راه درست کسب درآمد اینترنتی

برای موفقیت در هر کسب و کاری رعایت اصول و قواعد آن ضروریست ، بر این مبنا حرکت در راه درست کسب درآمد اینترنتی متضمن موفقیت و کامیابی خواهد بود. نمی توان با انجام اشتباهات متعدد امید کسب درآمد از اینترنت پایدار و مستمر داشت. بر خلاف تصور عمومی ، با وجود سادگی و راحتی راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، اصول خاص خود را دارد که باید رعایت شود.

اگر عبارت کسب درآمد اینترنتی رایگان را جستجو کنید ، سایت ها و پیشنهادهای بسیار زیادی از طرف گوگل با عبارات « ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت » ، « کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان » ، « کسب درآمد اینترنتی بالا در خانه » و…. داده می شود . روی هر کدام که کلیک کنید با انواع و اقسام محتواها مواجه می شوید که بیشترشان جنبه شعارگونه دارد.

به دلیل اهمیت و ضرورت یادگیری راه درست کسب درآمد اینترنتی ، در این مقاله سایت پول یابی به این موضوع مهم پرداخته می شود.

کسب درآمد از اینترنت در منزل

قبل از پرداختن به موضوع راه درست کسب درآمد اینترنتی اشاره ای به کسب درآمد از اینترنت در منزل می شود. یکی از مهم ترین مزایای کسب و کار اینترنتی ، امکان راه اندازی آن در خانه با رایانه و کامپیوتر شخصی است. بسیاری از کارآفرینان اینترنتی در سراسر جهان کار خود را از منزل شروع کردند. برای کسب درآمد اینترنتی می توانید بدون هزینه کردن و نیاز به دفتر و شرکت ، کار خود را در منزل راه اندازی و اداره کنید.

بسیاری از مشاغل اینترنتی وجود دارند که مدیران و صاحبانش آن را در خانه اداره می کنند. لذا برای شروع کسب و کار اینترنتی خود به دفتر و شرکتی نیاز ندارید. البته در آینده وقتی درآمدتان افزایش یافت ، ممکن است به فکر ایجاد یک دفتر کار یا کسب و کاری با تیم و گروه همراه باشید.

بیشتر افراد می گویند هیچ وقت کار خود را شروع نمی کنیم مگر اینکه دارای دفتر و شرکت باشیم. در کسب و کار اینترنتی ، اگر حرف مردم برای شما مهم باشد ، هرگز موفق نخواهید شد و شکست می خورید. ضمن اینکه انتظار برای فراهم شدن کامل همه اسباب و وسایل ، هدر دادن وقت می باشد. با شروع کسب و کار اینترنتی و رشد و توسعه آن ، کم کم اسباب و وسایل مهیا می شود.

بنابراین مبتدیان ، در شروع کسب و کارشان نباید به دفتر و شرکت و یا حتی ساخت و ساز فکر کنند. با افزایش درآمد اینترنتی می توانید همه اینها را بدست آورید. از این به بعد ، فقط باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید.

راه درست کسب درآمد اینترنتی

ظریفی می گفت راه درست کسب درآمد اینترنتی این است که از همان آغاز کار مواظب باشید و برخی از اشتباهات بزرگ و تاثیرگذار در کسب درآمد اینترنتی را مرتکب نشوید . وقتی اشتباهات به حدااقل برسد یعنی در مسیر درست در حال حرکت بوده و می توان امید به موفقیت داشت. البته توجه کنید که روش های مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان وجود دارد که بسته به امکانات و دسترسی به فن آوری های مختلف ، می توانید از هریک از آنها استفاده کنید.

همان طور که در بالا اشاره شد ، مهم این است که راه درست را انتخاب کرده و در مسیر حرکت با تجربه پیروزی ها و شکست های مختلف ، به یک فرد باتجربه و مسلط به کسب و کار تبدیل شوید. آنچه که در اینجا ذکر می شود حاصل سالها تجربه در کسب و کار اینترنتی بوده و در نکته مقابل توصیه ها و پیشنهادات کاربردی ، برخی از اشتباهات عمده در کسب درآمد اینترنتی هم جهت آگاهی و پرهیز از آنها ذکر می شود.

