کسب درآمد با هوای تازه

کسب درآمد با هوای تازه

کسب درآمد با هوای تازه توسط یک کارآفرین انگلیسی و با انتخاب ایده ای جالب و هوشمندانه اجرا شده است .کارآفرین این نوع کسب و کار ثابت کرد که با هر شیوه ای حتی عجیب می توان کسب درآمد داشت فقط باید هوشمندانه و با برنامه وارد شد و در زمانی که نیاز است ایده خود را اجرایی کرد . وی با مشاهده هوای آلوده چین این فکر را اجرایی کرد و با آگهی دادن در اینترنت ، مقدمه فروش و کسب درآمد از اینترنت را فراهم کرد.کسب درآمد جالب و در عین حال سودآور .

تاریخچه کسب درآمد با هوای تازه

«لئودی واتس» کارآفرین ۲۷ ساله انگلیسی از فروش بطری هوای انگلیسی به چین که هر کدام به مبلغ ۸۰ پوند معادل ۱۱۵ دلار فروخته می شود، هزاران دلار درآمدزایی کرده است. پیش از این و به دنبال تشدید آلودگی هوا درچین، یک شرکت کانادایی به نام «ویتالیتی ایر» به فروش هوای جنگل های راکی این کشور به چین اقدام کرد که بهای آن ۲۲ دلار برای هر بطری ۱۰ لیتری بود. واتس گفت: هر بطری محتوی ۵۸۰ میلی لیتر هوای تازه انگلیس برای استفاده در شهرهای آلوده چین از جمله پکن و شانگهای است.

شیوه کسب درآمد با هوای تازه

کسب درآمد با هوای تازه
وی از زمان راه اندازی این تجارت، هوای تازه رااز مناطق دورسِت، سامرست، ولز، ویلتشایر و یورکشایر در داخل بطری ها قرار می دهد و به مشتریانش در شهرهای آلوده چین ارسال می کند. اکیپ وی بطری‌هایی را در داخل تورهای ماهیگیری که مخصوص این کار تطبیق یافته قرار داده و در حالی که آن‌ها را در هوا نگاه داشته برای کشت محصول در پهنه دشت می‌دوند. سپس برای آنکه محصول رایحه محیط را به خود جذب کند به مدت ۱۰ دقیقه آن‌ها را در فضای باز قرار داده و در عین حال از عدم آلودگی این محصول طبیعی بر اثر تماس با علف یا حشره مراقبت می‌کنند. دو واتس می‌گوید که برای کشت هوای پاک گاهی در بالای کوه و گاهی در پایین یک دره مستقر می‌شوند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده کارهای هنری خانگی پولساز

گفتگو با نیانگذار این ایده کسب درآند جالب

واتس اضافه کرد: برخی از مشتریان سلایق ویژه ای دارند و ما هوای تازه را برخی از اوقات از بالای کوه و برخی مواقع از دره های در داخل بطری های شیشه ای قرار می دهیم.
این شرکت بسته ویژه ای برای سال نو جدید چینی درنظرگرفته و۱۵بطری هوا را ۸۸۸ پوند معادل ۱۲۰۰دلار به فروش می رساند. پس از باز شدن بطری‌ها، تجربه تنفس این هوای تازه برای مشتریان فقط چند ثانیه طول خواهد کشید.«مسس لام» کانادایی بنیانگذار این نوع تجارت به روزنامه انگلیسی «تلگراف» گفت: نخستین تجربه از فروش هوا به سال ۲۰۱۳ و به یک زوج کانادایی برمی گردد و این دو، یک کیسه هوا را در یک حراج موسوم به «ئی بای – ebay » کمتر از ۶۶ سنت به فروش رساندند دومین مورد نیز به ۱۶۰ دلار فروخته شد و در این بین متوجه شدیم بازار خوبی برای این محصول وجود دارد.

کسب درآمد با استفاده از ایده مناسب
مسس لام در گفت و گو با سازمان پست ملی کانادا گفت: تقاضا برای این محموله ها در مناطقی از چین که آلودگی هوا در آنها زیاد است، می تواند روز به روز بیشتر شود. وی گفت: درحالی که بیشتر ما هوای تمیز را به طور رایگان استفاده می کنیم، اماافزایش آلودگی هوا در پکن نگرانی هایی را برای مردم این شهر به وجود آورده تا جایی که مردم حاضر می شوند برای یک بطری یا قوطی ۱۰ لیتری هوا که حاوی ۲۰۰ بار نفس تازه است، ۲۲٫۹۵ دلار آمریکا بپردازند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بهبود استراتژی بازاریابی موبایلی

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.