چگونگی لینک سازی در سایت های ثبت مقاله

بک لینک یا لینک سازی خارجی همواره به عنوان راهکاری مهم برای افزایش ترافیک و همچنین کسب درآمد از اینترنت مطرح بود . یکی از شیوه های مهم بک لینک گرفتن توجه به لینک سازی در سایت های ثبت مقاله و یا سایت های علمی و پژوهشی است . این وبسایت ها به دلیل ساختار تخصصی و تولید محتوای ارزشمند مورد توجه موتورهای جستجو به ویژه گوگل هستند . گوگل بک لینک های سایت های ثبت و انتشاز مقالات علمی را باارزش و دارای اعتبار بالا می داند .

مدیران کسب و کارهای اینترنتی و افرادی که به دنبال افزایش کسب درآمد اینترنتی از طریق جذب ترافیک هستند می توانند از این طریق اقدام کنند . توجه کنید که این نوع سایت ها علاوه بر آتوریتی بالا ، مرجع و منبع تخصصی محسوب می شود . گوگل بک لینک های این نوع سایت ها را به دلیل سخت گیری های مدیران این نوع وبسایت ها، در رده بکلینک های دارای کیفیت بالا طبقه بندی می کند .

در این مقاله سایت پول یابی ضمن پرداختن به اهمیت بک لینک و شبوه اخذ درست آنها به چگونگی لینک سازی در سایت های ثبت مقاله اشاره می شود . امیدوارم این مطالب مورد استفاده مخاطبان عزیز قرار گیرد.

بک لینک یا لینک سازی خارجی چیست؟

قبل از هر بحثی لازم است با بک لینک یا لینک سازی خارجی آشنا شویم .  یکی از مهم ترین فاکتورها و معیار ها در سئو seo یا بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو بک لینک می باشد . در واقع یکی از روش های موثر و مهم برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ایجاد بک لینک های خوب است .

به لینک یا ارجاعی که یک سایت از سایت های دیگر دریافت می کند بک لینک می گویند . به عبارتی زمانی که به یک یا چند کلمه کلیدی از یک سایت لینک سایت دیگری داده می شود می گوییم آن سایت بک لینک گرفته است . در صورتی که لینک را از سایتی دریافت کنید که موضوعاتش مانند سایت شما و یا کاملا تخصصی و مرتبط باشد، آن بک لینک با ارزش می باشد . بنابراین یکی از مهم ترین فاکتورها درباره ارزش بک لینک، ارتباط موضوعی بین دو سایت است .

معیار دیگر اعتبار سایتی می باشد که از آن بک لینک دریافت می کنید . نحوه  لینک دادن نیز عامل مهمی در تعیین ارزش بک لینک است . لینکی که بین یک محتوای متنی بلند و با ارزش به سایت داده می شود دارای ارزش بیشتری می باشد .

لینک سازی در سایت های ثبت مقاله , بک لینک گرفتن از سایت های علمی و پژوهشی , لینک ساز رایگان

انواع بک لینک یا لینک خارجی

ساختن بک لینک کار راحت و آسانی نمی باشد اما با استفاده از روش های درست و داشتن مهارت های لازم به راحتی می توانید اقدام به بک لینک سازی کرد . بک لینک ها انواع مختلفی دارند که برخی از انواع بک لینک عبرتند از :

۱- بک لینک فالو :

بک لینک فالو گونه ای از انواع بک لینک است که با استفاده از آن ارزش سئویی لینک را به طور کامل به سایت هدف انتقال می دهد . این نوع لینک سازی بیسار ارزشمند بو ده و از طرف گوگل دارای اعتبار می باشد.

۲- بک لینک نوفالو :

بک لینک نوفالو برعکس بک لینک های فالو می باشد و ارزش سئویی لینک را به سایت هدف انتقال نمی دهند . با داشتن بکلینک های نوفالو ضمن طبیعی جلوه دادن شیوه لینک سازی، موجب افزایش کلیک خوری سایت و ارتقای نزد گوگل می شود.

