سوالات درباره درآمد اینترنتی

مباحث درباره کسب درآمد از اینترنت اینقدر زیاد است که مجموعه ای از سوالات درباره درآمد اینترنتی در بین کاربران وجود دارد که به نظر می رسد در عین سادگی هنوز جوابی برایشان پیدا نکردند. علیرغم اینکه می توان با کمی جستجو در اینترنت و یا مشاوره با کارشناسان مربوطه در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کرد و از سردرگمی نجات پیدا کرد ، ولی همچنان جزو ابهامات کاربران اینترنتی محسوب می شود.

در سایت پول یابی سوالات بسیاری از طرف کاربران درباره شیوه راه اندازی کسب و کار آنلاین ، درستی کسب درآمد اینترنتی و… مطرح می شود . از بین سوالات پرشمار کاربران تصمیم گرفتم تا متداول ترین سوالات درباره درآمد اینترنتی که توسط کاربران مطرح می شود را در اینجا به صورت مستند و بر اساس تجربه کاری پاسخ دهم امیدوارم این جوابها موجب رفع ابهامات شود.

سوالات درباره کسب درآمد اینترنتی

اگر نگاهی واقع بینانه به مجموعه ابهامات و سوالات درباره درآمد اینترنتی که بین کاربران مطرح است بیندازیم متوجه می شویم که این سوالات از چند جنبه قابل بررسی است : گروهی به دلیل عدم آشنایی این سوالات را مطرح می کنند و می خواهند به واقعیت کسب درآمد و نیز چگونگی راه اندازی یک کسب و کار آنلاین پی ببرند و هدفشان شناخت درست مشاغل اینترنتی است.

گروه دوم کسانی هستند که اصولا به کسب درآمد از اینترنت به دلایلی بدبین بوده و همواره در شک و تردید به سر می برند و صداقت کسب و کار اینترنتی را همواره زیر سوال می برند خود این گروه به دلیل عدم آگاهی و یا بدبینی فطری همواره در حال تبلیغ علیه اینترنت و ایجاد شک بین دیگران هستند.

گروه سوم کسانی هستند که تحت تاثیر تبلیغات فریبنده و اغواگر افرادی با شعارهای « یک شبه میلیونر شوید »، « کسب درآمد سریع و راحت از اینترنت » ، « با چند کلیک میلیونر شوید » و… قرار گرفته و چون راه کسب درآمد را نمی دانند دوست دارند سریع به پول زیاد برسند. از این گروه در اینترنت به انحای مختلف کلاهبرداری می شود و بعد از مدتی این گروه دچار ناامیدی و بدبینی می شوند.

سوالات درباره کسب درآمد اینترنتی ، پاسخ به سوالات کسب و کار اینترنتی ، سوال درباره کسب پول از اینترنت
با وجود رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی ، هنوز عده ای به میزان و شیوه کسب درآمد از اینترنت بدبین بوده و با دیده شک و تردید به آن نگاه می کنند.

البته گروههای دیگری هم هستند ولی قالب سوال کنندگان در این سه دسته و گروه قرار می گیرند . به همین دلیل تصمیم گرفتم برای روشن شدن زوایای کسب درآمد اینترنتی ، مجموعه ای از سوالات درباره درآمد اینترنتی که بسیار متداول و رایج هستند را شرح دهم:

۱- تضمین کسب درآمد از اینترنت

یکی از مهم ترین سوالات درباره درآمد اینترنتی ، این است که آیا کسب درآمد آنلاین تضمینی و حتمی می باشد؟ جواب دادن به این سوال کمی سخت است چون بستگی به عملکرد افراد دارد که چگونه رفتار می کنند. نمی توان به قطع و یقین جواب مثبت داد. البته کسب درآمد اینترنتی یکی از پردرآمد ترین و پولساز ترین روش های کسب و کار در جهان می باشد چون از ده ثروتمند بزرگ جهان ، هفت نفرشان در اینترنت فعال هستند ، پس کسب درآمد اینترنتی امکان پذیر است.

زمانی کسب درآمد اینترنتی تضمینی است که بر اساس ایده ای جذاب راه اندازی شود و فرد یا افراد با تلاش و پشتکار زیاد بخواهند آن ایده که اتفاقا جدید و پولساز است را تمام و کمال اجرایی کنند . اینکه فقط ایده داشته باشید و کار خاص و یا تلاشی نکنید، تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

کسب درآمد اینترنت در صورت داشتن تلاش و جدیت و برنامه ریزی منظم ، تضمینی بوده و می توان از این نظر روی کسب درآمد از اینترنت به عنوان منبع کسب پول زیاد، حساب ویژه ای باز کرد .

