گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی

در ادامه آموزش قدم به قدم افیلیت مارکتینگ به گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی رسیدیم که نکمیل کننده اقدامات قبلی کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش می باشد در مقاله گام اول همکاری در فروش اینترنتی انتخاب موضوع و محصول ، در مقاله گام دوم همکاری در فروش اینترنتی راه اندازی وبسایت و در مقاله گام سوم همکاری در فروش اینترنتی تولید محتوای با کیفیت یا محتوای همیشه سبز شرح داده شد و یادآوری کردم که برای موفقیت در کسب درآمد از طریق همکاری در فروش باید این گام ها را درست و پی در پی پیمود.

افرادی که در اینترنت فعال هستند برای شروع کسب درآمد از اینترنت می توانند از شیوه همکاری در فروش که راحت و آسان هم می باشد استفاده کنند. در سایت پول یابی در ادامه آموزش گام به گام همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ ، با آموزش گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی در خدمت علاقمندان کسب و کار اینترنتی هستم امیدوارم این آموزش ها مورد توجه و استفاده علاقمندان قرار گیرد.

گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی

هر کسب و کار اینترنتی برای موفقیت نیاز به سه فاکتور ، ۱- یادگیری درست و علمی ،۲- صرف وقت و زمان و ۳- انرژی می باشد. همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های بازاریابی اینترنتی است و تعریف ساده اش این است که ، محصولات و خدمات دیگران را در اینترنت تبلیغ کرده و به ازای هر مقدار فروش ، پورسانت یا حق الزحمه خود را دریافت می کنید . از اینرو همکاری در فروش ، شیوه کسب درآمد با معرفی محصول و خدمات دیگران است.

خوبی همکاری در فروش ضمن در گیر نشدن در مسائل انبارداری ، بسته بندی و پست کردن و….راحتی اجرا و انجام کار می باشد. یعنی فقط در اینترنت کالا و خدمات را تبلیغ کرده و اگر سفارش خرید صورت بگیرد پورسانت خود را دریافت می کنید. همکاری در فروش گام های مختلفی دارد که انتخاب موضوع و محصول ، راه اندازی سایت و تولید محتوا سه گام اول آن می باشند و در این مقاله قصد پرداختن به گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی که جذب مخاطب می باشد را دارم.

گام چهارم : جذب مخاطبان زیاد و افزایش بازدید

در گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی ، باید به فکر جذب و افزایش مخاطبان اینترنتی بود. جذب مخاطبان از راهها و شیوه های مختلفی امکان پذیر است که بهترین شیوه آن تولید محتوای جذاب ، تخصصی و فوق العاده است و اینکه به خوبی آن را در سطح اینترنت منتشر کنید. با این کار ، مخاطبان به شکل طبیعی جذب سایت می‌شوند و بطور مداوم به سایت‌تان سر می‌زنند. این نوع جذب کاربر پایداری زیادی دارد.

مخاطبینی که سایت شما را مفید یافته‌اند نه تنها موجب سرازیر شدن مستمر بازدیدکننده به سایت‌تان می‌شوند بلکه فروش و درآمد خوبی نصیب‌تان می‌کنند. لذا با تولید محتوا ،  یک سایت پرمخاطب، جذاب و پول‌ساز را ایجاد می کنید.

اهمیت تولید محتوا در جذب مخاطب

بی دلیل نیست که می گویند محتوا پادشاه است چون به طور مستمر و دائمی و برای مدتها کاربران را به سمت سایت می کشاند و موجب افزایش بازدید می شود.  درست است که با زحمت فراوان، محتوایی مفید تولید می‌کنید ولی اثرات آنرا در درازمدت خواهید دید. نمونه بارز این موفقیت سایت پول یابی است که طی سال‌ها رشد کرده و اکنون به سایتی بسیار موفق و پربازدید در زمینه آموزش کسب درآمد اینترنتی و خانگی تبدیل شده است.

توجه کنید که، محتوای مفید ارائه شده به مخاطبین، مانند بذرهایی هستند که در دل خاک می‌کارید. باید بطور مداوم بذر بکارید و به آن رسیدگی کنید. کاشتن یک بذر به تنهایی نتیجه‌ای ندارد. اگر بذرهای زیادی بکارید و با عشق و علاقه کارتان را ادامه دهید، این بذرها در طول زمان ثمره و نتیجه زحمات‌تان را خواهند داد. نه تنها به افراد زیادی خدمت می‌کنید تا به هدف‌ و خواسته‌شان برسند بلکه درآمدی بسیار بالاتر از متوسط جامعه کسب می‌کنید و زندگی لذت‌بخشی خواهید داشت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گام اول همکاری در فروش اینترنتی

