کسب درآمد از گوگل ادسنس

کسب درآمد از گوگل ادسنس

گوگل ادسنس یک برنامه تبلیغاتی و کسب درآمد اینترنتی است که توسط کمپانی بزرگ گوگل طراحی شده است. با این برنامه تبلیغاتی دارندگان وبسایت های اینترنتی و نرم افزارهای موبایلی می توانند اقدام به کسب درآمد کنند. با ثبت نام در گوگل ادسنس برنامه های تبلیغاتی متنی، ویدئویی و تصویری بر روی وبگاهها فعال می شود.

اهمیت گوگل ادسنس

به خاطر خوشنامی و پرداخت های واقعی ، گوگل ادسنس ( Google Adsense ) در حال حاضر یکی از محبوبترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود.. هر صاحب وبسایتی با رعایت قوانین می تواند با استفاده از گوگل Adsense  اقدام به کسب درآمد کند.

ثبت نام گوگل ادسنس
ثبت نام در این سرویس رایگان است و شما می توانید به راحتی برای خود یک حساب گوگل ادسنس باز کنید.

ادسنس بهترین سایت برای کسب درآمد هست پرداختیش هست که گاها تا ۱ دلار فقط برای ۱ کلیک پرداخت می کند.

یعنی اگه سایتی داشته باشید که روزانه ۱۰۰۰ کلیک خور داشته باشد روی تبلیغات اون هم با تیلغات جذاب گوگل میتونید روزانه ۱۰۰۰ دلار برابر ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان اون هم فقط در یک روز درآمد داشته باشید.

تبلیغات کلیکی PPC

شیوه کسب درآمد از گوگل ادسنس

شما یک وبلاگ/وب سایت راه اندازی می کنید، بازدیدکننده جذب می کنید و در نهایت از طریق قرار دادن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت خود کسب درآمد می کنید.
گوگل ادسنس از یک موتور هوشمند استفاده می کند، بدین معنا که بر اساس محتوای سایت شما تبلیغات را نمایش می دهد. مثلا اگر در مورد ماشین مطلب می نویسید تبلیغات مرتب با ماشین به نمایش در خواهد آمد.
این یعنی بدون آزار بازدیدکننده تبلیغات و کسب درآمد میلیونی.

راهکار کسب درآمد از گوگل ادسنس : محتوای مناسب

برای کسب درآمد از اینترنت با کمک گوگل ادسنس شما نیاز به جذب بازدیدکنندگان زیادی هستید. بر اساس تجربه در ازای هر ۱۰۰۰ نفر بازدیدکننده شما می توانید درآمدی بین ۳ تا ۸ دلار را در نظر داشته باشید.
در نتیجه همانگونه که متوجه شدید برای کسب درآمد خوب ا ز گوگل شما به ترافیک زیاد نیاز دارید. محتوای خوب می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

کسب درآمد از گوگل ادسنس

همچنین به این نکته دقت کنید که مطالب شما نباید ناقض کپی رایت باشد. در صورتی که سایتی با محتوای کپی شده ایجاد کنید گوگل اکانت شما را مورد تایید قرار نمی دهد.
یکی از نکات کلیدی در کسب درآمد از گوگل CTR است که به معنای میانگین کلیک بر اساس تعداد بازدیدکنندگان است. برفرض تصور کنید که شما ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده دارید، هرچه تعداد کلیک کردن این افراد بر روی تبلیغات موجود در سایت شما بیشتر باشد، درآمد شما نیز بیشتر می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش کسب درآمد از اینستاگرام

شکل ظاهری تبلیغات گوگل ادسنس

شما می توانید سایز و رنگ و … تبلیغات متنی و گرافیکی گوگل ادسنس را بر اساس شمای ظاهر سایت خود تغییر دهید و سپس کد تبلیغات را درون وب سایت خود قرار دهید.

چگونه درآمد به دست شما می رسد؟
برای مثال شما در ماه اول تبلیغات را در وب سایت خود می گذارید و در انتهای ماه ۸۰۰ دلار درآمد کسب می کنید. گوگل این ۸۰۰ دلار را در پایان ماه دوم از طریق چک یا واریز به حساب شما ( در برخی از کشورها این قابلیت فعال هست ) برای شما ارسال خواهد کرد.

