فهرست شبکه های اجتماعی برای لینک سازی

اکثر کارشناسان و سئوکاران قبول دارند که شبکه های اجتماعی برای لینک سازی و برندسازی یکی از بهترین منابع هستند . اگر طبق اصول سئو اقدام به لینک سازی در شبکه های اجتماعی کنید ، قطعا نتایج مثبتی خواهید گرفت . امروزه  بیشتر مردم در فضای مجازی حضور مداوم دارند . اما برخی از افراد با نوآوری و خلاقیت در بستر اینترنت ، حداکثر سود و منفعت را از حضور مردم کسب می کنند .

نابغه های متعددی توانسته اند با طراحی اپلیکیشن و یا وب سایت ها مردم را به سمت خود جذب کنند . با گسترش این اپلیکیشن ها و وب سایت ها ، نام شبکه اجتماعی یا social network بر سر زبان ها افتاد . توئیتر ، تلگرام ، فیسبوک ، اینستاگرام و… از شبکه های اجتماعی بسیار جذاب و معروف هستند . طبق آمارها حدود ۸۰ درصد از جمعیت جهان حداقل در یکی از این شبکه های اجتماعی حساب کاربری دارند .

این حجم از استقبال و فعالیت در شبکه های اجتماعی موجب شده تا مشاغل و کسب و کارهای جدید و نو پدید به وجود آیند . امروزه افراد می توانند بدون خارج شدن از منزل، اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنند . در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم به تاثیر شبکه های اجتماعی برای لینک سازی و رشد کسب و کار اینترنتی بپردازم .

جایگاه و اهمیت ایجاد وب سایت

تعداد زیادی از مردم جهان در شبکه های اجتماعی عضویت دارند . ماهیت شبکه های اجتماعی بستر خوبی برای تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده است . با این حال اغلب افرادی که می خواهند در فضای مجازی فعالیت نمایند یا صاحبان مشاغل ، همچنان ترجیح می دهند فعالیت خود را از سایت شروع کنند .

همیشه مقایسه سایت و شبکه های اجتماعی یک چالش بوده است . شبکه های اجتماعی هرچند بازدیدکنندگان روزانه زیادی دارند، ولی باز نمی توانند کاربرد وب سایت را داشته باشند . یکی از دلایلش فیلتر شدن دوره ای آنهاست . شبکه های اجتماعی به دلیل نوپا بودن اطمینان کمتری از سوی کاربر نسبت به سایت جذب می کنند. از این رو برای فعالیت با یک وبسایت شروع کنید .

برخی بعد از راه اندازی سایت سریعا در شبکه های اجتماعی حساب کاربری ایجاد می کنند اما هیچ بازخورد مثبتی نمی گیرند . این شیوه اصلا مناسب نیست . ابتدا باید سایت را از هر لحاظ کامل کرد . از به روز رسانی صفحات سایت با محتوای باکیفیت غافل نشوید . اصول سئو یا بهینه سازی را لحاظ کنید . در آخر ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را به عنوان یکی از فاکتورهای سئو و بک لینک سازی در نظر بگیرید .

محتوای سایت باید باکیفیت باشد تا کاربران آن را به اشتراک گذاشته یا ترغیب شوند از صفحاتش در شبکه های اجتماعی بازدید کنند . در این صورت است که شبکه های اجتماعی برای سئوی سایت موثر خواهند بود . البته نباید محتوای سایت را به طور کامل در صفحات شبکه های اجتماعی قرار داد . چون کاربران دیگر به سایت رجوع نکرده و فقط به بازدید از صفحه شبکه اجتماعی اکتفا می کنند .

در شبکه اجتماعی قسمتی از محتوا را قرار دهید و از کاربر بخواهید برای مشاهده تمام محتوا به سایت اصلی بیاید .

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت

برای شناخت تاثیر شبکه های اجتماعی روی سئو وبسایت باید به سالهای قبل برگشت . حدود سال ۲۰۱۰ میلادی زمانی است که زمزمه‌های تاثیر سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی یا Social Signals بر رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها شنیده شد . در آن سالها، برخی متخصصان سئو، مقالاتی پیرامون قابلیت تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر سئوی وب‌سایت منتشر کردند .

