کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان

اگر دارای تخصص خاصی در زمینه تولید محتوا هستید می توانید به کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان به عنوان یک راهکار مالی خوب فکر کنید . البته می توان به دو شیوه تولید و فروش مقالات به سایت هایی که خواهان مقالات هستند و یا تولید محتوا برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ خود ، اقدام به کسب درآمد اینترنتی کرد.

سایت های زیادی وجود دارند که بابت مطالبی که می نویسید پول پرداخت می کنند . توجه کنید که پست مهمان guest posting یکی از این روش هایی است، که وبمستر ها به کمک آن بک لینک رایگان می سازند. این روش نیز مثل تبادل لینک، فروم ها و شبکه های اجتماعی قواعد خاص خود و همچنین مزایا و معایب مختص به خود را دارد.

در این مقاله سایت پول یابی ضمن پرداختن به کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان ، به چگونگی ایجاد وب سایت پست مهمان ، شیوه انتخاب وب سایت مناسب برای ارسال پست ، مزایا و معایب ارسال پست مهمان و معرفی  سایت های مناسب خارجی و ایرانی این کار پرداخته می شود.

کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان

پست مهمان یکی از فعالیت های مداوم بسیاری از صاحبان وب سایت ها برای افزایش ترافیک با هدف افزایش فروش اینترنتی ، گرفتن تبلیغات اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی صورت می گیرد. سایت های موفق و پربازدید با اینکه به طور مداوم در وبلاگ خود مقالات و محتوای ارزشمندی منتشر می کنند، اما در بیشتر مواقع از خدمات وبسایت های پست های مهمان در روند کاری خود نیز استفاده می کنند.

پست مهمان در واقع یک استراتژی بسیار مهم است که می تواند بازدیدکنندگان وبلاگ را به شدت افزایش دهد. وبمستران با استفاده از این قابلیت می توانند در سایت های دیگر مقاله و مطالب مورد نظر خود را منتشر کنند و از این طریق ، اقدام به لینک سازی و برندسازی کنند. پست مهمان اگر بصورت اصولی انجام شود می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی رشد سایت و افزایش کسب درآمد از اینترنت داشته باشد.

به دلیل تاثیرگذاری و اهمیت کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان است که سایتهای ایرانی و خارجی زیادی این قابلیت را ارائه می دهند . اما همان طور که می دانید متاسفانه اسپمر ها همه جا هستند و باید جلوی فعالیت آنها را گرفت و اگر سایت ارائه دهنده تدابیری برای مقابله با پست های هرز و اسپم نیندیشد ، این قابلیت نه تنها تاثیر مثبتی نخواهد داشت بلکه حتی ممکن است ضربه سنگینی به سئو و جایگاه وب سایت وارد نماید.

کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان ، پست مهمان چیست ؟ ارسال پست مهمان رایگان ، کسب درآمد اینترنتی رایگان

شناخت پست مهمان

به هر محتوایی که در یک وب سایت منتشر می شود، یک پست می گویند. هر پست می تواند شامل متن نوشتاری، تصویر، ویدئو، فایل صوتی، اینفوگرافیک و یا هر محتوای دیگر باشد. معمولا سایت های معتبر برای تولید محتوای ارزشمند، یک یا چند نویسنده، گرافیست و تولید کننده محتوا استخدام می کنند. محتوا در دنیای وب پادشاهی می کند و بدون وجود آن عملا سایت ها قادر به رقابت سالم نیستند.

برخی از سایت ها به کاربران اجازه می دهند، پس از عضویت ، محتوای تولیدی خود را منتشر کنند. به ازای هر پست ، اجازه لینک دادن به سایت خودشان را دارند. از این رو بسیاری از افراد برای اینکه برای سایت شان بک لینک رایگان بگیرند، به سراغ اینگونه سایت ها می روند.

پس در تعریف پست مهمان باید گفت ، به تولید و انتشار یک مقاله در وب سایت یا وبلاگ شخصی دیگر، پست مهمان می گویند. این یک معامله برد- برد است. هم سایت پذیرای پست مهمان، محتوای جدیدی به دست می آورد و از طرفی کاربری که پست مهمان را تولید کرده بک لینک رایگان به دست می آورد. برای قرار دادن پست مهمان چندین روش وجود دارد، که مهمترین آنها عبارتند از: پست مهمان رایگان و پست مهمان پولی.

اگر وب سایت شما وضعیت کلی مناسبی دارد، از سایت های پست مهمان موجود استفاده کرده و مقاله هایی را در آن ها منتشر کنید و در تمامی آن مقاله ها سعی کنید مخاطبین را راضی کنید به وب سایت شما مراجعه کرده و سفارش پست های مهمان بدهند. این یک راه فوق العاده برای بهبود ارتباط با افراد می باشد.

فرق پست مهمان با رپورتاژ آگهی

درک تفاوت پست مهمان و رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری یکی از مسائل مهمی است که افراد زیادی این دو مفهوم را با یکدیگر اشتباه می گیرند. در پست های مهمان ، محتوای دو سایت مدنظر است. در حالت اول، پست مهمان یک موضوع واحد دارد که دو سایت تصمیم گرفته اند آن را منتشر کنند و دو پست مکمل ایجاد کنند (اصول بک لینک ها در این حالت نیز باید رعایت می شوند).

نوع دیگر پست مهمان این است که شما محتوایی را در یک سایت هدف منتشر می کنید؛ به این دلیل که مخاطبین سایت میزبان، مرتبط با موضوع کسب و کار شما هستند. انتشار و نوشتن پست های مهمان از این دو حالت خارج نیست. نکته مهم اینکه سایت میزبان همیشه باید رنک و بازدید بالاتری داشته باشد. در غیر این صورت تمامی تلاش ها بیهوده خواهد بود.

اما در رپورتاژ آگهی چنین روندی دیده نمی شود. در رپورتاژ آگهی بیشتر سعی بر این دارند که برند مبدا را به مخاطبین سایت معرفی کنند. لینک های رپورتاژ آگهی توسط خود نویسنده ایجاد شده اند. در صورتی که در پست های مهمان، این سایت میزبان است که تصمیم می گیرد لینکی به سایت مبدا بدهد یا خیر. رپورتاژ اگهی معمولا پولی بوده و همراه با پرداخت مبلغی به صاحب وب سایت انجام می شود.

تفاوت سایت فروش بک لینک و پست مهمان

از نظر کاربران شاید رایگان و پولی بودن این دو نوع سایت دلیل تفاوت آنها باشد. اما گوگل به راحتی می تواند، سایت فروش بک لینک را اسپم دانسته و آن را جریمه کند. گوگل الگوریتم های پیچیده و محرمانه ای دارد، که توسط آنها می تواند سایت فروش بک لینک Backlink را از سایت میزبان رایگان تشخیص دهد.

حتی اگر سایتی با صدها نویسنده وجود داشته باشد باز، تشخیص آن برای گوگل چندان دشوار نیست. معمولا در چنین سایت هایی همه لینک های خروجی از قاعده خاصی پیروی می کنند و نویسنده ها در چارچوب خاصی فعالیت دارند. گوگل این سایت ها را از هم تشخیص می دهد و بی دلیل جریمه نمی کند.

در روش پست گذاری مهمان ، کاربر محتوای تولیدی خود را در یک سایت دیگر منتشر می کند و برای سایت خود بک لینک کسب می کند.

