چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی زمانی محقق می شود که شما سه گام اول که در مقاله قبلی  ( سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ) را شرح دادم  انجام دهید . در آن مقاله متذکر شدم که اول باید بر اساس علاقه خود حوزه کاری خود را مشخص کنید و در گام دوم رقبای حوزه کاری خود را بشناسید و آنها را تحلیل کنید و در گام آخر اقدام به تولید محتوا و محصول آزمایشی کنید. آن سه گام اولیه برای راه اندازی کسب درآمد بود حالا چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی که ادامه و مکمل راههای قبلی بوده و در واقع کسب درآمد از اینترنت برایتان عملی می شود را آوردم.

فهرست چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

در اینجا مجموعه عواملی که قبلا آماده و فراهم کردید را برای به نتیجه رسیدن باید لحاظ کنید در این چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ، توجه شما به طرف جذب مشتری و راههای جذب آنها باید معطوف باشد چون همه مقدمات آماده است و شما مشتری برای کارتان می خواهید. این چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی عبارتند از:

گام اول : راه اندازی وب سایت

در گام اول بعد تولید محتوا، باید سایت خود را راه اندازی کنید. در اینجا شما نیاز به مغازه و ویترین اینترنتی دارید تا محصولات خود را در معرض دید قرار دهید و این امکان با سایت ایجاد می شود.برای راه اندازی سایت هم در ابتدا نیاز نیست از شرکت های طراحی سایت استفاده کنید و هزینه های سنگینی را پرداخت کنید. برای این کار شما می توانید از سایت ساز های رایگان مثل وردپرس که خیلی انعطاف پذیر است استفاده کنید.

باید قدم خود را درست و حساب شده بردارید و اما و اگر در کارتان نباشد. در طراحی سایت باید نکات مهمی را رعایت کنید مثل رنگ بندی و گرافیک سایت و استفاده از فونت استاندارد. داشتن صفحه درباره ما و تماس با ما خیلی مهم است و برای جلب رضایت مشتری باید حتما در سایت خود داشته باشید. در همان آغاز سعی کنید اعتماد سازی کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش کسب درآمد با وبسایت آموزشی

 

گام دوم : جذب بازدید کننده و دریافت اطلاعات مخاطبان

یکی دیگر از  چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی، جذب مخاطب و بازدیدکننده است.  بعد از راه اندازی سایت باید به فکر جذب ترافیک و بازدیدکننده برای آن باشید. راه های بسیار زیادی برای جذب ترافیک رایگان وجود دارد که  چند مورد آن جهت آشنایی ارائه می شود

راههای جذب بازدید رایگان برای سایت:

۱-  نوشتن مقاله و انتشار آن در فروم و انجمن های پر بازدید یکی از بهترین روش های جذب ترافیک رایگان است.

۲- روش دوم که خیلی مفید است انتشار کتاب الکترونیکی در وب سایت های دانلود رایگان کتاب مثل تک بوک و کتاب سبز است. برای پیدا کردن این سایت ها از گوگل کمک بگیرید.

۳-یکی دیگر از روش های جذب ترافیک رایگان برای وب سایتتان، استفاده از سایت های اشتراک ویدیو رایگان است. شما می توانید با انتشار ویدیوهای آموزشی رایگان خود در سایت های یوتیوب، ویمیو، آپارات و نماشا ترافیک قابل توجهی را برای وب سایت خود جذب کنید.

اهمیت جذل اطلاعات مخاطبان

در حین جذب ترافیک برای وب سایت خود باید به فکر دریافت اطلاعات بازدیدکنندگان هم باشید. برای این کار هم روش های بسیاری وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از صفحات فرود است

 

گام سوم : فروش محصولات و تحویل آن به مشتری

مهمترین گام در این جا ، فروش محصول و تحویل آن به مشتری است که به اعتماد سازی و تداوم فروشتان کمک می کند. در این گام شما می توانید با سیستم های موجود فروش محصولات خود را کاملا اتوماتیک کنید. به عنوان مثال شما با افزونه ووکامرس که یک فروشگاه ساز حرفه ای است و روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب میشه و همچنین هم گام سازی آن با یک سیستم ایمیل مارکتینگ با کیفیت مثل میلرلایت که تا ۱۰۰۰ عضو رایگان به شما می دهد

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای افزایش فروش آنلاین

برای تسهیل در کار ، می توانید کل پروسه فروش محصول و تحویل آن به مشتری را خیلی راحت و بی دردسر انجام دهید. این از نظر مشتری خیلی مهم است که محصول خریداری شده خود به صورت آنی به او تحویل داده شود. پیشنهاد می شود روی این موضوع بیشتر تمرکز کنید.

 

گام چهارم: تبدیل مشتری به مشتری وفادار و همیشگی

اگر تمام گام های قبلی را درست انجام داده باشید مشتری شما یک مشتری دائمی و وفادار خواهد بود لذا چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی جذب مشتری وفادار و دائمی است. این موضوع یکی از فاکتور های مهم در دوام یک کسب و کار اینترنتی محسوب می شود.  باید تلاش کنید تا مشتری های خود را به مشتری های همیشگی تبدیل کنید.

نکات مهم برای جذب مشتری وفادار:

۱-  کیفیت محصولاتی که ارائه می کنید باید بالا باشد. یعنی شما باید سعی کنید همیشه بهترین کیفیت ممکن رو به مشتری خود ارائه دهید چه از نظر محتوای آموزشی چه از نظر کیفیت تصویر و صدا.

۲- از دیگر نکات مهم، نحوه تبلیغ نویسی درباره محصولتان است. باید تا جایی که ممکن است خیال مشتری را راحت کنید. مثلا تضمین ۱۰۰ درصدی بدون قید و شرط بازگشت وجه به مشتری خود بدهید. یا اینکه برای مشتری های خود هدایایی را در ازای خرید هر محصول در نظر بگیرید. تخفیف های مناسبتی را هیچ وقت فراموش نکنید که این یکی از بهترین راه ها برای تبدیل مشتری به مشتری وفادار است.

 

توصیه پایانی چهار گام راه اندازی کسب درآمد اینترنتی:

اگر واقعا به دنبال کسب درآمد از اینترنت به صورت همیشگی و پایدار هستید باید تمام مراحل را مو به مو و با دقت اجرا کنید تا کسب و کار اینترنتی شما دائمی باشد وگرنه با شکست در کارتان مواجه خواهید شد.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.