ضرورت توجه به تولید محتوا برای جذب مخاطب

کاری که برای تولید محتوای تخصصی و کاربردی انجام می‌دهید ارزشمند است، تولید محتوا را به چشم انتشار محتوای تصادفی در اینترنت نبینید. در واقع ، محتوای شما، سوالی از سوالات مخاطب را پاسخ خواهد داد و مسائل و مشکلات مخاطب را حل می‌کند. محصولی که معرفی می‌کنید نیز به همین شکل، می‌تواند ارزش زیادی برای مخاطب داشته باشد. محصول معرفی شده می‌تواند درآمد بیشتر، زندگی بهتر، سلامتی، بهبود در روابط و موفقیت را برای مخاطبان و کاربران اینترنتی به همراه داشته باشد.

همکاری در فروش ، افیلیت مارکتینگ ، گام چهارم همکاری در فروش
بدون جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت ، عملا همکاری در فروش معنا نداشته و کسب درآمدی اتفاق نمی افتد.

کسی که تولید محتوا می کند در واقع در ایجاد ارزش نقش دارد، ارزش‌تان را هرچقد بیشتر با تولید محتوای باکیفیت‌تر نشان دهید تا جواب بگیرید. این ضرب‌المثل قدیمی را فراموش نکنید: تو نیکی می‌کن و در دجله انداز، که ایزد در بیابانت دهد باز .افرادی که نمی‌شناسید محتوای ارزشمندتان را در اینترنت می‌بینند و استفاده می‌کنند. به عبارتی نیکی می‌کنید و در دجله می‌اندازید. در دجله انداختن به معنای این است که نمی‌دانید به چه کسی نیکی کرده‌اید.

همین شخص سایت شما را به دیگری معرفی می‌کند و حتی لینک سایت‌تان را در وبلاگ یا سایت خود قرار می‌دهد یا بطور مداوم به آن سر می‌زند. ممکن است این شخص خریدار محصول نباشد، ولی رفتار او در سایت‌تان باعث آشنایی افراد بیشتر با سایت شما می‌شود، افرادی که پتانسیل تبدیل شدن به خریداران محصول را دارند. یکی از اساسی‌ترین کارها این است که محتوای تولید شده را جلوی چشم مخاطب بیاورید.

راههای توزیع محتوا در اینترنت

اشتباه بسیاری از افراد این است که محتوای خوب و فوق العاده ای تولید می‌کنند ولی آنرا درست و بهینه توزیع نمی‌کنند. باید محتوای خودتان را تا می‌توانید توزیع کنید. برخی روش‌های توزیع محتوا و جذب مخاطب عبارتند از:

۱- توزیع محتوا در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی ابزار بسیار عالی برای توزیع محتوا در اختیارتان قرار داده است. به راحتی می‌توانید مخاطبین بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی جذب کنید. متناسب با موضوع فعالیت‌تان، می‌توانید از شبکه اجتماعی اینستاگرام، لینکدین، پیام‌رسان تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌ها برای جذب مخاطب بهره بگیرید.

ساخت پایگاهی از مخاطبین که مشتاق محتوای شما هستند، کامنت می‌گذارند، سوال می‌پرسند، گفتگو می‌کنند و رابطه‌ خوبی با شما برقرار کرده‌اند یکی از کلیدهای موفقیت در کسب درآمد آنلاین محسوب می شود. به رابطه‌ای که مخاطبین‌تان با شما دارند توجه کنید، این رابطه ارزش زیادی دارد. هرگز به مخاطبین خود به چشم کسی که می‌خواهد پول بدهد و محصول شما را بخرد نگاه نکنید. مخاطب‌تان کسی است که مشکل او را حل می‌کنید و او در ازای اینکار شما را به دیگران معرفی می‌کند یا محصول معرفی شده شما را خریداری می‌کند.

۲- نوشتن پست مهمان

برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌ها دارای امکاناتی هستند که می‌توانید محتوای تولیدی خودتان را به رایگان در آنها منتشر کنید. این سایت‌ها و وبلاگ‌ها از محتوای مفید استقبال می‌کنند زیرا مایلند محتوای بیشتری به مخاطبین خود ارائه دهند.

شاید مخاطبین آنها هدفی مشابه با مخاطبین هدفتان دارند و وجه مشترکی بین شما و آنها وجود دارد، شاید هم اینطور نیست. در هر حال، از این فرصت‌ها استفاده کنید حتی اگر تشابه کمی بین زمینه‌های فعالیت وجود داشته باشد، در ابتدای راه می‌تواند به جذب مخاطب کمک شایانی کند.

