کسب درآمد با بازار کار خارجی

راه اندازی کسب درآمد با بازار کار خارجی یکی از شیوه های مناسب و پولساز است و  به جهت آنکه پرداخت با دلار و ارز خارجی است درآمدش می تواند چشمگیر باشد . منتهی این بازار کار خارجی به دلایلی برای ما ایرانیان مشکل بوده و موضوع تحریم ، انتقال پول و …. کار را سخت می کند . ولی افراد زیادی هستند که از طریق سایتهای کسب درآمد خارجی اقدام به راه اندازی کسب و کار کرده اند و در این کار تا حدودی موفق بودند.

شاید عنوان مقاله را زندگی در ایران با درآمد دلاری از خارج انتخاب می کردم بهتر بود. چون در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم به این سوال پاسخ دهم که چگونه می توان از داخل ایران درآمد دلاری داشت؟ دو مسئله در این رابطه وجود دارد : اول اینکه یاد بگیرید چگونه فرصت ها را بشناسید و دوم اینکه خدمات مورد نیاز برای دریافت درآمد ارزی از داخل ایران را چگونه فراهم کنید ؟ در این مقاله سعی در پرداختن به این مباحث را دارم.

 کسب درآمد با بازار کار خارجی

با گسترش و همگانی شدن اینترنت ، کسب درآمد با بازار کار خارجی به عنوان یک شیوه نوین کسب درآمد اینترنتی مورد توجه قرار گرفت و کاربران زیادی هستند که از این طریق اقدام به کسب درآمد آنلاین می کنند.

حال این سوال مطرح می شود که شیوه کار در سایت‌های بازار کار خارجی چگونه است؟ قبل از هر چیزی تاکید می شود ، اگر مکالمه زبان انگلیسی شما خوب است، می‌توانید به بازار کارهای آنلاین خارجی بپیوندید و درآمد دلاری داشته باشید. بدون تسلط به زبان انگلیسی اصلا توصیه نمی شود که وارد کسب درآمد با بازار کار خارجی وارد شوید .

در محیطی غیر ایرانی. وب‌سایت‌های بسیار زیادی در دنیا هستند که به افراد آزادکار یا فریلنسر، کار پیشنهاد می‌کنند. وقتی به زبان انگلیسی آشنا نباشید در حین کسب درآمد دچار مشکل می شوید. باز هم تاکید می شود که میزان تسلط خود به زبان را افزایش دهید و بعد وارد این نوع مشاغل شوید.

توجه به نکات کلیدی عضویت در بازار کار خارجی

۱- برخی از کشورها به دلیل تحریم‌هایی که علیه کشور ما وجود دارد، از ثبت نام کاربران ایرانی ممانعت می‌کنند. در چنین حالتی می‌توانید با استفاده از فیل تر شکن و استفاده از نشانی خارج از کشور در وبسایت عضو شوید. اگر هم از ایرانیان خارج از کشور و در حال مطالعه این مقاله هستید، طبیعتا مشکلی در ثبت نام نخواهید داشت.

۲- با توجه به این که عموما چنین وب‌سایت‌هایی درآمد شما را به حساب پی‌پل (PayPal) واریز می‌کنند و این حساب نیز در ایران فعالیت ندارد، باید به کمک وب‌سایت‌های واسطه و مطمئن ایرانی مانند payment24.ir یک حساب پی‌پال برای خود ایجاد کنید. در این حالت سهم کوچکی از درآمد شما به عنوان کارمزد به payment24 تعلق می‌گیرد و بقیه درآمد به حساب شما در ایران واریز می‌شود.

۳- در وب‌سایت‌هایی که در مقیاس جهانی کار می‌کنند، میلیون‌ها فعال و آزادکار عضو هستند و باید آماده ورود در یک فضای رقابتی باشید.

اهمیت کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

یکی از بهترین روش های کسب درآمد آنلاین، کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی می باشد. معمولا به کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی ، کسب درآمد دلاری از اینترنت نیز می گویند. با گران شدن دلار در ایران هر فردی به فکر این می افتد که درآمد دلاری داشته باشد. چرا که در سایت های خارجی مثل فایور دستمزد انجام یک کار کوچک چندین برابر می شود.

