اهمیت سئو برای کسب و کارها

پاسخ دادن به سوال میزان تاثیر و اهمیت سئو برای کسب و کارها ، امروزه دیگر زیاد سخت نیست. هر نوع کسب و کار اینترنتی ،وب سایت و یا فروشگاهی که داشته باشید به طور قطع و یقین افزایش ترافیک یا بازدید یکی از اصلی ترین خواسته ها و نیازتان محسوب می شود. بدون بازدید هیج کسب درآمد اینترنتی اتفاق نخواهد افتاد و هیچ کسب و کار آنلاینی پایدار و مستمر نمی ماند.

بین افزایش ترافیک و افزایش کسب درآمد از اینترنت یک رابطه دو جانبه تنگاتنگ وجود دارد که تضمین کننده استمرار یک کسب و کار می باشد. یکی از ابزارهای موثر برای افزایش ترافیک، سئو seo سایت یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. در این مقاله سایت پول یابی به اهمیت سئو برای کسب و کارها و تاثیر آن در افزایش درآمد اینترنتی پرداخته می شود.

شناخت سئو seo

سئو چیست ؟ سئو SEO مخففSearch Engine Optimization  می باشد، و یکی از روش های معمول و متداول دیجیتال مارکتینگ برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و افزایش کمیت و کیفیت ترافیک و بازدیدکنندگان سایت است. هدف سئو معرفی محصولات و خدمات از طریق جذب بازدید طبیعی موتورهای جستجو مثل: گوگل، بینگ، یاهو، بایدو، داک داک گو، پارسی جو ، یوز و… می باشد.

به زبان ساده، سئو ( یا با تلفظ صحیح اس ای او) مجموعه ای از تکنیک ها ، دستورالعمل ها و ترفندهای قانونی است که سبب می شود رتبه سایت در کلمات کلیدی خاص بهبود یابد و برای وب سایت افزایش بازدیدکننده و در نتیجه رونق کسب کارتان اینترنتی را به همراه داشته باشد.

هر چه وبسایت در یک کلید واژه رتبه بالاتری بگیرد، بازدید بیشتری کسب خواهد کرد. طبق تحقیقات، لینک اول گوگل به طور میانگین حدود ۲۸ درصد از کلیک های هر واژه را به خود اختصاص می دهد. یعنی اگر شما در کلید واژه ای موفق به کسب جایگاه لینک اول در گوگل شوید، از هر ۱۰۰ دفعه ای که آن کلمه در گوگل جستجو می شود، ۲۸ بازدید از سایت شما صورت خواهد گرفت. لذا هرچه رتبه کسب شده پایین تر باشد میزان کاهش نرخ بازدید چشمگیرتر خواهد بود.

برای همین است که بیشتر صاحبان کسب و کار و بازاریابان اینترنتی می دانند که سئو یکی از فاکتوری حیاتی برای به دست آوردن بازدید  و افزایش ترافیک وب سایت ها می باشد. اگر وب سایت و محتوای شما به شیوه درستی برای دسکتاپ و موبایل بهینه سازی نشده باشند، شما برای کسب بازدید ارگانیک روی سایت خود کار بسیار سختی را خواهید داشت.

اهمیت سئو برای کسب و کارها ، جایگاه سئو ، اهمیت سئو در رشد سایت، سئو سایت، نکات سئو برای موفقیت ، سئو seo

شیوه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

در seo یا بهینه سازی که نقش موثری در افزایش کسب درآمد اینترنتی دارد، وبلاگ نویسی و یا تولید محتوا نقش کلیدی ایفا می کند. برای معرفی کسب و کار اینترنتی لازم است آن را به خوبی در معرض دید همگان قرار دهید که یکی از ابزارها سئو سایت می باشد. روشهای موثر SEO سایت آنقدرها پیچیده و سخت نیست.

برای نمونه، جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو باید حداقل ۳ تا ۴ بار در یک مقاله از کلید واژه های اصلی استفاده شود تا هر وقت کسی عنوان مقاله را جستجو کرد، خود به خود مقاله بالای نتایج قرار گیرد و ترافیکش افزایش یابد. وبلاگ نویسی این امکان را می دهد که علاوه بر کلیدواژه های اصلی، از یک سری لغات و اصطلاحات دیگر که به کسب و کارتان مرتبط است استفاده کنید.