راه درست کسب درآمد اینترنتی ، آموزش کسب و کار اینترنتی ، کسب و کار خانگی ، درآمد اینترنتی رایگان

با این مقدمه کوتاه ، راه درست کسب درآمد اینترنتی و موفقیت در کسب و کار آنلاین و همچنین احتمال وجود برخی اشتباهات عمده در مسبر حرکت ، عبارتند از:

۱- داشتن مهارت و صبر در کسب درآمد

بزرگترین اشتباه برخی افراد تازه کار در راه اندازی کسب درآمد اینترنتی این است که می خواهند ، ره صد ساله را در یک شب بپیمایند. این افراد تحت تاثیر شعارهای اغوا کننده ، مانند « یک شبه میلیاردر شوید » « روزی ده میلیون پول در بیاورید » « با روزی دو ساعت کسب درآمد در اینترنت ماهیانه صد میلیون تومان درآوردید» « بدون مهارت پولدار شوید » « با چند کلیک ساده پول پارو کنید » و… قرار می گیرند و راه درست کسب درآمد اینترنتی را گم می کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  معایب بیت‌کوین

توجه کنید که در نگاه کلی ، دو گروه از افراد جامعه به کسب درآمد اینترنتی روی می آورند ، گروه اول افراد تنبل و راحت طلب و گروه دوم افراد دارای مهارت در حوزه دیجیتال می باشند. یکی از مشکلاتی که گروه اول با آن دست و پنجه نرم می کند این است که می خواهند راه صد ساله را یک شبه طی کنند. خبر بد اینکه ، تحقق این نوع آرزوها و رویاها به هیچ وجه امکان پذیر نیست و فضای کسب و کار آنلاین برای موفقیت به تخصص و مهارت مناسب نیاز دارد.

ضرورت موفقیت در کسب درآمد از اینترنت ، یادگیری مهارت های لازم ، داشتن صبر در کسب درآمد اینترنتی ، حرکت گام به گام می باشد. به مرور زمان با افزایش آگاهی و مهارت می توان انتظار داشت موفقیت در کسب و کار آنلاین محقق می شود.

۲- کسب درآمد اینترنتی مناسب همه

برخی به اشتباه تصور می کنند کسب درآمد اینترنتی برای همه افراد جامعه مناسب نیست و فقط مناسب و در حد توان یک عده خاص می باشد، در حالی که اصلا چنین نیست. هر کسی می تواند اقدام به راه اندازی کسب درامد از اینترنت کند به شرطی که راه درستش را یاد بگیرد.

مشاهده می شود که برخی از کاربران بعد از چند روز و یا حتی چند ماه فعالیت و کار در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی مثل  تلگرام ، اینستاگرام و یا وبلاگ خود ، به این نتیجه می رسند که کسب درآمد اینترنتی برای همه مناسب نیست. این افراد باید بدانند که ضروریست وقت کافی برای کار بگذارند و روش های مختلفی را یاد گرفته و امتحان کنند تا مسیر موفقیت را پیدا کنند.

ممکن است فردی بافنده حرفه ای فرش و یا یک مترجم متبحر و صاحب سبک باشد ، اما چون از کسب و کار اینترنتی می ترسد ، فرصت فروش آنلاین محصولات و خدماتش را از دست  می دهد. کسب درآمد برای همه مناسب و امکان پذیر است و نباید از شروع آن ترسید. توصیه می شود چند هفته ای به یادگیری اصول و شیوه کار آنلاین و همچنین بازاریابی اینترنتی بپردازد و سپس در هنگام راه اندازی محصولات و خدمات خود ، اقدامات بعدی را انجام دهید.

با راه اندازی کسب و کار ، به مروز زمان با افزایش میزان یادگیری و مهارت ، موفقیت خود را بیشتر خواهد کرد.

۳- حفظ شغل قبلی

متاسفانه در بین کاربران ایرانی زیاد مشاهده می شود که با راه اندازی کسب درآمد اینترنتی می گویند «باید کار قبلی ام را رها کنم تا به موفقیت برسم .» این موضوع به ویژه در مورد افرادی که خود اشتغالی دارند و به پتانسیل اینترنت برای کسب درآمد بالا پی برده اند ، بیشتر صدق می کند. معمولاً این افراد تحت تاثیر هیجان اولیه و مشاهده کسب بالای اینترنتی سعی در ترک شغل اول و اصلی خود دارند تا بر روی کسب و کار آنلاین متمرکز شوند.

این افراد باید توجه کنند که موفقیت در این مورد بسیار کم است و ارزش خطر کردن را ندارد. کسی از آینده کاری اینترنت به دلیل مسائل جانبی فراوان ، رقابت شدید و… خبر ندارد. پیشنهاد و توصیه می شود که کار قبلی خودتان را که منبع درآمد زندگی و خانواده است ، ادامه دهید و در کنار ادامه کار قبلی ، بخشی از زندگی روزمره خود را به فعالیت در زمینه اینترنت اختصاص دهید.

پس از مدتی کار سخت و به این نتیجه رسیدن آنچه مدنظرتان است ، از این زمان با صرف وقت بیشتر می توانید درآمد اینترنتی مناسبی کسب کنید . چنانچه در این مقطع از ثبات درآمد اینترنتی و میزان آن راضی بوده اید ، می توانید به سراغ استعفا شغل قبلی خود بروید و تمام تمرکز خودتان را به کسب درآمد اینترنتی معطوف کنید .