با در آمد یک هفته در ایران. برای هر کار کوچک در سایت های خارجی می توانید درآمدی بین ۵ تا ۲۰ دلار درآمد داشته باشید که ۲۰ دلار در ایران ، با این قیمت دلار که هر روز در حال افزایش است ، مبلغ بسیار بالایی می شود. البته کسب درآمد دلاری کمی دشوار است ولی این دشواری زیاد بد نیست چون همیشه منبع درآمد های عالی نصیب افرادی می شود که سختکوش هستند.

افراد زیادی در ایران هستند که از طریق کسب درآمد با بازار کار خارجی درآمد های چند صد دلاری دارند. افرادی را میشناسم که منبع کسب درآمد اصلی شان به دلار است.

کسب درآمد با بازار کار خارجی ، کسب درآمد دلاری ، کسب پول از سایت خارجی ، کسب درآمد آنلاین دلار در ایران

ضرورت  کسب درآمد دلاری

اگر به قیمت این روزهای دلار نگاهی بیندازید می توانید بفهمید که چرا باید به دلار کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. وضعیت دلار در کشور ما به گونه ای است که هر روز در حال افزایش چشمگیر است. لذا اگر کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی داشته باشید می توانید درآمدتان را چندین برابر افزایش دهید و دغدغه ای از گرانی دلار نداشته باشید.

برای تشریح بهتر موضوع ، یک نمونه کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی در ایران را مثال می زنم. فرضا یک کتاب ۱۰۰ صفحه ای PDF دارید که این کتاب را ۵۰ هزار تومان در وب سایت های ایرانی می فروشید.  فرض ما بر این است که ۱۰ نفر این کتاب شما را هر روز می خرند، درآمد شما نهایت پانصد هزار تومان در روز می شود.

حال فرض می کنید همین کتاب را به زبان انگلیسی نوشته اید و آن را در وب سایت های خارجی مثل آمازون به فروش می رسانید اما این بار به جای ۵۰ هزار تومان، ۲۰ دلار می فروشید و همان ۱۰ نفر از شما خرید می کنند. در روز ۲۰۰ دلار می شود که با این قیمت زیاد دلار در ایران چند میلیون تومان می شود ؟ این یک مثال ساده از میزان کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی است.

راههای تبدیل درآمد دلاری به ریالی

یکی از مسائل مهم کسب درآمد با بازار کار خارجی این است که چگونه میزان درآمد دلاری را به ریال تبدیل کنید. همان طور که در بالا شاره شد به دلیل تحریم و مشکلات انتقال پول ، کاربران اینترنتی ایرانی مشکلات عدیده ای دارند . برخی از روش های قابل اجرا برای ایرانی ها عبارتند از:

۱- استفاده از حساب بیت کوین

یکی از ساده ترین راهها این است که، می توانید دلار را تبدیل به بیت کوین یا ارز دیجیتالی کنید و بیت کوبن را بفروشید و تبدیل به ریال کنید و یا در بیت کوین سرمایه گذاری کنید.

چرا نمیتوانید در پی پال حساب ارزی داشته باشید؟ برای داشتن یک حساب پی پال نیاز دارید که محل سکونت خودتان را تایید کنید. برای داشتن یک حساب پی پال باید آدرس محل سکونت خود را در خارج از ایران و نه تمام کشورها به عنوان مثال (کشورهای آمریکایی یا اروپایی ) به پی پال بدهید. همچنین شماره تماس محل سکونت و آدرس پستی تان را برای تایید می خواهند. که خیلی از ایرانی ها این ادرس ها را ندارند و نمی توانند حسابی داشته باشند.