سایت های مناسب پست مهمان

بهترین کار این است که وب سایت های مرتبط با موضوع کسب و کار اینترنتی خود را شناسایی کنید و در بین آن ها، بهترین موارد را انتخاب کنید. سپس با وبمستر هر کدام از آن ها ارتباط برقرار کرده و تقاضای انتشار پست خود در وب سایتشان را ارائه دهید.

نکته مهم دیگری که می تواند به شما کمک کند، استفاده از ابزارهای موجود در این زمینه است. می توانید با استفاده از ابزار In Post Author گوگل، آن دسته از وب سایت هایی که از محتوای شما استفاده کرده اند و لینکی به سایت شما نداده اند را شناسایی کنید. سپس از آن ها درخواست کنید تا حداقل یک لینک به وب سایت شما در محتوای خود بدهند.

برای انتخاب سایت میزبان مناسب، استفاده از روند زیر می تواند به خوبی به تصمیم گیری شما کمک کند:

– مطالعه کامل و جامع در مورد کسب و کار خود

– بررسی علاقه مخاطبین به موضوع کسب و کار شما

– سایت مورد نظر باید بازدیدهای بالایی داشته باشد

– فعال بودن صاحب سایت در شبکه های اجتماعی

مزایای پست مهمان

با قرار دادن پست مهمان در یک سایت، می توان بک لینک به دست آورد. از نظر سئو و همینطور موتور های جستجو، تعداد بک لینک ها بسیار مهم هستند. این بک لینک ها توسط موتور های جستجو، و در زمان رتبه بندی سایت ها مورد توجه قرار می گیرند. به طور کلی بک لینک های معتبر و استاندارد می توانند به وب سایت اعتبار بدهند.

فرض کنید که مدیر یک سایت توانسته در چندین سایت معتبر به روش پست مهمان برای سایت خود بک لینک بگیرد، وقتی کاربران سایتی که پست مهمان در آن قرار داده شده، به مطالعه محتوای آن بپردازند و با دیدن لینک مهمان کلیک کنند، نه تنها تعداد بازدید کنندگان سایت بالا می رود، بلکه با هر کلیک امتیاز مثبتی برای سایتی که به آن لینک شده ف لحاظ می شود.

گوگل همه این موارد را آنالیز می کند و در نهایت رتبه بهتری برای صفحه فرود در نظر می گیرد. در گذشته کارشناسان سئو از روش هایی مثل پست مهمان در فروم ها استفاده می کردند، که در حال حاضر کمتر از این روش استفاده می شود.

رایگان بودن ، انتشار مقاله در موضوعات مختلف ، برند شدن کسب و کار ، افزایش ترافیک و بازدید سایت و هدایت کاربران ، که در نهایت موجب افزایش کسب اعتبار سایت نزد گوگل می شود. خلاصه اینکه کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان یکی از راههای مقبول همگانی است.

نکات کلیدی در نوشتن پست مهمان

برای افزایش تاثیرگذاری پست مهمان و اینکه اگر واقعا به دنبال افزایش ترافیک و در نهایت کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان هستید باید مسائل و نکات ساده ولی کلیدی زیر را در نوشتن و انتشار پست مهمان لحاظ کنید:

۱- انتخاب سایت معتبر

هر پستی را نمی توان به عنوان پست مهمان منتشر کرد، همچنین در هر سایتی هم نمی شود پست مهمان ارسال کرد. بهتر است تنها در سایت هایی که بازدیدشان از سایت شما بیشتر است، پست مهمان خود را منتشر کنید.

نکته مهم دیگر اینکه اگر تعداد بسیار زیادی بک لینک از یک سایت داشته باشید نه تنها موجب کسب رتبه بهتر نمی شود، بلکه موجب جریمه شدن شما از سمت گوگل می شود. بنابراین در سایت هایی که معتبر هستند و بازدید کننده خوبی دارند، اقدام به انتشار پست مهمان کنید.

۲- تولید محتوای ارزشمند

همیشه متخصصین سئو گفته اند، محتوا پادشاه است و هنوز هم این گفته صحت دارد. نمی توانید با محتوای بی ارزش ، بک لینک با ارزش بگیرید. باید محتوایی که به عنوان پست مهمان منتشر می کنید، از نظر گوگل با ارزش باشد تا بک لینک موجود در آن نیز ارزشمند محسوب شود.

یکی از نکات کلیدی در تولید محتوا این است که محتوا باید کاملا در راستای فعالیت وب سایتی باشد که در آن پست مهمان منتشر می کنید. همچنین در دسته مناسب قرار گیرد و تگ هایی که برای آن انتخاب می کنید، متناسب باشد.

از طرف دیگر باید محتوا و سایتی که از آن بک لینک گرفته اید، تقریبا با سایت شما در یک راستا فعالیت کند. به نظرتان لینکی که از یک سایت کسب درآمد اینترنتی به سایت تعمیرات موبایل داده شده چقدر ارزش دارد؟ چند نفر از جویندگان مطالب کسب درآمد از اینترنت به طور اتفاقی هوس می کنند، لینک سایت فناوری را باز کنند؟

اگر تا کنون یکی از پست های سایت خود را به عنوان پست مهمان منتشر می کردید، بهتر است دیگر چنین کاری نکنید، چون تاثیری ندارد. گوگل خیلی سریع چنین محتوایی را تکراری و کپی تشخیص می دهد و لینک موجود در آن را هم بی ارزش تلقی می کند. سعی کنید همواره محتوای جدید و دست اول را به عنوان پست مهمان منتشر کنید.

۳- استفاده از انکر تکست های غیر مشابه

با اینکه هدف این است که با یک کلمه کلیدی زودتر به صدر نتایج برسید، اما همیشه به کار بردن این کلمات به عنوان انکرتکست پیشنهاد نمی شود. بهتر است هر بار از یک انکر تکست متفاوت استفاده کنید. تنوع موجب می شود گوگل کمتر به اینکه شما در حال تقلب هستید، شک کند.

۴- کسب اعتبار برای خود

احتمالا خوب می دانید که نویسنده های مشهور، اعتبار بیشتری در نزد صاحبان وب سایت ها و کاربران دارند. اگر می خواهید از طریق استراتژی پست مهمان وب سایت خود را بهینه کنید. می بایست آنقدر محتوای جالب و جدید تولید کنید، که همه شما را بشناسند.

وقتی سرشناس شوید به راحتی در هر سایتی می توانید، پست مهمان قرار دهید و از طرفی کاربران بیشتری شما را دنبال خواهند کرد، خصوصا در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی .

۵- لینک سازی اصولی در پست مهمان

گوگل بسیار هوشمند است و حتی ریزترین مسائل را هم زیر نظر دارد و همیشه دنبال الگو در هر رفتاری می گردد. اگر به طور غیر عادی اقدام به ساخت بک لینک از طریق پست مهمان کنید، گوگل پس از مدتی متوجه می شود که تنها سایت هایی به سایت شما لینک داده اند، که پذیرای پست مهمان هستند و همینطور انکر تکست هایی که توسط آنها لینک شده نیز مشابه هم هستند. در این صورت شما را با جریمه ای به قعر جدول نتایج می فرستد.

داشتن چند بک لینک توسط پست مهمان در لا به لای بک لینک های عادی، می تواند به بهبود سئوی سایت کمک کند. اما زیاده روی در این کار می تواند خطر ساز باشد.

