وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد

وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد

سایتهای کسب درآمد از اینترنت هر روز در حال افزایش هست و مدیران اینگونه سایتها تلاش می کنند تا سایتی جذاب، کامل و زیبا راه اندازی کنند یک وبسایت کاربرپسند و کامل باید فاکتورهای، سرعت بازگذاری و سازگاری با همه مرورگرها و دستگاهها به ویژه موبایل و تبلت را داشته باشد این حداقل برای رشد است. افراد تصور می کنند برای ایجاد سایت کسب درآمد باید هزینه هنگفت صرف کرد در حالی که وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد بوده و کاملا رایگان می باشد.

این تصور کاملا اشتباهی می باشد که شرط موفقیت طراحی سایتی با هزینه بالا است . وقتی می توان کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی، سایت کسب درآمد راه اندازی کرد چرا هزینه زیاد طراحی و ایجاد سایت پرداخت کرد؟ البته می توان بعد از رشد و فراهم شدن شرایط هزینه های بالا کرد تا موفقیت بیشتر باشد ولی در آغاز و راه اندازی کسب و کارهای کوچک اینترنتی نیازی به صرف هزینه گزاف نیست لذا وردپرس مناسب ترین گزینه بسایت های کسب درآمد کوچک می باشد. ( طراحی سایت کسب درآمد)

 چرا وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد اینترنتی می باشد؟

قبل از بیان اینکه چرا وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد است باید بگویم که چهار فاکتور مهم وردپرس : امنیت بالا، رایگان بودن، به روز بودن و سادگی آن را از سایرین متمایز می کند . وردپرس برای کسب و کارهای نوپا و کوچک شرایطی ایجاد کرده تا به سادگی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای سایت دلخواه خود را راه اندازی کنند. ابزار قدرتمند وردپرس موجب اقبال و توجه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به سوی خود شده است در اینجا قصد دارم تا دلایل و مواردی که موجب شده تا وردپرس مناسب ترین گزینه برای سایت های کسب درآمد باشد را بگویم.

وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای قدرتمند محبوبیت بالایی در راه اندازی سایتهای مختلف از جمله کسب درآمد از اینترنت به دست بیاورد ویژگی های منحصر به فرد و زیادش موجب شده تا بزرگترین سایت های اینترنتی هم از وردپرس استفاده کنند . برخی از ویژگی های وردپرس عبارتند از:

۱- جمع شدن امکانات وردپرس در کنار هم

در واقع سیستم محتوای وردپرس تمام امکانات لازم و متنوع را در کنار هم تجمیع کرده است تا کار راحت تر و مثلا کسب درآمد از اینترنت بهتر انجام شود. توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توانید علاوه بر وب سایت اصلی، وبلاگ مربوط به وب سایتتان را هم داشته باشید. با وردپرس قادر خواهید بود که وبلاگ خود را به صورت ساب دامین روی وب سایت اصلی خود راه اندازی کنید و دیگر هزینه ای جداگانه برای راه اندازی وبلاگ خود پرداخت نکنید. همچنین می توانید فروشگاه خود را هم در وب سایت خود راه اندازی کنید و نیازی نیست برای اینکار وب سایت جداگانه ای داشته باشید. پس این یک مزیت بسیار خوبی است که برای ایجاد بخش های جداگانه سایت هزینه دیگری پرداخت نمی کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از بازی های کامپیوتری

 ۲- اپن سورس یا کد باز بودن وردپرس

دلیل دیگری که وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد می باشد کدباز بودن آن است. اپن سورس بودن به این معنا است که هر کسی می تواند در آن تغییراتی ایجاد کند. این ویژگی باعث شده است که توسعه دهندگان زیادی از سراسر دنیا روی این سیستم مدیریت محتوا کار کنند و در این چند سال موفق به گسترش و بهبود این سیستم مدیریت محتوا شده اند. کافی است شما از یک توسعه دهنده وب برای سفارشی کردن وب سایت خود استفاده کنید. مزیت اپن سورس بودن وردپرس باعث شده است که توسعه دهندگان زیادی ابزارها و پلاگین هایی را برای این سیستم مدیریت محتوا بنویسند و شما به راحتی و به صورت کاملا رایگان می توانید از آن ها استفاده کنید.

این ویژگی وردپرس موجب شده تا افزونه ها و همچنین قالب های بسیار زیادی برای وردپرس نوشته شده است که شما به صورت رایگان می توانید از آن ها استفاده کنید. البته تعداد محدودی پولی هستند ولی بیشترشان کاملا رایگان می باشد.

 ۳- آپدیت های یا به روز شدن های دائمی

به نظر من به روز شدن یا آپدیت همیشگی و رفع نواقص و باگ ها موجب شده تا وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد و سایتهای خبری و علمی باشد.  آپدیت خودکار هسته وردپرس یکی از بهترین ویژگی های آن به حساب می آید. توسط این سیستم مدیریت محتوا دیگر نیازی نیست خودتان دست به کار شوید و عملیات آپدیت را انجام دهید. وردپرس هر چند وقت یک بار به صورت خودکار هسته خود را آپدیت می کند.

