ویژگی رفتاری میلیونرهای اینترنتی

شناخت و بررسی ویژگی رفتاری میلیونرهای اینترنتی از این نظر اهمیت دارد که نگاه ما را نسبت به کسب درآمد از اینترنت تغییر می دهد امروزه جوانان و نوجوانان فعال با درآمد میلیون ها دلاری در اینترنت بسیار زیاد است و هر روز هم بر تعدادشان افزوده می شود شاید برایتان هم تبدیل شدن به یکی از این افراد آرزو باشد و دوست داشته باشید مانند آنها باشید.

همان طور که بارها در سایت پول یابی تاکید کردم هر کدام از ما می تواند میلیونها دلار و یا میلیاردها تومان کسب درآمد اینترنتی داشته باشد به شرطی که به صورت اصولی و با برنامه رفتار کند. در سایت پول یابی قصد دارم تا برخی خصوصیات و ویژگی رفتاری میلیونرهای اینترنتی را بیان کنم و اینکه چگونه می توان مثل آنها عمل کرد و ثروتمند شد.

برای آگاهی بیشتر از شیوه میلیاردر شدن در اینترنت به مقاله ( میلیونر شدن در جوانی ) مراجعه کنید.

ویژگی رفتاری میلیونرهای اینترنتی

افراد زیادی هستند که میلیون ها دلار از اینترنت کسب درآمد کرده اند و همه آنها صفات و خصوصیات مشترکی دارند یعنی:  ۱- جوان و یا کم سن و سال هستند ۲- علاقه زیادی به کامپیوتر و متعلقات آن دارند ۳- از طریق اینترنت و به صورت آنلاین کسب درآمد می کنند. و ۴- درآمدشان بسیار بالا و هنگفت بوده و ثروتهای کلان اندوخته اند.

ویژگی رفتاری میلیونرهای اینترنتی ، ویژگی میلیاردرهای اینترنت ، رفتار ثروتمندان
میلیونرهای جوان و خودساخته اینترنتی ، با شناخت نیاز بازار و قبل از رواج کاری آن را انجام می دهند

شاید از خودتان بپرسید من هم که مثل این افراد، جوان هستم، کامپیوتر دارم و حتی اینترنت را به صورت تخصصی و کاربردی بلدم، ولی چرا درآمد کلان و ثروت هنگفت ندارم ؟ جواب این سوال به نوع رفتار و شیوه عملکردمان در کسب و کار اینترنتی بر می گردد. شاید ما چیزی را که باید بدانیم نمی دانیم و یا درست عمل نمی کنیم و یا صفات رفتاری میلیونر شدن را در خود پرورش نداده ایم . هر چه است ایراد در نوع نگاه، رفتار و عملکردمان است.

اصول میلیونر یا میلیاردر شدن در اینترنت

حال این سوال پیش می آید که چه کار باید بکنیم تا مانند سایر افراد جوان بتوانیم کسب درآمد اینترنتی میلیاردی داشته باشیم؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید برخی صفات و ویژگی های افراد میلیونر را در خود ایجاد و یا پرورش دهیم . مهم ترین صفات افراد جوان میلیونر اینترنتی عبارتند از :

۱- تغییر ذهنیت نسبت به کسب درآمد از اینترنت

زمانی که صحبت از کسب و کار آنلاین و یا کسب درآمد از اینترنت می شود به دلیل تبلیغات زیاد ، ناخودآگاه ذهنمان به سمت برخی از راههای بی ارزش و پیش پا افتاده مثل : کسب درآمد از کلیک ، کسب درآمد اینترنتی با پاپ آپ ، کسب درآمد از کوتاه کننده لینک ، کسب پول از خواندن ایمیل ، درآمدزایی با مشاهده تبلیغات و… می رود در حالی که این نوع کسب درآمدهای اینترنتی اصلا ارزش نداشته و ندارند.

