موافقان همکاری در فروش اینترنتی

مخالفان و موافقان همکاری در فروش اینترنتی نظرها و دیدگاههای متفاوتی درباره کسب درآمد از این شیوه دارند و هر کدام برای این کسب و کار اینترنتی، توصیه های دارند لذا اگر قصد کار با همکاری در فروش یا فعالیت به عنوان بازاریاب اینترنتی را دارید بهتر است با آگاهی از این دیدگاههای متفاوت، وارد کسب و کار اینترنتی شوید.

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا دیدگاه و نظر موافقان همکاری در فروش اینترنتی را بررسی کنیم و در مقاله و مجالی دیگر، نظر مخالفان این نوع کسب درآمد خواهد آمد. امیدوارم با مطالعه این دیدگاهها تصمیم درست را برای کسب و کار اینترنتی خود بگیرید. (همچنین نگاه کنید به مقاله: مزایا و معایب همکاری در فروش)

دلایل موافقان همکاری در فروش اینترنتی

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ دارای نکات مثبت و منفی زیادی می باشد و همان طور که در بالا گفته شد در اینجا قصد دارم تا نظر طرفداران و موافقان همکاری در فروش اینترنتی را بررسی کنم. به نظر موافقان ، همکاری در فروش نکات مثبت زیادی دارد که این نکات مثبت، آن را به گزینه مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی تبدیل کرده است.

به صورت فهرست وار نکات مثبت همکاری در فروش عبارتند از:

۱- عدم نیاز به سرمایه اولیه

موافقان، مهم ترین نکته مثبت همکاری در فروش را رایگان بودن آن می دانند و اینکه هزینه بسیار کمی و یا اصلا هزینه برای شروع کار ندارد. هر کسی می تواند به برنامه های همکاری در فروش اینترنتی ملحق شود بدون آنکه پولی پرداخت کند و یا هزینه ای برایش داشته باشد.

البته این افراد اذعان می کنند که اگر افراد بخواهند برای کسب درآمد بیشتر اقدام کنند و یا از روش های بازاریابی مثل تبلیغات اینترنتی استفاده کنند هزینه به همراه خواهد داشت ولی در کل شروع این کار بدون هزینه بوده و حتی افراد بدون هزینه های جانبی می توانند کسب درآمد اینترنتی کنند.

فواید همکاری در فروش ، مزایای بازاریابی اینترنتی

۲- عدم نیاز به تولید و انبار داری

برای همکاری در فروش ، بازاریاب نیازی به تولید یک محصول و یا خدمات ندارد و همه امور به عهده شخص صاحب سایت و سیستم همکاری در فروش می باشد. لذا بازاریاب مشکلات تهیه مواد اولیه و فرایند تولید را ندارد و فقط باید محصول آماده و تولید شده را بازاریابی و در نهایت بفروشد

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش پرورش بلدرچین

وقتی محصولی تولید نمی کند برای نگهداری و عرضه آن هم نیاز به انبار و یا مغازه هم ندارد لذا هزینه انبار داری ، حمل و نقل و غیره هم به عهده او نیست . در واقع بازاریاب، مخارج قبل ، حین و بعد از تولید محصول را نمی پردازد .

۳- نداشتن محدودیت زمانی و مکانی برای کار

همکاری در فروش از نظر زمان و مکان هیچ محدودیتی ندارد و هر کسی می تواند در هر زمانی و در هر جایی ، اقدام به کسب درآمد از این روش کند. فقط کافیست کامپیوتر، لپ تاپ ، تبلت و یا موبایلش به اینترنت وصل شود و شروع به کسب درامد کند.

این سهل بودن و نداشتن محدودیت، موجب می شود تا بازاریاب در هر زمان ، به ویژه در اوقات فراغت بتواند به این شغل بپردازد.

۴- گستره وسیع فعالیت همکاری در فروش

همکاری در فروش اینترنتی مرز جغرافیایی نمی شناسد و بازاریاب می تواند علاوه بر شهر و استان خود، در کل کشور و حتی در جهان و هر جایی که کاربران دسترسی به اینترنت دارند اقدام به کسب درآمد کند. ضمن اینکه فرضا یک بازاریاب ایرانی، می تواند محصولات خارجی را بازاریابی کند و کسب درآمد به دلار داشته باشد.

وقتی محدودیت جغرافیایی نداشته باشید محدودیت درآمد هم نخواهید داشت چون به جای مشتریان از یک شهر ، مشتریان از کل کشور که چندین برابر هستند خواهید داشت و این یعنی افزایش چندین برابر کسب درآمد اینترنتی.

۵- انعطاف پذیری در کسب درآمد

همکاری در فروش از نظر ماهیت انعطاف پذیری بالایی برای انواع کسب درآمد اینترنتی دارد . لذا بسته به اینکه چگونه برای برنامه همکاری در فروش ، اقدام و بازاریابی کنید امکان کسب درآمد آن متنوع و مختلف می باشد. هر کسی می تواند به طور عمومی و در تمام سطوح از همکاری در فروش استفاده کند و برخی می توانند به صورت تخصصی و با تمرکز بر محصولاتی خاص کسب درآمد کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ضرورت ساخت ویدیو برای بازاریابی

این انعطاف پذیری بالا ، موجب ورود و جذب بازاریابان مختلف به این شیوه کسب درآمد می شود. هر کسی می تواند با هر برنامه و هدفی از این شیوه کسب درآمد اینترنتی استفاده کند.

۶- مکمل یا مستقل بودن همکاری در فروش برای کسب درآمد

 شیوه کسب درآمد از همکاری از فروش می تواند توسط افراد به عنوان یک شغل مستقل استفاده شود و با این نگاه فقط به این شیوه کسب و کار اینترنتی بپردازد . افراد دیگر هم هستند که در کنار شغل اصلی، از همکاری در فروش به عنوان شغل مکمل و یا دوم استفاده می کنند.

افرادی هستند که به همکاری در فروش به عنوان یکی از مشاغل خانگی اینترنتی نگاه می کنند و از این راه کسب درآمد می کنند. از این رو ظرفیت همکاری در فروش با نگاه افراد به آن تغییر شکل می دهد و سازگاری با آن پیدا می کند.

۷- شغل ایده آل وبلاگ نویسان و سایت داران

همکاری در فروش به دلیل درگیر نشدن در مسائل ارسال و تولید محصول، برای وبلاگ نویسان، مربی ها، کارآفرینان حوزه اطلاعات و فناوری و دارندگان سایت می تواند شغل ایده آلی باشد. این افراد می توانند به کار اصلی خود پرداخته و در کنار آن از این شیوه کسب درآمد اینترنتی داشته باشند.

نتیجه گیری از دیدگاه موافقان همکاری در فروش اینترنتی

البته موافقان همکاری در فروش دلایل و نکات مثبت دیگری هم ارائه می دهند مثل دیده شدن، برندسازی، سادگی و راحتی کار با همکاری در فروش ، کسب درآمد بی دردسر و… که در اینجا چند نکته شاخص آن بیان شد البته این مزایا همکاری در فروش هرگز به معنای بی عیب بودن آن نیست و مانند هر کسب و کاری مخالفانی دارد که در مقالات بعدی خواهد آمد. مهم این است اگر قصد همکاری در فروش را دارید با بررسی نظرات و آرا موافقان و مخالفان، تصمیم درست را بگیرید و با آگاهی کامل قدم در این راه بگذارید.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.