سخنان بزرگان درباره موفقیت

مهم ترین تاثیر سخنان بزرگان درباره موفقیت ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر و رسیدن به هدف مشخص شده می باشد. در این میان بزرگان کسب درآمد و میلیاردرهای خودساخته حرفها و توصیه هایشان می تواند به عنوان یک موتور محرکه برای افراد فعال در زمینه کسب و کار، و به ویژه فعالان کسب درآمد اینترنتی مدنظر باشد. توجه داشته باشد که خود این بزرگان با سختی های فراوان و تلاش مضاعف به این جایگاه رفیع رسیدند و سخنانشان حاصل سالها دانش و تجربه شان می باشد و راز موفقیت میلیاردرها را هم آشکار می کند.

گاهی تاثیر یک سخن سنجیده و پرمحتوا در انسان از هزاران کتاب ، توصیه و نصیحت بیشتر است و نمونه های تاریخی زیادی وجود دارد که زندگی افراد با شنیدن یک سخن از بزرگی کلا تغییر کرده است. به دلیل اهمیت سخنان بزرگان درباره موفقیت به ویژه در موضوع کسب و کار ، در سایت پول یابی تصمیم گرفتم تا منتخبی از سخنان بزرگان در این حوزه را تقدیم مخاطبان کنم امیدوارم موجب ایجاد انگیزش برای تلاش بیشتر شود.

سخنان بزرگان درباره موفقیت

طبع انسان طوری می باشد که گاهی نیاز به انگیزش و تحریک برای تلاش و کوشش بیشتر می باشد. یکی از راههای تولید این انگیزه نقل قول و بیان سخنان بزرگان و پیشگامان در آن حوزه می باشد. در اینجا که هدفمان آموزش کسب درآمد بیشتر و یا چگونگی موفقیت در کسب و کار می باشد تلاش کردیم تا توصیه و سخنان بزرگان و میلیاردرهای خود ساخته را بیاوریم.

شاید برایتان سوال باشد که چرا بزرگان کسب و کار این توصیه ها را به دیگران می کنند؟ واقعیت این است که بیشتر این میلیاردرهای خودساخته از اینکه تجربه و دانش  خود را در اختیار دیگران قرار دهند افتخار می کنند و تلاش می کنند تا دیگران را تشویق به توسعه کسب و کارشان کنند. این نشانه طبع بلندشان است و یادم می آید یکی از بزرگان از اینکه بیان تجربه اش موجب بهبود زندگی دیگران می شود را نشانه سعادتمندی و خوشبختی می دانست.

جملات بزرگان درباره موفقیت ، جملات زیبا درباره کسب و کار ، سخنان بزرگان کسب و کار
از اینکه خوبی ها را رها کنید تا به عالی ترین ها برسید هراس نداشته باشید ( جان دی راکفلر )

به دلیل وجود این طبع بلند و نوع دوستی این انسان های بزرگ است که آگاهی از سخنان ارزشمند آنها که با نیت خیر و راهنمایی ارائه می شود می تواند برای همه راهگشا باشد ضمن اینکه بیانگر اصول فکری ثروتمندان واقعی هم می باشد.

سخنان بزرگان درباره موفقیت در کسب و کار

در اینجا منتخب و گزینه ای از سخنان بزرگان درباره موفقیت که بیشتر به کسب درآمد و افزایش ثروت و یا موفقیت در کسب و کار مرتبط می باشد آورده شده است و تلاش شده تا سخنان کوتاه ، جذاب ، تاثیرگذار و در عین حال پرمحتوا آورده شود امیدوارم مورد استفاده دوستان و مخاطبان سایت پول یابی قرار گیرد :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  هشت توصیه برای کسب درآمد بیشتر
۱- ضرورت فعالیت برای آیندگان

دلیل اینکه یه نفر امروز توی سایه نشسته اینه که خیلی وقت پیش یه نفر اونجا یه درخت کاشته است (وارن بافت )

۲- ملاک عالی بودن

عالی بودن یک مقصد نیست بلکه یک سفر ادامه‌دار است که هیچ‌وقت پایان نمی‌یابد. (برایان تریسی )

۳- شم اقتصادی در سرمایه گذاری

در سرمایه‌گذاری اول از همه من از غریزه‌ام پیروی می‌کنم، تجربیاتی که طی سالیان بدست آوردم و احساسی که می‌گوید چه زمانی، وقت خرید سهام است، همان چیزی است که شم اقتصادی می‌نامم . ( الیشر اسمانوف )

۴- ملاک ارزیابی کار

اگر کاری که اکنون انجام می‌دهید شما را به سمت هدف‎تان نزدیک نمی‌کند، پس در حال دور کردن شما از هدف‌تان است. ( برایان تریسی )

۵- تفاوت افراد موفق و ناموفق

افراد موفق همیشه به دنبال فرصتی هستند تا به سایرین کمک کنند. افراد ناموفق همیشه می‌پرسند،« چی به من میر‌سه؟ » ( برایان تریسی )

۶- رویا پردازی در کسب و کار

همه زنان و مردان موفق رویا پرداز هستند. آنها تجسم می‌کنند آینده آنها چگونه می‌تواند در همه زمینه‌ها ایده‌ال باشد. سپس هر روز روی هدف و مقصودشان کار می‌کنند ( برایان تریسی )

