لیست سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی

اگر به دنبال بهبود کسب و کار اینترنتی و گرفتن بک لینک هستید سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی گزینه مناسبی می باشند . افزایش بازدید در شبکه های اشتراک ویدیو با هدف بهبود کیفیت و افزایش ترافیک سایت از مسائل مهم بهینه سازی و بهبود جایگاه سایت نزد گوگل است . به کمک سایت های اشتراک ویدئو می‌توانید ضمن جذب کاربران بیشتر، افزایش کسب درآمد از اینترنت را هم تجربه کنید .

اگر قصد دارید در دنیای پررقابت کسب و کار آنلاین، یک تجارت موفق و پرسود داشته باشید، باید از تمام ابزارها و راه های افزایش درآمد اینترنتی استفاده کنید . شبکه های اشتراک ویدیو و فیلم یکی از راههای افزایش درآمد اینترنتی و رشد کسب وکارهای آنلاین محسوب می شوند .

در این مقاله سایت پول یابی ضمن معرفی سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی به اهمیت آنها در رونق کسب و کار اینترنتی پرداخته می شود .

اهمیت شبکه‌های اشتراک ویدیو در رشد تجارت

رشد ، موفقیت و حیات یک کسب و کار اینترنتی به وجود مشتریان و تعداد کاربرانش بستگی دارد . در دنیای امروز شبکه های اجتماعی زیادی در سطح جهان و همچنین مخصوص هر کشور وجود دارد . با توجه به کاربران زیاد شبکه های اجتماعی ، این پلتفرم ها ابزاری کلیدی برای برندسازی و معرفی محصولات محسوب می شوند . لذا اهمیت و جایگاه رفیع شبکه های اجتماعی برای رشد تجارت آنلاین بر کسی پوشیده نیست .

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با کمک گرفتن از این پلتفرم ها و داشتن استراتژی مناسب ، می توانند نظر کاربران را به سمت خود معطوف کنند . مثلا در سایت های اشتراک ویدیو می توانند با انتشار ویدیوهای برند، خدمات و محصولات، ویدیوی های جذاب مرتبط با زمینه فعالیت خود و ویدیوهای اطلاع رسانی های مختلف اقدام کنند .

امروزه افراد با فیلم و کلیپ بهتر جذب می‌شوند . به دلیل فعالیت زیاد کاربران فضای مجازی در وبسایت هایی مانند یوتیوب و آپارات، داشتن یک کانال مخصوص و تولید محتوای مناسب برای هر کدام، شما را یک قدم به موفقیت نزدیک تر خواهد کرد .

با استفاده از شبکه های اشتراک ویدیو لینک های سایت و برندتان را در سطح فضای مجازی پخش می کنید . از راه جذب و افزایش تعداد مخاطبان و نیز بالا رفتن میزان کلیک خوری وب سایت ، نام تجاری شما قوی و برجسته خواهد شد . برندسازی و شاخص شدن در اینترنت یک امتیاز فوق العاده است . چون پس از یک برندسازی قوی در سایت های اشتراک ویدیو با قدرت از سایر رقبا پیشی گرفته و یکه تاز تجارت در حوزه کسب و کارتان خواهید شد .

نمونه های فعالیت در شبکه های اشتراک ویدیو

برای چگونگی و درک اهمیت و میزان تاثیرگذاری به معرفی چند سایت برجسته اشتراک ویدیو پرداخته می شود . در تمام این شبکه ها ضمن لینک سازی می توانید اقدام به توسعه کسب و کارتان کنید .

۱- آپارات

آپارات پربازدیدترین سایت اشتراک ویدیو ایرانی است که روزانه میلیون ها کاربر فعال دارد . با توجه به همین آمار و ارقام می‌توانید به اهمیت این سایت اشتراک ویدیو پی ببرید . باید کاربران این وبسایت پربازدید را به سمت خود جذب کنید . یکی از راه های جذب مخاطب ف افزایش بازدید آپارات است .

به کمک افزایش بازدید آپارات و افزایش ویو ویدیوها کانال آپارات، شما به چشم دیگر کاربران نیز جذاب به نظر می‌رسید . این کار موجب رشد طبیعی و واقعی آمار بازدید ویدیو خواهد شد . با به دست آوردن نگاه کاربران آپارات، درصورتی که برایشان مفید ظاهر شوید، در افزایش تعداد لایک ویدئو تاثیر دارد .

