فواید تبلیغات پاپ آپ

فواید تبلیغات پاپ آپ

فواید تبلیغات پاپ اگر زیاد نباشد، کم هم نیست چون ما در اکثر ارسالهای سایت پول یابی از معایب و ایرادهایش گفتیم دوستان تصور کردند که تبلیغ پاپ آپ سراسر عیب و ایراد است و ما در مطالبی معایب تبلیغات پاپ آپ popup  را گفتیم .در حالی که باید در بررسی پاپ آپ و یا هر چیز دیگر با نگاه منصفانه برخورد کرد. لذا تصمیم گرفتم تا فواید تبلیغات پاپ آپ را بگویم. اگر تبلیغات پاپ آپ از طرف تبلیغ کننده و نیز تبلیغ دهنده با برنامه و هدفمند انتخاب شود تاثیر گذاری مناسب دارد ولی از روی سود جویی صرف و بدون بررسی باشد نتیجه معکوس خواهد داشت.

تبلیغات پاپ آپ Pop-up

رعایت اعتدال در تبلیغات پاپ آپ

تبلیغ کننده چندین پاپ آپ (۴ بار نمایش) در سایت یا وبلاگش بگذارد از طرف موتورهای جستجو مجازات شده و ورودیش کاسته می شود و بازدیدکننده سایت هم دچار آزار و اذیت شده سریع از سایت خارج می شود. و یا تبلیغ کننده بدون برنامه در هر سایت و وبلاگی بدون تناسب با کارش تبلیغ سفارش دهد نتیجه نخواهد گرفت. هدفمند و با برنامه و منطقی اقدام کرد تا از فواید تبلیغات پاپ آپ نتیجه گرفت.

عمده ترین فواید تبلیغات پاپ آپ

۱- کسب درآمد از سایت و وبلاگ : اگر سایت و یا وبلاگ پربازدید دارید و نمی دانید چگونه کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید می توانید از تبلغات پاپ آپ بهره ببرید.

۲- جذب بازدیدکننده برای سایت : اگر سایت دارید و دنبال بازدید کننده برای افزایش رتبه سایت هستید می توانید تبلیغات پاپ آپ سفارش دهید و بازدیدکننده به طرف سایت خود بکشانید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه های تقلب در تبلیغات کلیکی

۳-معرفی محصولات فروشگاه : اگر فروشگاه و یا کالایی برای فروش دارید و نمی دانید چگونه مشتری جذب کنید می توانید در قالب پاپ آپ برای فروشگاه مشتری بیاورید.

۴- افزایش رتبه سریع سایت : چنانچه در نظر دارید سایتتان سریع رشد کند و از نظر رتبه بندی آلکسا بالا بیاید تبلیغات پاپ آپ گزینه مناسبی است.

۶- رقابت در تجارت : برای جلو زدن از رقبا در فروش محصول می توانید با تبلیغات پاپ آپ از آنها سبقت بگیرید.

۷- نمایش در مجموعه سایت ها : اگر میخواهید کالا و محصولات شما در مجموعه سایت های مختلف نمایش داده شود می توانید تبلیغات پاپ آپ سفارش دهید.

فواید تبلیغات پاپ آپ از نظر هزینه:

کم کردن هزینه ارتقا و رتبه بندی سایت یکی از فواید تبلیغات پاپ آپ است اگر با درایت تبلیغ سفارش دهید می توانید تبلیغات هدفمند داشته باشید. از جمله اینکه درخواست تبلیغ در سایتهای پربازدید و باکیفیت دهید تا بازدهی پاپ آپ شما بیشتر باشد. در واقع  با استفاده از سیستم خرید پاپ آپ با کمترین هزینه ممکن میتوانید از سایت های پر بازدید , بازدید کننده بخرید. بازدید های پاپ آپ به دلیل اینکه سایت شما برای مخاطب باز میشود و بیننده زمانی را صرف مشاهده سایت شما میکند تاثیر بسیار بالایی در بهبود و افزایش رتبه الکسا و رتبه گوگل سایت شما دارد و در کوتاه مدت اثرات خود را نشان میدهد و شما را شگفت زده میکند .

انواع تبلیغات پاپ آپ

توصیه آخر:

در صورت نمایش تبلیغات پاپ آپ در سایت و وبلاگ سعی کنید تا حد ممکن از نمایش کم استفاده کنید روزی یک بار، تا هم کاربران آزار نبیند و فراری نشوند و هم از طرف موتورهای جستجو مجازات نشوید. اعتدال را رعایت کنید و در کسب درآمد طمع نکید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مشکلات راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

مطلب پیشنهادی

بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی

اهمیت همکاری در فروش در ایران

معمولا این سوال برای افراد فعال در کسب درآمد اینترنتی مطرح است که چرا همکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.