۶- اعتدال در گرفتن بک لینک

اگرچه برخی وب سایت ها برای تعداد بک لینک هایی که از یک پست مهمان به سایت شخصی داده می‌شود، محدودیتی تعیین نکرده اند، اما به این معنا نیست که شما می توانید هر چند بک لینک خواستید بگیرید. بهتر است، هر کلمه کلیدی را به یک صفحه از سایت خود لینک کنید و حداکثر از سه بک لینک در یک پست مهمان استفاده کنید.

۷- سایر نکات کلیدی نوشتن محتوا

– اگرچه هدف از نوشتن پست مهمان گرفتن بک لینک است، اما آن را با محتوای تبلیغاتی اشتباه نگیرید و از هر گونه تبلیغات بی مورد بپرهیزید.

– سعی کنید علاوه بر لینک خود به دیگر پست های موجود در سایت میزبان لینک بدهید. این کار موجب می شود مدیران وب سایت میزبان به شما توجه ویژه ای داشته باشند.

– ارتباط با مخاطبان را دست کم نگیرید، همین کاربران هستند که روی لینک شما کلیک می کنند، یا آن را با سایرین به اشتراک می گذارند. سعی کنید به سوالات پاسخ دهید و مخاطبان را به اظهار نظر ترغیب کنید.

– پست مهمان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، تا افراد بیشتری آن را ببینند. هرچه ترافیک بیشتر شود شانس نتیجه گیری شما نیز بیشتر می شود.

پست مهمان ، آموزش تولید پست مهمان ، لینک سازی ، تاثیر پست مهمان در سئو ، مزایا و معایب پست مهمان ، پست مهمان معکوس

جایگاه و اهمیت پست های مهمان

اگرچه در لابه لای مطالب کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان به اهمیت و جایگاه پست مهمان اشاره شد اما توجه کنید که تولید و انتشار پست های مهمان به یک استراتژی بسیار فوق العاده تبدیل شده است و به دلایل زیر دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد:

۱-  ایجاد روابط دوستانه

بدون هیچ استثنائی، وب سایت ها نیاز به منتشر کردن محتواهای ارزشمند دارند. در نتیجه اگر بتوانید محتواهای خوب و بهینه شده ای را به سایت های پست مهمان تحویل دهید، قطعا این مسئله کمک زیادی به روند افزایش رتبه کلی سایت آن ها خواهد کرد. بنابراین شما به سمتی خواهید رفت که روابط دوستانه مناسبی با دیگر وب سایت ها برقرار می کنید.

به طور کلی وبلاگ نویسان سودهای زیادی از گفتگوهای موجود در اینترنت به دست می آورند. مخصوصا در وبسایت های شبکه اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر. این موارد می توانند فوق العاده تاثیرگذار باشند. به همین دلیل عنوان مقاله کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان  انتخاب شده تا بر تاثیر شگرف آن تاکید شود.

هنگامی که شما روابط دوستانه با وبلاگ نویسان ایجاد می کنید، در واقع تاثیر حضور برند خود در شبکه های اجتماعی را نیز بهبود داده اید. طبیعتا این مسئله کاربران زیادی را جذب محتواهای سایت شما خواهد کرد.

۲- اهمیت پست مهمان برای موتورهای جستجو

تنها مسئله ای که نمی توان از آن در مورد پست های مهمان چشم پوشی کرد، این است که ، تولید و انتشار پست های مهمان سبب می شود تا موتورهای جستجو برای وب سایت مهمان و میزان ارزش بیشتری قائل شوند.

در هر صورت، سایت میزبان باید در مقاله مورد نظر، به وب سایت شما لینک بدهد (معمولا در ابتدا یا انتهای مقاله این لینک ها دیده می شوند). با گذشت زمان، این بک لینک ها برای موتورهای جستجو حکم ارزش هایی را پیدا می کنند که به وب سایت شما اختصاص داده شده اند. در نتیجه، بازاریابی محتوا شما به مراتب راحت تر خواهد شد.

۳- افزایش شهرت برند

شاید بهترین ویژگی پست مهمان این باشد که محتوای مورد نظر خود را در یک جامعه ای که از قبل به خوبی ساختار پیدا کرده ، انتشار می دهید و پیام خود را به این افراد منتقل می کنید. با نوشتن پست مهمان و منتشر کردن آن در سایت های پست مهمان، می توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید حال اگر این کار به درستی انجام دهید، مطمئن باشید که می تواند سودهای زیادی را برای کسب و کارتان به ارمغان بیاورد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گرفتن بک لینک موثر

اگر کار خود را در زمینه نوشتن پست مهمان به خوبی انجام دهید، به مرور زمان مشاهده خواهید کرد که بر تعداد مخاطبین، کاربران و مشتریان وب سایت شما افزوده می شود. البته اگر تنها هدف شما از ماهیت guest-posting این باشد که بر تعداد فروش محصولات وب سایت خود بیافزایید، ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید. علت این است که کاربران یک سایت تمایل ندارند مطلبی را مطالعه کنند که ارزش و اعتبار خاصی نداشته و نمی تواند اطلاعات جالبی را در اختیار آن ها قرار دهد.

بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان هستید و قصد برندسازی کسب و کار اینترنتی خود را دارید ، بهتر است به هنگام نوشتن پست مهمان، به ارزشمند بودن اطلاعات آن نیز به خوبی توجه داشته باشید. به یاد داشته باشید که نوشتن پست مهمان برای مشتریان اگر اطلاعات مناسبی را در اختیار آن ها قرار ندهد، در نهایت به سختی ممکن است که به خرید منجر شود.

۴- تاثیر پست مهمان بر سئو سایت

بر اساس آمارها و تجربه های موجود، پست مهمان می تواند حدودا ۵ برابر ارزش بیشتر از محتواهای جدید منتشر شده در وب سایت شما را داشته باشد. به شرطی که توانسته باشید بک لینک مورد نظر را گرفته باشید. البته این موضوع ، در تمام شرایط نمی تواند صحت داشته باشد. در هر حالت، استفاده از خدمات سایت های پست مهمان، یک استراتژی بسیار ارزشمند و کاربردی است که از جهات مختلف می تواند کمک رسان باشد.

اگر سبک تولید محتوا کمی سنگین و موضوع مورد نظرتان نیز متناسب با افراد سطح بالا است، بهتر است که به فکر انتشار مقاله خود در وب سایت ها و مجله های خبری باشید.

اگر به خوبی توانسته اید اصول سئو سایت را در روند تولید محتوا سایتتان به کار ببرید و در عین حال از ترافیک و رتبه دریافتی خود راضی نیستید، بهتر است هرچه سریعتر اقدام به نوشتن پست مهمان کرده و تلاش کنید آن ها را در بهترین سایت های پست مهمان به اشتراک بگذارید.

به هیچ عنوان از اهمیت لینک هایی که قرار است داخل مقاله به وب سایت شما داده شود، غافل نشوید. تمام اصول لینک سازی باید برای این لینک ها، رعایت شوند.

 پست مهمان معکوس

پست مهمان معکوس به اندازه نامش پیچیده نیست، در ساده ترین توضیح می توان گفت: به عنوان مدیر سایت از یک نفر دیگر درخواست می کنید، که در سایت شما مقاله ای بنویسد و منتشر کند. به این کار پست مهمان معکوس می گویند.

در واقع یک پست مهمان، زمینه ساز پست مهمان معکوس است. به این صورت که شما به عنوان سایت پذیرنده پست مهمان، اجازه انتشار محتوای دیگران را می دهید. از طرف دیگر یک نویسنده حرفه ای که پست مهمان را می نویسد، در واقع در حال ساخت پست مهمان معکوس برای وب سایت شماست.