۴- تلاش برای کسب درآمد اینترنتی

بر خلاف تصور عمومی ، کسب درآمد اینترنتی کار افراد تنبل نیست . عده ای معتقدند چون کسب درآمد از اینترنت راحت و ساده است ، پس بیشتر افراد تنبل به این نوع کسب و کارها روی می آورند . دلیل اینکه در این مقاله سایت پول یابی بیش از حد به مسئله تنبل ها تأکید می شود این است که ترجیح می دهند فضا یا محیط آنها را تکان ندهد و به راحتی درآمد اینترنتی زیادی کسب کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

به خاطر داشته باشید که کسب درآمد اینترنتی کار ساده و راحتی نیست و باید وقت و انرژی زیادی را صرف آن کنید. در همین حال ، اگر افراد تنبل بخواهند در این زمینه کار کنند ، اگرچه از نظر جسمی و بدنی رنج زیادی نمی کشند ، اما باید قسمت قابل توجهی از تمرکز ذهنی و روانی خود را به این رشته اختصاص دهند و مجبور به بحث ، تحقیق و مطالعه در مورد مسائل جدید و پیشرفته تر می شوند .

۵- کسب تجربه خاص در اینترنت

گروهی به اشتباه تصور می کنند که اینترنت به کسب تجربه خاصی نیاز ندارد . برای بسیاری از کاربران ، تمام علم و مهارت اینترنت و فضای مجازی ، مراجعه به گوگل و جستجوی چند کلمه ساده خلاصه می شود ، یا برخی ممکن است فکر کنند که با ایجاد یک کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرامی ، می توانند به راحتی اقدام به کسب درآمد اینترنتی بالا کنند .

این ظاهر قضیه و آنچه که از بیرون می بینید است ، واقعیت درون چیزی دیگری می باشد. بین  کسب درآمد اینترنتی مناسب و جذب مشتری ارتباط تنگاتنگی دارد و کسانی در این حوزه موفق هستند که تجربه کافی برای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات داشته باشند. هر کسی فرضا می تواند تابلو فرش و یا حتی چاقوی آشپزخانه درست کند ، اما بدان معنا نیست که به راحتی می تواند محصولات خود را در یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی بفروشد.

برای تحقق و طی راههای موفقیت در کسب و کار باید خیلی چیزها مهیا شود ، فرضا ممکن است لازم باشد بازاریاب دیجیتال استخدام کنید تا از طرف شما با مشتریان و مخاطبان بالقوه ارتباط برقرار کند. اگر با مطالعه و تحقیق ، تخصص و مهارت لازم را کسب کرده اید که عالی است ولی اگر در استفاده از اینترنت و چگونگی راه اندازی و اداره کسب و کار آنلاین تخصص ندارید ، حداقل باید یک فرد حرفه ای در کنارتان باشد تا زیر و بم کار را به شما آموزش دهد.

جمع بندی و نتیجه گیری

برای شروع کسب درآمد از اینترنت قبل از هر چیزی باید واقع گرا بوده و به دور از باورهای اشتباه ، با مطالعه و تحقیق شروع به کار کرد. کسب تجربه و افزیش مهارت و آگاهی راه درست کسب درآمد اینترنتی می باشد. باید از هیجانات کاذب و شعارهای اغواگر که در فضای مجازی با عناوین، کسب درآمد اینترنتی ساده و رایگان ، کسب درآمد میلیاردی ، میلیونر شدن یک شبه و… می دهند ، پرهیز کرد.

راه اندازی کسب درآمد رایگان اینترنتی آنقدرها هم کار ساده‌ای نیست و نیاز به مهارت‌هایی دارد. نداشتن مهارت‌های پولساز در کسب و کار اینترنتی موجب شده بسیاری از صاحبان مشاغل اینترنتی در کسب درآمد از اینترنت موفق نباشند. اگر می‌خواهید سهمی از بازار میلیاردی درآمد اینترنتی نصیبتان شود ، باید یا مهارت‌های پولساز کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید و یا حرفی تازه برای گفتن داشته باشید.

همیشه به دنبال درآمد اینترنتی واقعی از طریق مهارت باشید ، مهارت‌هایی که بزرگترین سرمایه شما خواهند شد. با این مهارت‌ها می‌توانید کسب و کار اینترنتی در داخل و خارج کشور داشته باشید. امروزه همه اذعان می کنند که اینترنت مکانی پر از پول و ثروت است. بازاریابان اینترنتی تلاش می کنند تا سهم بیشتری از این بازار پولساز را به خود اختصاص دهند. اما فقط ۲۰ درصد از آنها حدود ۸۰ درصد از پول اینترنتی را کسب می کنند.

نکته آخر راه درست کسب درآمد اینترنتی این است که اگر می‌خواهید جز ۲۰ درصد از افرادی باشید که کسب درآمد از اینترنت عمده را دارند و درآمدهای میلیونی در روز کسب می کنند ، باید حتما اصول اصلی کسب درآمد از اینترنت را یاد بگیرید . باید راهی را که کارآفرینان پولساز اینترنتی طی کردند شناسایی کنید و شما هم از همان راه‌ به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.