۳- بک لینک محتوایی :

این نوع از بک لینک ها با استفاده از نوشتن محتواهای با کیفیت ، تخصصی و  ارزشمند تولید شده و در سایت مورد نظر منتشر می شوند . محتوای خوب موجب می شود که کاربران آن را به اشتراک بگذارند با این کار احتمال بک لینک گرفتن نیز افزایش پیدا می کند . این نوع لینک سازی از طف ارزشمند بوده و موجب ارتقای سایت می شود .

۴- بک لینک داخلی :

یکی از آسان ترین روش های ایجاد بک لینک ، لینک های داخلی هستند . کنترل لینک های داخلی به دست خودتان است به همین دلیل این روش آسان و راحت می باشد . موتورهای جست و جو به وسیله لینک های داخلی به راحتی می توانند ساختار سایت را درک کنند . بنابراین لینک های داخلی در رتبه بندی سایت تاثیر گذار بوده و موجب بهبود سئوی سایت می شوند .

۵- بک لینک سازی در شبکه های اجتماعی :

یکی از فعالیت های اصلی در شبکه های اجتماعی قرار دادن پست می باشد . با قرار دادن لینک سایت در پست های شبکه های اجتماعی نیز می توانید لینک دریافت نمایید . این نوع لینک سازی به دلیل اهمیت شبک های اجتماعی از طرف گوگل ارزشمند بوده و موجب افزایش ترافیک سایت می شود .

۶- بک لینک کلمات کلیدی :

بهتر است که به نام برند خود هم لینک دهید زیرا گوگل باید بداند که برند شما جست و جو می شود یا خیر . علاوه بر این بهتر است که عباراتی را به کلمات کلیدی اضافه نمایید و بعد به آنها لینک دهید . این کار ضمن برجسته شدن برندتان در نهایت موجب ارتقای کسب و کار در درازمدت خواهد شد .

اهمیت تولید محتوای ارزشمند برای گرفتن بک لینک های باکیفیت

محتوا پادشاه است و همواره قلب بک لینک گیری مؤثر می باشد . محتوا می تواند به صورت فیلم یا به صورت مقاله و اینفوگرافی باشد . اهمیت محتوا برای گرفتن بک لینکهای باکیفیت غیرقابل انکار است . در واقع محتوا با ارائه اطلاعات در زمینه برند و خدماتی که ارائه می دهید، آگاهی مردم را از وجود برندتان افزایش می دهد .

مردم با اطلاعاتی که محتوا ارائه می  دهد ارتباط برقرار کرده و به این ترتیب سطح درگیری کاربرها با سایت و محتوا بالا می رود . موتورهای جستجو برای تشخیص اقتدار و ارتباط وب سایتها از معیارهایی مثل واکنش مردم به محتوای شما و نحوه ارائه مطلب توسط سایت استفاده می کنند .

دلیل اصلی دیگر اینکه مردم به سایتی لینک می دهند که اشتراک گذاری اطلاعات است . بنابراین محتوا باید آنقدر برای مخاطب جالب و مفید باشد که ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد . در اینکه محتوا پادشاه سایت است شکی نیست . اما با وجود این همه محتوای ارزشمند، آدمم های باهوش به جای اینکه فقط به ساخت محتوای مفید فکر کنند، سعی می کنند محتوایی ایجاد کنند که فایده ها را جذب کند .

فعالان عرصه آنلاین به خوبی می دانند که امروزه فقط نوشتن محتوای عالی دیگر کافی نیست .  زمانی هفته ها روی یک پست وبلاگ کار می کردم . کلی وقت و انرژی می گذاشتم تا بالاخره یک پست می نوشتم . فکر می کردم با این همه تلاش قطعا رتبه می گیرم، اما چند هفته بعد از انتشار مقالاتم می دیدم اصلا هیچ بازدیدی نمی گیرند و سایتم متعاقبا روی موتورهای جستجو رتبه نمی گرفت .

دیگر تولید محتوای خوب برای رتبه گرفتن سایتها کافی نیست . باید با کلی کار و زحمت محتوای مؤثری تولید کنید، یا راجع به مطلبی بنویسید که هیچ کس راجع به آن نمی داند. راهکار این موضوع، تولید محتوای مفید و موثر است .

