راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی

راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی

درباره کسب و کار خانگی دیدگاه های موافق و مخالف زیادی وجود دارد عده ای این نوع کسب درآمد خانگی را مشکل و برخی دیگر ساده می دانند اگر راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی را بدانیم شاید به اجماع در این مورد برسیم . دلیل این اختلاف دیدگاه ، در نوع رفتار نهفته است عده ای معتقدند که تمرکز در کسب و کار حانگی کم وجود دارد و یا به دلیل عدم تمرکز، افزایش کسب درآمد خانگی زیاد نخواهد بود. (مراجعه کنید به مقاله: مزایای کسب و کار خانگی)

البته اگر درست رفتار نکنیم و برنامه کاری مدون نداشته باشیم چه بسا که تمرکز ما مثلا با رفت و آمدها، صحبت با اعضای خانواده، و یا روشن بودن تلویزیون و رادیو و…. از بین برود . مجموعه این بهانه ها هرگز نباید موجب شود که ما تمرکزمان را از دست بدهیم بلکه با اتخاذ برنامه و توصیه هایی که به عنوان راهکار تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی ارائه می شود می توانیم بازدهی خود را افزایش دهیم .با ما در سایت پول یابی همراه باشید.

 توصیه و راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی

در اینجا قصد داریم تا توصیه های شش گانه و راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی که بسیار ساده ولی موثر است را آموزش دهیم با اجرای این شش راهکار و روش تمرکز، یقین بدانید افزایش کسب درآمد خانگی شما بیشتر شده ضمن اینکه کارتان هم توسعه می یابد :

۱- تعیین زمان مناسب برای کار خانگی

زمان و ساعت کسب و کار خانگی را مشخص کنید و بر طبق آن عمل کنید هر موقع حال داشتید یا فرصت کردید کار کنید اصلا معقولی نیست و کار کردن عشقی و بی برنامه مناسب برای کسب درآمد نیست. شما می توانید با توجه به سه فاکتور : حس و حال خودتان، شیوه زندگی و شخصیت خودتان، ساعت کاری خود را مشخص کنید این بستگی به خودتان است که چگونه کار کنید . مشخص کردن زمان مشخص و رعایت آن راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی به عهده خودتان است.

عده ای سحر خیز هستند و می توانند ساعت هفت صبح شروع به کار کنند مثلا روزی شش ساعت کار کنند عده ای شب کاری را دوست دارند و یا عده ای تقسیم ساعت کار را می پسندند مثلا چهار ساعت در صبح و چهار ساعت در عصر را دوست دارند. انتخاب این ساعات کسب و کار خانگی بستگی به خودتان دارد ولی اگر زمان کارتان را تعیین کردید حتما رعایت کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب و کار خانگی

۲- مشخص کردن محل کار

کسب و کار خانگی مانند اداره ، کارخانه و یا هر چیزی دیگری مثل مغازه و… باید جای مشخص در خانه داشته باشد حتی اگر یک مکان کوچک باشد. یکی از راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی مشخص کردن محل مناسب است مثلا نمی توانید اتاق خواب را محل کسب و کار خانگی انتخاب کنید چون حس محل کار به آدم القا نمی شود. می توانید اتاقی را در خانه به عنوان اتاق کار انتخاب کنید و طوری میز و وسایل را بچینید که حس محل کار واقعی را بدهد.

تلاش کنید محل کسب و کار خانگی شما متفاوت از سایر جاهای منزل باشد طوری که حس و حال کار کردن در آن برایتان ایجاد شود. مشخصه این محل باید طوری باشد که تمرکز شما را برای کارکردن بالا برده و بازدهی مناسب برای کار داشته باشد.

 ۳- برنامه ریزی مناسب در کسب و کار خانگی

اگر کسب و کار خانگی راه اندازی کردید دلیل نمی شود که زمان مناسب و برنامه درست در کار نداشته باشید. یک برنامه کاری برای خودتان مشخص کنید و مانند ان رفتار کنید مثلا ساعت کاری خود را با ساعت تفریح و سرگرمی خانواده قاطی نکنید و یا در حین کار کردن به آشپزخانه سر نزنید و ساعتی به تماشای تلویزیون نپردازید تداخل کارهای خانه و روزمره با کسب و کار خانگی تمرکز شما را کم می کند.