۳- ساخت لیست ایمیل و خبرنامه

ارسال ایمیل انبوه یا ایمیل مارکتینگ یکی از مناسب ترین راه‌ها برای بازاریابی اینترنتی است. ساخت خبرنامه و لیست ایمیل یکی از حیاتی‌ترین فعالیت‌هایی است که به عنوان یک اینترنت مارکتر باید یاد بگیرید و انجام دهید. مخاطبینی که وارد سایت‌تان می‌شوند را تشویق کنید در خبرنامه عضو شوند یا با دریافت ایمیل آنها، فایلی ارزشمند برایشان بفرستید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ

سپس می‌توانید محتوای جدید که محصولات همکاری در فروش نیز در آنها معرفی شده به آنها ارسال کنید. برای نمونه ، محتوایی که از ویکی‌پدیا و یا جای دیگر کپی کرده‌اید را برای مخاطبین خود ایمیل نکنید این کارها ممکن است نتیجه معکوس داشته باشند. باید محتوای ارسالی به ایمیل مخاطبین‌تان آنقدر ارزشمند باشد که آنها را ترغیب به باز کردن ایمیل و کلیک روی لینک‌ها کند.

۴- سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

موتور جستجوی گوگل باید به عنوان یکی از مهمترین منابع ترافیک سایت‌تان باشد. بهینه‌سازی سایت برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد زیرا ترافیک رایگان و همیشگی برایتان به همراه خواهد داشت. زمانی که در حال تولید محتوا هستید، ابتدا باید هدف‌تان کاربران باشد ولی به فکر رعایت تکنیک‌های بهینه‌سازی مطلب برای قرار گرفتن در نتایج جستجوی گوگل نیز باشید.

به عبارت ساده‌تر، باید محتوایی تولید کنید که پتانسیل بالایی برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی گوگل را نیز داشته باشد. اینکار از طریق بهینه‌سازی ساختار داخلی سایت، لینک‌های داخلی و مواردی که به خود سایت مربوط است (سئوی داخلی) و همچنین از طریق تکنیک‌های جذب بک‌لینک (سئوی خارجی) قابل انجام است.

۵- سرمایه‌گذاری روی تبلیغات پولی

بسیاری از بازاریاب‌های اینترنتی که سرمایه و پول کافی جهت سفارش تبلیغات اینترنتی دارند ، از تبلیغات پولی برای جذب ترافیک و افزایش بازدید سایت‌شان استفاده می‌کنند. تبلیغات در گوگل، تبلیغات بنری و کلیکی، تبلیغات پاپ آپ ، تبلیغات همسان ، تبلیغات ایمیلی و… تنها بخشی از راه‌هایی است که با پرداخت مبلغی پول می‌توانید انجام دهید.

درج بنرتان در گوشه سایت شاید بازدهی خوبی داشته باشد. با این حال این روش جذب ترافیک نیازمند آزمون و خطای بسیار است. زیرا برخی روش‌ها بازدهی لازم و مدنظر را ندارند و فقط پول شما را تلف می‌کنند. در هر حال هزینه کردن برای جذب مخاطب بستگی به میزان سرمایه شما دارد.

سخن پایانی گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی

گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی به جذب و افزایش مخاطبان اینترنتی اختصاص دارد . حتی اگر گام های سه گانه قبلی مثل انتخاب موضوع و محصول ، راه اندازی وبسایت و تولید محتوا را انجام داده باشید ولی مخاطب و بازدید کننده ای نداشته باشید عملا همکاری در فروش موفقی نخواهید داشت . در واقع در یکی از مراحل سه گانه دچار اشتباه شده اید. جذب و افزایش مخاطبان هدف ، یعنی افزایش کسب درآمد و اینکه افیلیت مارکتینگ در کسب و کارتان به شکل واقعی محقق شده است.

افزایش و جذب مخاطب با شیوه های مختلفی می تواند اتفاق بیفتد ولی تولید محتوای فوق العاده و تخصصی بهترین و عالی ترین روش برای جذب مخاطب اینترنتی می باشد. البته تولید محتوایی که به شکل درست و بهینه توزیع شود . با راههایی مثل : انتشار در شبکه های اجتماعی ، ارسال ایمیل انبوه و خبر نامه ، سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و به ویژه گوگل ، نوشتن پست مهمان در سایت ها و وبلاگها و همچنین سفارش تبلیغات متنوع ، می توان توزیع محتوا را درست انجام داد.

کلام آخر اینکه ، گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی مختص جذب مخاطبان و افزایش بازدید می باشد و بیش از هر چیزی به نگاه مدیران وبسایت ها به نوع و میزان موفقیت در تولید محتوای فوق العاده ، تخصصی و کاربردی و چگونگی توزیع آن در بستر اینترنت بستگی دارد .

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.