راههای ایجاد محتوای موثر برای لینک سازی

همان طور که اشاره شد لینک سازی در سایت های ثبت مقاله یک راه تخصصی و ارزشمند است . برای لینک سازی باید همیشه به دنبال تولید محتوای مفید و موثر بود . اصولا فقط تولید محتوا کافی نیست بلکه تولید محتوای ارزشمند و یونیک خیلی موثر است . اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی پایدار و مستمذ هستید باید محتوای موثر منتشر کنید .

برای ایجاد محتوای مؤثری که بتوانید بک لینک بگیرد باید به موارد زیر توجه کنید :

۱- انتشار حداکثری محتوای وب سایت

مهمترین عامل ایجاد لینک، محتوای سایت شما است . به نظر کارشناسان و متخصصان سئو seo ، اهمیت استراتژی تولید محتوا برای کسب و کارها تعیین کننده و غیر قابل انکار می باشد .  لذا دائما روی وب سایت محتوای خوب بسازید تا کم کم مردم متوجه وب سایت و کسب و کارتان شوند . برای اینکار باید محتوایی تولید کنید که چند باری به اشتراک گذاشته شود . برای این کار روی سایت دکمه های اشتراک گذاری قرار دهید . با این شیوه تعداد لینکهایی که از سایت خودتان می گیرید بیشتر می شود . البته شرط آن تولید محتوای دائمی ارزشمند و موثر است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  معرفی وبلاگ های خارجی برای لینک سازی رایگان

۲- پرداخت هزینه برای پخش کردن محتوا

می توانید به کمک پول، محتوای خود را به دید جهانیان برسانید. درست است که برای ایجاد لینک از طریق پول، یک سری مسائل اخلاقی وجود دارد، اما روش مؤثر می باشد . برخی معتقدند وقتی برای ایجاد لینک پای پول وسط میاد ، دیگر مسئله کیفیت بی اهمیت می شود . اما معتقدم باید سعی کنیم با پول مان محتوای مفید خود را به مردم عرضه کنیم .

با اینکه می شود با پول کلی لینک به دست آورد، باید دقت کنید مقاله ای که قراراست به برندتان لینک دهد، معرف برندتان می شود . پس اگر قراره پولی برایش خرج کنید باید لینک تان را بین مقاله های خوب و باکیفیت قرار دهید .  بعید می دانم مقاله های بی کیفیت برای کسب و کارهای اینترنتی مشتری و مخاطب جذب کنند .

برای خریدن لینک روش های زیادی هست، مثل تبلیغات کانال های تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی . از این طریق محتوای خود را در برابر چشمان هزاران نفر قرار می دهید . البته می توانید از قدرت بازاریابی محلی هم بهره ببرید و به وبلاگ­ها، انجمن ها و وب سایتهای محلی پول دهید که محتوای شما را تبلیغ کنند .

تولید محتوا یا خرید بک لینک؛ کدام مهم تر است؟ , ساخت لینک رایگان محتوایی , بک لینک رایگان از تولید محتوا

۳- استفاده از قدرت محتواهای خارجی

محتوای خارجی همانطور که از اسمش پیداست به محتوایی گفته می شود که روی صفحات وبسایتهای دیگر قرار می دهید . معمولا این نوع محتواها به شکل اینفوگرافی، گزارش، ویجت و پست مهمان است . نکته ای که برای محتوای خارجی باید رعایت کنید این است که کوتاه و جذاب باشد .

توجه کنید که محتواهای خارجی برای برندتان حکم تأییدیه و تبلیغ را دارد . لذا باید بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین تأثیر را روی خواننده یا مخاطب بگذارید . بنابراین اگر می خواهید با محتوای خارجی لینک بگیرید روی ساخت محتوای کوتاه و ساده تمرکز کنید تا بیشتر در ذهن خواننده باقی بماند و شانس اشتراک گذاریش بالا برود .

۴- دادن درخواست

می توانید برای توزیع محتوای خود از قدرت روابط بهره بگیرید . از کسایی که اطرافتان می شناسید بخواهید که به کسب و کارتان لینک بدهند . اینجا هم باید حتما محتوای خوب و باکیفیت ارائه دهید . هیچ وقت با تکیه به روابط خوبی که با دیگران دارید سعی نکنید محتوای به کم ارزش یا بی ارزش را به اشتراک بگذارید .