شرکت هایی هستند که این کار را انجام می دهند، یعنی یک اکانت پی پال با نام قلابی به شما می دهند. البته پیدا کردن این شرکت ها یک مقدار سخت است، اما ارزش کار را دارد . بدون داشتن حساب پی پال هم می توانید کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی در ایران داشته باشید. این باینری آپشن است، شما با این روش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای ساده بهینه سازی سایت

اگر از روش های دیگر کسب درآمد دلاری در ایران میخواهید داشته باشید. می توانید از حساب های وب مانی، پرفکت مانی استفاده کنید. اینها احتیاجی به تایید یا وریفای ندارند.

۲- استفاده از خدمات ارزی شرکت های داخل ایران

شرکت هایی در داخل ایران هستند که کار خدمات ارزی انجام می دهند. اگر خودتان نمی توانید حساب ارزی داشته باشید ، می توانید از این شرکت ها کمک بگیرید. کار کردن با این وب سایت ها بسیار ساده بوده و پس از ایجاد حساب در این وب سایت ها می توانید از آنها درخواست کنید تا مبلغ را به تومان به حسابتان واریز کنند.

یا روش دیگر این است که از صرافی های آنلاین استفاده کنید. با یک جستجو در گوگل می توانید این صرافی ها را پیدا کنید. البته صرافی های آنلاین بیشتر با حساب های ارزی کار می کنند.

راههای کسب درآمد دلاری

در اینکه همه می دانند کسب درآمد دلاری خوب است هیچ شکی وجود ندارد ولی چیزی که شاید خیلی ها ندانند شیوه کسب درآمد با بازار کار خارجی و یا شناخت راههای کسب درآمد ارزی از اینترنت است و اینکه کدام بهتر و مناسب است.

وقتی صحبت از کسب درآمد با بازار کار خارجی می شود راههای متنوعی مثل: درآمد دلاری با یوتیوب و ادسنس تا فریلنسری ، انجام پروژه های بین المللی و کار با مشتری خارجی به ذهن می رسد اما این سوال مطرح می شود که بهترین ، مناسب ترین و پولسازترین راه کدام است ؟ جواب همیشگی و ثابت این است که بستگی به خودتان ، توانایی ها و علایق تان دارد.

همه‌ این روش ها در جایگاه خودش خوب و پولساز هستند به شرطی که با درایت وارد آن شوید.  بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری از اینترنت عبارتند از:

۱- فریلنسری دلاری

حتما ضرب المثل نوکر خودت باش و ارباب خودت ، را شنیده اید؟ این مثل وقتی به کار می رود که کسی شغل آزاد انتخاب می کند و در استخدام شرکتی نیست. با ظهور اینترنت و ترویج فرهنگ دورکاری انتخاب شغل های آزاد و انجام کار بدون حضور در شرکت بیشتر از همیشه رواج پیدا کرده است.

اگر مهارتی دارید که می توانید از داخل ایران به درآمد ریالی برسید حتما امکان رسیدن به درآمد دلاری از خارج ایران هم برایتان میسر است. پس اگر گرافیست، برنامه نویس، تدوینگر، مترجم و … هستید فرصت بی نظیری پیش روی شماست. به ریال خرج کنید و به دلار درآمد داشته باشید.

تقریبا امکانات یک برنامه نویس آمریکایی با یک برنامه نویس ایرانی یکسان است. تنها فرقشان این است که آنها درآمد دلاری دارند ولی ما نداریم.

اگر تخصص خاصی دارید می توانید آن را در وب سایت های مثل فایوور  fiverr.com ، فریلنسر freelancer.com ، پیپل پرحور  peopleperhour.com استفاده کنید و درآمد دلاری داشته باشید. این سایت ها به ایران سرویس نمی دهند و باید برای استفاده از این سایت ها ، فبلتر شکن را روشن کنید

۲- درآمد دلاری یوتیوب

می‌دانید یوتیوب دومین سایت پر بازدید جهان است این سایت میزبان فیلم ها و کلیپ های کاربران جهان است. یوتیوب صرفا محیطی فراهم کرده تا سازنده های ویدئو از سراسر جهان ویدئوهای خود را در آن آپلود کنند، خوب انگیزه سازنده های ویدئو کسب درآمد از تبلیغات است. ، ضمن اینکه توصیه می شود تا آموزش بازاریابی در یوتیوب را هم فرابگیرید .

