کسب درآمد اینترنتی از برنامه نویسی

یکی از پول ساز ترین مشاغل اینترنتی، کسب درآمد اینترنتی از برنامه نویسی می باشد . شغل برنامه نویسی در دهه اخیر همواره خواهان و طرفدار خاص خود را داشته و افراد زیادی هستند که از این راه کسب درآمد می کنند نکته جالب اینکه حدود سی درصد و یا شاید هم بیشتر آگهی های کاریابی و استخدامی مربوط به برنامه نویسی و مسائل مرتبط با آن می باشد.

اگر علاقه به برنامه نویسی دارید و یا می توانید این شغل پردرآمد اینترنتی را یاد بگیرید به راحتی می توانید از مزایای خوب آن در درازمدت بهره ببرید . کافیست با جدیت و پشتکار فراوان روی یادگیری آن و تکمیل و افزایش علمی خودتان کار کنید . در این مقاله از سایت پول یابی قصد دارم تا اهمیت و مزایای کسب درآمد اینترنتی از راه برنامه نویسی را شرح دهم. ( نگاه کنید به مفاله :کسب درآمد با طراحی سایت)

شرح کسب درآمد اینترنتی از برنامه نویسی

کسب درآمد اینترنتی از برنامه نویسی به موارد متعددی بستگی دارد و حوزه کاری آن هم متفاوت می باشد منظورم از تفاوت از نظر شیوه کار در بازار می باشد. مثلا عده ای ممکن است برای پلتفرم تلفن همراه برنامه نویسی کنند و عده ای برای وب سایت این کار را انجام دهند. و یا عده ای در زمینه اندروید یا IOS و پایتون یا سی شارپ و… فعال باشند.

زمینه فعالیت از این نظر مهم است که تاثیر مستقیم بر روی میزان کسب درآمد دارد. ضمن اینکه کشور ارائه دهنده کار برنامه نویسی هم مهم می باشد. برای نمونه یک برنامه نویس در آمریکا بیش از۱۴۰۰۰۰ دلار درآمد سالیانه دارد در حالی که یک برنامه نویس در آلمان نصف این مقدار درآمد دارد . این تفاوت در نوع نگاه به کار هم وجود دارد مثلا در آمریکا برنامه نویسان جزو ده گروه اول خوشحال ترین مشاغل این کشور هستند.

کسب درآمد با برنامه نویسی ، کسب درآمد اینترنتی با طراحی سایت

از این رو، نوع برنامه نویسی، کشور میزبان برنامه نویسی و نگاه به برنامه نویسی هم در کسب درآمد تاثیر گذار است . در ایران برنامه نویسی جزو مشاغل تخصصی محسوب می شود و علم و مهارت تجربی در آن تاثیرگذار است.

حس خوش کسب درآمد اینترنتی از برنامه نویسی

به اعتقاد عده ای از برنامه نویسان علاقمند ایرانی ، شغل برنامه نویسی و کسب درآمد از آن، به دو قسمت قبل و بعد از برنامه نویسی تقسیم می کند. اولین کسب درآمد از طریق تخصص برنامه نویسی برایشان لذتبخش و بسیار شیرین بوده است. این حس که از تخصص خودت درآمد مناسبی داری ارزشمند می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش های کسب درآمد آسان

بسیاری از برنامه نویسان اولین درآمد از این طریق را خوشایندترین و در عین حال فراموش نشدنی ترین لحظه شغلی خود ذکر می کنند. حس مفید بودن ، موفق بودن و خاص بودن به خاطر یک تخصص ارزشمند، قابل توصیف نیست . شما هم اگر علاقه دارید و می توانید این شغل را یاد بگیرید یقینا مانند دیگران این حس شیرین و زیبا را تجربه خواهید کرد.

مزایای کسب درآمد اینترنتی از راه برنامه نویسی

شغل برنامه نویسی همان طور که در بالا اشاره شد یک کار تخصصی ، تجربی همراه با علاقه است . این شغل مزایای زیادی از نظر مالی و کاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:

۱- کسب درآمد بر اساس تخصص

روزها و ماهها روی برنامه نویسی کار کرده اید و برای یادگیری برنامه نویسی ، توان ، انرژی و هزینه گذاشتید و باید انتظار داشته باشید که بازخورد آن را ببینید . در این راه ممکن است که مشکلاتی برایتان پیش بیاید عده ای ناامیدتان کنند و یا در یادگیری و آموزش با مسائل و معضلاتی مواجه شوید اما مهم این است که برای آن برنامه دارید  و نگاه به آینده ، که تخصصت جواب خواهد داد.

