یا خانواده از سایت های میلیاردی با درآمد بسیار بالا را فهرست کردیم و نمونه هایی از سایت های ایرانی و خارجی آن را مثال زدیم ولی یقینا سایت های بسیار بسیار پولساز دیگری هم وجود دارد که شیوه کاری آنها متفاوت می باشد و در این فهرست نیامده است مثل شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها که درآمد بالایی دارند.

تلاش ما معرفی سایتهای شناخته شده و گروههای پولساز شاخص می باشد . شما هم اگر سایت و یا گروه های اینترنتی پولساز با درآمد بسیار بالا می شناسید می توانید از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید و آنها را معرفی کنید. همچنین برای آگاهی از راههای دیگر کسب درآمد از اینترنت و پولدار شدن به مقاله ( چهار روش میلیاردر شدن ) مراجعه کنید

نکته آخر اینکه اصلا نباید بترسید که رفتن در مسیر این سایتها سخت و یا محال است مدیران این سایتها خودشان از صفر شروع کردند و نمونه اش سایت آمازون است که جف بزوس از اتاق کوچک انباری مانند شروع کرد و الان بزرگترین میلیاردر جهان است . این امکان برای همه وجود دارد منتهی باید تلاش کرد و با پشتکار ایده های پولساز خود را اجرایی کرد.

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.