شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

شاید برای برخی این سوال مطرح شود که شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی چگونه است؟ و یا چگونه تبلیغات ویدیویی منجر به کسب درآمد اینترنتی می شود؟ آنچه مسلم است ذائقه کاربران اینترنتی در طول سالها تغییرات اساسی کرده است و اگر افرادی می خواهند در این بازار پر رقابت کسب و کار دوام بیاورند باید با این تغییرات همراه و هم سو شوند و گرنه از قافله کسب و کار اینترنتی عقب می مانند و بازار از دستشان خارج می شود.

تبلیغات ویدیویی به مرور زمان مانند بسیاری از شیوه های تبلیغات اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت دچار تحول و تغییرات اساسی شده و امروزه به عنوان یکی از فرمت های پرطرفدار مطرح می باشد. به دلیل همین اقبال زیاد کاربران اینترنتی ، برای برخی این سوال مطرح است که چگونه می توان با تبلیغات اینترنتی کسب درآمد کرد؟ لذا برای پاسخگویی به این سوال مهم کاربران اینترنتی، در این مقاله سایت پول یابی در ادامه آموزش کسب درآمد اینترنتی به چگونگی و شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی پرداخته می شود.

شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

بر طبق آمارهای موثق و منتشر شده، محتوای ویدئویی از جمله پرطرفدارترین و اثرگذارترین نوع محتواها محسوب می شود. لذا کارشناسان و فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی، تبلیغات ویدئویی را بهترین نوع تبلیغات می دانند که دارای اثرگذاری بسیار بالایی می باشد. اگر نگاهی به گذشته بیاندازید به راحتی می توانید متوجه شوید که تلویزیون بهترین مکان برای تماشای محتوای ویدئویی بود، اما امروزه شرایط کاملا فرق کرده است.

در گذشته تقریبا تمام انحصار تبلیغات ویدیویی در اختیار تلویزیون بود و یکه تاز میدان محسوب می شد ولی امروزه با ورود اینترنت ، اوضاع کاملا تغییر کرده است. اینترنت به اندازه ای فراگیر شده که حتی برای اطلاع از کوچک ترین مسائل به سراغ آن می رویم. در این میان شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب ، تلگرام ، اینستاگرام و… تلاش می کنند تا به عنوان جایگزینی مناسب برای تلویزیون شناخته شوند.

این موضوع ما را با انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی آشنا کرده است. تبلیغات ویدئویی در حال حاضر جزء کلیدی ترین بخش استراتژی توزیع ویدئو به حساب می آید. کسب و کارها و برندها برای بهتر دیده شدن، باید کانال های انتشار را به درستی شناخته و تبلیغات را به گونه ای به مخاطبان ارائه دهند که توان مقابله با آن را نداشته باشند. یعنی به ازای آن، میزان کلیک را افزایش دهند و هزینه ها هم تا حدود قابل توجهی کاهش یابند.

اما موضوع مهم این است که برای داشتن سهم در این بازار پر رونق باید بدانیم که، تبلیغات ویدئویی چیست؟ چگونه عمل می کند ؟ و شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی چگونه می باشد؟

شناخت تبلیغات ویدئویی

برای ارائه تعریف کامل از تبلیغات ویدئویی کار زیاد سختی جلوی ما قرار ندارد. همان گونه که از نام این روش تبلیغاتی پیداست، تبلیغات ویدیویی یا ویدئو مارکتینگ یعنی برقراری ارتباط با مخاطبان ، مشتریان و بازاریابی محصولات و خدمات از طریق نمایش محتوای ویدیویی است.

با توجه به این موضوع که مشتریان نسبت به تماشای محتوای ویدئویی، علاقه بیشتری از خود نشان می دهند و با توجه به اینکه این نوع از محتوا اثرگذاری بسیار بیشتری داد، می توان این ادعا را مطرح کرد که تبلیغات ویدئویی به عنوان بهترین ، مناسب ترین و پرطرفدارترین روش تبلیغاتی شناخته و مطرح شده است.