در صورت عدم رعایت این اصل ، اگر سایت شان یک وبسایت جدی و مهمی باشد، اولین محتوایی که برایتان منتشر می کنند آخرین آن خواهد بود . وقتی از کسی بک لینک می خواهید، نباید دیگر دائم خواسته خودتان را تکرار کنید و توقع زیای داشته باشید . در فرصت های مناسب می توانید این کار را دهید . البته باز هم تاکید می شود که فقط برای محتوای مفید و ارزشمند این کار را بکنید .

معرفی ۱۰ وب سایت برتر برای ارسال مقاله

همان طور که در بالا اشاره شد لینک سازی در سایت های ثبت مقاله یا سایت های علمی و تخصصی بسیار ارزشمند است . اگر به دنبال بک لینک گرفتن ، یا معرفی کسب و کارتان و حتی کسب درآمد اینترنتی هستید می توانید از این شیوه استفاده کنید . در دنیای مدرن امروزی یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد، نوشتن به صورت آزاد یا فریلنسری ، تولید محتوا برای وب سایت‌های مختلف است .

فرقی ندارد یک فریلنسر باشید یا صاحب کسب و کار اینترنتی ، می‌توانید نوشته‌های خود را برای وب سایت‌های مشهوری که هم کیفیت بالایی دارند و هم منابع عالی، ارسال کنید تا به صورت آنلاین منتشر شوند . البته برخی از این سایت ها پس از بررسی و ویراستاری اقدام به انتشار مقاله می کنند .

با پیروی کردن از اصول اساسی این وب سایت‌ها و تنظیم مقالات بر اساس این اصول، خیلی راحت می‌توانید به جایگاه معتبر برسید . یادتان باشد کیفیت مقالاتی که می‌نویسید، اهمیت زیاد دارند . اگر ویراستاری بلد نیستید و یا از کیفیت نوشته خودتان مطمئن نیستید، حتما قبل از ارسال مقاله، از خدمات ویرایشی آنلاین کمک بگیرید .

اگر برایتان این سوال مطرح است که برای کدام وب سایت مقاله بفرستیم . در ادامه فهرستی از ۱۰ وب سایت برتر جهان برای انتشار مقاله را آماده کرده‌ام تا با ارسال مقالات خود ، شانس خود را برای شناخته شدن بالا ببرید . توجه کنید با ارسال مقاله به این سایت ها هم به عنوان نویسنده شناخته شده و هم می توانید بک لینک ارزشمند بگیرید .

این سایت های عبارتند از :

۱- سایت eHow

اگر می‌خواهید تولید محتوا برای وب سایت‌ها را به عنوان شغل خود بپذیرید، بهتر است سری به سایت ‌eHow بزنید . این سایت یکی از پرکاربردترین و مشهورترین سایت‌ها برای تولید محتواست . این امکان را می‌دهد تا با استفاده از مقالاتی که می‌نویسید، برای نام خود به عنوان یک نویسنده اعتبار کسب کنید . علاوه بر این می توانید کسب درآمد اینترنتی کرده و یا برندتان را معرفی کنید .

نکته اصلی برای نوشتن برای سایت eHow این است که حتما از لحاظ دستور زبان مقالات بی‌نقصی بنویسید . روش استفاده از نقل‌قول‌ها هم صحیح و مطابق استانداردهای سایت باشد . اگر هم نگران این هستید که کسی شما را نمی‌شناسد، نگرانی‌تان بیهوده است، هر روز میلیون‌ها نفر از این سایت بازدید می‌کنند . سایت eHow یکی از بهترین سایت‌های برای یادگیری، نوشتن، و ویرایش تولید محتواست . به راحتی می‌توانید از طریق این سایت به پول و تجربه زیادی دست پیدا کنید .

۲- وبسایت EzineArticles

EzineArticles یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها برای ارسال تولید محتواست . واقعیت این است که شرکت‌های زیادی هستند که به دنبال یافتن نویسنده به سراغ این سایت می‌روند . صدها و بلکه هزاران محتوای باکیفیت با قابلیت جستجو در این سایت قرار دارد و نویسندگانی که همگی در کار خود متخصص و معتبر هستند .

