نقش ذهن در پولدار شدن

انتخاب عنوان نقش ذهن در پولدار شدن شاید عجیب و غریب باشد ولی واقعیتی انکار ناپذیر است فکر و اندیشه ما مسبب اصلی ارائه خلاقیت و ابتکار در کسب و کار اینترنت و غیر اینترنتی است و ما بر اساس یک ذهن خلاق می توانیم دست به اقدامی بزنیم که به موفقیت منجر شود.

بزرگترین افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت ، افرادی خلاق ، با ذهنی روشن بودند آنها افکار ناامید کننده را مانعی برای پیشرفت می دانستند و تلاش کردند تا آنچه که از درونشان بیرون می آید سرتاسر انرژی و نیروی مثبت باشد و با افکار مثبت قدم در کسب درآمد اینترنتی بگذارند. در سایت پول یابی در ادامه آموزش های انگیزشی این بار با نقش ذهن در پولدار شدن در خدمتتان هستم

ضرورت پاک کردن ذهن

اگر وارد اتاقی شوید و پر از اسباب و وسایل قدیمی و کهنه باشد دیگر جایی برای اسباب جدید باقی نمی ماند شما با این اتاق درهم ریخته چه می کنید ؟ یقینا اثاثیه های کهنه و قدیمی را بیرون ریخته و جای آن با اسباب و اثاثیه جدید و نو جایگزین می کنید کار معقول و درست این است .

ذهن ثروت ساز، فکر پول ساز ، ذهن در کسب درآمد

شما با لباس‌های بيرون مثلا کت و شلوار، به رختخواب نمی رويد چرا؟ چون احساس راحتی نمی کنید و برایتان سخت است . اگر کسی اینگونه رفتار کند مورد تمسخر قرار می گیرد.

 اما برخی از مردم با ذهنی پُر از غم ، ناراحتی و افکار پریشان، به خواب می روند و بعد شكايت می كنند كه خوب نخوابيده و روز بعد خسته هستند. به نظرتان چرا اینگونه اند ؟ جز اینکه ذهن درگیر آنها جایی برای آرامش باز نمی گذارد پس چگونه توقع خواب خوب را دارد؟ ذهن آنها پر از افکار کهنه و قدیمی ، ناراحتی و خاطره های بد و ناخوشایند است . چطور انتظار دارند جایی برای افکار مثبت و خوش در ذهنشان باشد؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سخنان انگیزشی کسب درآمد

(نگاه کنید به مقاله : مثبت اندیشی در کسب درآمد)

کلید موفقیت در دور ریختن افکار پریشان

یادم می آید خیلی سالها پیش خياطی به من گفت:‌ « اگر شب‌ها جيب‌های لباس‌ها را خالی كنيد ، لباس‌ها زيباتر به نظر می رسد و بيشتر عمر خواهند كرد.»

دیدم واقعا راست می گوید بنابراين ، من قبل از خواب ، اشيايی مانند خودكار ، پول خُرد و دستمال را از جيبم در می آورم و آن‌ها را مرتب روی ميز مي‌گذارم. چيزهاي زايدی مثل خرده كاغذ و… را به درون سطل زباله می ريزم. با اين كار ، احساس می كنم كه همه چيز تمام شده و بار آن‌ها را از ذهنم خارج گرديده است.

يك شب ، وقتی كه مشغول اين كار بودم به نظرم رسيد كه ممكن است خالی كردن ذهن نيز مانند خالی كردن جيب باشد. همه‌ ما در طی روز، مجموعه‌ای از آزردگی ، پشيمانی ، نفرت و اضطراب را جمع آوری می كنيم. اگر اجازه دهيم كه اين افكار انباشته شوند، ذهن را سنگين می كنند و عامل مختل كننده در آگاهی می شوند و راه پیشرفت ما را سد می کنند پس باید آنها را هم دور بریزم .

اهمیت و نقش ذهن در پولدار شدن

زمانی که این افکار پریشان را از خودم دور کردم و در زباله‌دانی خيال ریختم اين كار ، باعث احساس آرامش و رها شدن از باورهای ذهنی شد و خواب را برایم آسان‌تر کرد. ذهن كه بدين ترتيب از عوامل انرژی خوار پاك شده است، می تواند با استراحت كردن قوايش را تجديد كند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گفتار متمایز در کسب درآمد اینترنتی

به فکرم رسید چرا برای موفقیت در کسب و کار اینگونه نباشم . زمانی که می خواستم کسب درآمد از اینترنت را شروع کنم هزار و یک فکر و خیال نامرتبط در ذهنم پدیدار می شد و همه انگیزه های اولیه من با وجود این خیالات واهی از بین می رفت تصمیم گرفتم برای سبکی فکر و باز کردن جا برای ایده های خلاق ، ذهنم را از همه اضطراب ها و اوهام خالی کنم و فقط به افکار مثبت و ایده های خلاق بیندیشم

نقش ذهن در پولدار شدن و موفقیت

ذهنم را خالی کردم تا با شروع کسب درآمد ، جیبم را پر کنم . تا ذهن و درون خودمان را از افکار زاید خالی نکنیم جیب مان پر از پول نخواهد شد.

فاصله ما تا خوشبختی به اندازه‌ فاصله ما تا خودمان است.

همه‌ تغييرات از ما آغاز می شود.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.