هدف از فروش و کسب درآمد

هدف از فروش و کسب درآمد

هدف گرایی شالوده و اساس کسب درآمد می باشد در واقع برنامه و هدف از فروش و کسب درآمد چراغ راه و بیان کننده استراتژی یک کسب و کار موفق است. فروشندگان بزرگ هدف گرا بوده و معتقدند که هدف گرایی با موفقیت ارتباط تنگاتنگی دارد. پردرآمدترین افراد از آغاز می دانند که به صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالانه چقدر درآمد خواهند داشت.

هدف فروش کسب آمد بیشتر

حتی پا را فراتر گذاشته، آنان می دانند که برای رسیدن به اهدافشان در فروش و کسب درآمد بیشتر باید روزانه چند بار با مشتری احتمالا تماس بگیرند. حتی می دانند با پولی که از راه کسب درآمد به دست می آورند چه خواهند کرد، چون برای همه این موفقیت ها، برنامه ریزی دقیقی کردند و با برنامه جلو رفتند. در سایت پول یابی قصد داریم تا هدف از فروش و کسب درآمد را شرح دهیم همراه ما باشید.

اهمیت داشتن هدف از فروش و کسب درآمد

هر کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا غیر اینترنتی اگر هدف نداشته باشد و یا هدفش درست مشخص نشده باشد گویی در هوای مه آلود اقدام به تیر اندازی به سوی شکار می کند. بهترین تیرانداز در هوای مه آلوده با دید بسیار کم، نمی تواند به هدف بزند و این کالملا طبیعی است چون هدف را اصلا نمی بیند.

اهداف پیش پا افتاده و مضحک هیچ انگیزه ای به آدم نمی دهد. هدف باید جاه طلبانه و والا، اما قابل اجرا و در دسترس باشد. اهداف غیر واقع بینانه و خیالی ،انگیزه ها را کم می کند. اگر اهداف غیر واقع بینانه باشد با اولین چالش و مشکل، فرد را مایوس و موجب انصراف از ادامه کار می شود. (نگاه کنید به مقاله: موفقیت در کسب درآمد اینترنتی )

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایراد افراد باهوش در کسب درآمد

شیوه تحقق اهداف فروش و کسب و کار

برای اینکه به هدف از فروش و کسب درآمد خود برسید، ساده ترین کار اینکه، آن را بنویسید . مکتوب کردن هدف کسب و کار ،احتمال رسیدن به آن را صددر صد افزایش می دهد. حتما هدف خود را بنویسد حتی اگر به آن در مسیر نرسیدید گام موثری خواهید برداشت. توصیه می شود هدف نوشته شده را در جایی نصب کنید تا همیشه جلوی چشمتان باشد و انگیزه لازم در تحقق آن را در وجودتان ایجاد کند.

اگر هدف سالانه و درازمدتی دارید آن را به اهداف ساعتی، روزانه ، ماهانه و فصلی تقسیم کنید. این کار موجب می شود که اهداف بزرگتر به اجزا و اهداف کوچک تر تقسیم شود و رسیدن به اهداف کوچک تر، موجب ایجاد انگیزه و روحیه می شود و این موضوع توان وانگیزه شما را برای رسیدن به اهداف بزرگ تقویت می کند.

سخن پایانی

قصد داریم تا این قسمت را با جملات انگیزیشی تمام کنیم. یادتان باشد آفتاب به گیاهی می تابد که از خاک بیرون آمده باشد. برای رشد کردن، شروع کنید. خیلی ها ممکن است ناامیدتان کنند، خیلی ها ممکن است به شما و کارتان ایمان نداشته باشند، اما آنقدر تلاش کنید تا به همه ثابت کنید در موردتان اشتباه می کنند. تو هدف بزرگ و والایی در زندگی داری و این تو رو متمایز میکند.

هدف از فروش و کسب درآمد بیشتر خود را با تمام قوا دنبال کن و به کسی نگو . اگر انتقاد می کنند که ضعف داری بگو: سکوتم را پای ضعفم نگذارید، آدم های باهوش اهداف بزرگ و قدم های محکم زندگی را با صدای بلند برنامه ریزی نمی کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با یادگیری نرم افزارها

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.