شرکت‌های جستجوگر تولید کننده محتوا برای وب سایت خود همیشه به دنبال محتواهای تازه و با کیفیت هستند . بنابراین بهترین کار این است که مقاله خود را که حتما چک کرده‌اید تا از نظر گرامری هیچ اشتباهی نداشته باشد، در سایت EzineArticle ثبت کنید . مطمئن باشید علاوه بر لینک سازی، با فرصت‌های تازه برای کسب درآمد اینترنتی بیشتر روبرو می شوید .

۳- وب سایت ArticleCube

اگر به دنبال ارسال تولید محتوا برای وب سایت‌های برتر هستید، ArticleCube را از یاد نبرید . سایت محبوب ArticleCube در سال ۲۰۰۵ راه‌اندازی و خیلی زود به مکانی معتبر برای نویسندگان متخصص و تولیدکنندگان محتوای وب سایت تبدیل شد . نویسندگان به راحتی می‌توانند مقالات و پست‌های تولید محتوای خود را برای این سایت که نوعی موتور جستجوی مبتنی بر مقاله و تولید محتواست، ارسال کنند تا در معرض دید کارفرماها قرار بگیرد .

دسته‌بندی‌های این سایت شامل تجارت، فناوری، سرگرمی، غذا، خانه و بهداشت می‌شود و بیش از یک میلیون نویسنده دارد . در واقع سایت ArticleCube نوعی کتاب راهنمای معروف و معتبر است که به راحتی می‌توان با ارسال مقاله برای آن، برای خود بازاریابی و تبلیغ کرد . این سایت منبع ارزشمندی برای لینک سازی در سایت های ثبت مقاله و همچنین کسب درآمد اینترنتی می باشد .

۴- معرفی سایت Article Alley

وبسایت Article Alley برای هر نوع تخصصی که بتوانید برای آن تولید محتوا کنید، طراحی شده است . خیلی راحت و به صورت آزاد مقالات باکیفیت بنویسید و آن را برای این سایت ارسال کنید . تقریباً برای همه دسته هایی که به طور منظم وارد عمل می‌شوند طراحی شده است .

آزادانه مطالب با کیفیت بنویسید و آنها را ارسال کنید . با ارسال محتوا برای وب سایت  Article Alley شما هم در شمار ۵۰۰ هزار نویسنده‌ای قرار می‌گیرید که در لیست نویسندگان این سایت قرار دارند . با فعالیت در سایت علاوه بر کسب درآمد اینترنتی از طریق مهارت و تخصص خودتان ، می توانید بک لینک برای کسب و کارتان هم بگیرید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش بک لینک
۵- وب سایت HubPages

یکی دیگر از بهترین اقدام ها برای لینک سازی در سایت های ثبت مقاله ، فعالیت در سایت HubPages است . اگر هدف اصلی شما به دست آوردن کسب درآمد مالی یا لینک سازی خارجی است، می توانید با ارسال مقاله و تولید محتوا برای وب سایت HubPages شروع کنید .

این سایت یک جامعه آزاد برای حضور نویسندگان، دانش‌پژوهان و محققان است . ضمن اینکه امکان به اشتراک گذاشتن متن، فیلم و عکس در آن مهیا می باشد . ماهیانه حدود ۴۴ میلیون نفر از این وب سایت بازدید کرده و در آن به جستجو می‌پردازند .

۶-  لینک سازی در سایت ArticleCity

اگر می‌خواهید از وب سایتی استفاده کنید که قدرت بازاریابی بالایی برای تبلیغ کارهای شما داشته باشد، از وب سایت ArticleCity غافل نشوید . به راحتی می‌توانید با تهیه و ارسال تولید محتوا برای وب سایت ArticleCity از پیشرفت خود به عنوان یک نویسنده مطمئن شوید .

این سایت در کنار مقالاتی که در اختیار بازدید کنندگانش قرار می‌دهد، تبلیغات هم انجام می‌دهد و به این ترتیب شانس دیده شدن مقالات بالاتر می‌رود . حدود ۲۴ هزار نویسنده و ۱۵ سال تجربه پشتیبان وب سایت ArticleCity است .