این موضوع در آن زمان ، برای خودش تازگی داشت چون از سایر روش‌های لینک بیلدینگ برای تاثیر بر سئو سایت بیشتر استفاده می‌شد . در مقام مقایسه با آنها، تقریبا توجهی به سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی نمی‌شد . از طرفی گوگل به‌طور رسمی درباره به‌روزرسانی‌های خود اطلاع‌رسانی نمی‌کرد، و این موضوع ابهام را بیشتر می کرد .

جمع‌بندی نتایج آن زمان بیانگر این است که داده‌های استخراجی از فیس‌بوک به‌طور گسترده توسط گوگل استفاده نمی‌شود . ولی در مقابل آن، ریتوئیت شدن توسط کاربران توئیتر، به عنوان یکی از راه‌های لینک سازی شناخته شد . در نتیجه، توئیتر از آن زمان مورد توجه وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی قرار گرفت. نکته جالب اینکه توئیتر تا چند سال پیش از طرف کاربران ایرانی کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت .

امروزه، هیچ شک و تردیدی در تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت و ایجاد بک لینک های خوب ، وجود ندارد . اما در شدت و میزان تاثیر سیگنال‌های شبکه های اجتماعی در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها، همچنان ابهامات و سوالاتی مطرح است . تحقیقات متعددی درباره وابستگی سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی و رتبه‌بندی سایت‌ها انجام شده است . فارغ از تفاوت‌ در نتایج این تحقیقات، روشن است که اهمیت این سیگنال‌ها در طول زمان افزایش یافته است .

شبکه های اجتماعی برای لینک سازی , فهرست شبکه های اجتماعی قوی , بک لینک از شبکه های اجتماعی , بهبود سئو

دلیل تاثیر شبکه‌های اجتماعی در بهبود رتبه سایت

پاسخ دادن به این سؤال کمی بحث‌برانگیز و تا حدودی سخت است . اما به نظر می رسد که شبکه های اجتماعی به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بر رتبه‌بندی سایت‌ها در موتورهای جستجو تاثیر می‌گذارند . تأثیرات مستقیم ناشی از عوامل زیر است :

– شمار افرادی که برندها را در فیس‌بوک لایک می‌کنند .

– تعداد اشتراک‌گذاری در فیس‌بوک .

– میزان و عدد فالوئرهای توئیتر .

– تعداد توئیت هایی که نام تجاری شما را منشن کرده یا لینک وب‌سایت شما را در آن قرار می‌دهند .

تأثیرات غیرمستقیم از عوامل زیر حاصل می‌شود :

– افزایش Inbound Link ناشی از بازدید بیشتر و آگاهی کاربران از نام تجاری .

– افزایش نظرات مثبت ناشی از رضایت بیشتر مشتریان یا کاربران .

– کاهش نرخ بانس ریت، افزایش مدت زمان ماندن کاربر در سایت و بازدید دوباره از وب‌سایت .

تشریح تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم

اگر نگاهی به اثرات مستقیم شبکه های اجتماعی که در بالا ذکر شد، بیندازید بسیار ساده و بدیهی هستند . اما به نظر می رسد که در مورد اثرات غیرمستقیم نیاز به بحث و تشریح دارند . باید توجه کنید که شبکه های اجتماعی فقط به فیسبوک و توئیتر ختم نمی‌شوند . بلکه شبکه‌هایی نظیر لینکدین، گوگل پلاس و حتی اینستاگرام نیز در سئوی سایت تاثیر دارند . با این مقدمه، به تشریخ تاثیرات غیر مستقیم شبکه های احتماعی در بهبود رتبه وبسایت پرداخته می شود.

۱- افزایش لینک ارجاعی

اولین تاثیر غیر مستقیم شبکه های اجتماعی ، افزایش لینک‌های ارجاعی یا Inbound Links ناشی از بازدید بیشتر و آگاهی کاربران از نام تجاری است . در واقع یکی از قدرتمندترین تأثیرات شبکه‌های اجتماعی قابلیت تولید Inbound Link به‌وسیله افزایش آگاهی از نام تجاری و بازدید بیشتر آنلاین از آن است .