البته برای موفقیت در این نوع از تبلیغات به تخصص، ابزار و بسترهای مناسب انتشار نیاز پیدا خواهید کرد. چه بسا که هزینه آن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد. لذا صرف پرطرفدار بودن یک نوع تبلیغات دلیل بر راحتی و سادگی انجام آن نیست. برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ باید مراحل مختلفی را اجرایی کنید تا نتیجه مدنظر حاصل شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی

مراحل موفقیت در تبلیغات ویدیویی

اگر در بالا اشاره و تاکید شد که تبلیغات ویدیویی یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ابزارها برای کسب و کارها و برندها محسوب می شود ولی اگر تبلیغات ویدیویی به صورت اصولی و علمی کار انجام نشود نتیجه معکوس داشته و موجب افزایش هزینه و کاهش کسب درآمد اینترنتی خواهد شد. لذا برای موفقیت در ویدئو مارکتینگ متخصصان و فعالان عرصه ویدیو باید سه مرحله مهم را طی کنند:

۱- تنظیم استراتژی

مرحله اول، تنظیم یک استراتژی یا برنامه درازمدت می باشد. در این نوع از تبلیغات، باید کمپین های مربوطه به صورت درست و اصولی برنامه ریزی شوند.

۲- انتخاب مکان و کلمات کلیدی مناسب

مرحله دوم به انتخاب بهترین مکان برای تبلیغات و کلمات کلیدی مربوطه اختصاص دارد.

۳- بهینه سازی تبلیغات

مرحله سوم و آخر نیز بهینه سازی تبلیغات است. برندها و کسب و کارها باید به تست و بازخوانی نتایج پرداخته تا ببینند آیا می توانند بازاریابی موثرتری را صورت دهند یا خیر؟ این میزان بازخورد از تبلیغات و رفع نواقص ، موجب بهبود تبلیغات در ادامه کار خواهد شد.

مزایای استفاده از تبلیغات ویدئویی

این مسئله و موضوع مهم  را به هیچ عنوان نمی توان کتمان کرد که تبلیغات ویدئویی مزایایی را با خود به همراه ندارد. براساس آمار و تحقیقات منتشر شده، چیزی حدود ۸۰ درصد مخاطبان از طریق تاثیرگذاری ویدئو مارکتینگ اقدام به خرید یک محصول ، کالا و یا خدمت می کنند و از این طریق به یک مشتری تبدیل شده اند. لذا اهمیت تبلیغات ویدیویی غیر قابل انکار می باشد.

علاوه بر این، مخاطبانی که محتوای ویدئویی را تماشا می کنند، در صورتی که محتوا باکیفیت و جذاب باشد، نتوانسته اند به سادگی از کنار آن عبور کنند. لذا دانستن مزایای تبلیغات ویدیویی خالی از لطف نخواهد بود. مهم ترین مزایای استفاده از تبلیغات ویدیویی عبارتند از :

۱- افزایش فروش

اصلی ترین هدفی که موجب می شود صاحبان کسب و کار به سراغ تبلیغات بروند، افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر است. تبلیغات ویدئویی نیز توانسته تا حدود زیادی، این خواسته را محقق کند. به صورتی که بیش از ۷۴ درصد مخاطبان پس از مشاهده ویدئوهای تبلیغاتی، برای خرید محصولات و خدمات ترغیب شده اند.

کاملا طبیعی است که این فروش بیشتر به همراه خود افزایش کسب درآمد اینترنتی و رونق کسب و کار را به همراه دارد.

۲- داشتن جذابیت بالا

هیچ تردیدی در این موضوع وجود ندارد که محتوایی نمی تواند به اندازه محتوای ویدئویی، جذاب، گویا ، تاثیرگذار و درگیرکننده باشد. از همین رو هر چه محتوای ویدئویی تهیه شده جذاب تر باشد، شانس زیادی برای جذب مخاطب و افزایش بازدید و یا کسب درآمد اینترنتی بیشتری وجود دارد.

۳- جلب اعتماد آسان تر

اگر به ‌دنبال اعتماد سازی و افزایش نرخ تبدیل خود هستید، تبلیغات ویدیویی یک از بهترین راهکارها می باشد. با تولید محتوای ویدیویی می ‌توانید به خوبی اعتماد سازی کرده و مخاطب را درگیر و همراه خود کنید. مخاطب هر چه بیشتر بتواند با المان‌های دیداری کسب و کارتان ارتباط برقرار کند، می‌توانید تاثیر خوبی روی تصمیم او داشته باشید.