خلاصه اینکه با افزایش بازدید آپارات ، رشد بازدید ویدیو و یا افزایش لایک و فالوور آپارات ، کسب و کارتان سریع تر رشد خواهد کرد . نتیجه نهایی اینکه شما از طریق آپارات ضمن معرفی برند و کسب و کارتان ، به لینک سازی و جذب مخاطب هم موفق می شوید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کد نوفالو در بک لینک

۲- یوتیوب

به کمک یوتیوب و تولید محتوای ویدیویی می‌توانید خدمات، محصولات و برند خود را به میلیون ها کاربر در جهان معرفی کنید . برای جذب مخاطب واقعی ابتدا باید آنها را نسبت به خود کنجکاو کنید . با تولید محتوای جذاب، سئو ویدیو و یا افزایش ویو ویدیو این فرایند به راحتی قابل انجام است . از طریق افزایش بازدید یوتیوب به جذابیت یک ویدیو می افزایید . همچنین با افزایش لایک برای ویدیوها و افزایش سابسکرایب نیز یک کانال جذاب ایجاد کنید .

حالا می‌توانید با برند سازی قوی، محصولات و خدمات خود را معرفی کنید . بدین ترتیب روند جذب کاربر و تبدیل آنها به مشتری بالقوه با درصد تبدیل بالایی قابل انجام می‌باشد . بازاریابی و رشد کسب‌وکار از طریق یوتیوب یک راه مفید و پربازده است که باید برای پیشرفت از اصول خاصی پیروی کنید .

۳- اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جهانی و رایگان است که دسترسی همه گروههای سنی و همه اقشار به آن آزاد است . در نتیجه با ساخت یک اکانت بیزینس و تبلیغات و داشتن فعالیت مداوم، صفحه خود را به یک پایگاه عالی برای جذب مشتری تبدیل می‌کنید .

به کمک ابزارهای مختلف برای افزایش بازدید ویدیو کانال و انتشار ویدیوهای جذاب ، صفحه اینستاگرام خود را جذاب تر کرده و روند جذب مشتری را سریع تر کنید . اینستاگرام با قابلیت های مختلف ، به یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در جهان و ایران تبدیل شده است . از طرفی ، با قرار دادن لینک وب سایت و یا فروشگاهتان ، رشد و بهبود جایگاه وبسایت خودتان را نزد گوگل تضمین می کنید .

نه تنها اینستاگرام، بلکه تمامی سایت های اشتراک ویدیو یک ابزار کاربردی و لازم برای رشد تجارت آنلاین هستند . هر مدیر آگاه و هوشمندی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی خود از آنها استفاده می‌کند . توجه کنید که شبکه های اجتماعی محل مناسبی برای ایجاد بک لینک های خوب و تاثیرگذار هستند .

اهمیت ویدیو مارکتینگ

امروزه یکی از محبوب ترین فرمت های انتشار مطالب، ویدئو مارکتینگ است . این فرمت در بسیاری از حوزه ها کاربرد فراوان و موثری دارد . صاحبان و مدیران کسب و کارهای اینترنتی برای دیده شدن محصولاتشان تبلیغات گسترده ای از این طریق انجام می دهند . در این تبلیغات ، کسب و کارشان را به بهترین و آسان ترین روش به کاربران معرفی می کنند .

یکی از ویژگی های سایتهای اشتراک گذاری ویدئو این است که کاربران می تواند برای معرفی بهتر کسب و کار اینترنتی خود، ویدئوی مورد نظرشان را رایگان آپلود کنند . از طرفی امروزه اکثر سایتهای اشتراک ویدئو از این طریق اعتبار بالا می گیرند .

با اشتراک ویدئو مارکتینگ هم کاربران بسیاری را جذب می کنید، و هم بدون هیچ دردسر و هزینه ای برای کسب و کارتان برند سازی خواهید کرد . البته محتوای ویدئویی باید مناسب و با کیفیت باشد تا بازتاب اینترنتی بهتری داشته باشد .

کاربران می توانند با هر حجمی فایلهای خود را به اشتراک بگذارند . ویدئو مارکتینگ امکاناتی همچون جلب اعتماد بیشتر و افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان را فراهم می کند .

در اکثر موارد جستجوهای گوگل به لینکی از سایتهای اشتراک ویدئو ختم می شود که درباره موضوع جستجو شده، ویدئویی را نشان می دهد . با این تفاسیر می توان گفت امروزه ویدئوها مهم ترین تأثیر را بر روی سایت ها و کاربران دارند . به عبارتی، به دلیل ماهیت اینترنت و وجود گوشی های هوشمند مشاهده یک ویدئو، تأثیر پذیری کاربران را در جهت افزایش برند تجاری بیشتر خواهد کرد . برای موفقیت و افزیش کسب درآمد اینترنتی ، شناخت ویدیو مارکتینگ و اجرای کامل آن توصیه می شود .

از دیگر مزایای سایتهای اشتراک ویدئو اینکه علاوه بر نشر تبلیغات از طریق ویدئو، وب سایت خود را نیز ثبت کرده و بک لینک معتبر و رایگان دریافت می کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی

تاثیر بازاریابی ویدیویی در افزایش رضایت مشتریان

تجربه نشان داده انتشار و بازاریابی ویدیویی موجب افزایش رضایت مشتریان می شود . بازخورد نهایی این موضوع جلب اعتماد و افزایش درآمد اینترنتی است . دلایل تاثیر بازاریابی ویدیویی عبارتند از :

– وجود گوشی های هوشمند و قابلیت فور جی و همچنین گسترش تکنولوژی در این زمینه .