یوتیوب از شرکت ها و برند ها تبلیغات می گیرد و در داخل ویدئوها قرار می دهد و از این پول بخشی را خودش برمی دارد و بخشی را هم به سازنده ویدئو می دهد (حدود ۵۵ درصد). پس اگر تولید کننده محتوای ویدیویی هستید می توانید در سود یوتیوب از تبلیغات شریک شوید و عملا همکار یوتیوب باشید و به درآمد ارزی برسید.

اگر می‌خواهید در یوتیوب تولید محتوا کنید به یک نکته مهم توجه کنید. در حال حاضر انسان‌ها و کاربرها غرق در محتوای دیجیتال هستند. پس اگر می خواهید با جلب مخاطب بیشتر در یوتیوب درآمد دلاری داشته باشید به فکر ایجاد تمایز باشید. شاید راز موفقیت شما همین تمایز باشد.

۳- کسب درآمد دلاری ادسنس

تبلیغات اینترنتی با حضور گوگل متحول شد و غول جستجوی دنیا خیلی سریع تبدیل به بزرگ ترین شرکت تبلیغاتی جهان شد. گوگل ابتدا با تبلیغات جستجو شروع به کار کرد و بعدها تبلیغات بنری داخل سایت ها را هم با قدرت تمام به دست گرفت. اگر وب سایت با بازدید کننده و مخاطب مناسب دارید می‌توانید همکار گوگل باشید و به کسب درآمد از گوگل ادسنس فکر کنید.

می توانید جایگاه های بنر و تبلیغ خود را در اختیار گوگل قرار دهید تا گوگل برای شما بفروشد، سهم خود را بردارد و سهم شما را هم از طریق سایت ادسنس بپردازد. گوگل ادسنس یکی از روش های متداول درآمد زایی آنلاین در تمام دنیاست.

اما چون گوگل ، سایت های ایرانی را در این برنامه مشارکت نمی‌دهد این فرصت از چشم تولید کننده های محتوای فارسی و وبمستر های ایرانی پنهان مانده است . اما در صورتی که امکان ایجاد یک وب سایت به زبانی غیر از فارسی ، مثلا انگلیسی ، فرانسه ، عربی و… را دارید، می‌توانید با گوگل شریک شوید. در آن صورت فقط به تولید محتوا و جذب مخاطب بپردازید و فروش و بازاریابی را به گوگل بسپارید.

۴- درآمد دلاری از تدریس زبان

اگر مدرس زبان هستید می‌توانید با حضور در سایت های بین المللی تدریس زبان درآمد دلاری داشته باشید. این سایت ها معمولا تنوع و گستردگی زیادی برای زبان ها و کشور های مختلف دارند، حتی در بعضی سایت ها امکان تدریس زبان فارسی هم وجود دارد.

روال کار کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی به این شکل است که در این سایت ها ثبت نام می‌کنید و پروفایل و نمونه ویدئوهای تدریس خود را قرار می‌دهید و دانشجو ها شما را انتخاب کرده و با رزرو کلاس آنلاین و تدریس به آنها می‌توانید به درآمد دلاری برسید.

موضوع آموزش و دوره های آنلاین آموزشی یکی از ترند های سال ۲۰۲۱ است و سایت هایی مثل یودمی‌ بستر مناسبی برای فروش دوره های آموزشی و کسب درآمد ارزی (درآمد دلار) مطمئن از آن است. در صورتی که مهارتی دارید و در تدریس آن کار آزموده هستید سایت ها فروش کورس آموزشی را در نظر داشته باشید. فروش دوره به صورت بین المللی می‌تواند زمینه ساز درآمد دلاری به شکل مستمر باشد.

