کسب درآمد از کالاهای دست ساز

شغل و مهارت کسب درآمد از کالاهای دست ساز یا صنایع دستی امروزه یکی از مشاغل پردرآمد خانگی محسوب می شود. کالاهای دست ساز در دنیا به ویژه در اروپا خواهان و طرفداران خاص خود را دارد لذا افراد زیادی هستند که از طریق ساخت و فروش کالاها و لوازم دست ساز اقدام به کسب درآمد از اینترنت می کنند. و درآمد مناسبی هم دارند.

اگر خودتان یا یکی از اقوام و آشنایان در ساخت لوازم دست ساز و صنایع دستی مهارت دارید می توانید از راههای مختلف آن را به فروش برسانید. برای همین، در سایت پول یابی چگونگی کسب درآمد از کالاهای دست ساز آموزش داده می شود امیدوارم این شیوه کاربردی مورد استفاده شما قرار گیرد. همچنین نگاه کنید به مقاله: کسب درآمد زنان در خانه)

شیوه کسب درآمد از کالاهای دست ساز

امروزه کسب درآمد از اینترنت یک شیوه مرسوم و معمول شده است و افراد زیادی از این راه کسب درآمد را تجربه می کنند. شیوه کسب درآمد از کالاهای دست ساز در کشورمان آنچنان که باید و شایسته است هنوز مرسوم و به قول معروف جا نیفتاده است در حالی که در سایر کشورها به ویژه در بین کشورهای اروپایی یک کسب و کار پررونق می باشد.

کسب درآمد از کالاهای دست ساز ، کسب درآمد از فروش صنایع دستی

برای کسب درآمد از کالاهای دست ساز، صنایع دستی و به طور کلی لوازم دست سازی شده راههای مختلفی وجود دارد که مهمترین راهها و شیوه ها عبارتند از:

۱- راه اندازی سایت و وبلاگ

خودتان می توانید یک سایت و وبلاگ مناسب برای فروش وسایل دست ساز راه اندازی کنید و محصولات و کالاهای تولیدی خود، آشنایان و فامیل را برای فروش در آن قرار دهید. برای رسیدن به درآمد مناسب و افزایش بازدید می توانید محتوا و مطالب مرتبط با وسایل دست ساز را در سایت ارسال کنید تا موتورهای جستجو بازدید کننده هدفمند و خواهان صنایع دستی و دست ساز را به سوی سایت شما بکشانند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تکنیک فروش و بازاریابی

همچنین می توانید در سایت خود ، بازاریابی محصولات تولیدی دست ساز را به عهده بگیرید و یا لوازم دست ساز افرادی که امکان فروش اینترنتی ندارند را با قیمت مناسب بخرید و در سایت بفروشید.

۲- فرو ش در شبکه های اجتماعی و سایت های نیازمندی

می توانید لوازم دست ساز را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام ، فیسبوک و…. عرضه کنید. این کار از جنبه بررسی و امتحان کردن مناسب است و اینکه آیا واقعا این اقلام خریدار دارند یا نه؟ در واقع در شبکه های اجتماعی بازخورد این کار را می بینیدالبته باید زمان مناسب برای تست را انتخاب کنید و اگر چنانچه در روزهای اول فروشی نداشتید نباید ناامید شوید و این کار را تا مدتی که تعداد زیادی از کاربران اینترنتی محصول را ببیند ادامه دهید.

علاوه بر این می توانید لوازم دست ساز خود را در سایت های ثبت آگهی و نیازمندی که بسیار زیاد هم هستند برای فروش ثبت کنید . سایت دیوار و شیپور هم مناسب برای عرضه محصولات دست ساز می باشند.

۳- فروش در سایت های خارجی

سایت های خارجی زیادی هستند که برای فروش لوازم دست ساز راه اندازی شدند و به دلیل خواهان زیاد، می تواند فروش خوبی داشته باشد منتهی باید محدودیت های مالی و تحریم کشور را هم در نظر داشته باشید و با لحاظ کردن این موضوع اقدام کنید. معروف ترین سایت خارجی اتسی Etsy است که در آن می توانید کالاهای دست ساز خود را بفروشید.

سایت های :Artfire ( وسایل بازی کودکان، آلات موسیقی، لوازم گلدوزی و…)، سایت  Society6 (طراحانان و هنرمندان) سایتFolksy (فروش وسایل دست ساز هنری، لباس ها ، جواهرات و…)سایت Spoonflower (طراحی پارچه ها )، سایت icraft (فروش محصولات دست ساز خلاقانه و ارجینال)، سایت Misi (فروشگاه ساز رایگان برای کالاهای دستی و هنری)، از معروف ترین سایت های خارجی برای عرضه محصولات دست ساز و صنایع دستی می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  قانون مشتری یابی

۴- نمایشگاه صنایع دستی و دست ساز

می توانید با گروههای مختلفی که در کار صنایع دستی هستند و یا گروههای خیریه و سایر سازمان های مرتبط، نمایشگاه صنایع دستی بر پا کنید این نمایشگاهها می تواند به صورت فصلی، به ویژه در فصل تابستان که گردشگر زیاد است انجام دهید. برپایی نمایشگاه در آغاز کمی سخت به نظر می رسد ولی با راه اندازی یکی دو تا نمایشگاه، روال کارتان دستتان خواهد آمد و می توانید کسب درآمد خوبی داشته باشید.

۵- فروش در بازارها ، فروشگاههای محلی و امانتی

بازار روزها محل مناسبی برای عرضه محصولات دست ساز می باشد و مشتریان خاص خود را در این گونه بازارها دارد. ضمن اینکه فروشگاههای محلی هم می تواند محل عرضه مناسب این گونه کالاها باشد شما می توانید محلی از فضای فروشگاه را اجاره کنید و محصولات خود را بفروشید یا درصدی از فروش را به صاحب فروشگاه بدهید.

شیوه دیگر فروش کالاها به صورت امانتی است به این شکل که کالا و محصولات دست ساز را به مغازه داران و یا فروشگاهها می دهید و آنها پس از فروش، درصدی را بابت فروش و بازاریابی برای خودشان بر می دارند.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.