لینک‌های ارجاعی، در واقع لینک‌هایی هستند که در بین محتوای متنی سایت‌های دیگر به صفحات سایت شما داده می‌شود . از نظر گوگل بیشترین ارزش را این بک لینک ها در میان لینک‌های ورودی و خروجی دارد . چون امکان دیده شدن و کلیک بر روی آن توسط کاربران بیشتر است . به نظر برخی کارشناسان ، شبکه های اجتماعی برای لینک سازی از این نظر مهم هستند .

هنگامی که نام تجاری شما در فضای مجازی به‌طور دائم نقل‌قول شود، احتمال درج لینک وب‌سایت و صفحات آن افزایش می‌یابد . توجه کنید که لینک‌ها همچنان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین معیار موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی سایت ها محسوب می‌شوند .

۲- افزایش نظرات مثبت مشتریان

کمپانی‌ها و شرکت‌های معتبر ، امروزه از شبکه‌های اجتماعی برای گسترش ارتباط و ارائه خدمات به مشتریان استفاده می‌کنند . کاربران می‌توانند به‌راحتی به کمپانی‌ها توئیت کنند و از آنها انتظار پاسخ داشته باشند . دسترسی آسان کاربر به یک کمپانی می‌تواند موجب ایجاد حس نزدیکی، ایجاد یک ارتباط طبیعی با برند، افزایش وفاداری مشتریان و در نتیجه بالا رفتن اعتماد آنان شود .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  لینک و بک لینک

پیامی که کمپانی‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و در قالب پست ارسال می‌کنند می‌تواند تصویر مشخصی از آنها در ذهن کاربران ایجاد کند و آنها را از سایر رقبا متفاوت نشان دهد . هم اکنون بیشتر کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی هم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند . از دیجی‌کالا گرفته تا اسنپ و حتی بیسکویت گرجی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار، اکانت داشته و فعال هستند . کافیست در یکی از شبکه‌های اجتماعی توئیتر، فیسبوک، لینکدین یا اینستاگرام حساب کاربری داشته باشید . تیم پشتیبانی این شرکت‌ها مطمئناً در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد .

برخی متخصصان سئو،عقیده دارند افزایش اظهارنظرها درباره کسب و کارها در فضای مجازی و مثبت بودن آنها دو عامل مهم در بهبود رتبه وب‌سایت‌ها به شمار می‌روند . اگر واقعاً این چنین باشد، بعید نیست که گوگل از این اطلاعات برای رتبه‌بندی منطقه‌ای وب‌سایت‌ها نیز استفاده کند .

۳- کاهش بانس ریت

کاملا طبیعی است که با کاهش بانس ریت، به دنبال خود افزایش Time on Site و بازدید دوباره از وب‌سایت را خواهد داشت . مشتریان و بازدیدکنندگانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی با یک برند مأنوس می‌شوند، معمولاً با احتمال بیشتری به بازدیدکننده تکراری یک وب‌سایت تبدیل می‌شوند و زمان بیشتری را برای آن صرف می‌کنند . در نتیجه میانگین معیار Time on Site وب‌سایت افزایش می‌یابد .

بسیاری از سئوکاران همچنان معتقدند که نرخ بانس ریت بر روی رتبه‌بندی سایت‌ها تاثیر می‌گذارد . با این حال به نظر می رسد، این معیار با وجود آنکه نشان‌دهنده کیفیت بالای محتوای وب‌سایت است اما به‌طور مستقیم بر رتبه آنها تاثیر ندارد . در مقابل، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که Time On Site می‌تواند به‌عنوان یک معیار برای رتبه‌بندی جستجوها مورد استفاده قرار گیرد .