بدون مشخص کردن برنامه ریزی مدون برای کسب و کار خانگی و رعایت کامل آن ، ضمن کم شدن درآمد، کار کردن در خانه را هم برایتان مشکل می کند . در زمان کار در خانه فقط و فقط توجه به کارتان باشد و لاغیر.

۴- توجیه اعضای خانواده

طبیعی است که حضور در خانه ، موجب درخواست ها، انتظارات، و مراجعات خانواده به شما شود مثلا برای جابجایی فلان وسیله کمک بخواهند، یا برای سر زدن به غذا ، آوردن فلان مواد غذایی و… خواسته داشته باشند. یکی از راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی این است که اعضای خانواده را توجیه کنید که برای هر کاری بی مورد شما را صدا نزنند. در واقع کسب و کار خانگی شما کسب و کار واقعی و محل درآمد شماست باید رعایت کنند.

برای اینکه زیاد مزاحم کارتان نشوند می توانید با انها صحبت کنید که مزاحم کارت نشوند و یا در اتاقتان را قفل کنید. کارهای غیر ضروری را به زمان بعد از پایان ساعت کاری خانگی خود منتقل کنید. نپرداختن به کارهای جانبی منزل ، تمرکز شما را بیشتر می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بازاریابی مقاله ای ارزان ترین راه کسب درآمد

۵- پوشیدن لباس کار و رسمی

یکی از راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی این است که لباس کار و یا لباس رسمی بپوشید و یا حداقل لباسی بپوشید که متفاوت از لباس راحتی خاته باشد . این نوع پوشش ، احساس کار رسمی و جدا از خانه را به شما داده و  موجب می شود تمرکز شما در کار کردن در خانه را افزایش می دهد.

لباس خانه یا راحتی حس کار کردن را ممکن است به آدم ندهد و ایجاد کسلی و بی انگیزگی ایجاد کند ولی لباس رسمی و یا کار احساس خوبی به فرد می دهد و القا می کند در محل کار واقعی خود مشغول کار است.

 ۶- توجه به ورزش و سلامتی

درست است کسب و کار خانگی در داخل منزل است ولی این دلیل بی تحرکی و سستی در کار نباید باشد. بیشتر افرادی که کسب و کار خانگی به ویژه پشت میز نشستن را دارند کم تحرک بوده و در بلندمدت به سلامتی آنان آسیب می زند. این پشت میز نشینی نباید وقت ورزش کردن را از شما بگیرد. به دنبال کار زیاد در خانه و ورزش نکردن بدنتان صدمه می بیند.

برخی بیماریها مثل کمردرد، زانو درد و درد گردن از بیماریهای شایع افراد کم تحرک است لذا توصیه می شود در حین کار کردن در منزل، دقایقی (بین بیست تا سی دقیقه ) ورزش کنید و بیشتر ورزش کششی انجام دهید. این کار به ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین افزایش تمرکزتان در کسب و کار خانگی کمک می کند.

سخن پایانی راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی

مجموعه راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی که در این مقاله به آن پرداخته شد موجب افزایش کارایی و پیشرفت در کسب و کار خانگی می شود . این توصیه ها برای همه کسب و کار خانگی باید رعایت شود ولی برای کسب و کار اینترنتی خانگی اینترنتی بیش از دیگر موارد باید رعایت شود. برخی از این توصیه ها شاید به نظرتان ساده و پیش افتاده باشند ولی در بلندمت تاثیر خود را نشان می دهند. (بخوانید مقاله: مشاغل و کسب و کارهای خانگی )

اگر شما هم توصیه ، سفارش و یا راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی در ذهنتان دارید و یا آن را در کسب و کار خانگی خودتان تجربه کردید با ما در میان بگذارید خوشحال می شویم از تجربه شما و اطرافیانتان استفاده کنیم .

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.