توجه کنید که به هر کسی نمی توانید اجازه دهید، تا پست مهمان معکوس در سایت شما بنویسد، همه نویسنده ها که اعتبار کافی برای جذب کاربر را ندارند.

فرق پست مهمان و پست مهمان معکوس

سه عنصر وجود دارند که پست مهمان معکوس را از یک پست مهمان عادی متمایز می کند:

اول، محتوا است که باید توسط یک نویسنده رده بالا و سرشناس ایجاد شود.

دوم، این شما هستید که باید سراغ نویسنده ها بروید نه آنها.

سوم ، بازدهی پست مهمان معکوس بسیار بیشتر است.

از آنجایی که شما از فرد معتبری دعوت می کنید، که برایتان محتوا تولید کند، اگر به هر دلیلی او نتواند یا نخواهد محتوای عالی تولید کند، شما بر سر دو راهی گیر می کنید. انتشار چنین پستی به مراتب مضرتر از نداشتن آن در سایت است. از این رو باید به نویسنده کاملا انگیزه بدهید، تا بهترین نوشته اش را در اختیارتان قرار دهد.

در کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان  توجه کنید که محتوا باید به اندازه ای جذاب و تاثیر گذار و بهینه باشد، که بتواند به جذب کاربر کمک کند. فراموش نکنید هر کسی که در کارش حرفه ای بود، لزوما در امر بهینه سازی مطالب حرفه ای نیست.

چالش های نوشتن پست مهمان معکوس

یافتن نویسنده پست مهمان معکوس کار چندان ساده ای نیست و فراز و نشیب هایی دارد. در فرایند انتشار پست مهمان معکوس در صورت کلی سه مرحله پیش رو دارید که عبارتند از:

گام نخست یافتن نویسندگان معتبر در حیطه تخصص تان می باشد.

گام دوم مشخص کردن نوع پست مهمان معکوس است. اینکه چه نوع محتوایی مد نظرتان است.

گام سوم مربوط به یافتن اطلاعات تماس نویسنده و متقاعد کردن او برای نوشتن پست مهمان است.

مزایای پست مهمان معکوس

پیشتر جذب ترافیک به عنوان مهمترین مزیت پست مهمان معکوس یاد شد، اما مزایای دیگری هم وجود دارد. یکی از مزایای پست مهمان معکوس این است، که امکان دارد مخاطبان بسیاری داشته باشید، اما آنها دوست دارند، تا مقالات یکی دیگر از همکاران تان را هم بخوانند. این موضوع می تواند در کاربران ایجاد اشتیاق کند، که شما با سایر رقبا همکاری نزدیک دارید و مقالات یکدیگر را در سایت هم منتشر می کنید.

مزیت دیگری که برای پست مهمان معکوس می توان برشمرد، احتمال گرفتن بک لینک رایگان باشد. فرض کنید که شما از یک همکار دعوت کرده اید که برای شما مقاله ای بنویسد. این فرد اگرچه برای خودش بک لینکی در محتوایش می سازد، اما ممکن است در مقاله بعدی اش که در سایت شخصی خود منتشر می کند، به مقاله ای که در سایت شما نوشته اشاره کند و همچنین به آن لینک دهد.

اینجاست که شما به موفقیت همه جانبه رسیده اید. هم جذب کاربر کرده اید و هم بک لینک رایگان و با ارزش دارید. از طرف دیگر امکان دارد که سایت های دیگری که فرد نویسنده پست مهمان شما را دنبال می کنند، به سایت شما لینک دهند.

معرفی سایت های پست مهمان

در ادامه مبحث کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان در اینجا به معرفی وب سایت های با قابلیت افزایش ترافیک ارگانیک سایت در صورت ارسال پست مهمان پرداخته می شود. همان طور که در بالا گفته شد ، نوشتن و ارسال پست مهمان برای سایت ها موجب افزایش ترافیک وب سایت شما می شود، اما هر سایتی برای ارسال پست مهمان مناسب نیست.

باید به اعتبار و محبوبیت سایت میزبان توجه کنید و سایت الکسا شاخص خوبی برای مشاهده محبوبیت سایت ها می باشد. ضمن اینکه توصیه می شود که به شیوه های بهبود رتبه آلکسا هم توجه کنید . لذا در اینجا بهترین سایت های پذیرش پست مهمان معرفی می شود و توصیه می شود که از آنها به صورت اصولی و با رعایت قوانین پست مهمان استفاده کنید. این سایت ها همگی سایت های برتری هستند که در بین یکصد هزار سایت برتر الکسا قرار گرفته اند و مسلما به افزایش بازدید ارگانیک وب سایت شما کمک خواهند کرد.

۱- سایت Outbrain

یک سایت تبلیغات آنلاین است که هردو مخاطب و محتوا را با هم جمع می کند تا به مردم کمک کند تعامل و درآمد بیشتری برای تجارت خود داشته باشند.

رتبه بندی جهانی: ۱۲۸

موضوع اصلی: تجارت، بازاریابی محتوا

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Outbrain

www.outbrain.com

۲- سایت The Huffington Post

یکی از منابع اصلی اخبار، سرگرمی ها، داستان های شخصی، سلامتی، سبک، فناوری و موضوعات پرطرفدار. این سایت برای افرادی مناسبت است که در زمینه های مختلف کار می کنند.

رتبه بندی جهانی: ۱۵۲

موضوع اصلی: سیاست، تجارت، سبک زندگی، رسانه های محبوب، سرگرمی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله

ارسال به: فرم تماس با Huffington Post

guestblogging.com

۳- سایت About

وب سایتی که صدها نویسنده خبره برای آن، چیزی بیشتر از هزار عنوان مقاله و فیلم منتشر کرده اند. اگر نسبت به دانسته های خودتان مطمئن هستید، این وب سایت بهترین محل برای نوشتن پست مهمان است.

رتبه بندی جهانی: ۴۳۰

موضوع اصلی: همه چیز

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر. فقط مشارکت کنندگان طولانی مدت را می پذیرد، نه پست های مهمان یکبار مصرف.

ارسال به: فرم تماس About (برای پر کردن فرم بر روی عناوین موجود در نوار سمت چپ کلیک کنید)

experts.about.com

۴- سایت HubSpot

HubSpot یک نرم افزار فروش و بازاریابی داخلی است که به مشاغل و افراد کمک می کند میزان بازدید خود را افزایش دهند و بازده سرمایه گذاری بالایی داشته باشند.

رتبه بندی جهانی: ۵۱۹

موضوع اصلی: ایمیل، فروش و بازاریابی، بازاریابی محتوا، سئو، طراحی وب، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: guestpost@hubspot.com

blog.hubspot.com

۵- سایت Mashable

منبع رسانه ای که همه برای نوآوری دیجیتال، اخبار جدید، سرگرمی، فناوری و منابع به سراغ آن می روند. این سایت ماهانه ۴۵ میلیون بازدید کننده، آخرین پیشرفت های تکنولوژی خود را به اشتراک می گذارند.

رتبه بندی جهانی: ۵۲۱

موضوع اصلی: فناوری، فرهنگ دیجیتال، سرگرمی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله

ارسال به: news@mashable.com یا فرم تماس Mashable

mashable.com

۶- سایت Investopedia

در سایت Investopedia با موضوعاتی روبرو می شوید که بر روی سرمایه گذاری در بازارها، مشاغل و سایر موارد مربوط به امور مالی متمرکز هستند. این سایت یک سایت برتر در زمینه آموزش امور مالی در جهان است.