همان طور که از لغات و اصطلاحات دیگر استفاده می کنید، هم چنان تمرکزتان را روی کلیدواژه های خودتان حفظ کنید. کار نویسندگی این است که مشکلات مشتریان را حل کنید. پس باید متنی که می نویسید مفید یا به درد بخور باشد و تولید خودتان باشد.

هدف اصلی گوگل این است که مطالب مناسب برای مشتریان ارائه کند، لذا از همه وبمستران این انتظار را دارد که تولید محتوای ارزشمند کنند. پس سعی کنید مطالبی بنویسید که فکر می کنید نیاز بقیه را تامین کرده و واقعا به دنبالش هستند. با این کار مطالب شما را کاربران خوانده و در ایننترنت به انحای مختلف به اشتراک می گذارند.

اهمیت اشتراک گذاری در سئو

وقتی محتوایی کاربر پسند و جذاب باشد دیگران آن را به اشتراک می گذارند. به اشتراک گذاری مطالب موجب می شود تا در معرض دید عموم قرار بگیرید و ترافیک بیشتری به سمت سایتتان روانه شود. لذا حتما دکمه های اشتراک گذاری را کنار مطالبتان قرار دهید تا خواننده ها بتوانند مطالب را به سایر کاربران و دوستانشان معرفی کنند.

معمولا کاربران اینترنت از پیوندهایی که در سایت ها هست از یک سایت به سایت دیگر می روند و این موضوعی مرسوم است. پس اگه پیوندهای بیشتری به سایتتان ایجاد کنید دسترسی به آن راحتتر می شود و ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد. البته شما هم در صورت لزوم به محتوای سایر سایتها پیوند یا لینک دهید تا جاده دو طرفه باشد.

گوگل بیشتر تمایل دارد تا سایت هایی را بالا بیارد که در شبکه های اجتماعی فعال هستند. اگر دیگران درباره سایت شما توئیت کنند و یا آن را در شبکه های اجتماعی به یکدیگر توصیه کنند تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت خواهد داشت.

البته باید همواره خود را در زمینه سئو به روز کنید چون گوگل با به روز رسانی های متعدد، سیاست ها و قواعد جدیدی را اجرایی می کند که در صورت عدم آگاهی نتیجه لازم را به دست نخواهید آورد. اطلاع از این موارد می تواند راهگشا شما در زمینه بهینه سازی باشد.

اهمیت سئو برای کسب و کارها

جدا از بحث افزایش ترافیک که در نهایت منجر به کسب درآمد اینترنتی بالا خواهد شد ، باید به اهمیت سئو برای کسب و کارها از جنبه های دیگر هم نگاه کنید. دلایل زیادی وجود دارد که در اینجا به برخی از مهم ترین دلایل اهمیت سئو برای کسب و کارها پرداخته می شود . مهم ترین آنها عبارتند از:

۱- سئو موجب بهبود تجربه کاری می شود

توجه کنید که بهینه سازی سایت علاوه بر افزایش رنکینگ سایت، موجب بهبود تجربه کاربری می شود. در اینکه تجربه کاربری فاکتور بسیار مهمی برای رنک سایت است هیچ شکی وجود ندارد. موتورهای جستجو دوست دارند سایتی را ببینند که روی موبایل خوب نمایش داده می شود، سیگنال های کاربری خوبی دارد (توقف طولانی مدت در سایت، نرخ پرش پایین و …) و در آن از تصاویر و ویدیو های مرتبط استفاده شده است.

تمام این فاکتورها و موارد جهت ایجاد تجربه کاربری مناسب برای بازدید کنندگان سایت اهمیت دارند. به عبارتی، وقتی سایت خود را برای سئو بهینه می کنید، به صورت خودکار تجربه کاربری را نیز بهبود می دهید. تجربه کاربری بهتر موجب ایجاد اعتماد و افزایش وفاداری به برندتان می شود.