۴- درگیر کردن مخاطبان

هدف مهم از تبلیغات این است که بتوانید بیشترین مخاطب ممکن را درگیر کسب و کارتان کنید و پیام را برای آنها بفرستید. بدون تردید با تبلیغات ویدیویی می ‌توانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. حتی بسیاری از مخاطبان و خریداران حوصله خواندن مقاله‌ای که در مورد یک محصول نوشته شده است را ندارند و در نتیجه محتوای ویدیویی می‌تواند آنها را نیز پوشش دهد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تولید ویدیو مارکتینگ

شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی ، کسب درآمد از ویدیو ، کسب درآمد با ساخت کلیپ ، راههای کسب پول از ویدیو

چگونگی کسب درآمد از طریق ویدیو مارکتینگ

تاکنون با خواندن این مقاله به این نتیجه رسیده اید که این روش از تبلیغات، ظرفیت بسیار بالایی برای جذب مخاطب و دریافت بازخورد بالا دارد. به دلیل وجود این مزایا و تاثیرگذاری است که تبلیغات ویدئویی به عنوان یک روش مهم تبلیغات در میان کسب و کارها شناخته شده است. اما این سوال مطرح می شود که شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی چگونه امکان پذیر است؟

اگر بخواهیم به صورت ساده و موردی شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی را بیان کنیم این راهها عبارتند از:

۱- ساخت و تولید تبلیغات ویدیویی

اولین راه کسب درآمد ، ساخت و تولید تبلیغات ویدیویی می باشد. با توجه به پیشرفت های لحظه ای که در علم و تکنولوژی رخ می دهد ساخت کلیپ های حرفه ای می تواند یک فرصت مناسب برای کسب درآمد باشد.

۲- نمایش تبلیغات ویدیویی در سایت

راه دوم کسب درآمد اینترنتی از تبلیغات ویدیویی ، نمایش تبلیغات ویدیویی در وب سایت می باشد. امروزه عصر ارتباطات و فناوری ها است. دنیای تکنولوژی در حال پیشرفت است و نمی توان از غافله فناوری عقب ماند. پس اگر سایت و یا وبلاگی دارید می توانید به عنوان یک بستر برای انتشار تبلیغات شناخته شوید.

۳- نمایش تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن ها

راه سوم کسب درآمد اینترنتی ، که در حال رشد سریع هم می باشد، نمایش تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن می باشد.  اپلیکیشن های موبایل امروزه به عنوان یک بستر عالی و مناسب برای نمایش تبلیغات ویدیویی شناخته می شوند. پس اگر اپلیکیشنی پربازدید دارید، بهترین فرصت است تا از طریق آن کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.

البته زمانی این شیوه های کسب درآمد اینترنتی از طریق تبلیغات ویدیویی محقق می شود که کاربران اینترنتی ، مدیران سایت ها و صاحبان برندها و کسب و کارها به ضرورت ساخت ویدیو برای بازاریابی کاملا واقف شوند.

سخن پایانی شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

شیوه ها، راهها و ابزارهای تبلیغات و کسب درآمد اینترنتی همواره در حال تغییر و تحول سریع می باشند. لذا برندها و کسب و کارهای اینترنتی برای بقا باید همواره به دنبال بهترین و تاثیرگذارترین شیوه ها باشند. آمارها و تحقیقات علمی و پژوهشی نشان می دهند که تبلیغات ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یکی از پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین ابزارها برای جذب مخاطب، و افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی می باشد.

با مجموعه موارد و دلایلی که در این مقاله ذکر شد، می توان به راحتی درک کرد که تبلیغات ویدیویی با توجه به ظرفیت بالای خود، نه تنها می تواند فروش بیشتری را برای کسب و کارها به همراه داشته باشد، بلکه بستری مناسب برای کسب درآمد سایر فعالیت ها می باشد، لذا برندها و صاحبان کسب و کارها باید توجه خاص و ویژه ای به سمت آن معطوف کنند.

نکته آخر شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی این است که، برای تاثیرگذاری بیشتر باید کلیپ ها ، تیزرها و محتواهای جذاب و مخاطب پسند تولید کرد و همواره خود را در مسیر تبلیغات ، بهینه سازی کرده و از همه فناوری های نوین و ترفندهای بازاریابی مخاطب پسند در تولید محتوا ویدیویی استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

اهمیت تبلیغات ویدیویی ،تبلیغ ویدیویی، ویدئو مارکتینگ ، ویدیوی تبلیغاتی ، کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

اهمیت تبلیغات ویدیویی

امروزه درصد بسیار بالایی از ترافیک اینترنت صرف تماشای ویدیو و فیلم می شود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.