رتبه بندی جهانی: ۸۰۳

موضوع اصلی: امور مالی، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Investopedia

www.investopedia.com

۷- سایت Sitepoint

Sitepoint سایتی است که همه توسعه دهندگان وب را به دور هم جمع کرده است تا بر اساس علاقه شان به ساختن چیزهایی در اینترنت به هم وصل شوند. در این سایت می توانید بهترین آموزش ها و مشاوره ها را درباره جدیدترین فناوری های وب به دست آورید.

رتبه بندی جهانی: ۸۷۹

موضوع اصلی: طراحی و توسعه وب، فناوری، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله، گاهی اوقات محتوای قبلاً منتشر شده را می پذیرد.

ارسال به: editor@sitepoint.com

www.sitepoint.com

۸- سایت Entrepreneur

یک منبع اصلی دیگر برای بازاریابی، امور مالی، رسانه های اجتماعی، تجارت و رهبری که هدف آن کارآفرینان و همه افراد علاقه مند به دنیای تجارت است.

رتبه بندی جهانی: ۱،۰۰۲

موضوع اصلی: تجارت، کارآفرینی، بازاریابی، مالی، رسانه های اجتماعی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: Dan Bova (مدیر تحریریه) از طریق dbova@entrepreneur.com یا فرم تماس با Entrepreneur

entrepreneur.com

۹- سایت Moz

سایت Moz که در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد، ابزارهایی را برای اندازه گیری، نظارت و ارزیابی سطح بهینه سازی موتور جستجو در سایت ایجاد می کند. همچنین این سایت دانش و آموزش های خود در مورد بازاریابی و رسانه های اجتماعی را در وبلاگ خود به اشتراک می گذارد.

رتبه بندی جهانی: ۱،۳۲۶

موضوع اصلی: جستجوگرها، بازاریابی جستجو، موتورهای جستجو

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: editor@moz.com

moz.com

۱۰- سایت The Penny Hoarder

The Penny Hoarder نکاتی برای درآمدزایی و مدیریت امور مالی شخصی به کاربران ارائه می کند. هدف این سایت کسب درآمد بیشتر کاربران است.

رتبه بندی جهانی: ۱،۴۳۲

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، پول، امور مالی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: editor@thepennyhoarder.com

http://www.thepennyhoarder.com/contributor-guidelines/

۱۱- سایت Lifehack

تمرکز اصلی Lifehack بر روی بهبود همه جنبه های زندگی شماست، از انجام کارها گرفته تا ایجاد تاثیر مثبت بر روی اطرافیانتان.

رتبه بندی جهانی: ۲،۱۱۸

موضوع اصلی: سبک زندگی، بهره وری

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Lifehack

www.lifehack.org

۱۲- سایت Thought Catalog

Thought Catalog یک مجله آنلاین است که نویسندگان خلاق و متفکر را دور هم جمع می کند تا داستان ها و ایده های خود را در مورد موضوعات گوناگون بیان کنند.

رتبه بندی جهانی: ۲۵۲۵

موضوع اصلی: سبک زندگی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله.

ارسال به: فرم تماس با Thought Catalog

thoughtcatalog.com

۱۳- سایت Smashing Magazine

Smashing Magazine با ارائه انبوهی از موضوعات مربوط به توسعه وب و طراحی وب مانند کدگذاری، وردپرس، گرافیک و تلفن همراه، خوانندگان و نویسندگان مختلف، مخصوصا طراحان و توسعه دهندگان را از سراسر جهان به سوی خود جلب کرده است.

رتبه بندی جهانی: ۳،۴۱۱

موضوع اصلی: طراحی و توسعه وب، فناوری

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر. نویسندگان دستمزد می گیرند.

ارسال به: فرم تماس با Smashing Magazine

www.smashingmagazine.com

۱۴- سایت ShoutMeLoud

جامعه ای از وبلاگ نویسان که موفقیت های خود را با کسانی به اشتراک می گذارند که دلشان می خواهد با استفاده از اینترنت رییس خودشان باشند.

رتبه بندی جهانی: ۳،۹۸۰

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، پول

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: admin@shoutmeloud.com

www.shoutmeloud.com

۱۵- سایت The Muse

Muse منبع اصلی آنلاین شما برای جستجوی مشاوره شغلی هوشمند و الهام بخش برای تمام مراحل حرفه ای زندگی شماست. این سایت به شما اجازه می دهد تا با کارفرمایان و شرکت ها ملاقات کرده و یا در دوره های آموزشی شرکت کنید.

رتبه بندی جهانی: ۴،۰۵۶

موضوع اصلی: شغل

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: editor@themuse.com

www.themuse.com

۱۶- سایت Elite Daily

Elite Daily یک پلتفرم آنلاین حاوی داستان ها و لیست هایی از اتفاقات زندگی روزمره ما مانند عشق، سلامتی، دوست یابی، سرگرمی و اخبار فوری است.

رتبه بندی جهانی: ۴۵۷۴

موضوع اصلی: سبک زندگی، سرگرمی، اخبار

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله. انتظار می رود نویسندگان حداقل هفته ای یک بار مقاله ارسال کنند، اما از آنجا که ما بسیار انعطاف پذیر هستیم، به نویسندگان خود اجازه می دهیم در صورتی که مایل هستند، این میزان را کمتر یا بیشتر کنند.

ارسال به: فرم تماس با Elite Daily

elitedaily.com

۱۷- سایت Social Media Examiner

Social Media Examiner به میلیون ها نفر یاد می دهد که چگونه از جدیدترین استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی، برای ایجاد ترافیک بیشتر، برقراری ارتباط با مشتریان و گسترش مواجهه و افزایش سود استفاده کنند.

رتبه بندی جهانی: ۵،۸۶۲

موضوع اصلی: رسانه های اجتماعی، آموزش بازاریابی محتوایی ، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم ارتباط با Social Media Examiner

www.socialmediaexaminer.com

۱۸- سایت Digital Inspiration

Digital Inspiration یکی از ۱۰۰ سایت برتر در زمینه فناوری و نحوه وبلاگ نویسی است که بر روی استفاده از ابزارها و فناوری های نرم افزاری در اینترنت متمرکز است

رتبه بندی جهانی: ۶،۰۱۵

موضوع اصلی: فناوری، نرم افزار

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: amit@labnol.org

www.labnol.org

۱۹- سایت Kissmetrics

Kissmetrics آمار و داده های مربوط به موفقیت کسب و کار را نشان می دهد و به صاحبان مشاغل کمک می کند همزمان با نظارت بر میزان بازدید، بازدیدکنندگان خود را تبدیل به مشتریان وفادارشان کنند.

رتبه بندی جهانی: ۶،۱۷۵

موضوع اصلی: تجارت، بازاریابی، تجزیه و تحلیل وب

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Kissmetrics

blog.kissmetrics.com

۲۰- سایت Business 2 Community

مکانی که متخصصان دنیای تجارت دور هم جمع می‌شوند تا افکار خود را به مردم ارائه دهند. بهترین کار برای آموزش و یادگیری است، اگر این کار ایجاد یک کسب و کار و ارتباط با مشتریان است.

رتبه بندی جهانی: ۹،۰۵۵

موضوع اصلی: تجارت، کارآفرینی، بازاریابی اینترنتی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله.

