کسب درآمد با آگهی رایگان

ترفند و راهکارهای جالب کسب درآمد با آگهی رایگان از سالیان پیش وجود داشته و عده ای از کاربران اینترنتی هستند که چراغ خاموش از این شیوه رایگان جهت کسب درآمد از اینترنت استفاده می کنند.  این افراد به خوبی می دانند که اینترنت روز به روز در حال گسترش است و باید از این فضا و بستر برای کسب درآمد اینترنتی مناسب استفاده کنند و چه کاری بهتر از تبلیغات اینترنتی رایگان ، که بدون پرداخت پول ، آنچه را که مدنظرتان است به دست می آورید.

درج آگهی رایگان یکی از شیوه های تبلیغات اینترنتی محسوب می شود و افرادی که فاقد پول و یا سرمایه هستند از این شیوه برای معرفی کسب و کار اینترنتی خود استفاده می کنند. به دلیل تاثیرگذاری و اهمیت کسب درآمد با آگهی رایگان ، تصمیم گرفتم تا در سایت پول یابی به چگونگی اجرای آن بپردازم.

کسب درآمد با آگهی رایگان

تعداد کاربران اینترنتی هر روز در حال افزایش است و تاثیر زیاد تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کار ، جذب کاربر و مشتری غیر قابل انکار می باشد. کاملا بدیهی است که با تبلیغات در سطح اینترنت ، برندهای تجاری و کسب و کارها بهتر دیده می شوند و نتیجه اصلی آن هم افزایش فروش محصولات و خدمات و در نهایت افزایش کسب درآمد اینترنتی می باشد .

درج بنرهای تبلیغات پولی با توجه به هزینه های بالایی که سایت های معتبر و پربازدید اعلام می کنند برای کسب و کارهای خرد و کوچک امکان پذیر نیست . ضمن اینکه حتی سایت هایی که به صورت تبلیغات کلیکی بنرها را در سایت های مختلف به نمایش می گذارند به تجربه ثابت شده که این روش هم فقط برای برندها و کسب و کارهای دارای سرمایه زیاد بازدهی دارد و ترافیک زیادی به طرف سایت مبدا ارسال نمی کنند.

در کل شرکت های تجاری خیلی بزرگ و متمول می توانند برای تبلیغات بنری هزینه زیادی پرداخت کنند لذا جا برای فعالیت کسب و کارهای کوچک باقی نمی گذارند. برای نمونه تبليغات کليکی گوگل بازدهی خیلی خوبی دارد ولی با توجه به قیمت فعلی دلار و رقابت کلمات کلیدی ، پرداخت این نوع هزینه ها برای کسب و کارهای کوچک و نوپا امکان پذیر نیست ضمن اینکه معمولا همه کلیک ها منجر به خرید هم نمی شود.

درج آگهی رایگان در سایت نیازمندی ها

راهها و شیوه های تبلیغات پولی بسیار زیاد است ولی هر کدام پرهزینه بوده و ممکن هست کسب کارهای کوچک این امکان را نداشته باشند که هزینه بالایی برای وب سایت و یا تبلیغات اینترنتی پرداخت کنند. راه حل چیست ؟ یکی از راه حل ها برای معرفی کسب و کار در اینترنت ، می تواند درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی ها باشد.

درج آگهی رایگان ، کسب درآمد با درج آگهی رایگان ، کسب درآمد با تبلیغ رایگان ، سایت های نیازمندی درج آگهی
سایت های نیازمندی و درج آگهی رایگان یکی از راهکارها برای افزایش کسب درآمد اینترنتی و معرفی کسب و کار آنلاین بدون پرداخت هزینه تبلیغات اینترنتی می باشد.

درج آگهی در سایت های آگهی رایگان (سایت های نیازمندی) کم هزینه ترین نوع تبلیغات اینترنتی ، و یا تبلیغات بدون هزینه – اگر خودتان اقدام به درج آگهی کنید – می باشد. سابقه سایت های نیازمندی رایگان در ایران بیش از ۲۰ سال است و تعداد سایت های نیازمندی روز به روز در حال افزایش می باشد و این فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارها است تا بدون پرداخت هزینه ، اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی در نهایت موجب افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر برای کسب و کارهای اینترنتی خواهد شد.