در واقع این معیار در مقایسه با بانس ریت از پیچیدگی بیشتری برخوردار است . گوگل با اندازه‌گیری مدت‌زمانی که کاربر پس از کلیک بر روی یک لینک، دوباره به صفحه جستجو بازمی‌گردد و سپس با تجزیه و تحلیل عبارت جدید مورد جستجوی او ، مفید بودن مطالب یک سایت را تشخیص می دهد . اینجاست  که نتیجه می‌گیرد که آیا وب‌سایت بازدید شده، توانسته به کاربر پاسخ یا اطلاعات مناسب دهد یا خیر .

آینده شبکه‌های اجتماعی در لینک سازی

اگرچه گوگل از به‌روزرسانی‌های خود اطلاعات دقیق و رسمی منتشر نمی‌کند، اما شواهد نشان می‌دهد که سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی به شِکلی جدید از لینک، در الگوریتم‌های گوگل رتبه‌بندی شده‌اند . البته از میزان ارزش این لینک‌ها اطلاعی در دست نیست و نمی‌توان با قطعیت از کاهش تاثیر لینک‌های ورودی و خروجی در رتبه‌بندی سخن گفت . اما می‌توان انتظار داشت تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک معیار ارزشیابی وب‌سایت‌ها در نهایت از لینک‌ها نیز بالاتر برود .

دنیا به سوی اجتماعی شدن حرکت می‌کند . کودکان امروز، مشتریان و کاربران فعال اینترنتی فردا خواهند بود . میزان حضور آنها در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توئیتر و… هر روز افزایش می‌یابد . قابل پیش‌بینی است که این نسل، زمان بیشتری را در شبکه‌های اجتماعی بگذرانند . در نتیجه موجب افزایش سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی می شوند .

مردم به طور معمول به وب‌سایت‌هایی که از طریق دوستان توصیه می‌شود بیش از نتایج حاصل از جستجوی طبیعی اعتماد می‌کنند . لذا سایت‌ها با حضور قوی‌تر در شبکه‌های اجتماعی، شانس بیشتری برای جا گرفتن در این پیشنهادات دارند . موتورهای جستجو نیز این پیشنهادات را بررسی کرده و نتایج آن را در افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت تاثیر می‌دهند .

وب‌سایت‌هایی با حضور قدرتمندتر در شبکه‌های اجتماعی ، از نرخ تبدیل بهتر، مشتریانی وفادارتر، فروش و سود بیشتر و اسم و آوازه‌ای بلندتر برخوردارند . خلاصه اینکه همگی این موارد در افزایش نظرات مثبت و لینک‌های ارجاعی تاثیر دارند .

راههای بهبود تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت

مانند سئو، در بحث شبکه‌های اجتماعی نیز با دو بخش On-Site و Off-Site روبرو هستیم . در هنگام حضور در این شبکه‌ها باید به هر بخش نیز به یک میزان توجه نمود .

عناصر On-Site عبارت‌اند از :

– دکمه Share : برای اشتراک‌گذاری آسان‌تر مطلب در شبکه‌های اجتماعی .

– دکمه‌های اتصال : مانند Like صفحه در فیس‌بوک، Follow در توئیتر و لینکدین و … .

عناصر دخیل در بخش Off-Site عبارت‌اند از:

– صفحه فیس‌بوک .

– حساب توئیتر .

– صفحه لینکدین .

– حساب کاربری پینترست .

– حساب کاربری یوتیوب و… .

مراحل گام به گام حضور در شبکه های اجتماعی

هدف از حضور و فعالیت صاحبان کسب و کارها در شبکه های اجتماعی  ، برای لینک سازی یا برندسازی کسب و کار می باشد . لذا وبمستران از شبکه های اجتماعی برای لینک سازی و ارتقای سایت شان ، انتظار کمک دارند . لذا هنگام حضور در شبکه‌های اجتماعی باید به‌صورت گام به گام مراحل زیر را انجام دهید :

۱- ایجاد حساب متناسب با کسب و کار

در آغاز یک حساب‌ کاربری با نام کسب و کارتان در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید . یکی از راههای موفقیت در شبکه های اجتماعی تولید محتوای تخصصی و کاربرپسند جذاب است . هرچه بیشتر در شبکه‌های اجتماعی حضوری هدفمند داشته باشید، تعداد لینک‌های بیشتری دریافت می‌کنید . اگرچه میزان این لینک‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف یکسان نیست، ولی هر شبکه اجتماعی مخاطبان مربوط به خود را دارد . برای مثال امروزه اینستاگرام بیشتر پذیرای جوانان است . در حالی که فیس‌بوک فضایی مبتنی بر متن دارد و مورد علاقه افراد میانسال است .