۲- امکان فروش محصولات بدون سایت

سوال بعدی این است که آیا فروش محصولات و خدمات در اینترنت بدون داشتن سایت امکان پذیر است؟ البته داشتن سایت برای فروش محصولات و خدمات ضرورتی ندارد ولی اگر کسی در فکر کسب درآمد اینترنتی پایدار ، مستمر و فراوان است راه اندازی سایت توصیه می شود. البته ایجاد و ساخت سایت اصلا سخت و غیر ممکن نیست و هر کسی می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

هر کسی می تواند از طریق سایت سازهایی مثل وردپرس ، بدون داشتن تخصص و علم طراحی و کدنویسی ، سایت مدنظر خود را ایجاد کند. خلاصه اینکه اگر به فکر شروع یک کسب و کار آنلاین خوب با درآمد مناسب و یا بالا هستید بهتر است که یک سایت مرتبط با کارتان راه اندازی کنید و محصولاتتان را برای فروش در آن قرار دهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با داشتن اطلاعات کاربران

البته امکان فروش محصولات و خدمات از راههای دیگر مثل شبکه های اجتماعی وجود دارد ولی تاثیر سایت در کسب درآمد بسیار زیاد می باشد.

۳- امکان کسب درآمد برای همه

یکی دیگر از سوالات متداول این است که آیا هر کسی می تواند از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشد؟ جواب این سوال مثبت است . هر کسی با هر سطح دانش و توانایی می تواند اقدام به کسب پول از اینترنت کند و هیچ نوع محدودیتی از این نظر وجود ندارد. راه اندازی کسب و کار اینترنتی در هر شرایطی برای همه افراد وجود دارد و این امکان برای همه مساوی می باشد.

این تصور که برای داشتن درآمد اینترنتی باید حتما محصول و یا کالایی برای عرضه داشته باشید کاملا اشتباه می باشد. هر کسی می تواند با هر ایده ای اقدام به کسب درآمد کند ، یکی از راه آموزش ، دیگری از راه مهارت و تخصص ، فرد دیگری از راه بازاریابی ، افرادی از راه دورکاری و یا فریلنسری ، شخص دیگری از همکاری در فروش و… می تواند اقدام به این کار کند.

مهم داشتن محصول و یا کالا برای فروش نیست مهم داشتن مهارت و تخصص ، ایده و یا اجرای یکی از مدل های کسب و کار اینترنتی بر اساس علاقه و توانایی خود است.

۴- کسب درآمد اینترنتی راحت و آسان

سوال متداول دیگر این است که آیا کسب درآمد از اینترنت ساده و راحت می باشد؟ به نظرم هیچ کاری ساده و راحت نیست و هر کاری سختی و مسائل مربوط به خود را دارد . پس نباید تصور راه اندازی کسب و کار اینترنتی به راحتی آب خوردن را داشت . اگر کسی واقعا دنبال کسب درآمد از اینترنت خوب و پایدار است ضمن صرف زمان ، باید به دنبال آموزش و یادگیری باشد.

اگر چه یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی سادگی آن است ولی کسی موفق است که کسب درآمد از اینترنت را به صورت علمی ، اصولی و با برنامه یاد بگیرد. باید شیوه فعالیت و بازاریابی ، چگونگی جلب و جذب مشتری ، شیوه فروش محصولات و خدمات و…. را یاد گرفته و اصلا به دنبال اینکه یک شبه کسب درآمد میلونی ، کند نباشد چون یک خیال پردازی محض می باشد.

فردی موفق است که سطح اطلاعات خود را افزایش داده و با دانش بالا و شناخت بازار وارد عرضه شود و نباید فریب شعارهای اغواکننده عده ای سودجو را بخورد.

۵- میزان کسب درآمد اینترنتی

سوال می شود که میزان و حدود کسب درآمد اینترنتی چقدر است ؟ جواب این سوال را به درستی نمی توان داد چون میزان درآمد در هر کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی به خود فرد ، توانایی و میزان تلاشش بستگی دارد. درآمد اینترنتی هم به نوع ایده اینترنتی ، انتخاب مدل کسب درآمد اینترنتی ، نیاز بازار ، میزان پشتکار و جدیت افراد و…. بستگی دارد. اما اگر اصولی و با برنامه منظم ، کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنید پس از چند ماه درآمد اینترنتی شروع می شود.

با گذشت حدود دو سه سال فعالیت مستمر ، می توان انتظار داشت که درآمد ماهیانه بیش از بیست الی سی میلیون تومان و حتی فراتر از آن هم باشد . افرادی را می شناسم بعد از دو سال فعالیت مستمر ، ماهیانه بیش از صد میلیون تومان درآمد دارند. لذا میزان کسب درآمد اینترنتی بستگی به خود افراد و میزان توانایی شان دارد.

چند سال قبل در حوزه خاصی از آموزش فعالیت داشتم جز چند ماه اول که واقعا زیاد و مستمر کار می کردم ، بعد از مدتی ، میزان درآمدم سه الی چهار برابر حقوق یک کارمند دولتی بود. اگرچه بعدها به دلایلی آن سایت را فروختم ولی در سال دوم ، درآمدزایی بسیار عالی داشت. اگر برنامه و هدف داشته باشید خیلی ساده و راحت می توانید کسب درآمد اینترنتی خوبی داشته باشید.