ارسال به: فرم تماس با Business 2 Community

www.business2community.com

۲۱- سایت Bplans

سایت Bplans ارائه دهنده راه حل برای بزرگ ترین مشکلاتی است که شرکت های نوپا و مشاغل کوچک با آن روبرو هستند. این سایت حتی یک مجموعه آنلاین رایگان از برنامه ها و ابزارهای تجاری تهیه کرده است که به شما برای نوشتن نامه های تجاری و یا انجام هر گونه مشاوره برای یک طرح تجاری / استراتژی کمک می کند.

رتبه بندی جهانی: ۱۰،۵۷۹

موضوع اصلی: تجارت، استارتاپ، بازاریابی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Bplans

articles.bplans.com

۲۲- سایت Small Business Trends

Small Business Trends شامل اخبار برتر، بینش، موفقیت و شکست متخصصانی است که می خواهند به بقا و رشد اقتصادی مشاغل کوچک کمک کنند.

رتبه بندی جهانی: ۱۲،۸۰۲

موضوع اصلی: تجارت، بازاریابی، کارآفرین، فناوری، امور مالی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: شاون هسینگر (ویراستار اجرایی) به آدرس sbtips@gmail.com یا Expert@smallbiztrends.net

smallbiztrends.com

۲۳- سایت Social Media Today

سایت Social Media Today یک جامعه بزرگ با منابع عظیم است که قابلیت برقراری ارتباط، بیان تجربه مشتری، بازاریابی و سایر استراتژی های دیجیتالی را دارد.

رتبه بندی جهانی: ۱۳،۹۱۵

موضوع اصلی: رسانه های اجتماعی، بازاریابی، تجارت، استراتژی دیجیتال

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله.

ارسال به: approvingbloggers@socialmediatoday.com

www.socialmediatoday.com

۲۴- سایت Elephant Journal

یک ژورنال آنلاین مشهور که نویسندگان در آن به بیان داستان های شخصی خود می پردازند؛ از بخش های مفرح و پربار زندگی شان تا لحظات دلشکستگی و غم و غصه.

Elephant Journal

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  لیست سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی

رتبه بندی جهانی: ۱۶،۸۷۴

موضوع اصلی: سبک زندگی، بهره وری، خودسازی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله، اما محتوا باید تا حداقل ۲۰٪ اصلاح شود.

ارسال به: فرم تماس با Elephant Journal

www.elephantjournal.com

۲۵- سایت CoSchedule

Coschedule به بازاریابان، وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل کمک می کند تا محتوای خود را بر اساس یک تقویم بازاریابی ساده، برنامه ریزی، ایجاد و تبلیغ کنند.

رتبه بندی جهانی: ۱۸،۵۷۸

موضوع اصلی: تجارت، بازاریابی، بهره وری، رسانه های اجتماعی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با CoSchedule

coschedule.com

۲۶- سایت Read write

Read Writ یکی از ۱۰۰ وب سایت برتر برای کارآفرینان است به همه سوالات حیاتی در مورد فناوری های جدید، صنعت، حریم خصوصی و داده ها و سایر جنبه های پیشرفت جهان پاسخ می دهد.

رتبه بندی جهانی: ۲۰،۲۸۴

موضوع اصلی: فناوری، کارآفرینی ، اخبار دیجیتال

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: tips@readwrite.com

readwrite.com

۲۷- سایت I Will Teach You To Be Rich

رامیت، صاحب کتاب من به شما یاد می دهم که ثروتمند شوید، پستی را منتشر می کند که به مردم نحوه پس انداز کردن، از بین بردن بدهی ها و بیشتر کردن پولشان را یاد می دهد.

رتبه بندی جهانی: ۲۱،۵۸۵

موضوع اصلی: مالی، روانشناسی، پول، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

تماس بگیرید: ramit@iwillteachyoutoberich.com

www.iwillteachyoutoberich.com

۲۸- سایت Content Marketing Institute

بازاریابی محتوا؟ رهبری بازاریابی؟ استراتژی های محتوا؟ CMI متخصص در این زمینه ها و ارائه پست های عالی، موثر و مفید است.

رتبه بندی جهانی: ۲۳،۵۸۰

موضوع اصلی: بازاریابی محتوا، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر. در این لحظه فرصتهای پست مهمان را نمی پذیرید، مگر اینکه کسی از تیم موسسه بازاریابی محتوا با شما تماس گرفته باشد.

ارسال به: میشل در michele@contentinstitute.com یا blog@contentinstitute.com

contentmarketinginstitute.com

۲۹- سایت MarketingProfs

این سایت بازاریابانی را آموزش می دهد که می توانند از طریق تحقیقات، اقدامات و محتوای باکیفیت، راه خود را در دنیای بازاریابی همیشه در حال پیشرفت پیدا کنند.

رتبه بندی جهانی: ۲۴،۶۶۱

موضوع اصلی: بازاریابی، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: Vahe Habeshian به آدرس vahe@marketingprofs.com

www.marketingprofs.com

۳۰- سایت Inbound

Inbound هوشمندترین جامعه بازاریابی اینترنتی است که در آن آخرین روندهای بازاریابی تجزیه و تحلیل و بررسی می شود.

رتبه بندی جهانی: ۳۲۲۰۵

موضوع اصلی: بازاریابی، تجارت، سئو، وبلاگ نویسی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: editor@inbound.org

blog.inbound.org

۳۱-  سایت AllBusiness

راه اندازی، توسعه، سازماندهی و مدیریت مشاغل به لطف AllBusiness هرگز تا این اندازه آسان نبوده است. در اینجا همه منابع و ابزار لازم برای رونق کسب و کار خود را در اختیار دارید.

رتبه بندی جهانی: ۳۲،۵۲۵

موضوع اصلی: تجارت، بازاریابی، کارآفرین

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با AllBusiness

www.allbusiness.com

۳۲- سایت IncomeDiary

کارآفرینان می توانند بهترین مطالب را در مورد کسب درآمد آنلاین و ساخت سایت های کارآمد در IncomeDiary انتخاب کنند. IncomeDiary علاوه بر انتشار پست های وبلاگ، محتوا را از طریق دوره های آموزشی و محصول نرم افزاری آنها نیز ارائه می دهد.

رتبه بندی جهانی: ۳۵،۲۶۹

موضوع اصلی: پول، بلاگرها، بازاریابی محتوا

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با IncomeDiary

www.incomediary.com

۳۳- سایت Matthewwoodward.co.uk

متیو، صاحب این وبلاگ، برای کمک به وبلاگ نویسان، در زمینه بازاریابی اینترنتی، از جمله رسانه های اجتماعی، ترافیک ساختمان، نرخ تبدیل و موارد دیگر، چندین آموزش و مطالعات موردی را به اشتراک می گذارد.

رتبه بندی جهانی: ۳۹،۰۷۹

موضوع اصلی: سئو، بازاریابی، وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله.

ارسال به: فرم تماس با Matthewwoodward.co.uk

www.matthewwoodward.co.uk

۳۴- سایت The Write Life

The Write Life بر اتصال نویسندگان، کمک به آنها برای پیشرفت کار خود و نشان دادن چگونگی کسب درآمد از وبلاگ هایشان تمرکز دارد.

رتبه بندی جهانی: ۴۴،۵۸۹

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، بازاریابی، پول

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: contrib@thewritelife.com

thewritelife.com

۳۵- سایت All Blogging Tips

All Blogging Tips به جای اینکه راه حل های نویدبخش ارائه کند، استراتژی های مفید برای ساخت یک وبلاگ را تجزیه و تحلیل می کند. این سایت برای افرادی که صبور هستند، هوشمندانه پیش می روند و در به دست آوردن موفقیت آنلاین مصمم هستند.