تا زمانی که نگاه و ذهنیت ما به کسب درآمد از اینترنت ارزش مدار و متعالی نباشد وضع همین طور می باشد. بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت فروش و عرضه محصول، کالا و خدماتی است که بازار به آن نیاز دارد . هر محصولی که ارزشمند بوده و مخاطب بالا داشته باشد بهترین و عالی شیوه برای کسب درآمد از اینترنت و میلیونر شدن می باشد.

واقعی ترین راه برای میلیونر شدن فروش محصولات ارزشمند که خواهان فراوان دارد می باشد اگر این محصول را به طرق مختلف برای فروش عرضه کنید به ویزه از طریق سایت، مطمئنا کسب درآمد بالایی خواهید داشت. پس یکی از ویژگی های مهم میلیونرهای جوان در اینترنت ارائه محصول ارزشمند و کسب درآمد از آن طریق بوده است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

۲- باور داشتن به امکان کسب درآمد بالا از اینترنت

تعجب نکنید اگر گفته شود که هنوز هم بسیاری از افراد معتقدند که راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت وجود ندارد. وجود این تفکر یکی از موانع مهم برای شروع کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود. شاید دلیل اعتقاد به این نوع تفکر و باور ، ترس ذهن ها از تغییرات باشد همه ما به نوعی از تغییرات می ترسیم و دوست داریم شرایط به صورت عادی در جریان باشد.

اتخاذ رفتار محافظه کارانه در کسب و کار ، احتمال ریسک پذیری را کم می کند و افراد را محتاط و عافیت طلب می کند. میلیونرهای اینترنتی این سد را شکسته و معتقدند که با جسارت و متفاوت عمل کردن می توان از اینترنت کسب درآمد بالایی را تجربه کرد و با داشتن این تفکر هم موفق می شوند. لذا یکی از ویژگی های شاخص افراد میلیونر ، اعتقاد و باور به امکان کسب درآمد بالا از اینترنت است.

۳- میلیونرها قبل از رایج شدن کاری ، آن را انجام می دهند

معمولا ما عادت کردیم که کارهای عادی که همه انجام می دهند را انجام دهیم و همان طور که در بالا اشاره شد از تغییر و متفاوت عمل کردن می ترسیم در حالی که کارآفرینان و میلیونرهای اینترنتی ، کاری را قبل از رواج عمومی و عادی شدن، انجام می دهند. آنها متفاوت از دیگران و زودتر از سایر رقبا کار را شروع می کنند.

زمانی که اینترنت وارد شد افراد به دلایلی مثل: عدم اطلاع ، عدم علاقه ، بی اعتمادی و یا هر دلیلی دیگر از آن استقبال نکردند و حتی بدبین بودند ، اما عده ای از همان اول به عنوان فرصت به آن نگاه کردند و شروع به یادگیری و راه اندازی کسب و کار در آن کردند زمانی که فراگیر شده بود آنها هزاران گام از دیگران جلو بودند و کسب و کارهای بزرگ خود را راه انداخته بودند

با این تفاسیر، یکی دیگر از ویژگی های رفتاری میلیونرهای اینترنتی این است که آنها زودتر از دیگران و قبل از رایج شدن کاری، آن را انجام می دهند.

–  نمونه انسان میلیونر اینترنتی

افراد زیادی هستند که میلیونر و میلیاردر شدند یکی از اینها یانیک سیلور است . او در نوجوانی (۱۴ سالگی) در شرکت تجهیزات پزشکی پدرش مشغول کار شد ولی همواره به دنبال شیوه های نوین و اینکه برای خودش کار کند و فروش مستیقم داشته باشد، بود. با مطالعه منابع مختلف اطلاعات خود را افزایش داد و زمانی که در رختخوابش خوابیده بود ایده فروش مستقیم اینترنتی به ذهنش خطور کرد بلافاصله بلند شد و یک فایل گرافیکی را که طراحی کرده بود در سایتی برای فروش گذاشت.