۷- خودساخته بودن میلیونرها

حداقل ۸۰ درصد میلیونرها، خودساخته هستند. آنها با « هیچ » شروع کردند و فقط جاه‌طلبی و انرژی داشتند. (برایان تریسی )

۸- شانس موفقیت

اگر شما شکست خورده اید، این معنی را می دهد که دارید کاری انجام می دهید و کسی که دارد کاری انجام می دهد شانسی برای موفقیت دارد . ( رابرت کیوساکی )

۹- ضرورت افزایش کسب درآمد

این خیلی مهمه که بدونید به جای کم کردن مخارج‌تون، باید درآمدتون رو افزایش بدهید. و خیلی مهمه که بدانید به جای دست کشیدن از رویاهاتون باید روی رشد شخصی‌تان کار کنید. ( رابرت کیوساکی )

۱۰- اهمیت دارایی

ثروتمندان دارایی بدست می‌آورند. اما مردم متوسط و فقیر بدهی حاصل می‌کنند و فکر می‌کنند دارایی اندوخته‌اند. ( رابرت کیوساکی )

۱۱- ابزار ایجاد ثروت عظیم

تنها دارایی قدرتمندی که ما داریم ذهن ماست. اگر به خوبی پرورش داده شود، می‌تواند ثروت عظیمی ایجاد کند. ( رابرت کیوساکی )

۱۲- موفقیت و یادگیری

بعضی وقت‌ها موفق می‌شوید، بعضی وقت‌ها یاد می‌گیرید. ( رابرت کیوساکی )

۱۳- راه ثروتمند شدن

مشکل این دنیا این است افرادی که حلال مشکلاتند خیلی کم هستند، بنابراین اگه بتوانید مشکلی را حل بکنید ثروتمند می شوید. ( رابرت کیوساکی )

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  منفی نگری در کسب درآمد
۱۴- آموزش ثروتمند شدن

بیشتر مردم هرگز ثروتمند نمی شوند، به این دلیل ساده که آنها هرگز آموزش ندیدند تا از موقعیت‌هایی که دقیقا جلوی چشم‌شان هست استفاده کنند ( رابرت کیوساکی )

۱۵- بازنده واقعی

بازنده‌ها(ی واقعی) کسانی هستند که از باختن می‌ترسند ( رابرت کیوساکی )

۱۶- تغییر برای ثروتمند شدن

قبل از اینکه بتوانید حساب بانکی یا کیف پولت را پر از پول و ثروت کنی، باید روح خودت را از فقیر به ثروتمند تغییر بدهید ( رابرت کیوساکی )

۱۷- شرط ثروتمند شدن

اگر می‌خواهی ثروتمند شوی، بزرگ و متفاوت فکر کن (رابرت کیوساکی )

۱۸- فرق قیمت و ارزش

قیمت، چیزی است که شما پرداخت می‌کنید، ارزش، چیزی است که شما بدست می‌آورید. ( وارن بافت )

۱۹- شروع سرمایه گذاری

من اولین سرمایه‌گذاری‌ام را در سن ۱۱ سالگی انجام دادم تا آن موقع داشتم زندگی‌ام را تلف می‌کردم. (وارن بافت )

۲۰- بهترین کار برای سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری روی خودتان بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. توانایی‌های شما چیزیست که نمی‌تواند از شما گرفته شود. (وارن بافت )

۲۱- گسترش توانایی شخصی

شما می‌توانید هرکاری را انجام دهید اما اگر توانایی‌تان را گسترش دهید، یک دارایی فوق‌العاده ارزشمند خواهید داشت که دهها برابر به سمت شما برمی‌گردد. ( وارن بافت )

۲۲- اندازه گیری اهداف

اگر می‌دانی چکار کنی تا به هدفت برسی، هدفی که داری به اندازه کافی بزرگ نیست. ( باب پراکتور )

۲۳- اهمیت انضباط و مداومت در کار

لازم نیست که باهوش‌تر از دیگران باشیم، کافیست از سایرین انضباط و مداومت بیشتری داشته باشیم . ( وارن بافت )

سخن پایانی سخنان بزرگان درباره موفقیت

از مجموع ۲۳ سخن انگیزشی که در بالا از بزرگان و میلیاردرهای خودساخته نقل قول شده بیشترشان تاکید بر شناخت خویشن و اینکه موفقیت از درون خود افراد نشات می گیرد . ثروتمند شدن و یا موفقیت در کسب و کار بیشتر از هر چیزی به تغییر دیدگاه افراد وابسته است کسی موفق است که بخواهد و در این مسیر تلاش و کوشش زیادی برای رسیدن به هدفش داشته باشد.

به قول رابرت کیوساکی قبل از اینکه جیبت را پر از پول کنی باید روح خودت را از فقر به ثروتمندی تغییر بدهید. هیچ کس در بیرون نمی تواند به شما برای ثروتمند شدن کمک کند جز اینکه خودتان اراده کنید و تصمیم بگیرید که ثروتمند شوید.

نکته آخر اینکه موفقیت برای کسانی است که اهداف بلند و متعالی دارند و همواره برای تحقق این اهداف تلاش می کنند.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.