کسب درآمد سریع اینترنتی

فراگیری کسب درآمد سریع اینترنتی از این نظر اهمیت دارد که سرمایه گذاری ما سریع تر و زودتر از آنچه که انتظار داریم به ثمر و سوددهی می رسد و در واقع هزینه کردن ما با بازگشت سریع سرمایه جبران می شود . ضمن اینکه کسب پول ، میزان سرمایه ما برای توسعه کسب و کار اینترنتی را بیشتر می کند و به قول معروف دست و بال ما بازتر می شود.

شیوه های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد از جمله می توان به، انواع تبلیغات (تبلیغات کلیکی ، تبلیغات متنی ، تبلیغات پاپ آپ ، تبلیغات بنری و…)، همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ ، فروش فایل و محصولات دانلودی ، فروش محصولات فیزیکی ، فروش محصولات آموزشی و… اشاره کرد . برخی از اینها کسب درآمد بالا و برخی دیگر کسب درآمد بسیار پایین می باشد در سایت پول یابی نگاه ما بیشتر به کسب درآمد از طریق فروشگاه است امیدوارم این مقاله کوتاه، مورد توجه شما قرار گیرد.

برای افزایش اطلاعات و آگاهی می توانید به مقاله ( اصول سریع کسب ثروت بیشتر ) مراجعه کنید

کسب درآمد سریع اینترنتی

همان طور که در بالا اشاره شد یکی از شیوه های کسب درآمد آنلاین راه اندازی فروشگاه اعم از دانلودی و یا کالاهای فیزیکی است . حالا سوال این است که از چه تکنیک و یا روشی می توان کسب درآمد اینترنتی سریع را تجربه کرد؟ فارغ از اینکه سایت و یا فروشگاه شما چه بازدیدی دارد نکته مهم این است که باید تمهیداتی را در نظر بگیرید تا محصولات بیشتر و سریع تر برسد.

اگرچه همیشه تایید داریم که برای کسب درآمد باید صبر و حوصله داشته باشید تا بازدید شما افزایش یابد و یا حتی با نداشتن مشتری، ناامید نشوید و تلاش بیشتری کنید تا مخاطب بیشتری را به سمت فروشگاه جذب کنید. ولی در اینجا فرض ما این است که شما بازدید مناسبی دارید ولی چه کار کنید تا این بازدید از فروشگاه و سایت، سریعا به کسب درآمد خوب و مناسب تبدیل شود؟ یعنی فروشتان سریع زیاد شده و درآمدتان هم سریع افزایش یابد.

کسب درآمد سریع اینترنتی ، کسب پول سریع از اینترنت ، شیوه مطمئن و سریع کسب درآمد
کسب درآمد اینترنتی سریع با اتخاذ برخی تمهیدات ساده ، موجب بقای کسب و کار آنلاین و توسعه آن می شود

برای حصول به این نتیجه ، شما باید فروشگاه و یا محصولات سایت را کامل بررسی کنید و بر اساس آن اقدام کنید. لذا موارد و راهکارهای ساده ولی کاربردی زیر توصیه می شود:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تکنیک های مذاکره مالی و تجاری

۱- آنالیز محصولات فروشگاه

فرض ما این است که شما فروشگاه خود را راه اندازی کرده اید و صدها و چه بسا هزار محصول و کالا دارید که باید برای فروش در فروشگاه قرار دهید. این پروسه قرار دادن محصول زمانبر بوده و شما نمی توانید همه محصولات را یک دفعه در فروشگاه قرار دهید . حالا عجله هم دارید که برای جبران هزینه ها و مخارج، زودتر به کسب درآمد مدنظرتان برسید تا کمی از فشار مالی خودتان را بکاهید.

شاید تا اتمام کامل قرار دادن محصول در سایت که باید همراه با متن ، عکس و تنظیمات باشد بیش از یک سال طول بکشد، که این زمان واقعا طولانی می باشد. راحت ترین و بهترین شیوه آنالیز محصولات است . یقینا در بین محصولات شما، چند کالا و خدمات شاخص و برجسته و یا خاص هستند و شما احتمال می دهید که فروش آنها بیشتر از سایری محصولات باشد.