۲- جذب بازدید از جستجوی ارگانیک

بهینه سازی موجب می شود تا بیش از ۶۵ درصد بازدید های سایت از طریق جستجوی طبیعی یا ارگانیک جذب شوند. بر اساس تحقیقاتی که بر روی ۳۱۰ میلیون بازدید از ۳۰ سایت مختلف انجام شد، بیانگر این مضوع بود که بیش از ۶۵ درصد تمام ترافیک ارجاعی از جنس جستجوی ارگانیک و طبیعی به سایتها هستند.

اگرچه تحقیقات دیگر در این زمینه نشان داده اند که شبکه های اجتماعی در زمینه ترافیک ارجاعی پیشی گرفته اند، ولی شکی در این وجود ندارد که جستجو همچنان منبع ترافیک بسیار مهمی برای کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شوند.

۳- افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی بیشتر

نتیجه کسب درآمد اینترنتی از سئوی سایت قطعی و مشهود می باشد. کاربرانی که با سئو سایت وارد می شوند، ورودشان، بیشتر از سایر روش ها، منجر به فروش محصول می شود. طبق تحقیقات اینترنتی، کاربرانی که با سئو به سمت سایت آورده می شوند به طور میانگین تا حدود ۱۵ درصد منجر به فروش بیشتر محصول می شود، در حالی که سایر روش های خارج از سایت حداکثر ۲ درصد منجر به فروش می شوند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دو اصل مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی

به بیان دیگر، وقتی که فردی از طریق جستجو در اینترنت به دنبال محصول خاصی می گردد و خودش آن را پیدا می کند، احتمال اینکه آن را بخرد بیشتر از زمانی است که با استفاده از استراتژی های بازاریابی اینترنتی به سمت آن محصول آمده باشد.

۴- جذب مشتری بیشتر نسبت به سایر روش ها

روش های بازاریابی داخلی (مانند سئو) نسبت به روش های بازاریابی خارجی (مانند تبلیغات پولی) مشتری بیشتری جذب می کنند. گزارشها و تحقیقات انجام شده همگی نشان می دهند که روش های بازاریابی داخلی کاربران بیشتری را به سمت کسب و کار می آورند و در واقع این روش بازاریابی منبع اصلی و اولیه این کسب و کارها برای جذب مشتری بوده است.

با مطالعه مجموعه گزارش ها به این نتیجه می رسید که سئو بهترین منبع برای آوردن مشتری به سمت کسب و کار بوده است. سوالی که باید از خودتان بپرسید این است: آیا در حال حاضر موفق به جذب مشتری از طریق جستجوی گوگل هستید یا نه؟

۵- افزایش رنگ در جستجوی محلی

داشتن رنکینگ در جستجوی محلی موجب افزایش مشتری و فروش می شود. اگر یک کسب و کار اینترنتی محلی دارید، بهینه سازی وب سایت برای جستجوی محلی کاری بسیار حیاتی و مهم محسوب می شود. امروزه کاربران زیادی از جستجوی محلی برای یافتن کسب و کار مد نظرشان در یک موقعیت خاص و مسیریابی استفاده می کنند.

طبق گزارش گوگل، ۵۰ درصد مصرف کنندگانی که بر روی دستگاه موبایل جستجو انجام می دهند، در همان روز به یک مغازه سر زده اند. علاوه بر این، این جستجو ها بیشتر منجر به فروش شده اند: بیش از ۱۸ درصد جستجوهای محلی روی موبایل در عرض یک روز منجر به فروش شده اند.

۶- سئو بهترین استراتژی بازاریابی

اکثر بازاریاب ها سئو را به عنوان یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی شناسایی می کنند. برای درک اینکه یک چیز چقدر دارای اهمیت است، گاهی اوقات باید به منبع آن رجوع کنیم. از میان بازاریابانی که از سئو و SEM استفاده می کنند، بیش از ۶۶ درصد آنها معتقدند که سئو بسیار موثر بوده است و فقط ۷ درصد از آن ها معتقد بوده اند که سئو موثر نبوده است.

