جایگاه C Class ip بک لینک

 

وقتی صحبت از جایگاه C Class ip بک لینک ها می شود ذهن بی اختیار به سمت دنیای متنوع و گسترده لینک، بک لینک و رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری می رود و اینکه واقعا چه گستره وسیعی را شامل می شود. این موضوع بیانگر این است که حتی کوچک ترین و به نظر بی ارزش ترین چیزها ، نقش کلیدی و تعیین کننده در رشد و ارتقای یک وب سایت دارند.

دنیای بک لینک ها از عوامل و عناصر زیادی تاثیر می پذیرند که برای وبمستران برخی شناخته شده تر و برخی کمتر شناخته و یا ناشناخته هستند. در این مقاله سایت پول یابی در ادامه آموزش لینک سازی، قصد دارم تا به اهمیت و جایگاه C Class ip بک لینک که کمتر شناخته شده است، بپردازم.

شناخت ip

همانطور که اطلاع دارید در اینترنت هر وب سایت و فروشگاهی دارای یک IP می باشد. به زبان ساده آی پی را می توان به شماره پلاک خانه تشبیه کرد. برخی خانه ها یک پلاک اختصاصی دارند که مختص آنها بوده و کسی دیگر این شماره پلاک را ندارد ولی برخی دیگر مثل مجمتع های آپارتمانی یک شماره پلاک دارند که ممکن است برای همه مجمتع بوده و اشتراکی باشد.

C Class ip بک لینک ، بکلینک ، اهمیت آی پی در لینک سازی
وب سایت هایی که روی یک سرور یا یک محدوده از سرورها هستند، دارای C Class IP یکسانی هستند.

سایت و فروشگاههای اینترنتی هم اینگونه هستند برخی آی پی اختصاصی و خاص دارند و برخی ندارند. آنهایی که IP اختصاصی ندارند ممکن است IP آنها با IP دهها و صدها سایت دیگر مشترک باشد. برای اطلاع می توانید با باز کردن command prompt ویندوز خود (Start>cmd.exe) و تایپ ping sitename  که sitename آدرس دامنه مورد نظرتان است،IP  سایت مورد نظر را تشخیص دهید.

جایگاه C Class ip بک لینک

حال که از نوع آی پی مطلع شده اید برای شناخت درست و بهتر جایگاه C Class ip بک لینک باید ساختار آن را تجزیه و تحلیل کنیم. هر IP از چهار بخش سه حرفی(۳ عددی یا کمتر) تشکیل شده است که با نقطه جدا می شود. آی پی ها اکنون دارای دو ورژن ۴ و ۶ هستند .آی پی هایی که ما با آنها سرکار داریم IP های ورژن ۴ هستند (۴ بایتی – ۳۲ بیتی) مانند (۱۷۸٫۲۰۳٫۲۵٫۳).

هر بخش از این IP یک کلاس می باشد. البته کلاس دارای تعاریف دیگری نیز هست که به بحث سئوی ما در اینجا فعلا مربوط نمی شود). برای مثال این آی پی  ۱۷۸٫۲۰۳٫۲۵٫۳ دارای ۴ کلاس است که از سمت چپ کلاس A با عدد ۱۷۸ شروع می شود و به ترتیب به سمت راست، عدد ۲۰۳ کلاس B و عدد ۲۵ کلاس C و عدد ۳ کلاس D است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش لینک بیلدینگ

دو جزء اول یعنی کلاس A و B به بخش Network IP و دو جزء دوم یعنی کلاس C و D به بخش Host IP  معروف هستند. سایت ها و فروشگاههایی که روی یک سرور یا یک محدوده از سرورها هستند، دارای C Class IP  یکسانی هستند. یعنی کلاس C آنها یکسان می باشد.

این مشترک بودن آی پی خطراتی مثل نفوذ هکرها ، حملات سایبری و مشکلاتی امنیتی دیگر را به همراه دارد که از بحث امروز ما خارج است حالا، کار به جای باریک تر کشیده می شود و IP که هیچ C Class IP  بک لینک ها هم مهم هستند و تاثیرگذاری زیادی در رشد و ارتقای سایت دارند.

