واقعیت همکاری در فروش اینترنتی

یک سوال مهم همیشه درباره مفهوم و واقعیت همکاری در فروش اینترنتی وجود دارد و اینکه آیا این شیوه از کسب درآمد اینترنتی چقدر پایدار می باشد و درآمد آن قابل توجه است یا نه؟ جزو کدام مشاغل اینترنتی محسوب می شود و کسانی که از این طریق کسب و کار دارند چقدر موفق هستند؟

موفقیت در همکاری در فروش اینترنتی به چه فاکتورهایی نیازمند است و آیا صرف تلاش نتیجه بخش خواهد بود. در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا در ادامه سلسه مقالات متعدد درباره همکاری در فروش، مفهوم و واقعیت همکاری در فروش اینترنتی را بررسی کنم امیدوارم برای علاقمندان مفید باشد

واقعیت کسب درآمد از همکاری در فروش

این سوال در ذهن بسیاری از کاربران وجود دارد که آیا از طریق همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ Affiliate marketing می توان کسب پول کرد یا نه؟ کوتاه ترین پاسخ به جواب این سوال، بله می باشد. کسب و کارهای وابسته به همکاری در فروش اگر درست اجرا شود می تواند سود مناسب و بالایی داشته و حتی از درون خانه بدون اجاره مکان، می توان آن را راه انداخت.

واقعیت همکاری در فروش ، بازاریابی اینترنتی

قاعده اصلی موفقیت در کسب درآمد از همکاری در فروش و هر شغل دیگری، به خاطر چیزی که انتخاب کرده اید نیست بلکه وابسته به این است که آیا کاری که باید انجام شود به درستی و به صورت منسجم و با برنامه مدون انجام می شود یا نه ؟ همکاری در فروش قاعده و قانون خاص خود را دارد که اگر اصولی انجام دهید حتما موفقیت به همراه دارد. (نگاه کنید به مقاله: مزایا و معایب همکاری در فروش)

مفهوم اصلی همکاری در فروش

سوال دوم این است که مفهوم همکاری در فروش به طور عام چیست؟ همکاری در فروش عبارت از هر گونه فعالیتی که سبب تسهیل و یا راحتی در فروش یک کالا یا خدمات با کمک دیگران شود. این کار اغلب توسط افرادی انجام می شود که خودشان تولید کننده و یا صاحب کالا و خدمات نیستند.

همکار در فروش یا بازاریاب کسی است که معرفی محصول و خدمات ، بیان ویژگی و کاربردهای آن را به عهده دارد و باید تمام ترفندهای فروش و بازاریابی را به کار گیرد تا مشتری را ترغیب به خرید محصول و خدمات کند. در واقع بازاریاب به عنوان واسطه و سخنگو، بین مشتری و صاحب کالا ایستاده است و باید تمام تلاشش را به کار ببرد تا معامله مالی بین این دو نفر اتفاق بیفتد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصول تجاری کارآفرینان چین

ویژگی عمومی همکاری در فروش

همکاری در فروش یا بازاریابی اینترنتی، با روش های مختلفی اجرا می شود از بازاریاب در دنیای واقعی به عنوان ویزیتور تا بازار یابی اینترنتی هر کدام  ویژگی خاص خود را دارند. بهترین و پربازده ترین آن، استفاده از اینترنت به خاطر گستردگی آن است. یک همکار در فروش به عنوان یک معرف، باید بتواند محصول و خدمات را با شیوه ای درست تبلیغ کند لذا آشنایی با اصول تبلیغات برای کسب درآمد مناسب ضروری می باشد.

همکاری در فروش می تواند یک شغل خانگی ایده آل با درآمد مناسب باشد و همکار در فروش فقط با داشتن یک کامپیوتر و اینترنت، برای شروع نیاز به سرمایه و پول ندارد .لذا همکاری در فروش نیاز به سرمایه اولیه اصلا ندارد. با این حساب، نیازی به تولید کالا، انبار داری، ارسال محصول و… هم ندارد. در حقیقت همکار در فروش بدون سرمایه می تواند پول در بیاورد به شرطی که مشتری یا خریدار را به کسب و کارهای مختلف وصل کند.

واقعیت همکاری در فروش اینترنتی

برای بررسی حقیقت و واقعیت همکاری در فروش اینترنتی باید دو نگاه متفاوت که در بازار اینترنتی وجود دارد را به طور مجزا بررسی کنیم تا مفهوم واقعیت کسب و کار اینترنتی از طریق همکاری در فروش بیشتر درک شود . دلیل وجود این دو دیدگاه متفاوت، به اهداف تبلیغات کنندگان آن بر می گردد این دو نظر در مقابل هم قرار دارند و این تقابل، همکاری در فروش را با چالش جدی مواجه می کند.

یکی با نگاه خیال پردازانه و غیر واقعی همکاری در فروش را معرفی می کند و دیگری تلاش می کند تا آنگونه که هست معرفی کند. بر این اساس درباره کسب درآمد از همکاری در فروش دو دیدگاه وجود دارد که عبارتند از:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه کسب درآمد از اینترنت در خانه

۱- دیدگاه خیال پردازانه درباره همکاری در فروش

شاید یکی از بزرگ ترین مشکلات همکاری در فروش همایش ها، سیمنارها و وبینارهایی باشد که با شعارهای پر رزق و برق، همکاری در فروش را جزو مشاغل خانگی دارای پتانسل کسب درآمد چند ده میلیونی  و حتی میلیاردی معرفی می کند. سخنرانان معمولا با صدای بلند می گویند « فقط با چند کلیک می توانید چند ده میلیون در ماه کسب درآمد کنید» « کافیست فقط کد را در سایت و وبلاگ خود بگذارید پول پارو می کنید»

در بیان معرفی همکاری در فروش، دائم واژه های: بدون تلاش، در مدت زمان بسیار کوتاه، با کمترین کار، تنها با سه کلیک، کسب درآمد میلیونی در هفته و میلیاردی در ماه و… را با صدای بلند و هیجان تمام داد می زنند و یا در سایتشان می نویسند. حتی برخی می گویند کافیست سایت یا وبلاگی درست کنید و کدهای همکاری در فروش را در آن قرار دهید دیگر کاری به سایتتان نداشته باشید به حال خودش رها کنید و فقط حساب بانکی خود را چک کنید تا با واریزی ها پر شود.

این تبلیغات های دروغین و خیال پردازی های فریبنده، بزرگترین ضربات را به همکاری در فروش و سایر مشاغل اینترنتی زده است.

۲- بررسی واقعیت همکاری در فروش اینترنتی

 اما فارغ از تمام شعارهای فریبنده اینترنتی، همکاری در فروش مانند همه کسب و کارهای اینترنتی خانگی می باشد که افراد زیادی در آن وارد می شوند و تنها تعدادی کمی می توانند از آن کسب درآمد مناسب و شایسته داشته باشند . افرادی که موفق هستند دارای برنامه و هدف بوده و بر اساس آن برنامه به موفقیت رسیدند و تعداد زیادی هم بودند که نه تنها کسب درآمد نداشتند بلکه انرژی خود را هدر دادند.

شاید باید در طرح سوال تغییرات جدی داد به جای اینکه سوال کنیم که همکاری در فروش واقعا درآمد خوبی دارد یا نه؟ بهتر است اینگونه سوال کنیم که : آیا می توان در همکاری در فروش موفق شد یا نه؟ موفقیت در این کار بستگی به خود ما دارد که با برنامه، ترسیم هدف مشخص، تلاش و پشتکار وارد شویم و یا اینکه با خیال پردازی و بدون تلاش بخواهیم کسب درآمد میلیاردی داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.