۷- افزایش اعتبار برند کسب و کار

اینکه در نتایج جستجو رنک خوبی را داشته باشید به کاربران این مفهوم را القا می کند که شما یکی از قدرتمند ترین نام ها در زمینه صنعت خود می باشید. از طرف دیگر، قرار گرفتن در صفحه دوم و سوم این واقعیت را القا می کند که کسب و کارتان کوچک و جدید است و یا به قدرتمندی کسب و کارهایی که در صفحه اول هستند ، نمی باشد. علاوه بر این، کاربر ممکن است این برداشت را بکند که شما بودجه کافی برای قرار گرفتن در صفحه اول را ندارید.

لذا وب سایتهایی که در نتایج موتورهای جستجو در رتبه های بالاتر صفحه گوگل قرار می گیرند از دید مشتری دارای اعتبار بیشتری بوده و مشتریان بهتر به آنها اعتماد می کنند. ۹۸ درصد جستجوکنندگان در اینترنت، شرکت یا محصولی را انتخاب می کنند که در صفحه اول لیست نتایج  گوگل قرار دارد.

چون افراد احساس می کنند نتایجی که در بالاتر نشان داده می شوند نتایج بهتر و مطمئن تری هستند. امروزه افراد دنبال هر چیزی که باشند آن را در گوگل جستجو می کنند و اگر وبسایت شما بتواند در جستجوی انجام شده در لینک های بالای نتایج جستجو قرار بگیرد، وبسایتی معتبر تلقی می شود.

۸- درگیری کمتر با سئو

تجربه نشان داده که سئو کمتر از سایر استراتژی های بازاریابی شما را درگیر خواهد کرد. بازاریابی شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ کانال های موثری برای جذب مخاطب هستند ولی هر دوی آن ها نیازمند تلاش مستمر می باشند. باید دائما محتوای تازه و جدید ارائه دهید تا بتوانید در ذهن فالوور های خود بمانید.

اما وقتی سایت شما از نظر سئو بهینه شده باشد، شما می توانید خیلی راحت و آسوده بنشینید و شاهد بهبود رنک سایتتان باشید. بی شک این امر تا حد زیادی به میزان رقابت در کلیدواژه های شما بستگی دارد، ولی اگر کار را اصولی انجام دهید، بی شک می توانید خیلی راحت به نتیجه برسید.

۹- فقط بودن در صفحه اول اهمیت دارد

توجه کنید که بودن در صفحات دوم و سوم موتورهای جستجو تقریبا هیچ ورودی و نفعی برایتان نخواهد داشت. بعضی از کسب و کارها تصور می کنند که بودن در هر صفحه ای از نتایج جستجو می تواند خوب باشد و در نتیجه در همین حد تلاش می کنند.

بر اساس تحقیقی که سایتMoz  انجام داده ، بیش از ۷۲ درصد کلیک ها فقط در صفحه اول انجام می شوند. بهینه سازی وب سایت با شیوه صحیح به شما کمک می کند که در جایگاهی قرار بگیرید که بیشترین نتیجه را دریافت کنید.

۱۰- افراد قبل از خرید از مغازه در اینترنت جستجو می کنند

بیشتر افراد قبل از اینکه به مغازه مراجعه کنند در مورد آن محصول و کالا در اینترنت جستجو می کنند. در تحقیقی نشان داده شد که بیش از ۸۲ درصد افراد قبل از اینکه به خرید یک کالا و محصول اقدام کنند در مورد آن جستجو کرده و موارد را با هم مقایسه می کنند. اگر می خواهید مصرف کنندگان با برند و سایتتان آشنا شوند، نیاز است که از تکنیک های سئو استفاده کرده تا بتوانید در صفحه اول جستجو قرار بگیرید.

۱۱- دیده شدن بهتر در فضای اینترنتی

هرچه وبسایت در ازای کلمات کلیدی بیشتری رتبه دار باشد و هرچه رتبه های کسب شده ، بالاتر باشند، احتمال دیده شدن وبسایت شما توسط مشتریان بالقوه بالاتر می رود. بر اساس آمار، برای اینکه مشتری برند تان را به خاطر بیاورد، باید بین ۵ تا ۷ بار تحت تاثیر برند شما قرار گیرد. سئو واقعا همان چیزی است که برای بهتر دیده شدن در میان نتایج موتورهای جستجو و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان نیاز دارید.