اهمیت C Class ip از نظر گوگل

همه موتورهای جستجوی بزرگ و معروف و به ویژه گوگل، به C Class IP بک لینک های سایت و فروشگاه توجه می کنند. از اینجاست که ضرورت رعایت اصول مهم بک لینک گرفتن خود را نشان می دهد. در حالت عادی یک وب سایت، که دارای لینک های طبیعی است، ممکن است که از سایت های مختلفی با C Class IP های متفاوت لینک گرفته باشد. اگر شما جای گوگل بوده اید، به سایتی که بک لینک هایش، از IP ها یا C Class IP های خاص و یکسان است، رتبه بهتری می دادید یا به سایتی که از سایت هایی با C Class IP های متفاوت دارای بک لینک است؟

موتور جستجوی گوگل به خوبی می داند ، بسیاری از کلاه سیاه کاران ، وب مستران و سئوکاران مبتدی، مجموعه ای از بک لینک ها روی یک سرور یا روی یک C Class IP دارند. لذا با کاهش شدید اثر بک لینک هایی که روی C Class IP هستند، عرصه را برای لینک های مصنوعی تنگ کرده است.

لذا استفاده از چنین سایت هایی برای بک لینک گرفتن توصیه نمی شود. البته به طور قطع نمی توان گفت که این بک لینک ها بد و مخرب هستند. اما دارای ریسک بوده و دست کم، اگر ریسک نداشته باشد، ممکن است آن بازدهی و تأثیر که انتظار دارید برآورده نکنند و یا سایر بک لینک های واقعا طبیعی سایت شما را بی اثر تر کند. زیرا این لینک ها، اگر به وفور استفاده شود، لکه ای سیاه در میان بک لینک های محسوب می شوند و چشم گوگل را به عملکرد های شما در گرفتن بک لینک حساس تر می کند، لذا باید مراقب بود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

راه حل C Class ip بک لینک

راه حل ساده و اولیه این است که سعی کنید از آی پی های مختلف و متنوع بک لینک دریافت کنید و یا حداقل اینکه در گرفتن بک لینک به جایگاه C Class ip بک لینک توجه کنید و زیاد از یک آی پی این کار را انجام ندهید. به بیان بهتر و و ساده تر، بهتر است که بک لینک های خود را از C Class IP های مختلفی داشته باشند. یعنی مربوط به یک هاستینگ و سرویس دهنده خاص نباشند. به عبارت کامل تر و دقیق تر، سه Block اول IP  یعنی A و B و C آنها یکسان نباشد.

برای حل این مشکل توجه داشته باشید که شرکتهای هاستینگ خارجی زیادی وجود دارد که با نام Seo Web Hosting  به شما هاست هایی با C Class IP متفاوت و البته قیمتی بیشتر ارائه می کنند و می توانید از این نوع خدمات استفاده کنید.

بنابراین در نظر داشته باشید که موتور جستجوی گوگل اطلاعات دامنه شما را می تواند به آسانی ردیابی کند. در صورتی که می خواهید از این سیستم استفاده کنید، آدرس تماس های مختلفی برای دامنه های پارک شده خود بر روی وب هاستینگ سئو خود انتخاب کنید تا دامنه ها برای یک نفر در نظر گرفته نشود.

سخن پایانی جایگاه C Class ip بک لینک

بحث درباره لینک و بک لینک ، اهمیت و جایگاه C Class ip بک لینک حداقل در بین سئوکاران و وبمستران ایرانی خیلی داغ می باشد و مخالفان و موافقان زیادی دارد در هر حال برای تاثیرگذاری بیشتر توصیه می شود که برای بک لینک گرفتن از آی پی های مختلف استفاده کنید.

البته شاید از اول اینگونه نباشد که آی پی بک لینک هایی که دارای کلاس C هستند برای گوگل ارزشمند تر باشند. متفاوت بودن کلاس آی پی ها و متفاوت بودن بخش C آی پی بک لینک ها نشان دهنده این است که بک لینک ها از وب سایت های مختلفی در سراسر یک کشور یا جهان هستند و این بهتر و تاثیرگذارترمی باشد.

نکته آخر اینکه از نظر اهمیت کدام بک لینک ارزشمندتر و یا تاثیرگذار تر است، هیچ کس اطلاع دقیقی ندارد ولی عقل سلیم حکم می کند که برای پیشگیری از ضررهای احتمالی ، کل بک لینک های سایت و فروشگاه از یک آی پی یا یک محدوده آی پی که منحصر به یک هاستینگ می باشد ، گرفته نشود و تنوع در آی پی اعمال شود.

مطلب پیشنهادی

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی , سرویس کوتاه کننده لینک , برترین سایت های کوتاه کننده لینک

فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اگر به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خودتان هستید از گرفتن بک لینک رایگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.