صبح که از خواب بیدار شد ایمیلی دریافت که بابت فروش آن فایل، ۲۹ دلار به حسابش واریز شده است . این شیرین ترین لحظه زندگیش بود لذا مطالعات خود را در زمینه تجارت الکترونکی زیاد کرد و در عرض چند سال از یک درآمد معمولی به درآمد چند میلیون دلاری رسید. شروع کارش در آپارتمان کوچک و تنها با ۱۸۰۰ دلار سرمایه و به کمک همسرش بود وی انواع کتابهای الکترونکی در زمینه تناسب اندام، کار در خانه و… را می فروخت .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ضرورت کسب درآمد اینترنتی

سیلور سایتی پربازدید دارد و عکسش روی بسیار از مجلات  دنیا چاپ شده و به سخنرانی در سمینارهای مختلف می پردازد و در این سمینارها، راز موفقیت خود را بیان می کند و از این طریق هم پول زیادی به جیب می زند. او با برنامه ریزی و متفاوت عمل کردن و استفاده از فرصتی که دیگران ندیدند به این جایگاه رسید. وی یکی از میلیونرهای جوان اینترنت محسوب می شود.

۴-  منتظر زمان مناسب نیستند

افراد میلیونر و موفق هیچ گاه منتظر زمان مناسب و مهیا شدن همه شرایط نمی شوند. به اعتقاد آنان، بهترین زمان همین حالاست اگر نجنبید دیگران ایده را اجرایی می کنند. شاید اگر چند سال پیش این ایده ای را که در حال انجامش هستید زودتر اجرایی می کردید الان در حال کسب درآمد اینترنتی بوده اید.

۵- در کسب درآمد صبور هستند

اکثر افرادی که شروع به کسب درآمد از اینترنت می کنند چه بسا که از روز اول و حتی ماهها هیچ درآمدی نداشته باشند ولی هرگز ناامید نمی شوند و با تمام توان رو به جلو حرکت می کنند. به اعتقاد افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت ، برای ثمر دادن یک ایده در اینترنت باید صبور بود و هرگز عجله و بی تابی نکرد.

۶-  همیشه به دنبال یادگیری هستند

افراد کارآفرین و میلیونر همیشه به دنبال یادگیری از دیگران و اینترنت هستند و معتقدند افزایش دانش موتور محرکه قوی در دستیابی به موفقیت خواهد بود. کسانی موفق هستند که در مسیر رقابت ، دارای تخصص و مهارت بالاتری باشند.

۷-  منتظر امکانات بهتر نمی مانند

افراد میلیونر و موفق برای کسب موفقیت ، اصلا منتظر امکانات بهتر نیستند بسیاری از این افراد حتی بدون امکانات اولیه ، کار خود را شروع کردند. معروف است که بیل گیتس کار برنامه نویسی را بدون کامپیوتر شروع کرد و در ازای کار شبانه به او اجازه استفاده از کامپیوتر را می دادند . آنها به مرور برای خود وسایل و امکانات را فراهم می کنند.

سخن پایانی ویژگی رفتاری میلیونرهای اینترنتی

افراد موفق و میلیونر بدون امکانات و از هیچ ، برای خود همه چیز خلق می کنند آنها به دنبال فرصت نیستند بلکه خودشان فرصت ها را می سازند از نظر رفتاری متفاوت از دیگران رفتار می کنند و همیشه سعی می کنند تا قبل از رایج شدن چیزی ، در اجرای آن پیش قدم باشند. تلاش می کنند تا محصول و خدماتی خاص و ویژه را تولید کنند و اعتقاد دارند با تولید محصولی که دیگران به آن نیاز دارند می تواند کسب ثروت کرد.

علیرغم جوان بودن در راه اندازی کسب و کار بسیار جسور بوده و تلاش دارند تا بر معلومات خود در زمینه کسب تجارت آنلاین بیفزایند. به دنبال کسب درآمدهای محدود مثل کسب درآمد از کلیک ، بازدید از ایمیل و… نمی روند بلکه ابتکار عمل را در دست می گیرند و با ایجاد سایت و یا فروشگاه ، محصول و خدمات تولیدی خود را می فروشند. دوست دارند برای خودشان و مستقل کار کنند و وابسته به کسی نباشند.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.