۱۲- برندینگ

احتمال اینکه وقتی مشتریان در جستجوی کالا یا خدماتی هستند مستقیما اسم برند و یا سایت شما را جستجو کنند کم است، مگر اینکه از شرکت های بسیار شاخص در صنعت و بازار کسب و کار باشید. اگر مشتریان شروع به جستجو کنند و ببینند برند شما همیشه بین تاپ ترین لینک های صفحات اینترنتی قرار دارد، عمده مسیر را برای ساخت ارزش ویژه برندتان یا برندینگ را طی کرده اید.

۱۳- نرخ بازگشت سرمایه بیشتر

بر اساس مطالعات انجام گرفته توسط مجله search Engine ، نرخ موفقیت و انعقاد قرارداد در مواردی که از طریق سئو به کسب و کار ها جذب شده اند بیش از ۱۵ درصد است، درحالی که خروجی موفق دیگر روش ها (مانند ایمیل مستقیم، تبلیغات چاپی و …) حداکثر ۲ درصد است.

۱۴- بررسی و شناخت رفتار مشتریان و کاربران

سئو امکانی قدرتمند دارد، زیرا معیارهای زیادی فراهم می آورد که می توانند جزئیات بیشتری درباره بازدیدکنندگان وبسایت ارائه دهد. نه تنها می توانید مشخصات جمعیت شناختی، علایق، موقعیت جغرافیایی و اطلاعاتی درباره وسیله ای که با آن در حال کار هستند بدست آورید، بلکه می توانید با بررسی اینکه مشتری شما چه کلیدواژه های دیگری را در گوگل جستجو کرده است به اطلاعات ارزشمندی از جمله، در چه مرحله ای از تصمیم گیری است، دست پیدا کنید.

۱۵- هزینه پایین Seo نسبت به سایر روش ها

در اهمیت سئو برای کسب و کارها همین بس که گفته شود، نسبت به سایر روش ها هزینه بسیار پایین تری دارد و اگر خودتان انجام دهید اصلا هزینه ای برایتان ندارد. ترافیک حاصل از بهینه سازی موتور جستجو رایگان است. اینکه قادر باشید به طور مداوم ترافیک هدفمند به وبسایتتان جذب کنید بدون شک فروش شما را افزایش خواهد داد و از آنجا که این کار خرجی ندارد، هزینه کسب مشتری برای شما کاهش خواهد یافت. بدین ترتیب بازده و سودآوری کسب و کار شما بهبود زیادی می یابد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت لوگو در کسب و کار

۱۶- ترافیک ورودی کاملا هدفمند

مزیت بهینه سازی موتور جستجو نسبت به سایر روش های بازاریابی این است که برای شما جریان قابل ملاحظه ای از ترافیکی هدفمند ایجاد می کند. توانایی به نمایش در آمدن در صفحه اول نتایج گوگل برای کالا یا سرویس خاصی که ارائه می دهید، بسیار ارزشمند است. کاربر وقتی وارد موتور جستجو می شود، کلمه ای مرتبط با کسب و کار و خدمات شما تایپ می کند و بر روی لینک های نمایش داده شده در صفحه نتایج کلیک می کند.

اینجاست که مخاطب جذب شده بسیار هدفمندتر از حالتی است که شخص از طریق تبلیغ تلویزیونی یا کمپین های تبلیغات ایمیلی با کسب و کارتان آشنا شده باشد، زیرا آنها به گونه ای فعال و پویا به دنبال راه حلی برای موضوعی که در ذهن دارند، هستند و شما، جواب سوال هستید.

۱۷- حفظ مخاطب جذب شده

فرقی نمی‌کند که در حوضه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنید یا صاحب کسب و کار محلی باشید. ترافیک وبسایت در عصر امروزی برای موفقیت هر کسب و کاری اهمیت دارد. سئو به شما کمک می‌کند که رتبه‌ خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید. بهبود رتبه‌ سایت در موتورهای جستجو این نوید را می‌دهد که سایت بیشتر در معرض دید مشتریان بالقوه قرار خواهد گرفت.