فهرست سایت های درج آگهی رایگان

سایت های نیازمندی و درج آگهی رایگان خیلی زیاد هستند و افراد جهت کسب درآمد با آگهی رایگان می توانند با کمی جستجو در گوگل به فهرست بلند بالایی از این سایت ها دست یابند . برخی از سایت های نیازمندی برای تبلیغ و معرفی کسب و کار اینترنتی عبارتند از:

نیازمندی پیام سرا

آگهی – کالا

نیازمندی نوین تجارت

نیازمندی پرتال تبلیغات وب

نیازمندی تک نیاز

نیازمندی پرو تبلیغ

نیازمندی راهنما ۱۱۸

نیازمندی تبلیغ ۱۱۸

نیازمندی نیاز ۱۱۸

نیازمندی آگهی ۱۱۸

نیازمندی ایران

نیازمندی من

نیازمندی آگهی برتر

نیازمندی ایران تبلیغ

نیازمندی ایران آگهی

نیازمندی آگهی من

نیازمندی تبلیغ من

نیازمندی تهران تبلیغ

نیازمندی تهران آگهی

نیازمندی نیاز تهران

نیازمندی نیاز ایران

شیوه درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی

در سایتهای نیازمندی آگهی معمولا به دو صورت و یا شیوه درج می شود:

۱- درج آگهی رایگان: که در بیشتر سایت های معتبر نیازمندی، امکان درج لینک به سایت دیگر وجود ندارد.

۲- درج آگهی ویژه : که افراد و مدیران کسب و کارها می توانند لینک سایت و یا وبلاگ خود را در آگهی درج کنند.

از طرفی سایت های درج آگهی قوانین و استراتژی های متفاوتی جهت درج آگهی در سایت خودشان دارند. فرضا در بعضی از سایت های نیازمندی امکان درج بی نهایت آگهی رایگان وجود دارد. ولی در بعضی از سایت ها محدودیت روزانه برای درج آگهی رایگان قائل شده اند. مثلا روزی ۵ آگهی رایگان می توانید درج کنید و در روز بعد می توانید مجددا ۵ آگهی رایگان دیگر درج کنید. اما برخی از سایت ها این محدودیت را به صورت کلی دارند یعنی در کل هر کسی مثلا بیشتر از ۵ آگهی رایگان نمی تواند درج کند.

برای درج آگهی نیاز به تخصص و مهارت خاصی نیست و معمولا خود سایت های نیازمندی آموزش درج آگهی را دارند ولی نکات ریزی وجود دارد که اگر در حین درج آگهی رعایت شود بازدهی بهتر به همراه دارد.

شیوه درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی

اگرچه ممکن است که درج آگهی و معرفی کسب و کارها در سایت های نیازمندی با هم تفاوت هایی داشته باشند ولی بیشتر این سایت ها در شیوه و اجرای درج آگهی مثل هم هستند لذا در اینجا آموزش درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی به طور کلی و عام آورده می شود . معمولا برای درج آگهی رایگان باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱- انتخاب عنوان آگهی

در انتخاب عنوان آگهی دقت لازم را به کار ببرید. ضمن کوتاه بودن عنوان آگهی ، باید مشخص کننده دقیق خدمات و معرفی کننده کسب و کارتان باشد. به عبارت دیگر در عنوان آگهی از کلمات کلیدی که مرتبط با کسب و کارتان بوده و اینکه فکر می کنید مشتری شما را در گوگل با این کلمات جستجو خواهد کرد، استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  پنج شغل اینترنتی خاص

۲- متن آگهی یا شرح آگهی

بعد از عنوان مناسب ، متن آگهی اینترنتی تاثیر زیادی در افزایش بازدید آگهی دارد. کمی وقت و زمان بگذارید و متن آگهی رایگان خود را کامل و دقیق بنویسید. تمام ویژگی ها ، مزایا و خدمات خود را در متن آگهی اینترنتی به صورت مختصر و مفید توضیح دهید. توصیه می شود کلمات کلیدی و عنوان آگهی حتما در شرح آگهی رایگان حداقل دو الی سه بار تکرار شود. هر چه متن آگهی جامع تر و رساتر باشد جذب مخاطب و در نتیجه جذب مشتری و افزایش کسب درآمد اینترنتی بیشتر خواهد شد.

۳- مشخص کردن راه های ارتباط مشتری

در زمان درج آگهی ، حتما اطلاعات تماس و راههای برقراری ارتباط را به طور کامل در آگهی ذکر کنید . توصیه می شود که برای تسهیل در امور ، راحت ترین راه های ارتباطی را قرار دهید. از جمله شماره تماس، ایمیل ، آدرس محل کسب و کار ، آدرس وب سایت و حتی آیدی تلگرام یا شماره واتساپ را حتما در آگهی و یا در قسمتی که در پنل های کاربری سایت های نیازمندی در نظر گرفته شده ، قرار دهید.

۴- انتخاب تصویر مناسب آگهی

در درج آگهی معمولا آخرین مرحله قرار دادن عکس آگهی اینترنتی می باشد. تصویری جذاب و متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید و در آگهی قرار دهید. هرچه عکس انتخابی جذابتر و حاوی اطلاعات بیشتری از کسب و کار ، محصول و خدماتتان ارائه دهد بازدید از سایت و آگهی افزایش می یابد. توصیه می شود روی تصویر آگهی اسمی از برند ، نام تجاری و یا لوگوی شرکت و کسب و کارتان قرار دهید.