۲- ایجاد وبلاگ یا سایت

بهتر است یک وبلاگ یا وب‌سایت برای کسب و کارتان ایجاد کنید . برای رشد وب سایت، به‌طور منظم حداقل هر هفته یک مطلب در آن قرار دهید . در حالت ایده آل، اگر فعالیت وبلاگ به شکل منظم و روزانه باشد، بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد . توجه کنید که صرفاً ساختن یک وبلاگ و فعالیت در آن اهمیت ندارد . بلکه باید محتوای مفید، با ارزش و غیرتکراری در آن ارسال کنید .

۳- مدیریت شبکه های اجتماعی

به طور منظم صفحات شبکه های اجتماعی خود را مدیریت کنید . اگر زمان کافی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی خودتان ندارید بهتر است فردی را برای این کار استخدام کنید . به نظر می‌رسد شغل کارشناس شبکه‌های اجتماعی یکی از مشاغل پررونق چند سال آینده باشد . در حال حاضر، آگهی‌های فراوانی برای استخدام افرادی با این مهارت در فضای مجازی مشاهده می‌شود .

اگر بودجه کافی برای پرداخت حقوق این افراد ندارید، می‌توانید از کارآموزان برای این کار استفاده کنید . امروزه، بسیاری از دانشجویان با شبکه‌های اجتماعی به‌خوبی آشنا هستند و با کمی آموزش می‌توانند تا حدودی فعالیت‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی کسب و کار شما را انجام دهند .

۴- استفاده از عناصر On-Site و Off-Site

محتوای On-Site و Off-Site خود را با یکدیگر هماهنگ کنید . فرضا هنگامی که در وبلاگ خود پستی منتشر می‌کنید، یک چکیده کوتاه ، همراه با لینک و عکس آن را در شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید . در مقابل، خوانندگان وبلاگ یا وب‌سایت خود را تشویق کنید تا با کلیک بر روی دکمه‌های Like یا Follow شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند .

افزون بر این، قرار دادن دکمه Share در جایی با دید مناسب، می‌تواند به انتشار محتوای شما در توئیتر، فیس‌بوک و گوگل پلاس کمک کند . حتما از عکسی مناسب، باکیفیت و مرتبط برای محتواهای شبکه اجتماعی خود استفاده کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کد نوفالو در بک لینک

ضرورت قرار دادن لینک های شبکه های اجتماعی در سایت

تا اینجا مشخص شد که شبکه های اجتماعی برای لینک سازی و برندسازی مفید و تاثیرگذار هستند . برخی از افراد در تمام شبکه های اجتماعی موجود برای سایت خود ایجاد حساب کاربری کرده و لینک آنها را در وبسایت خود قرار می دهند . با اینکه سایت شان دارای سئو می باشد ولی هیچ نتیجه مثبتی از شبکه های اجتماعی مشاهده نکرده اند .

دلیلش این است که کاربران سایت از هیچ کدام از لینک ها وارد صفحات شبکه های اجتماعی شما نمی شوند . چون لینک های شبکه های اجتماعی شما زیاد بوده و آنها نمی دانند در کدامیک از شبکه های اجتماعی شما باید عضو شوند . لذا بهتر است حداکثر در سه شبکه اجتماعی فعالیت داشته و لینک آنها را در سایت خود قرار دهید . هر چه تعداد آنها کمتر باشد وقت بیشتری برای به روز رسانی، درج و تولید محتوا خواهید داشت .

با این کار، کیفیت صفحات بهتر شده، کاربران سردرگم نیستند که در کدامیک از صفحات شما عضو شوند . هر کدام از شبکه های اجتماعی که بازدیدکننده بیشتری داشته باشد می تواند حتی به تنهایی برای سایتتان مفید باشد .