فرضا ۲۰ یا ۳۰ محصول که به نظرتان پر فروش هستند و یا سود حاصل از فروش آنها بالا می باشد را انتخاب کنید و در سایت قرار دهید . اولویت اولتان قرار دادن این محصولات ممتاز پرفروش باشد. تمرکزتان فقط روی این محصولات خاص ، پرفروش و اصطلاحا محبوب مشتریان باید باشد.

۲- تنظیم فروشگاه بر اساس محبوب ترین ها

زمانی که در حال قرار دادن محصولات در فروشگاه هستید نباید نمایش محصولات را بر اساس جدیدترین محصولات بگذارید منظور از جدیدترین محصولات نمایش کالا و خدمات بر طبق زمان می باشد این کار فروش شما را کم می کند. فروشگاه های بزرگ داخلی و خارجی محصولات را بر اساس محبوب ترین ها و یا پرفروش ترین ها تنظیم می کنند.

تنظیم درست این بخش در فروشگاه که نمونه های زیادی از جمله در سایت دیجی کالا هم وجود دارد مشتریان را بیشتر ترغیب به خرید می کند محبوب ترین محصولات در واقع همان پرفروش ترین محصولات می باشد و مشاهده آنان موجب تحریک مشتریان برای خرید می شود.

۳- معرفی کامل و نقد و بررسی محصول

گام آخر برای کسب درآمد سریع اینترنتی این است که محصولات را با تصاویر زیبا و طی نوشتاری جذاب و منصفانه معرفی کنید و در صورت لزوم نقد و بررسی کنید . محصول محبوبی که درست معرفی شود و معایب و محاسن آن در داخل متن ذکر شود موجب جلب اعتماد و اطمینان مشتری شده و او را ترغیب به خرید می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  عوامل افزایش رتبه سایت در گوگل

اگر چنانچه بتوانید محصولات مشابه آن را، همراه با قیمت های متنوع معرفی کنید در فروش بیشتر تاثیر دارد. در مجموع باید محصول را آنطور که است و نه آنطور که شما می خواهید، به مشتری معرفی کنید . اغراق زیاد در معرفی ، ممکن است موجب ایجاد بدبینی در مشتریان شده و یا بعد از خرید و دریافت آن تصور کنند محصول فروشگاه آنطور که شما معرفی کرده اید، نیست و این موضوع موجب بی اعتمادی و کاهش درآمد فروشگاهتان می شود.

سخن پایانی کسب درآمد سریع و بالای اینترنتی

در این مقاله قصد داشتم تا خیلی ساده و بدیهی یک راهکار و شیوه خیلی پیش پا افتاده ولی موثر را برای کسب درآمد سریع از طریق اینترنت آموزش دهم. تجربه ثابت کرده است که با رعایت این تکنیک ساده ولی موثر و کابردی، که همان انتخاب برخی محصولات محبوب و قرار دادن در سایت است در ماههای اول موجب کسب درآمد بالا خواهد شد.

رعایت این تکنیک ساده، که با افزایش و سرعت در فروش همراه است چه بسا که باعث امیدواری شما به ادامه کسب درآمد شود چون متاسفانه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی در همان یک سال اول تعطیل می شوند. سعی کنید محصولات محبوب و یا پرفروش را در دید مشتریان قرار دهید تا زمانی که وارد سایت شدند سریع به سراغ آنها بروند. اگر مشتری در سایت زیاد به دنبال محصولی بگردد چه بسا که ناامید شده و سریع از فروشگاه را ترک کند.

فروش مناسب و کسب سود متعارف، اساس بقای یک فروشگاه می باشد لذا باید بهترین و خاص ترین محصولات را در جلوی چشم مشتریان اینترنتی قرار دهید تا آنها در کمترین زمان ممکن و با کمترین کلیک به آنها دسترسی داشته باشند. بسیاری از فروشگاههای وردپرسی این اشتباه بزرگ را مرتکب می شوند و محصولات را نه بر اساس محبوب بودن که بر اساس زمان می چینند و به سوددهی لازم نمی رسند.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.