رتبه بندی جهانی: ۴۷،۳۳۲

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، پول، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: info@allbloggingtips.com یا فرم تماس با All Blogging Tips

allbloggingtips.com

۳۶- سایت Iamwire

کارآفرینان، متخصصان و افرادی که دارای روحیه نوآورانه برای ساخت و ارائه محصولات و تجارت خود هستند به Iamwire می آیند.

رتبه بندی جهانی: ۴۹،۵۱۲

موضوع اصلی: تجارت، کارآفرین

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: editor@iamwire.com یا فرم تماس با Iamwire

www.iamwire.com

۳۷- سایت StartupBros

StartupBros توسط یک کارآفرین اداره می شود و منبع اصلی برای راه اندازی کسب و کار شخصی شماست. این سایت دقیقاً به شما می گوید که چگونه می توانید یک کسب و کار موفق را راه اندازی کرده و سود کلانی کسب کنید.

StartupBros

رتبه بندی جهانی: ۵۰،۶۲۰

موضوع اصلی: شرکت های نوپا، کارآفرین، پول، فروش و بازاریابی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: bros@startupbros.com

startupbros.com

۳۸- سایت Dumb Little Man

Dumb Little Man نکات و آموزش های عملی زندگی برای خوشبختی، سلامتی، پول و موفقیت را ارائه می کند.

Dumb Little Man

رتبه بندی جهانی: ۵۰،۷۸۰

موضوع اصلی: سبک زندگی، پول، خودسازی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر. برای شروع مراحل ارسال باید وارد فیس بوک، توییتر، Google+ شوید.

ارسال به: فرم ارسال Dumb Little Man

www.dumblittleman.com

۳۹- سایت Blog Engage

Blog Engage یک جامعه وبلاگ نویسی است که در آن وبلاگ نویسان می توانند پست های خود درباره مباحث مربوط به کسب درآمد آنلاین، وبلاگ نویسی، سئو، بازاریابی و شبکه های اجتماعی، و هر چیز مرتبط دیگری را بنویسند.

رتبه بندی جهانی: ۵۳،۵۰۴

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، تجارت، بازاریابی محتوا.

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم ارتباط با Blog Engage البته بعد از ثبت یک حساب کاربری.

www.blogengage.com

۴۰- سایت Xonecole

Xonecole وبلاگی برای زنان رنگین پوست و فرهنگ ایشان است تا بتوانند نظرات و داستان های خود را با سبک خاص خود بیان کنند.

رتبه بندی جهانی: ۵۵،۵۸۱

موضوع اصلی: سبک زندگی، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله.

ارسال به: Necole در editor@xonecole.com

xonecole.com

۴۱- سایت John Chow

جان چو، خالق این وبلاگ، با هدف کمک به وبلاگنویسان، راز وبلاگ نویسی موفق خود که طی دو سال منجر به کسب درآمد ماهیانه ۴۰،۰۰۰ دلاری شد را به اشتراک می گذارد.

رتبه بندی جهانی: ۵۶،۲۷۴

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، پول

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: جان در johnchow@johnchow.com

www.johnchow.com

۴۲- سایت Duct Tape Marketing

Duct Tape Marketing، سیستم بازاریابی را به مراحلی تقسیم می کند که هر کارآفرینی بتواند برای رشد تجارت خود از آن استفاده کند. این سایت توجه ویژه ای به مشاغل کوچک دارد.

رتبه بندی جهانی: ۶۲،۷۸۱

موضوع اصلی: تجارت، بازاریابی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Duct Tape Marketing

Duct Tape Marketing.com

۴۳- سایت Online Income Teacher

Online Income Teacher که توسط مت اسمیت یک وبلاگ نویس پرشور هدایت می شود، تجربیات نویسنده در زمینه درآمدزایی و درس هایی که در این راه آموخته است را بیان می کند و برای مخاطبین بصیرت عمیق تری را برای کسب درآمد آنلاین و وبلاگ نویسی به ارمغان می آورد.

رتبه بندی جهانی: ۶۴،۶۳۲

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، پول، رسانه های اجتماعی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Online Income Teacher

onlineincometeacher.com

۴۴- سایت Daily Blog Tips

Daily Blog Tips بر ساخت یک وبلاگ حرفه ای متمرکز است که افراد بتوانند از طریق آن درآمد کسب کنند. فرقی نمی کند که تازه وارد وبلاگ نویسی شده اید یا مدتی است وبلاگ نویسی می کنید، در سایت Daily Blog Tips نکاتی را پیدا خواهید کرد که به شما در طراحی، تبلیغ و کسب درآمد از وبلاگ کمک کند.

رتبه بندی جهانی: ۶۶،۲۲۶

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، بازاریابی محتوا، سئو

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: daniel@dailyblogtips.com

www.dailyblogtips.com

۴۵- سایت Search Engine People

Search Engine People یک آژانس بازاریابی است که به افراد یاد می دهد برای جلب توجه کاربران وبلاگ خود چه کنند، چگونه SEO، PPC خود را بهبود بخشیده و بر انواع مشکلات وبلاگ غلبه کنند.

رتبه بندی جهانی: ۶۹،۲۸۹

موضوع اصلی: بازاریابی، وبلاگ نویسی، سئو

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: ruud@searchenginepeople.com

www.searchenginepeople.com

۴۶- سایت Tech Walls

Tech Walls یک وبلاگ فناوری است که آخرین اخبار مربوط به گجت ها و نیز مرور و بررسی اسمارت فون ها و هر آنچه مربوط به فناوری باشد را در خود گنجانده است.

رتبه بندی جهانی: ۷۸،۲۹۷

موضوع اصلی: فناوری،

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: ricky@techwalls.com

www.techwalls.com

۴۷- سایت Kikolani

Kikolani شامل استراتژی های بازاریابی وبلاگ است که برای وبلاگ نویسان شخصی و حرفه ای طراحی شده اند.

رتبه بندی جهانی: ۷۹،۵۷۸

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، بازاریابی محتوا، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Kikolani

kikolani.com

۴۸- سایت Successful Blogging

افرادی که آرزو دارند رییس خودشان باشند و از طریق کار در خانه ثروتمند شوند، برای به یاد گرفتن به Successful Blogging می روند. در اینجا مجموعه ای از همه مواردی راجع به کسب درآمد از راه وبلاگ نویسی را پیدا خواهید کرد.

رتبه بندی جهانی: ۸۳،۰۹۶

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، پول

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: Sue از طریق sue@successfulblogging.com

www.successfulblogging.com

۴۹- سایت Make a Living Writing

نویسندگان مستقل به Make a Living Writing می آیند تا یاد بگیرند چگونه می توانند با انجام کاری که دوست دارند انجام دهند، درآمد کسب کنند.

رتبه بندی جهانی: ۸۴،۴۶۲

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، پول، بازاریابی محتوا

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر حداقل ۷۵ تا ۱۰۰ دلار در هر پست می پردازد، احتمالاً بیشتر به کیفیت محتوا بستگی دارد.

ارسال به: کارول در carol@caroltice.com

www.makealivingwriting.com

۵۰- سایت The SITS Girls

سایت The SITS Girls با مدیریت عده ای از زنان وبلاگ نویس پر شور فضایی را فراهم کرده است که در آن وبلاگ نویسان بتوانند مخاطبان خود را پیدا کنند و نام تجاری خود را رشد دهند. در اینجا می توانید نکات مفیدی درباره وبلاگ نویسی، عکاسی و رسانه های اجتماعی بیابید.