۵- بازارهای مالی خارجی

برای کسب درآمد دلاری در ایران می‌توان به ترید و معامله هم فکر کرد. بورس های خارجی، فارکس و به تازگی ارزهای دیجیتال یکی از زمینه های بسیار جذاب برای کسب درآمد دلاری از اینترنت هستند که البته باید با آموزش کامل و احتیاط به آن ورود کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب بلا با شرکتهای هرمی

در سال ۲۰۲۱ هیچ بازاری به اندازه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بازدهی نداشته است و حضور در آن اگر با آگاهی و به صورت حرفه ای انجام گیرد چشم انداز بسیار روشنی دارد.

۵- فروش محصول دیجیتال

اگر برنامه نویس هستید انجام پروژه های فریلنسری تنها راه شما برای رسیدن به درآمد دلاری نیست بلکه می‌توانید با ساخت و فروش قالب سایت، پلاگین ها و کد های فنی در سایت هایی مثل انواتو به درآمد دلاری برسید. فروش یک محصول دیجیتال مثل کد فنی، طرح گرافیکی، یک موسیقی و … می‌تواند برایتان به یک منبع درآمد دلاری عالی تبدیل شود.

۶- کسب درآمد اینترنتی دلاری از آموزش

یک بازار بسیار بزرگی دلاری که هر ایرانی می تواند به آن توجه کرده و آن را بدست آورد، آموزش دادن به ایرانی های خارج از کشور می باشد . توجه کنید که کسب درآمد از طریق آموزش یکی از پولساز ترین راههای کسب پول می باشد. از تخصص خودتان آموزش تهیه کنید و این آموزش را به فارسی زبانان خارج از ایران آموزش دهید. یک بازار بسیار بزرگ و پر پول را می توانید در این طریق تجربه کنید. از طریق وب سایت یودمی و لیندا می توانید آموزش های خودتان را به فروش برسانید.

شاید برایتان جای سوال باشد که وب سایت های خارجی ، اجازه قرار دادن محتواهای آموزشی ایرانی ها را در داخل وب سایت خود ندهند . تا جایی که از شواهد و قرائن معلوم است، به راحتی می توانید آموزش های فارسی خودتان را در این وب سایت ها به فروش برسانید.

نکته ریز و مهمی که در اینجا وجود دارد این است که اگر آموزش های خودتان را به زبان انگلیسی ضبط کنید و به انگلیسی مسلط باشید می توانید حتی از خارجی های غیر فارسی زبان هم درآمد دلاری کسب کنید.

۷- .کسب درآمد دلاری از همکاری در فروش

یکی از شیوه های خوب کسب درآمد با بازار کار خارجی ، استفاده از همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یعنی محصولات دیگران را به فروش می رسانید و مبلغی بابت حق فروش یا پورسانت بردارید.

همکاری در فروش مخصوص سایت های ایرانی نیست و می توانید در وب سایت های خارجی نیز همکاری در فروش داشته باشید. وب سایت های مثل آمازون، علی بابا. ( علی بابای اصلی چینی نه علی بابای ایرانی آقای حسینی) . حتی می توانید تامین کننده اقلام از خارج از کشور باشید، البته درآمد شما به دلار نیست ولی درآمد خوبی است.

۸- کسب درآمد اینترنتی دلاری از باینری آپشن

یکی از روش های کسب درآمد دلاری در ایران است که به نظر بیشتر از بقیه روش ها استفاده می شود. بخاطر این که این روش از بقیه روش ها آسان تر می باشد. البته باید آموزش ببینید و بتوانید استراتژی ها را پیاده سازی کنید تا به درآمد برسید .

باینری آپشن Binary Option یک ابزار سریع و فوق‌العاده آسان و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید حدس بزنید که آیا قیمت یک دارایی در آینده کاهش یافته و یا افزایش پیدا خواهد کرد. با استفاده از این ابزار می‌توانید سهام شرکت‌ها، قیمت بیت‌کوین، نرخ تبدیل دلار/بیت کوین و یا حتی قیمت طلا را پیش‌بینی کنید. بازه پیش‌بینی‌ها در binary option تنها می‌تواند به کوتاهی ۶۰ ثانیه باشد. پس با استفاده از آن می‌توانید در روز چندین معامله خوب و سود آور در انواع بازارهای جهانی داشته باشید.

