سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

برای راه اندازی کسب درآمد از اینترنت گام هایی لازم است در اینجا ما سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی را قصد داریم معرفی کنیم . همه با گسترش اینترنت به دلیل درآمدزایی بالایش قصد شروع کسب و کار اینترنتی را دارند. لذا تصمیم گرفتیم تا قدم به قدم آن را آموزش دهیم در ابتدا سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی را در اینجا می آوریم:

سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

گام نخست : انتخاب حوزه کسب درآمد با توحه به علاقه شخصی

نخستین قدم از سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ، توجه به علاقه شخصی خود و اینکه در چه حوزه ای فعالیت کنید می باشد. در وحله اول باید ببینید به چه کارهایی علاقه مند هستید و تخصص و مهارت شما چیست؟ البته منظورم این نیست که شما حتما باید تخصص خاصی داشته باشید نه اصلا اینطور نیست. خیلی مهمه که از کاری که بهش علاقه دارید کسب درآمد کنید. شما باید ببینید به چه کاری علاقه دارید و چه کاری را با اشتیاق انجام می دهید. دنبال علاقه خود در کسب درآمد اینترنتی موفقیت را بیشتر خواهد کرد .اگر مهارت خاصی دارید مثل برنامه نویسی یا طراح وب که معلومه ولی اگر به کاری مثل بازاریابی علاقه دارید ولی نمی دانید این حوزه کاری در چه جایگاهی است یا اینکه آینده شغلی دارد یا نه فهمیدن این موضوع کار زیاد سختی نیست.

شیوه بالا بردن آگاهی و مهارت:

خوب شما مهارت در مثلا بازاریابی اینترنتی ندارد چکار باید بکنید؟ چگونه از بازار کار اطلاع پیدا کنید؟ برای این کار شما می توانید از سایت گوگل یا مارکت پلیس ها مثل آمازون یا کلیک بانک کمک بگیرید. شما با جست و جوی موضوع کاری خود در گوگل می تونید ببینید که این کار چقدر طرفدار داره یا همچنین می توانید از سایت های انتشاراتی فارسی استفاده کنید. در این سایت ها می توانید کتاب های پرفروش رو بررسی کنید و ببینید کتاب های پرفروش مربوط به چه حوزه ای است. همچنین برای این کار می توانید از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام هم استفاده کنید و با جست و جو در این شبکه اجتماعی می توانید بررسی کنید که بیشتر چه موضوعاتی توسط کاربران جست و جو شده است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تولید محتوا برای افزایش بازدید سایت

گام دوم : تجزیه و تحلیل رقبا

یکی دیگر از سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ، شناخت و بررسی رقیبان در حوزه کسب و کار است . یعنی در واقع، بعد از انتخاب حوزه کاری شما باید رقبای خود رو هم شناسایی و مد نظر داشته باشید. باید ببینید محتوا و محصولاتی که برای فروش در سایتشون قرار دادند به چه فرمت هایی ارایه میشه و از لحاظ قیمت در چه حدی است.کیفیت فایلها و مطالبشان چگونه است ؟ چه اقداماتی انجام دادند؟  تبلیغ نویسی صفحات محصولاتشان را کامل باید بررسی کنید و ببینید چه پیشنهاد هایی به کاربران خود داده اند. در چه سایت هایی تبلیغات انجام داده اند و محتوای رایگانشان را از چه طریق به مخاطبانشون ارائه می کنند.

گرفتن این نوع اطلاعات و انجام دادن این کارها چندان مشکل هم نیست. حتی شما می توانید در نقش مشتری ظاهر شوید و اطلاعات کاملی را از رقیبتون به صورت مستقیم بگیرید. کافی است از طریق ایمیل باهاشون در ارتباط باشید و یا تماس تلفنی بگیرید و یا از راه تلگرام و راههای دیگر با آنها ارتباط برقرار کنید.

گام سوم : تولید محصول آموزشی و مطالب اختصاصی

سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی با تولید محتوا و مطالب آموزشی به پایان می رسد یعنی در گام سوم، شما پس از انتخاب حوزه کاری و همچنین شناخت کامل رقیبان در حوزه خود، وارد تولید محصول و محتوا می شوید این مرحله سوم فوق العاده تاثیر گذار است چون با مخاطب و مشتری خود برای اولین بار برخورد دارید و باید تمهیدات لازم را داشته باشید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  افزایش رتبه سایت و کسب درآمد

شرایط تولید محتوا:

در ابتدا برای جلب اعتماد مشتری و کاربران سایتتون از محتوا و آموزش های متنی و تصویری رایگان در سایت خود استفاده کنید. در تولید محتوای رایگان این نکته خیلی مهم را بدانید که به هیچ عنوان از محتوای کپی شده از دیگران نباید استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر  به مطلب تاثیر محتوای اختصاصی در افزایش کسب درآمد نگاه کنید.چون این کار باعث از بین بردن جایگاه کاری شما در بین مخاطبان خود می شود و در آینده مشکلات بسیاری برای کسب و کار شما بوجود می آورد.

در تولید محتوای رایگان این را مد نظر داشته باشید که محتوای رایگانی که در اختیار کاربر قرار می دهید حتما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشه چرا که همین محتوای رایگانه که کاربر رو جذب سایت شما می کند.مطلب خاص موتورهای جستجو را به طرف شما می کشاند و موتور جستجو کاربر خاص برایتان می آورد و کاربر خاص ، کسب درآمد شما را خاص می کند و به عنوان برند شناخته می شوید.

 

شرایط تولید محصولات آموزشی:

تولید محصولات آموزشی هم کمک رسان کسب درآمد از اینترنت شما خواهد بود البته هر محصول آموزشی نمی تواند کسب درآمد کند . برای تولید محصولات آموزشی هم باید ببینید محصولی که می خواهید تولید کنید در چه زمینه بوده و چه ویژگی خاص دارد. مثلا اگر می خواهید آموزش فوتوشاپ درست کنید می توانید از نرم افزار Camtasia Studio  برای ضبط تصویر از صفحه نمایش استفاده کنید و مثلا برای تولید کتاب آموزشی در فرمت پی دی اف می توانید از نرم افزار ورد استفاده کنید.
سعی کنید تا محصولات آموزشی شما با کیفیت ، به روز و خاص باشد و هدفتان جلب رضایت مشتری و آموزش درست در آن حرفه و مهارت باشد.
اینها سه گام اول راه اندازی کسب درآمد اینترنتی هست در ادامه و در مطلب بعد گام های دیگر راه اندازی کسب درآمد را خواهم آورد.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.