به روز رسانی دائمی وردپرس موجب شده تا، باگ ها و مشکلات اخیری که احتمالا در ورژن های قبلی بوده است به کلی از بین برود و باعث افزایش امنیت وب سایت کاربران شود. همانطور که می دانید امنیت وب سایت و اطلاعات کاربران و مشتریان برای کسب و کارها بسیار مهم است. پس وردپرس می تواند گزینه خوبی برای کسب و کارهای این چنینی باشد.

 ۴- هماهنگ بودن وردپرس و سئو برای موتورهای جستجو

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل در رشد سایت و افزایش کسب درآمد از اینترنت اهمیت فوق العاده ای دارد و این هماهنگی بین وردپرس و سئو وجود دارد لذا وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد می باشد. همه می دانیم که بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو یا همان سئو یکی از دغدغه های کسب و کارهای اینترنتی است و رقابت برای بدست آوردن جایگاه خوب در نتایج گوگل داغ است. برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، افزونه های رایگانی برای سئو تولید شده است که بسیار کارساز و تاثیر گذار است.

چنانچه گفتیم برای وردپرس افزونه فراوان است و اگر بخواهم به نمونه ای از این افزونه های سئو اشاره کنم افزونه Yoast SEO بهترین گزینه برای سایت است. این افزونه کمک بسیاری در تولید محتوای بهینه شده به کاربران می کند. از طرفی قالب هایی هم که برای وردپرس نوشته و ترجمه می شود از هر لحاظ بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو هستند و دیگر نیازی به ویرایش قالب ها برای بهینه سازی نیست. همچنین اکثر قالب هایی که برای وردپرس ارائه می شود ریسپانسیو بوده و برای کاربران موبایلی و تبلتی بهینه شده است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب بلا با شرکتهای هرمی

 ۵- نصب و یادگیریآسان وردپرس

راحت بودن فراگیری وردپرس و نصب بسیار ساده آن موجب شده تا وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد باشد . راه اندازی وردپرس به راحتی راه اندازی وبلاگ می باشد .اگر برای اولین بار هم به سراغ سیستم مدیریت محتوای وردپرس بروید چه در نصب و چه در استفاده از آن به مشکل چندانی بر نخواهید خورد و کاملا ساده می باشد. استفاده از این سیستم مدیریت محتوا بسیار آسان بوده است و همین باعث افزایش محبوبیت آن در بین کاربران و پلتفرم های دیگر شده است.

به دلیل سادگی و راحت بودن وردپرس اقبال به طرف آن زیاد بوده و حتی موتورهای جستجو به ویژه گوگل به سایت های وردپرسی اهمیت فوق العاده ای می دهند اکثر توسعه دهندگان وب هم بیشتر وردپرس را نسبت به دیگر سیستم ها ترجیح می دهند. همچنین آموزش های ارائه شده برای این سیستم مدیریت محتوا نسبت به دیگر سیستم ها در اینترنت بیشتر پیدا می شود. بیشتر سایت های کسب و کار اینترنتی و سایتهای با موضوع کسب درآمد از اینترنت هم وردپرسی هستند نمونه اش همین سایت پول یابی می باشد. ( سه مرحله راه اندازی سایت کسب درآمد اینترنتی)

 سخن پایانی وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد

از مجموعه دلایلی که آوردیم قصد ما این است که بگویم وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد از اینترنت می باشد بدون هیچ خرجی سایت خودتان را ساخته و کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید. ذکر یک نکته مهم ف ضروری است و آن اینکه تاکید ما برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک با استفاده از وردپرس هرگز به معنای آن نیست که وردپرس توانایی ایجاد و نگهدای سایت های بزرگ و پربازدید را ندارد ، نیست بلکه وردپرس توانایی و انعطاف بسیار بالایی در راه اندازی و طراحی سایت دارد. وب سایت کمپانی های بزرگی مثل eBay ، Mashable، New York Times و بسیاری دیگر از سایت های بزرگ هستند که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند.

نکته بعدی اینکه ما در سایت پول یابی فقط پنج ویژگی بارز و شاخص وردپرس را با نگاه به کسب درآمد از اینترنت نام بردیم و اینها فقط گوشه ای از مواردی بود که باعث محبوبیت این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند در دنیای اینترنت و کسب و کار اینترنتی شده است. پتانسیل آن به اندازه بالاست که هر کسب و کاری اعم از کسب و کارهای کوچک وبزرگ اینترنتی می توانند از وردپرس استفاده کنند. هدف ما اشنایی شما با راه اندازی سایت با ابزارهایی رایگان ، به روز ، امن و بسیار قدرتمند برای کسب درآمد از اینترنت می باشد که وردپرس بهترین آن می باشد.

مطلب پیشنهادی

تولید محتوا چیست ؟ چگونه تولید محتوا کنیم ؟ , پنل تولید محتوا , پکیج تولید محتوا

۵ گام تولید محتوای موثر و سریع

امروزه کمتر صاحب کسب و کار اینترنتی پیدا می شود که به اهمیت تولید محتوای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.