در زمانی مناسب و در جایی مناسب بالاخره این تخصص جواب می دهد و اولین سفارش را می گیرید این شروع یک کار بزرگ در کسب درآمد اینترنتی از برنامه نویسی می باشد. مهم ترین مزیت برنامه نویسی این است که یک کار تخصصی و سطح بالا محسوب می شود البته یادگیریش سخت و محال نیست ولی هر کسی نمی تواند آن را یاد بگیرد.

این تخصص همراه با علاقه بوده و دارندگان این دانش ، پول از راه تخصص خود می گیرند. یک امتیاز منحصر به فرد و یک شغل با کلاس و تخصصی بالا که هر کسی نمی تواند وارد آن شود.

۲- نیاز به امکانات بیشتر برای برنامه نویسی

نمی دانم این را یک مزیت بدانم یا عیب ، که برای برنامه نویسی برخی امکانات نسبتا ویژه نیاز است. کسی که به دنبال یادگیری برنامه نویسی است باید ابزار و وسایلش مثلا کامپیوتر ، لپ تاپ و… ، و به طور کلی تکنولوژی جدیدتر و کامل تر باشد و این مستلزم هزینه بیشتر می باشد البته می توان با سیستم های اولیه در اختیار ، این کار را انجام داد و با افزایش کسب درآمد، به مرور سیستم ها را قوی تر و به روز کرد.

به گفته بسیاری از برنامه نویسان وقتی پای کسب درآمد بیشتر در میان باشد رغبت شما برای هزینه کردن برای سیستم های به روز بیشتر می شود چون مطمئن هستید با هزینه کردن، کسب درآمد چند برابر خواهد شد. لذا محرک قوی برای پیشرفت خواهید داشت و اگر از این منظر نگاه شود یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از طریق آموزش

۳- انگیزه بیشتر برای رشد

یکی دیگر از مزایای برنامه نویسی ایجاد انگیزه و اشتیاق در افراد می باشد شغل برنامه نویسی به اندازه ای خواهان و طرفدار دارد که بسیاری از برنامه نویسان در قبول سفارش ، گزینشی عمل می کنند. کسب درآمد مناسب ، سفارش کار بالا همراه با احترام ، انگیزه برنامه نویس را برای رشد و یادگیری بیشتر بالا می برد . شغلی که مورد علاقه شما باشد و دیگران نیز به آن احترام بگذارند، انگیزه فرد را مضاعف می کند.

حس خوشایند بیشتر برنامه نویسان علاوه بر کسب درآمد خوب، مفید بودن و تخصص خاص داشتن است و این انگیزه آنها را برای حرکت در مسیر بیشتر می کند. هرچه مهارت و تخصص در این کار بیشتر باشد این ارج و قرب بیشتر خواهد بود.

۴- تنوع زمینه های فعالیت برنامه نویسی

یکی از مهم ترین مزیت های شغل برنامه نویسی، فراوانی دایره شمول و فعالیت آن است. یک برنامه نویس می تواند در تمام برنامه های موبایلی و راه اندازی استارتاپ ها تا طراحی سایت های مختلف . فعالیت کند زمینه فعالیت آنها به گستردگی اینترنت می باشد و جزو مشاغلی است که محدودیتی در بخش های مختلف برنامه نویسی ندارد .

این تنوع فعالیت ، زمینه را برای تخصصی کار کردن و کسب مهارت بیشتر در حوزه خاص یا حوزه های خاص بیشتر می کند و هر برنامه نویس می تواند با توجه به علاقه خودش، تمرکز خود را روی قسمتی خاص و حوزه ای جذاب بگذارد.

سخن پایانی کسب درآمد با برنامه نویسی

شغل برنامه نویسی از مشاغل پرطرفدار ، تخصصی و پرسود اینترنتی محسوب می شود و زمینه های فعالیت آن نیز زیاد می باشد. به دلیل تخصصی بودن و وجود بازار کار مناسب، از مشاغلی است که در آن بیکار وجود ندارد . با توجه به وضعیت اشتغال در کشورمان، برنامه نویسی می تواند بخشی از معضل بیکاری در جامعه را مرتفع کند .

علاوه بر این برنامه نویسی یک شغل خاص و ویژه می باشد که برای دارندگان این تخصص، احترام و ارزش به همراه دارد و در برخی از کشورها مثل آمریکا، جزو مشاغل بالا از نظر رضایت شغلی می باشد. کسانی که توانایی یادگیری این شغل را دارند با تلاش و پشتکار می توانند به درآمد بالایی دست یابند و زمینه فعالیت به دلیل گستردگی کار برای همه وجود دارد .

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره کسب درآمد اینترنتی از برنامه نویسی دارید با دیگران به اشتراک بگذارید

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.