مراحل فعال سازی اکانت گوگل ادسنس

۱-گوگل نامه ای را به آدرس پستی که در هنگام ثبت نام وارد کرده ایم پست می کند که در آن نامه پین کدی ۵ رقمی نوشته شده است . آن پین کد را باید در سایت وارد کنیم( این مرحله برای مطمئن شدن از آدرس پستی می باشد . ارسال نامه تا ۳ هفته زمان می برد )
۲ – اطلاعات مالیاتی باید تکمیل شود که آیا در آمریکا زندگی می کنیم و یا خیر و چندین پرسش دیگر که خیلی سخت نیست.

گوگل ادسنس

۳ – تاییدیه تلفن در این مرحله است.با فشردن Submit شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام وارد کرده ایم زنگ می خورد و ۴ رقم عدد خوانده می شود این عددها را یادداشت کرده و در سایت می نویسیم.
۴ – قبول کردن قرارداد و ثبت IP اینترنتی صاحب اکانت توسط گوگل ( که طبیعتا این آی پی باید برای کشوری باشد که در ثبت نام وارد شده است)
پس از این که ابن مراحل با موفقیت به اتمام رسید اکانت از حالت قفل خارج شده و سر ماه میلادی گوگل چکی را به مبلغ در آمد اکانت در ماه قبل به آدرس پستی ارسال خواهد کرد.

گوگل از چه طریقی به ما پول رو میرسونه؟
چک و در بعضی کشور ها حساب بانکی

نکات کلیدی تایید سایت برای کسب درآمد از گوگل ادسنس

١. مفید و پربار بودن محتوا
گوگل طرفدار پروپاقرص سایت های پر محتوا و آموزنده می باشد. شما می توانید با ارائه مطالب مفید و آموزنده در زمینه مورد نظر در سایت خود و ارائه مقالات مفید, از جایگاه بالاتری در نزد گوگل ادسنس برخوردار شوید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک

٢. عدم استفاده از دامین با پسوند ir.
همانطور که می دانید گوگل ایران را تحریم کرده است و از ارائه بسیاری از خدمات خود به ایرانیان سرباز می زند. با انتخاب پسوند ir. برای دامین سایت خود, گوگل ادسنس متوجه خواهد شد که شما یک ایرانی می باشید و همین امر برای عدم تایید سایت شما نزد آنها کافی می باشد. پس از مابقی پسوند ها مانند com. و دیگر پسوند های رایج استفاده نمایید که باعث خواهد شد گوگل شما را به عنوان یک فرد خارجی تلقی نماید.

کسب درآمد از گوگل ادسنس

٣. استفاده از هاستینگ با سرور خارجی
در صورتی که سرویس هاستینگ شما از ایران باشد, بدین معنی که سرور آن در داخل کشور قرار داشته باشد, این امر به آسانی برای گوگل ادسنس قابل تشخیص خواهد بود و سایت شما را تایید نخواهد کرد. بسیاری از شرکت های داخلی خدمات سرویس هاستینگ با سرور خارجی را ارائه می دهند. پس یادتان باشد تا از این امر اطمینان حاصل نمایید که سرور هاستینگ شما واقع در خارج از ایران باشد.

۴. گذشتن حداقل ٣ ماه از تاریخ احداث سایت
وب سایت هایی که به تازگی افتتاح شده باشند و بسیار نوپا باشند در نزد گوگل ادسنس جایگاهی ندارند. در صورتی که قصد معرفی سایت خود به ادسنس را دارید, اطمینان حاصل نمایید که حداقل ٣ ماه از تاریخ احداث آن گذشته باشد.

۵٫ اولین سایت معرفی شده حتما به زبان انگلیسی باشد

گوگل ادسنس با فارسی بودن سایت شما مشکلی ندارد. ولی در صورتی که قصد معرفی اولین سایت خود به ادسنس را داشته باشید, این سایت باید حتما به زبان انگلیسی باشد.
پس از اینکه این سایت توسط ادسنس  تایید شد, دیگر می توانید به آسانی هر تعداد سایتی که مایل بودید را به زبان فارسی معرفی نمایید. پس شما می توانید با رعایت نکات مهم ذکر شده در این مقاله, به آسانی سایت خود را در ادسنس تایید نمایید و پس از معرفی سایت های متعدد, روز به روز بر درآمد خود بیفزایید.

مطلب پیشنهادی

چگونه با دیدن تبلیغ پول در بیاریم ، مشاهده تبلیغات اینترنتی ، کسب پول در ازای کلیک

راههای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

افرادی زیادی هنوز وجود دارند که راههای کسب درآمد اینترنتی برایشان جای سوال است . …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.