۷- پلتفرم Buzzle

سایت Buzzle بازدیدکننده‌های زیادی دارد و همین موجب می شود به محض ارسال تولید محتوا برای وب سایت، به عنوان یک نویسنده به سرعت جای خود را در بازار پیدا کنید . علاوه بر این اگر هدف تان لینک سازی در سایت های ثبت مقاله است این سایت مکان مناسبی برای این کار است . استفاده از وب سایت Buzzle رایگان است .

این سایت ۶۴ زیرمجموعه دارد که همگی دارای محتواهای جذاب بسیار باکیفیت با موضوعات متفاوت هستند . بسیاری از این پست‌ها و محتواهای آنلاین با عکس‌های جذاب همراه شده‌اند که موجب جلب توجه بیننده می‌شوند . وب سایت Buzzle یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تحقیق ، ارسال مقاله ، تولید محتوا ، کسب درآمد اینترنتی و بک لینک سازی است .

۸-  وب سایت Examiner

اگر دوست دارید کسب و کارتان شناخته شود و از صاحب کسب و کار اینترنتی گمنام به برندی معروف و معتبر تبدیل شوید، کافی است به تولید محتوا در Examiner اقدام کنید . این وب سایت به مدیران کسب و کارهای اینترنتی اجازه لینک دادن می‌دهد . در نتیجه می‌توانید نسبت به بهینه‌سازی موتور جستجو و سئو مطمئن شوید . همچنین این سایت اجازه ارسال پنج مقاله در ماه با دسترسی نامحدود می‌دهد .

وبسایت Examiner هم از نظر اخبار و هم از نظر اطلاعات عمومی چیزهای زیادی برای آموزش دارد . در واقع این سایت در ابتدا یک پلتفرم مبتنی بر اخبار بوده که بعدها با تغییر روش خود، به وب سایتی برای انتشار مقالات و تولید محتوا تبدیل شده است . اگر به دنبال لینک سازی در سایت های ثبت مقاله هستید این وبسایت فوق العاده برای این کار می باشد .

۹- وبسایت Bukisa

اگر نمی‌خواهید وقت خود را برای جستجوی کار یا لینک سازی هدر دهید، به سراغ Bukisa بروید و شروع به تولید محتوا برای این وب سایت کنید . وب سایت Bukisa یکی از مشهورترین وب سایت‌ها برای تولید محتواست .

با فعالیت در این سایت به راحتی می توانید لینک سازی در سایت های ثبت مقاله را محقق کنید و به اهداف کسب و کار اینترنتی خود برسید . علاوه بر این ، با ارسال مقالات، خیلی زود شرکت‌ها به سراغ تان می‌آیند و به کسب درآمد اینترنتی مناسب دست پیدا می‌کنید .

سایت Bukisa در واقع پلتفرمی برای سبک زندگی و انتشار اخبار هر نوع اتفاقی است که در جامعه رخ می‌دهد .

۱۰-  معرفی وب سایت EasyArticle

در سایت EasyArticle می‌توانید مقالات و محتوای خود را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید . علاوه بر این عده‌ای را برای بازدید از آن دعوت کنید تا شهرت تانبه عنوان نویسنده افزایش پیدا کند . این وبسایت به مدیران کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کند تا بتوانند محتوای خود را به اشتراک بگذارید . هم کسب درآمد آنلاین داشته باشند و هم لینک سازی در سایت های ثبت مقاله و مجلات تخصصی را محقق گردانند .

فهرست و شیوه لینک سازی در سایت های ثبت مقاله

همانطور که در بالا اشاره شد شیوه لینک سازی در سایت های ثبت مقاله یا مجلات علمی و تخصصی ، تولید و ارسال محتوای ارزشمند است . قبل از ارسال مقاله ، باید قوانین و چگونگی تولید محتوا در این وب سایت ها را مطالعه کنید . اکثر این سایت ها تخصصی بوده و برای حفظ اعتبار خودشان ، به هر محتوایی اجازه نشر نمی دهند .