۶- داشتن مجوز برای کسب درآمد اینترنتی

یکی از سوالات درباره درآمد اینترنتی که خیلی هم می پرسند این است که آیا برای کسب درآمد از اینترنت نیاز به مجوز می باشد؟ برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به هیچ مجوز خاصی نیاز ندارید. افراد زیادی هستند که با راه اندازی پیج اینستاگرامی و یا کانال تلگرامی توانستند به درآمدهای میلیونی و بسیار بالا در ماه برسند بدون اینکه به مجوز خاصی نیاز داشته باشند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ده راز بزرگ ثروتمند شدن

حتی وب سایت های زیادی هستند که محصولات و خدماتشان را در اینترنت می فروشند ولی هیچ مجوزی ندارند. یکی از مزایای کسب درآمد از اینترنت این است که نیازی به هیچ مجوز خاصی نیست و همه افراد می توانند اقدام به این کار کنند.

اما اگر قصد توسعه کسب و کارتان را دارید و نیز برای جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان ، توصیه می شود بعد از راه اندازی سایت و شغل اینترنتی خودتان ، به دنبال مجوزهای رسمی مثل : ثبت در سایت ساماندهی ( جهت پیشگیری از فیلتر شدن سایت ) ، اخذ اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت ، درگاه پرداخت مستقیم بانکی و مجوزهای اختصاصی کسب و کار آنلاین بروید. اخذ مجوزهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در افزایش فروش و استمرار کسب و کارتان تاثیر خوبی دارد.

۷- وجود سایت برای کسب درآمد از اینترنت

سوال می شود که آیا برای کسب درآمد اینترنتی نیاز به وب سایت می باشد؟ همان طور که در بالا اشاره شد ، وجود وب سایت لازم و ضروری نیست ولی بهتر است که برای دوام کسب درآمد و برند شدن ، یک وب سایت راه اندازی کنید. کارشناسان حوزه کسب و کار آنلاین ، وب سایت را قلب اصلی کسب و کار اینترنتی می دانند و معتقدند که وجود سایت ، کسب و کار را شاخص و برجسته می کند.

می توان از شبکه اجتماعی اینستاگرام ، کانال های تلگرامی و… برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کرد و افرادی هستند که بدون داشتن وب سایت به درآمدهای بسیار زیاد در ماه رسیده اند، اما با توجه به اینکه ممکن است این شبکه های اجتماعی و یا سایر سایت های رایگان تعطیل شده و یا جایگاهشان را از دست بدهند. اگر خیلی جدی قصد کسب درآمد از اینترنت دارید توصیه می‌شود حتماً برای ساخت و راه اندازی وب سایت مناسب کسب و کارتان اقدام کنید.

وجود سایت موجب می شود تا مخاطبان و کاربرانی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند شما را به صورت کاملاً رایگان پیدا کنند و نیازی به هیچ هزینه اضافی بابت تبلیغات ندارید. لذا از این نظر داشتن سایت الزامی می باشد.

 برای ساخت سایت نیاز به سرمایه اضافی و یا دانش برنامه نویسی و کد نویسی نیست. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس می توانید به صورت کاملا رایگان یک وبسایت حرفه ای با تمام امکانات و تجهیزات راه اندازی کنید. پس اصلا از طراحی سایت بترسید ، خیلی ساده و بدون هزینه می توانید آن را راه اندازی کنید.

سخن پایانی سوالات درباره درآمد اینترنتی

در این مقاله سعی شد تا به چند سوال ساده ولی بسیار متداول کاربران و مخاطبان اینترنتی پاسخ داده شود و اینکه خیلی از افراد که تصور می کنند کسب درآمد اینترنتی دارای سختی های زیاد بوده و غیر ممکن است ، اشتباه می کنند. با توجه به پیشرفت فناوری اینترنت ، فضای مجازی به عنوان یک منبع پولساز برای کسب و کارها مطرح است و کسانی موفق هستند که از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرند.

برای درک کسب درآمد بالا از اینترنت می توانید به فروشگاهها و سایت های بزرگی مثل آمازون نگاه کنید که چه درآمد های میلیاردی دارند. اگر خیلی اصولی و با برنامه کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید، مطمئن باشید که بعد از چند ماه می توانید به سادگی و مثل آب خوردن چندین برابر حقوق یک کارمند، درآمد داشته باشید، این را کسی به شما می گوید که سالهاست تجربه این کار را دارد.

نکته آخر اینکه نباید برای شروع کسب و کار دچار تردید و دو دلی شوید روش های کسب درآمد از طریق اینترنت بسیار زیاد و متنوع می باشد و الان بهترین و مناسبترین فرصت برای کسب درآمد می باشد، چون بازار کسب و کارهای اینترنتی هنوز در ایران درست جا نیفتاده است و چرا شما جزو اولین ها نباشید؟

مطمئن باشید که روز به روز حضور کاربران و شرکت ها در دنیای اینترنت بیشتر می شود و کسب و کارهای سنتی زیادی به سمت کسب و کارهای اینترنتی کشیده می شود، پس از این قافله عقب نمانید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

2 دیدگاه

  1. سلام می خواستم بگویم از اینترنت می توان درامد کسب کرد

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      در اینکه از اینترنتی می توان کسب درآمد کرد هیچ شک و تردیدی وجود ندارد از ۱۰ مبلیاردر بزرگ جهان بیشترشان فعالان در اینترنت بوده و در این بخش فعالیت دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.