کسب درآمد میلیاردی با فرمول یک

عشق و علاقه می تواند موجب کسب درآمد بالا شود چون فردی توانست با عشق و علاقه و اقدام جالب ، کسب درآمد میلیاردی با فرمول یک را عملی کند. هیچ کاری در دنیا نیست که انسان نتواند انجام دهد و کسب پول و ثروت هم از این قاعده مستثنی نیست.

در سایت پول یابی این بار قصد معرفی یکی از بزرگترین ثروتمندان جهان را دارم که به معنای واقعی کسب درآمد میلیاردی با فرمول یک را عملی کرده است و در این زمینه جزو مشاهیر محسوب می شود. ( نگاه کنید به مقاله : چهار روش میلیاردر شدن)

کسب درآمد میلیاردی با فرمول یک

برنارد چارلز اکلستون Bernard Charles Ecclestone مشهور به برنی اکلستون ( متولد ۱۹۳۰میلادی) کارآفرین و سرمایه گذار بریتانیایی و مدیر عامل شرکت های مدیریت فرمول یک و اداره فرمول یک و چند شرکت دیگر مرتبط با مسابقات اتومبیل رانی و باشگاههای ورزشی است. به نوعی وی معروف ترین و تاثیر گذار ترین شخصیت اجرایی در مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک در جهان محسوب می شود.

کسب درآمد میلیاردی با فرمول یک ، برنی اکلستون ،کارآفرین ورزشی

برنی اکلستون یکی از بزرگترین ثروتمندان برتیانیا و از جمله میلیاردرهای عجیب و غریب در جهان است علیرغم ازدواج های مکرر و جالبش ، ثروت کلان و پول زیادش را مدیون عشقش یعنی مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک است. این میلیاردر بزرگ توصیه های جالبی برای موفقیت در کسب درآمد دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

۱- عشق فرمول ساده کسب ثروت

برنی اکلستون می گوید در تمام زندگی اش یک فرمول ساده برای موفقیت داشته است و آن قاعده « آتش خاموش کردن » بوده است. این ثروتمند و میلیاردر بزرگ در تشریح این نظر می گوید: « دلیل موفقیت من در زندگی خیلی ساده است. من یک میل پایان‌ناپذیر به کار در حیطه‌ای داشتم که عاشق آن بودم و فقط دوست داشتم این کار را انجام دهم، وقتی تا این حد به کاری علاقه داشته باشی حتما در آن موفق می‌شوی »

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راز بزرگ کسب پول و ثروت

برنی اکلستون در ادامه می گوید: « اما اگر بخواهم راهبرد کل زندگی‌ام را برای شما بیان کنم، باید بگویم که من به شیوه آتش‌نشان‌ها زندگی کرده‌ام، هر آتش‌نشانی صبح خودش را با این فکر شروع می‌کند که آن روز یک آتش را خاموش کند، من هم هر روز خودم را با فکرکردن به یک آتش و اینکه چگونه بر آن غلبه کنم، شروع می‌کردم، هیچ روزی در زندگی من نبوده که در آن به حل یک مسئله فکر نکنم، اگر هم آتش آنقدر بزرگ بود که به تنهایی نمی‌توانستم آن را خاموش کنم حتما از دیگرانی که به آنها اعتقاد و اعتماد داشتم، کمک می‌‌گرفتم.»»

۲- وفا دار بودن در کسب درآمد

هر کسی برای موفقیت در کسب و کار باید متعهد و وفادار به اصول کاریش باشد و شرط مهم موفقیت در کسب و کار رعایت این قاعده اخلاقی است. برنی اکلستون مسئولیت پذیری و داشتن صداقت در زندگی را شاه کلید موفقیت می داند و می گوید: « همیشه صادق باشید، همیشه وفادار باشید، همیشه مسئولیت‌پذیر باشید، اگر وظیفه‌ای را پذیرفتید یا قراردادی را منعقد کردید تا آخر به آن وفادار باشید.»

سخن پایانی

برنی اکلستون علیرغم زندگی پر فراز و نشیب خصوصی (و تا حدود زیادی عجیب و غریب)، در زمینه کار یکی از موفق ترین میلیاردرهای جهان است و مسابقات فرمول یک را با نام او می شناسند. رونق این ورزش مدیون فعالیت و تلاش این کارآفرین بزرگ ورزشی است. وی کسب پول فراوان را نتیجه عشق و علاقه به کارش می داند.

به نظر وی کلید موفقیت در کسب و کار داشتن عشق و علاقه و صداقت و وفاداری می باشد هر کسی می تواند موفق شود به شرطی که مسئولیت پذیر باشد و کاری که به او واگذار شده را با جدیت اجرا کند. از نظر برنی اکلستون هرچه میل انسان به کارش بیشتر باشد احتمال موفقیتش بیشتر خواهد بود لذا توصیه می کند وارد کاری شوید که عاشق آن هستید تا موفقیت را کسب کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.