برای انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب کسب و کارتان، بهتر است ابتدا هدفتان را مشخص کنید . منظور از هدف این است که می خواهید در حساب کاربری خود چه مطالبی را منتشر نمایید . آیا مطالب شما شامل تصاویر و کلیپ است یا فقط مقاله می باشد . برای این که بهتر نتیجه بگیرید با توجه به موضوع سایت، شبکه اجتماعی مناسب را انتخاب کنید .

در ایران پربازدید ترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام هستند . این دو برنامه برای هر نوع فعالیتی، قابلیت های خوبی دارند . با توجه به اقبال کاربران ایرانی، انتخاب این شبکه ها بسیار موثر است .

مزایای شبکه های اجتماعی برای بک لینک گرفتن

به شرط استفاده درست ، شبکه های اجتماعی می توانند سهم زیادی در جذب کاربران داشته باشند . ابتدا باید سئو سایت را به درستی انجام داد . سپس یک شبکه اجتماعی پربازدید و پرطرفدار را انتخاب کنید که مناسب وبسایت تان باشد . سپس لینک آن شبکه اجتماعی را در سایت قرار دهید . در این صورت است که گذاشتن لینک شبکه های اجتماعی در وبسایت مفید و تاثیرگذار خواهد بود .

به طور کلی ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و قرار دادن لینک آن در سایت مزایای زیر را دارد :

– فعالیت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی رایگان است . البته اگر تبلیغات به صورت گسترده باشد رایگان نیست اما بازده آن بسیار به صرفه تر از هزینه تبلیغات می باشد . به عبارتی هزینه ای که صرف تبلیغات در شبکه های اجتماعی می کنید به طور کامل برگشت پذیر است .

– فعالیت در شبکه های اجتماعی در کنار فعالیت در وبسایت موجب ایجاد حس اعتماد و اطمینان به شما از سوی کاربران می شود .

– وقتی کاربری از سایت بازدید می کند و با لینک شبکه اجتماعی در سایت عضو می شود در صورتی که محتوای صفحه تان مفید و ناب باشد بدون شک آن را بین دوستانش به اشتراک می گذارد . با این اقدام، کاربرانتان افزایش یافته و بازدیدکننده های سایت بیشتر می شود .

– هدف اصلی از فعالیت در شبکه های اجتماعی برای لینک سازی است . بهبود وضعیت سئو سایت با توجه به افزایش بازدیدکننده ها و به اشتراک گذاری مطالب مشهود است .

– ایندکس مطالب سایت در گوگل به سرعت انجام می شود .

– با توجه به فراوانی کاربران شبکه های اجتماعی ، وقتی در آنجا فعالیت کنید به سرعت با سایتتان آشنا می شوند .

شبکه های اجتماعی قوی , آموزش بک لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی , تاثیر شبکه های اجتماعی در لینک سازی

لیست شبکه های اجتماعی برای لینک سازی رایگان

برخی از مهم ترین شبکه های اجتماعی برای لینک سازی و برند کردن کسب و کار عبارتند از :