سخن پایانی کسب درآمد با آگهی رایگان

حداقل تاثیر درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی این است که کسب و کارتان را به افراد مختلف با سلیقه های متفاوت معرفی کرده و نوشته و آگهی شما را در موتورهای جستجو و به ویژه گوگل قرار می گیرد. اگر امکان درج لینک سایت در داخل آگهی باشد چه بسا میزان کلیک خوری سایتتان افزایش می باشد و این کار ضمن ایجاد بک لینک رایگان ، در سئوی سایت هم تاثیر مثبتی می گذارد.

تنها سختی درج آگهی در این نوع سایتهای نیازمندی ، کمی صرف وقت و زمان می باشد ولی اگر متن آگهی را درست و مطلب را بهینه و صحیح تهیه و ارسال کنید در رشد کسب و کارتان و میزان کسب درآمد از اینترنت تاثیر زیادی خواهد داشت. اصولی که در بالا به آنها اشاره شد در صورت رعایت ، موجب بالا رفتن بازدید آگهی شما می شود.

نکته آخر اینکه می توانید هر سایت نیازمندی را برای درج آگهی انتخاب کنید ولی برای تاثیر گذاری بهتر و اینکه شیوه کسب درآمد با آگهی رایگان شما کاملا هدفمند و اصولی باشد ، سایت های نیازمندی که دارای رتبه بالا می باشند را انتخاب کنید و در انتخاب عنوان، متن داخل آگهی و تصویر دقت کنید و سایتهایی را مدنظر داشته باشید که امکان قرار دادن لینک سایت در داخل متن را هم به شما می دهند.

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

5 دیدگاه

  1. تبلیغات بنری
    یک راه خوب برندینگ، تبلیغ بنری ثابت در وب‌سایت‌های مطرح ایرانی است
    تبلیغات بنری هنوز هم به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین روش‌های تبلیغاتی مطرح است. چرا که این نوع تبلیغات همیشه در معرفی و مطرح کردن نام یک برند در فضای اینترنت موثر است. با بکارگیری درست این روش تبلیغاتی و طراحی یک بنر جذاب و متقاعدکننده می‌توانید کاربران بیشتری را به سمت برند خود هدایت کنید و در نهایت به تعداد مشتریان خود بیفزایید. ما آماده هستیم تا تبلیغات بنری شما را به بهترین شکل پیاده نماییم.

    ما آگهی‌های شما را در وب‌سایت‌های مرتبط با محصول و خدمات شما نمایش می‌دهیم و فقط به ازای کلیک (CPC) یا بر اساس تعداد نمایش مشخص (CPM) هزینه پرداخت خواهید کرد. تبلیغات بنری روشی موثر برای بالا بردن ترافیک شماست

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      قبول دارم که با وجود انواع تبلیغات اینترنتی جدید و پیشرو ، باز هم تبلیغات بنری به عنوان یک شیوه کارآمد برای کسب درآمد اینترنتی و همچنین افزایش بازدید و جذب مشتری کارایی خود را دارد.
      با آرزوی بهترین ها

  2. سایت نردبان در زمینه تبلیغات و ثبت آگهی فعالیت می کند به محض ثبت آگهی دیگه منتظر تایید نمی مونی و آگهی شما در همون لحظه در صفحه اول و اصلی قرار می گیرد. در حالیکه در سایتهای دیگه باید منتظر تایید بمونی و پس از تایید هم، آگهی شما در گروههای مربوطه قابل مشاهده است نه در صفحه اصلی یک ویژگی خوب این سایت امکان ثبت بک لینک در آگهی ها می باشد. کسب و کارهایی که برای خود وب سایت دارند و تمایل دارند که مشتریان پس از مشاهده آگهی آنها وارد سایتشان شود می توانند از این قابلیت استفاده کنند. به علاوه این که سئوکاران و افرادی که تلاش می کنند سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند هم از این قابلیت بهره مند می شوند. کاربران می توانند به راحتی تبلیغات خود را به اشتراک همگان بگذارند. این اشتراک گذاری می تواند باعث دیده شدن تبلیغات شما توسط هزاران نفر شود؛ بدون این که هیچ هزینه ای صرف آن نمایید.

    • سلام:ممنونم بابت مطلب مفیدتان ، از سایت بنده ،درج آگهی رایگان آگهی-کالا هم بازدید کنید

      • سایت پول یابی

        سلام
        سایت آگهی کالا شما را دیدم به نظرم سایت تبلیغاتی جالبی است و جای رشد بیشتر هم دارد.
        افراد و علاقمندان به کسب درآمد اینترنتی اعم از تبلیغات ، فروش کالا و خدمات و… می توانند از امکانات سایتتان استفاده کنند.
        با آرزوی موفقیت و کامیابی در کسب و کار اینترنتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.