در طراحی سایت و سئو هرقدر روی مشتریان و خواسته‌هایشان تمرکز کنید مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. سرعت بارگذاری وبسایت یکی از عواملی است که برای مشتریان اهمیت بالایی دارد. در سئو ثانیه‌ها هم اهمیت دارند. یک طراح سایت خبره می‌داند که با هر ثانیه‌ اضافی برای بارگذاری سایت، تعدادی از بازدید کنندگان بالقوه خود را از دست خواهد داد.

تنها عده بسیار کمی از مردم می‌توانند بیش از ۶ ثانیه برای بارگذاری وبسایت مورد نظرشان صبر کنند، با این حال شما می‌توانید با بهبود سرعت وبسایت خود ترافیک ورودی را دو برابر کنید. اما صبر کاربران موبایل که روزانه تعدادشان افزایش پیدا می‌کند کم‌تر است و شما حتما باید سرعت سایت خود را به سریع‌ترین حالت ممکن برسانید.

۱۸- افزایش اثرگذاری تبلیغات

آیا در اینستاگرام، تلگرام، توییتر یا ادوردزAdWords تبلیغ می‌کنید؟ یکی از دلایل اصلی تبلیغات این است که مخاطبان به وبسایت شما بیشتر مراجعه کنند. برای مثال ادوردز کمک می‌کند که در ازای پرداخت مبلغی معین، در رتبه اول نتایج جست و جو قرار بگیرید.

با صفحات فرودی که اصول سئو در آن‌ها پیاده سازی شده است، افراد به آسانی متوجه می‌شوند که در ادامه چه کاری باید انجام دهند. سئو نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. این اتفاق یعنی انتظارات شما از یک تبلیغ به طور مناسب برآورده خواهد شد.

۱۹- سایر دلایل اهمیت سئو برای کسب و کارها

باید مجموعه باورهای غلط درباره سئو و کسب درآمد اینترنتی را کنار گذاشت و آستین همت را بالا زد و برای رشد رتبه سایت تلاش کرد. سایر دلایل اهمیت سئو برای کسب و کارها عبارتند از:

– سئو به شما کمک می‌کند تا ترافیک ارزشمند و کاملا تاثیرگذار جذب کنید.

– برای مشتری تجربه‌ یکپارچه خلق می‌کند.

– طراحی سایت مناسب سئو نرخ تبدیل را بهینه می‌کند.

– طراحی سایت مناسب سئو ترافیک طبیعی سایت را افزایش می‌دهد.

– تعداد بازخوردهای مناسب را افزایش می‌دهد.

– سئو با چگونگی خرید و جستجوی افراد هماهنگ می‌شود.

– درآمد شما را ( از نظر فروش محصولات و خدمات ، جذب تبلیغات اینترنتی و…) افزایش می‌دهد.

– موجب می‌شود بیشترین بهره وری از بودجه‌ بازاریابی داشته باشید.

نکاتی کلیدی برای سئو سایت

پس از بیان اهمیت سئو برای کسب و کارها و تاثیر آن در افزایش درآمد اینترنتی ، در اینجا تعدادی از نکات کلیدی سئو در موتورهای جستجو ارائه می شود تا نتایج بهتر و موثرتری بگیرید:

۱- طراحی مناسب سایت

برای سئو سایت، چگونگی طراحی وب سایت بسیار مهم است. حتما در طراحی ، ریسپانسیو بودن سایت را مدنظر بگیرید. یعنی سایت واکنش گرا بوده تا در موبایل و تبلت ها هم به خوبی کامپیوتر بدون هیچ مشکلی، دیده شود.

۲- اهمیت بک لینک

تعداد سایت ها و یا بلاگ هایی که به سایت شما لینک می دهند برای بهینه سازی سایت نزد موتورهای جستجو و SEO  بسیار مهم هستند. سایت اگر ورودی و یا کلیک خوری از تعداد بیشتری وب سایت و وبلاگ داشته باشد از نظر گوگل بسیار ارزشمندتر به حساب می آید . با این اتفاق، گوگل سایت را در جستجو ها در صفحات بهتری نشان داده و افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه ، به دنبال خود افزایش مشتری را در پی خواهد داشت.