رتبه بندی جهانی: ۸۷،۲۷۵

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله. برای ارسال پست خود باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ارسال به: Tracie Nall در tracie@swaygroup.com یا فرم تماس با The SITS Girls

دستورالعمل های ارسال پست مهمان:

swaygroup.submittable.com

۵۱- سایت Maximize Social Business

Maximize Social Business بهترین منبع برای کسب و کارهای مختلف است برای اینکه بتوانند با به حداکثر رساندن فرصت هایی که رسانه های اجتماعی به آنها می دهند، قفل های موفقیت بالقوه تجارت خود را باز کنند.

رتبه بندی جهانی: ۹۲،۸۲۰

موضوع اصلی: تجارت، راههای موفقیت در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Maximize Social Business

دستورالعمل های ارسال پست مهمان: maximizesocialbusiness.com

۵۲- سایت Tech Wyse

Tech Wyse یک آژانس فناوری است که خدمات گسترده ای از جمله پیش بردن ترافیک، اندازه گیری میزان مشارکت و طراحی خلاقانه را ارائه می دهد.

رتبه بندی جهانی: ۹۴،۱۷۰

موضوع اصلی: بازاریابی اینترنتی، موتور جستجو، توسعه وب

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: guestblog@techwyse.com

www.techwalls.com

۵۳- سایت Write to Done

بهشتی برای نویسندگان مشتاقی که می خواهند نویسندگی خود را بهبود بخشند، از خلاقیت و بهره وری گرفته تا نوشتن یک رمان.

رتبه بندی جهانی: ۹۴،۶۵۲

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، بازاریابی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: writetodone@gmail.com

writetodone.com

۵۴- سایت Basic Blog Tips

Basic Blog Tips منبع اصلی شما برای استراتژی های نوشتن محتوا، وبلاگ نویسی و بهینه سازی شبکه های اجتماعی است که Illeane (سازنده Basic Blog Tips) از طریق فیلم ها و آموزش های یوتیوب به شما یاد می دهد.

رتبه بندی جهانی: ۹۸،۹۸۲

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا،

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: ileane@basicblogtips.com

basicblogtips.com

معرفی سایت های ایرانی برای پست مهمان

اگرچه در بالا سایت های خارجی معتبر جهت ارسال پست مهمان معرفی شدند ولی سایت های ایرانی جهت کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان و یا معرفی کسب و کار کم نیستند . اگر در اینترنت جستجو کنید، گزینه های زیادی وجود دارد تا به صورت رایگان پست مهمان خود را درج کنید. بهتر است به این نکات توجه داشته باشید که در وب سایتی پر بازدید و با رتبه بالا اقدام به درج پست مهمان کنید.

همان طور که اشاره شد ، در کشور ما نیز وب سایت هایی وجود دارند که می توان در آنها پست رایگان منتشر کرد. هر یک از این وب سایت ها شرایط و قوانین خاص خود را دارند که پس از مطالعه و ثبت نام می توانید، اقدام به ارسال پست مهمان کنید.

وب سایت «irancontent.net  » یکی از این موارد است که به کاربران اجازه می دهد تا به صورت مهمان پست های خود را منتشر کنند و بک لینک رایگان بگیرند. عضویت در این سایت رایگان بوده و به راحتی پس از تکمیل فرم ثبت نام در آن عضو شوید.

یکی دیگر از وب سایت های ایرانی که پذیرای پست مهمان است « tech-news.ir » می باشد. این وب سایت نیز به کاربران اجازه درج پست مهمان را می دهد.

سایت هایی مثل : مداد ، ویرگول ، امیگو ، اخبار رسمی و… از جمله سایت های معروف ایرانی برای فعالیت و ارسال پست مهمان هستند که می توانید در آنها با رعایت قوانین اقدام به فعالیت و گرفتن بک لینک کنید.

توصیه درباره کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان

مهم ترین اصل برای رشد یک کسب و کار و افزایش کسب درآمد اینترنتی توجه خاص و ویژه به تولید محتوا می باشد . این تولید محتوا می تواند در سایت خودتان اتفاق بیفتد و یا به عنوان پست مهمان در سایت های دیگر در راستای کسب و کارتان انجام شود.

لذا اولویت اصلی و مهم برای رشد وب سایت تولید محتوای ارزشمند و کاربردی بر طبق نیاز کاربران و انتشار آن است. انجام کارهای فنی دیگر جهت رشد وبسایت و ارتقای کسب و کار اینترنتی مثل سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، لینک سازی داخلی و بک لینک در مراحل بعدی قرار دارند . ضمن اینکه تا تولید محتوای ارزشمند و تخصصی نباشد سئو و لینک سازی مفهومی ندارد.

باز تاکید می شود که تولید محتوای تخصصی و ارزشمند را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر ایرانی با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت های بزرگ رسیدند. می توانید با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید و امید به کسب درآمد اینترنتی بالا داشته باشید.

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان

هر کسی می تواند به فکر کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان در سایت های خارجی و ایرانی باشد . می توان پست مهمان را با هدف گرفتن بک لینک انجام داد و یا با گرفتن پول از مدیران سایت ها، برایشان در وبسایت های مختلف انجام داد . انجام این کار سود و منفعت زیادی برای کسب و کارهای اینترنتی دارد و موجب افزایش ترافیک ، کسب رتبه در گوگل و در نهایت افزایش کسب درآمد از اینترنت می شود.

مدیران وب سایت ها علاوه بر انتشار پست مهمان در سایر سایت ها ، می توانند سایت خود را هم به انتشار دهنده پست مهمان دیگران تبدیل کنند ، به شرطی که سایت به اندازه کافی معتبر باشد تا کاربران در سایت عضو شده و پست مهمان منتشر کنند. دیگر اینکه دارای پهنای باند و هاست قوی باشد، چون در مدت کوتاهی با انبوه محتوا روبرو می شود. مورد مهمتر اینکه سایت به یک لینکدانی بدل می شود و این کار می تواند نتیجه منفی داشته باشد.

اما از لحاظ تولید محتوایی، می توان گفت اگر با ارزش باشند، ترافیک سایت بالا می رود و هیچ چیز مثل ترافیک واقعی نمی تواند به سئوی سایت و افزایش کسب درآمد اینترنتی کمک کند. اگرچه این کار می تواند مفید باشد و انبوهی از محتوا توسط کاربران تولید شود، اما باید حساب همه چیز را کرد و مزایا و معایب آن را سنجید.

نکته پایانی کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان اینکه ، عده ای عقیده دارند، پست مهمان دیگر کارایی سابق را ندارد و به روش نسبتا جدیدتری از آن روی آورده اند که به پست مهمان معکوس شهرت دارد. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارد، که با هوشیاری می توانید از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

مطلب پیشنهادی

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی , سرویس کوتاه کننده لینک , برترین سایت های کوتاه کننده لینک

فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اگر به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خودتان هستید از گرفتن بک لینک رایگان …

یک دیدگاه

  1. برام جالبه که امکان کسب درآمد اینترنتی با پست مهمان هم وجود دارد مثل اینکه راههای کسب پول از اینترنت اینقدر زیاد و متنوع است که ما خبر نداریم و بیشتر وقت و عمرمون رو به چت کردن و گشت و گذار بی هدف در شبکه های اجتماعی هدر میدیم مقاله جالبی نوشتید خیلی برام جذاب و جدید بود
    نشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.