توصیه می شود محتوای ارزشمند و تخصصی را با رعایت اصول نگارش و چگونگی تنظیم مقاله تولید کرده و برای این سایت ها بفرستید . هرگز مقالات کپی ، کم ارزش و یا فاقد ارزش علمی را نفرستید چون منتشر نمی کنند . این وبسایت ها همه موارد برای انتشار مقالات را در سایت خودشان توضیح داده اند لذا آنها را حتما مطالعه و در تولید محتوا لحاظ کنید . پس از تولید مقاله و محتوای باکیفیت می توانید لینک یا لینک هایی به سایت و کسب و کارتان بدهید . توجه کنید که بک لینک گرفتن از این سایت ها خیلی ارزشمند بوده و موجب ارتقای سایت نزد موتورهای جستجو، مخصوصا گوگل می شود . خلاصه اینکه با این اقدام ، ضمن گرفتن بک لینک ارزان ، موجب بالا رفتن ترافیک سایت ، و در نهایت منجر به کسب درآمد اینترنتی بیشتر برایتان می شود .

معمولا ایجاد بک لینک در سایت هایی که در زمینه ثبت مقاله فعالیت می کنند رایگان است و سایت های پولی اندک می باشد . با ثبت نام در این وب سایت ها (Article Submission) و درج مقاله به همراه لینک وب سایت خود، می توانید بک لینک دریافت کنید .

فهرست وب سایت های ثبت مقاله برای لینک سازی عبارتند از :

https://www.sid.ir

https://civilica.com

hhttp://ensani.ir/fa

https://www.magiran.com

https://irandoc.ac.ir

https://scholar.google.com

https://www.scopus.com/home.uri

https://www.sciencedirect.com

https://sci-hub.se

http://www.springerlink.com

http://ieeexplore.ieee.org

https://acm.org

https://link.springer.com

http://wiley.com

www.aiaa.org

www.aps.org

www.birpublications.org

www.geoscienceworld.org

www.informahealthcare.com

www.ingentaconnect.com

www.joponline.org

www.nrcresearchpress.com

www.sagepub.com

www.hubpages.com

www.selfgrowth.com

www.sooperarticles.com

www.articlesfactory.com

www.pubarticles.com

www.encodinghub.com

www.articlecube.com

www.insertarticles.info

www.articlebiz.com

www.articles.org

با ثبت مقالات در این گونه وبسایت ها می توانید اعتبار و ارزش محتوا های خود را افزایش دهید . بدین وسیله می توانید جایگاه خوبی در موتور های جست و جو و به خصوص گوگل کسب کنید .

سخن پایانی لینک سازی در سایت های ثبت مقاله

به عنوان یک نویسنده آزاد یا فریلنسر و یا وبمستر ، یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی و همچنین لینک سازی ، ارسال مقاله و تولید محتوا برای وب سایت‌هایی ثبت مقاله است . مدیران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی اگر دنبال بک لینک ارزشمند و تاثیرگذار هستند نباید از لینک سازی در سایت های ثبت مقاله غافل شوند . این سایت ها به دلیل تخصصی بودن و تولید محتوای ارزشمند، از نظر گوگل دارای اعتبار بالایی می باشند .

از نظر سئوکاران حرفه ای هم، استفاده از وبسایت های ثبت مقاله برای کسب لینک خارجی ، روشی بسیار موثر می باشد . در واقع می توان از این طریق بک لینک های با ارزش و تاثیرگذار به دست آورد و جایگاه سایت و کسب و کار اینترنتی را در کلمات کلیدی مختلف بهبود بخشید .

نکته آخر لینک سازی در سایت های ثبت مقاله اینکه، این سایت ها عموما آتوریتی بالایی داشته و کمک می کنند که سریع تر پله های موفقیت را برای سایت و کسب و کار خود طی کنید . همچنین نزد موتورهای جست و جو به ویژه گوگل رتبه های بالا تر و بهتری را کسب کنید . همواره به دنبال کسب بک لینک های ارزشمند و تاثیرگذار باشید و سایتهای ثبت مقاله این امکان را به خوبی در اختیارتان قرار می دهند .

مطلب پیشنهادی

سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی , نحوه لینک سازی در سایت های پرسش و پاسخ , بک لینک گرفتن

فهرست سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی

با وجود تغییرات اساسی در الگوریتم های گوگل بک لینک هنوز تاثیرگذار است . یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.