۳- کیفیت بالای لینک های ورودی

توجه کنید که کیفیت لینک های ورودی در سئو سایت و درآمدزایی اینترنتی بسیار موثر است. اگر ورودی هایی که از سایتهایی که از نظر موضوعی مشابه سایت شما هستند به سایت شما وارد و یا به وب سایتتان لینک داده شوند، بسیار ارزشمند است و گوگل اینها را بک لینک خوب می داند. لذا تا می توانید از سایت های ارزشمند مرتبط با موضوع کسب و کارتان بک لینک بگیرید.

۴- استفاده هدفمند از کلمات کلیدی مناسب

توصیه می شود که به صورت اصولی از کلمات کلیدی مناسب برای مطالب سایت استفاده کنید. کلمات کلیدی مناسب سبب افزایش بازدید سایت شما شده و کسب درآمد اینترنتی واقعی شما را بسیار بالا خواهد برد.

۵- انتخاب عنوان مناسب

برای تاثیرگذاری بهتر و بیشتر، برای تک تک صفحات سایت خود عنوان خوب و مناسبی انتخاب کنید. این عناوین خوب در گوگل ایندکس شده و سئو سایت شما را بسیار بهتر خواهد کرد.

۶- به روز رسانی مرتب

با تولید محتوای تخصصی و کاربرپسند سایت خود را به طور مرتب  به روز رسانی کنید. سایت هایی که مرتب بروزرسانی می شوند از نظرموتورهای جستجو فعال، زنده و ارزشمند به حساب می آیند.

۷- ارسال محتوای خاص و پرهیز از کپی کاری

اگرچه به روز رسانی سایت بسیار مهم است ولی منظور، استفاده از مطالب ناب و غیر کپی می باشد. مطالب کپی یا اسپم ارزش زیادی از نظر موتورهای جستجو ندارند. تولید محتوا از نکات مهم در سئو سایت و بهینه سازی نزد موتورهای جستجو محسوب می شود که موجب افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سایت خواهد شد.

سخن پایانی اهمیت سئو برای کسب و کارها

در مقاله اهمیت سئو برای کسب و کارها ، مجموعه ای از ۱۹ مورد شاخص و برجسته همراه با نکات کلیدی برای سئو سایت ، فهرست شده است. توجه کنید که موارد بسیار بیشتر از اینها می باشد. سئو تنها ارائه‌ محتوا در یک وبسایت سریع نیست، سئو زمانی بازده خواهد داشت که تمام حضور آنلاین شما بر اساس اصول آن باشد. از بازدهی‌های سئو می‌توان به افزایش ترافیک مفید، نرخ تبدیل و درآمد اینترنتی بیشتر اشاره کرد.

در ظاهر پیاده سازی سئو سخت می باشد در حالی که اصلا اینگونه نیست. کسب و کاری که تمایل به رشد دارد نمی‌تواند سئو را نادیده بگیرد. برای نمونه در زمینه طراحی، ریسپانسیو یا همان واکنش گرا بودن سایت بسیار برای موفقیت کسب و کار اینترنتی ضروری است. در طراحی سایت و فروشگاه با وردپرس ریسپانسیو کردن سایت بسیار مهم است. چون بخش عمده ای از کاربران اینترنت در ایران و جهان از موبایل برای باز کردن سایت ها استفاده می کنند.

به همین علت بسیار ضروری است که طراحی سایت ریسپانسیو باشد تا در هنگام باز شدن در تبلت و موبایل ها، قالب سایت بصورت مناسب در این دستگاهها نمایش داده شود .

نکته آخر درباره اهمیت سئو برای کسب و کارها این است که بهترین و ارزشمندترین راهکار، تولید محتوای ناب ، تخصصی و مورد نیاز کاربران است که در نهایت موجب افزایش ترافیک سایت به صورت طبیعی و کسب درآمد اینترنتی بالا خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.