http://linkedin.com

http://quora.com

http://dribble.com

http://pocket.com

http://folkd.com

http://biz sugar.com

http://mix.com

http://bloglovin.com

http://ted.com/talks

http://facebook.com

http://slideshare.net

https://tosinso.com

https://twitter.com

https://www.pinterest.com

https://linktr.ee

https://trello.com

https://www.evernote.com

https://www.scoop.it

https://getpocket.com

https://slack.com/intl/en-in

https://slashdot.org/

https://www.reddit.com

http://www.flipboard.com

https://flipboard.com

https://lastpass.com

https://steemit.com

https://www.diigo.com

https://www.plurk.com

https://www.metafilter.com

https://www.tumblr.com

http://www.instapaper.com

http://www.list.ly

https://list.ly

https://padlet.com

https://www.instapaper.com

https://www.pearltrees.com

https://dzone.com

https://feedly.com

https://www.intensedebate.com

http://www.techdirt.com

https://www.techdirt.com

http://www.fark.com

https://lockerdome.com

https://weheartit.com

https://www.fark.com

https://www.mindmeister.com

https://www.tagged.com

https://itsmyurls.com

https://miro.com

https://newsblur.com

https://www.mendeley.com

https://bubbl.us

https://wakelet.com

http://www.blogengage.com

https://coggle.it

http://getsocialpr.com

فهرست شبکه های اجتماعی قوی و بزرگ لینک ساز

در بالا لیستی از شبکه های اجتماعی برای لینک سازی معرفی شدند که تقریبا همه آنها مهم و بزرگ هستند . تلاش شد تا لیست قوی ترین و کامل ترین سایت های سوشیال باشند . برخی از این سایتها به طور مستقیم و برخی به طور غیر مستقیم اجازه درج لینک را می دهند .

به عنوان مثال، اینستاگرام تنها اجازه درج لینک در بخش پروفایل کاربری را می دهد، که بک لینک پروفایلی محسوب می شود . هر کدام از شبکه های اجتماعی مطابق با شرایطی که تعیین کرده اند اجازه انتشار لینک بر روی پلتفرم خودشان را می دهند .

علاوه بر فهرست بالا ، از بین آنها ، لیستی از شبکه های اجتماعی قوی معرفی می شوند که تاثیرگذار ترند . اگرچه تمام شبکه های اجتماعی معرفی شده در بالا با اهمیت و دارای اعتبار هستند ولی این چند شبکه اجتماعی بسیار قوی و بزرگند . این ۹ شبکه اجتماعی از همه نظر یک سر و گردن از سایرین بالاتر بوده و متمایز از بقیه عمل می کنند . این شبکه های مهم عبارتند از :

facebook.com

twitter.com

tumblr.com

pinterest.com

telegram.me

instagram.com

reddit.com

linkedin.com

flickr.com

سخن پایانی شبکه های اجتماعی برای لینک سازی

اغراق نیست اگر بگوییم سوشال بوکمارک ها الماس پنهان دنیای بک لینک سازی هستند . حال آنکه بسیاری از افراد و متخصصان سئو آنها را نادیده می گیرند . غافل نشدن از این فرصت بی نظیر برای ساخت بک لینک های دائمی و رایگان می تواند بسیار برای کسب و کارها مفید باشد . سوشال بوکمارک ها با توجه به اینکه کاربران زیادی در آنها فعال هستند، فضای خوبی برای دیده شدن کسب و کارها و افزایش کسب درآمد اینترنتی برای وبمستران فراهم می کنند .

با ایجاد حساب کاربری می توانید مطالب و ملزومات ضروری مربوط به فعالیت خودتان را در آنجا به اشتراک بگذارید . همانطور که گفته شد محتوای سایت و محتوای حساب کاربری شما در شبکه های اجتماعی باید با هم متفاوت، ولی در یک راستا باشد . وقتی مطلبی در شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارید ادامه آن را به صورت کامل در سایت قرار دهید . از کاربران بخواهید برای مشاهده ادامه مطلب به سایت شما مراجعه کنند . بدین ترتیب بازدید کنندگان سایت افزایش می یابند و بر سئو وبسایت تان تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

نکته آخر شبکه های اجتماعی برای لینک سازی اینکه، ساده ترین کار اشتراک مطالب سایت در شبکه های اجتماعی است . آتوریتی این سایت ها به خاطر اینکه مردم زیادی از سراسر دنیا در آنها فعالیت می کنند بسیار بالاست . جذب کاربران با استفاده از شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست . هرچه تعداد اعضای صفحات بیشتر باشد بدون شک بازدیدکنندگان سایت شما نیز افزایش می یابند . می توان ادعا کرد لینک دادن به صفحات اجتماعی و همچنین اشتراک گذاری سایت در شبکه های اجتماعی یکی از فاکتورهای سئو خارجی است .

مطلب پیشنهادی

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی , سرویس کوتاه کننده لینک , برترین سایت های کوتاه کننده لینک

فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اگر به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خودتان هستید از گرفتن بک لینک رایگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.