– ماهیت اینترنت و افزایش سرعت در دسترسی آسان به آن .

– دسترسی به اینترنت در هر نقطه ای از کشور .

– عدم تمرکز کاربران به دلیل وجود اپلیکیشن های مختلف و کوچکتر شدن صفحاتشان در مقایسه با انواع دستگاه های هوشمندی از جمله لپ تاپ و تبلت .

سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی , بهترین سایت اشتراک ویدیو ایرانی و خارجی , لینک سازی رایگان

فهرست سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی رایگان

یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک Backlink رایگان و باکیفیت استفاده از سایت های اشتراک ویدیوی ایرانی و خارجی است . در این گونه سایت ها می توانید با فعالیت مستمر و هدفمند موجب بهبود سوشال سیگنال برند خود شوید . توجه کنید که این کار ، در نهایت برای سئو وب سایت و فروشگاهتان هم موثر خواهد بود . ضمن اینکه می توانید با بهره گیری از فرصت ایده آل بک لینک سازی شرایط سایت خود را بهبود ببخشید .

وجود تنوع و گوناگونی در سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی ایرانی و خارجی گزینه های بسیار عالی برای فعالیت به وبمستران می دهد . البته اگرچه بک لینک های این گونه سایت ها نوفالو هستند اما برای طبیعی تر کردن فرآیند بک لینک سازی و همچنین تاثیر گذاری بیشتر توصیه می شوند . توجه کنید که گوگل برای شبکه های اجتماعی به دلیل اقبال زیاد کاربران ، ارزش و اعتبار بالایی قائل است . لذا از هر فرصتی باید برای معرفی و کسب اعتبار برای کسب و کارتان استفاده کنید .

بعد از عضویت در سایت های اشتراک ویدیو از طریق تکمیل مشخصات پروفایل تان می توانید بک لینک رایگان و با کیفیت بگیرید . همچنین در کپشن ویدیوها هم می توانید به وب سایت خود لینک دهید .

برخی از مهم ترین سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی عبارتند از :

https://aparat.com

https://tamasha.com

https://mp4.ir

https://inet.ir

https://mihanvideo.com

https://dalfak.com

https://youtube.com

https://dropshots.com

https://metacafe.com

https://vimeo.com

https://veoh.com

https://archive.org/details/movies

https://crackle.com

https://namasha.com

https://jabeh.com

https://shabakema.com

https://dalfak.com

https://mihanvideo.com

https://namayesh.com

https://dailymotion.com

https://dinook.com

سخن پایانی سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی

اکثر سایت‌های اشتراک ویدیو خارجی و ایرانی امکان ثبت نام و درج لینک در پروفایل را فراهم می‌کنند . در برخی از سایت‌های اشتراک ویدیو امکان درج لینک در توضیحات هر ویدئو هم وجود دارد . به‌عنوان مدیر کسب و کار اینترنتی، لازم است که هوشمند باشید و با دقت کامل از بهترین پلتفرم‌ها‌ی موجود استفاده کنید تا زمان و سرمایه‌ خود را در جا‌ی نا‌درستی صرف نکنید . شناسایی بهترین سایت اشتراک ویدیو کمک می‌کند تا از بالا‌ترین کیفیت برای لینک سازی برخوردار شوید .

از وب سایت های معروفی که جز بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در دنیا هستند، می توان به آپارات و یوتیوب اشاره کرد که اکثر کاربران ایرانی از این دو استفاده می کنند . اما باید بدانید که در ایران سایت های بسیار مفید و با کیفیتی در حوزه اشتراک ویدئو وجود دارند که از مزیت های خوبی از جمله ترافیک بالا و رتبه مناسب بهره مند هستند، اما متاسفانه بسیاری از کاربران از وجود آنها بی اطلاع می باشند .

نکته پایانی سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی اینکه یکی از بهترین مزیت های اینگونه سایت‌ ها، رایگان بودن آنها است . سایت های اشتراک ویدیو قابلیت‌ های گوناگونی برای وبمستران جهت لینک سازی هوشمندانه فراهم می کنند . در سایت های اشتراک گذاری ویدئو می‌ توانید فایلهای خود را با هر حجمی برای کاربرانتان به اشتراک بگذارید و در کنارش از لینک سازی رایگان و موثر هم بهره ببرید .

مطلب پیشنهادی

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی , سرویس کوتاه کننده لینک , برترین سایت های کوتاه کننده لینک

فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اگر به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خودتان هستید از گرفتن بک لینک رایگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.