قبل از اینکه معامله خود را آغاز کنید می‌توانید ببینید که معامله شما در صورت درستی پیش‌بینی، چقدر سود خواهد داشت. اگر حدس و پیش‌بینی درست از آب در بیاید می‌توانید بین ۷۰ تا ۹۵ درصد سود کنید. برای مثال اگر ۱۰۰ دلار از یک دارایی را خریداری کنید، با زمان‌بندی مناسب می‌توانید سرمایه خود را به ۱۷۰ تا ۱۹۵ دلار برسانید.

در باینری آپشن یا می‌بازید یا اینکه برنده می‌شوید. به همین دلیل است که آنرا binary یعنی صفر و یک می‌نامند.

۹- کسب درآمد دلاری با کتابهای الکترونیکی

یکی از بی دردسرترین و ساده ترین روش های درآمد دلاری فروش کتاب های الکترونیکی یا ایبوک Ebook در وب سایت آمازون می باشد. از تخصص و مهارت خودتان آموزش تهیه می کنید و آن را تبدیل به PDF می کنید و در سایت آمازورن بفروش می رسانید.

با استفاده از نرم افزار ورد یا ایندیزاین می توانید کتاب یا جزوه آموزشی درست کنید. این کتابها و جزوات می تواند به زبان فارسی و انگلیسی باشد.

منظور از کسب درآمد با فروش کتاب الکترونیکی واقعا کتاب نیست، می تواند یک فایل PDF یک صفحه ای باشد . منتهی کیفیت و اهمیت کتاب دارای اهمیت می باشد.

نمونه بازار کار خارجی

– با جستجو در اینترنت می توانید به سادگی فهرستی از مهمترین وب‌سایت های برتر جهان در زمینه بازار کار آنلاین را شناسایی کنید.

– وب‌سایت‌هایی مانند fiverr هم هستند که کارهای بسیار کوچک ۵ دلاری ارائه می‌دهند. البته این وب‌سایت هم مانع دسترسی کاربران ایرانی می‌شود، ولی با فیل تر شکن می‌توان عضو آن شد و با انجام کارهای ساده، ۵ دلار برای هر کار ، کسب کرد.

باز هم تاکید می کنم که برای کسب درآمد از وب سایتهای خارجی زبان انگلیسی را تقویت کنید و با احتیاط وب سایت خود را انتخاب کنید تا در زمان پرداخت با مشکل مواجه نشوید و زحمتتان به هدر نرود.

سخن پایانی کسب درآمد با بازار کار خارجی

کاملا بدیهی و ضروریست که برای درآمد دلاری باید زبان انگلیسی را به خوبی بلد باشید. نکته ای که خیلی از افراد نمی دانند و به مشکل می خوردند این است که، در اینگونه از سایت ها برای ارتباط با مشتریانتان یا وب سایت باید از VPS استفاده کنید. خیلی از افراد از VPN استفاده می کنند که این کار ، مشکل به وجود می آورد به قدری که احتمال دارد حساب شما را ببندند و پول شما بلوکه شود. لذا توصیه می شود یک سیستم جدا داشته باشید و VPS بر رویش نصب کنید و تمامی کارها را با این سیستم انجام دهید.

توصیه می شود ، اول فرصت های کسب و کار دلاری را بشناسید و دوم خدمات مورد نیازش را برای دریافت درآمد ارزی از داخل ایران اجرا کنید. راه های متنوعی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد. در زیرشاخه هر یک از این روش ها ، مدل ها و راههای فرعی مختلف دیگری هم وجود دارد که وقتی به آن ورود کنید کم کم برای شما روشن خواهد شد. بهترین راه برای کسب درآمد دلاری راهی است که شما در آن مزیت رقابتی بیشتری دارید.

نکته آخر کسب درآمد با بازار کار خارجی این است که ، اگر می خواهید نتیجه متفاوتی دریافت کنید باید کارهای متفاوت و متمایزی انجام دهید. درآمد دلاری شاید دردسر داشته باشد اما مطمئن باشید بی نهایت جذاب ، دوست داشتنی و پولساز خواهد بود .

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.