گام ششم همکاری در فروش اینترنتی

در راستای آموزش قدم به قدم افیلیت مارکتینگ به گام ششم همکاری در فروش اینترنتی که آخرین مرحله آن می باشد، رسیدیم . همه افراد فعال در کسب و کار ، طبیعی است که علاقه دارند تا کسب درآمد مناسبی داشته باشند اما کسب درآمد اصول و قواعد خود را دارد که یادگیری ، صرف زمان و انرژی ، راههای تحقق آن می باشد. در مراحل پنج گانه قبلی راهنمایی و آموزش های لازم درباره همکاری در فروش داده شد و موفقیت در این کار ، به هدف و اراده شخصی تان بستگی دارد.

به دلیل اهمیت کسب درآمد از همکاری در فروش ، در سایت پول یابی ، فرایند شروع کسب درآمد را به شش گام یا قدم تقسیم کردم تا آموزش و یادگیری آن راحت تر باشد در ادامه این آموزش ها گام ششم همکاری در فروش اینترنتی که آخرین مرحله و فرایند آن است را در این مقاله شرح می دهم.

گام ششم همکاری در فروش اینترنتی

اگر بخواهیم در آغاز یک تعریف و توصیف ساده از همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ ارائه دهم، همکاری در فروش یعنی اینکه محصولات و خدمات دیگران را در بستر اینترنت معرفی و تبلیغ می‌کنید و در ازای هر فروش ، حق الزحمه یا پورسانت خود را می گیرید. با این تعریف، همکاری در فروش، کسب درآمد با معرفی و فروش محصولات و خدمات به دیگران است .

 برای همکاری در فروش مزایا و معایبی را بر می شمارند . از جمله مزایای افیلیت مارکتینگ ، کسب درآمد بی دردسر ، دیده شدن مشاغل آنلاین ، برندسازی برای کسب و کارها ، افزایش ترافیک ، سادگی و راحتی در کار و کسب درآمد می دانند و در مقابل معایبی مثل ، نداشتن صداقت در کار ، عدم نظارت بر کیفیت کالا ها و خدمات ، عدم دریافت سود کامل ، نداشتن امکان قیمت گذاری ، نگرفتن سود کامل فروش ، امکان توقف سیستم همکاری در فروش ، وضع قوانین یک طرفه به سود سیستم را ذکر می کنند.

همکاری در فروش ، افیلیت مارکتینگ ، گام ششم همکاری در فروش
در گام آخر همکاری در فروش ، باید به ارزیابی ، بهبود و تکرار فرایند و مراحل قبلی پرداخت تا کسب درآمد اینترنتی بالا محقق شود.

فارغ از معایب و مزایای همکاری در فروش ، در ادامه آموزش گام های همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ به گام ششم که آخرین قدم در همکاری در فروش می باشید رسیدیم . قدم ششم ، ارزیابی همه فرایند و بهبود آن می باشد.

گام ششم : ارزیابی، بهبود و تکرار فرایند همکاری در فروش

حال که به شناخت و آگاهی لازم درباره گام های پنج گانه قبلی دست یافتید ، باید مجموعه کارهایی که در فرایند همکاری در فروش جواب داده و نتیجه مثبت گرفته اید را تکرار کنید. این همان فرایند ساخت یک سیستم پول‌ساز و کسب درآمد بالای اینترنتی می باشد. پس اگر از کار و یا گام های قبلی جواب مثبت و نتیجه مدنظر را گرفتید باید همان فرایندها را به همان شکل و با دقت بیشتر ادامه دهید. همین اصل ساده می‌تواند درآمد چشم‌گیری نصیب شما از طریق همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ کند.

اما حالت دومی هم ممکن است اتفاق بیفتد و شما از گام های قبلی همکاری در فروش نتیجه لازم را نگیرید و یا درآمدتان کم بوده و یا آن نتیجه ای که پیش بینی می کردید برایتان حاصل نشد، در این حالت، باید فرایندی که در پیش گرفته‌اید را ارزیابی کنید.

البته در همکاری در فروش ، گاهی اوقات برای نتیجه گرفتن، باید صبر و شکیبایی داشته باشید. ممکن است کار را درست انجام ‌دهید ولی نیاز به تکرار بیشتر دارد تا نتیجه را ببینید. مثلا ممکن است محتوای خوبی تولید ‌کنید و تعدادی مخاطب هم داشته باشید، در این صورت باید تولید محتوای عالی را ادامه دهید و دست از کار نکشید.

ضرورت بررسی روند همکاری در فروش

توصیه می شود همیشه روند همکاری در فروش را در بازه های مختلف بررسی و مورد ارزیابی قرار دهید. اینکه باید روندتان را ببینید که آیا در حال پیشرفت و ترقی هستید یا نه، پیشرفت‌تان چه سرعتی دارد و چه کارهایی بیشترین نتیجه و اثربخشی را در کسب و کارتان داشته است. برای موفقیت در کسب درآمد از طریق همکاری در فروش یا هر کسب درآمد اینترنتی دیگر ، باید یک سایت را تا جایی ادامه دهید که به یک درآمد پایدار و دائمی برسد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شناخت سایت اسکم یا کلاهبردار

برای کسب موفقیت و رسیدن به برنامه های ترسیم شده ، داشتن استمرار و استقامت در کار اهمیت بسیار زیادی دارد. خیلی از افراد خواهان نتایج سریع و زود هستند اما به دلیل رقابت زیاد در سطح اینترنت ، باید همراه با تلاش فراوان صبور باشند. همه مدیران کسب و کار و به ویژه تازه کارها باید بدانند که حداقل چندماه طول می‌کشد تا درآمد مناسبی کسب کنند. لازم است که در طی فعالیت همواره کسب و کارتان را بررسی کنید و چنانچه ایراد و یا اشکالی را مشاهده کرده اید رفع و یا اصلاح کنید.

بهترین فردی که می تواند از کسب و کار و فرایند همکاری در فروشتان ارزیابی درست و منطقی ارائه دهد خودتان هستید چون شما بر تمام امور کسب و کارتان تسلط و آگاهی کامل دارید و این شناخت کمکتان می کند تا تحلیل مناسبی از روندتان داشته باشید . نقاط مثبت خود را که بازدهی مناسبی دارد تکرار و حتی در صورت امکان تقویت کنید. اگر در بخش هایی نتیجه مطلوب حاصل نشد آن را اصلاح و در صورت لزوم تغییر دهید تا نتیجه مناسب حاصل شود.

ضرورت صبر در همکاری در فروش

همان طور که در بالا تاکید شد همکاری در فروش و یا هر کسب و کار اینترنتی دیگری برای رشد و دیده شدن نیاز به زمان، پایداری و استقامت دارد. اگر یک فروشگاه و یا سوپرمارکت در سطح شهر باز کنید، آیا انتظار دارید از همان ابتدا درآمد سرشاری بدست آورید؟ قطعا جوابتان منفی است  زمان می برد تا مردم با فروشگاه آشنا شده و به آن اعتماد کنند. فروش در اینترنت نیز به همین صورت است. نمی‌توانید از روز اولی که سایت‌تان را راه‌اندازی کردید انتظار فروش بالا داشته باشید.

 باید ابتدا عده‌ای با سایت شما آشنا شوند، به شما اعتماد کنند تا بتوانید محصولی را به فروش برسانید. ایجاد اعتماد با ارتباط مداوم، خلق ارزش و محتوای فوق‌العاده، توجه کردن و برآورده کردن نیازهای مخاطبین شکل می‌گیرد.

به قول یکی از دوستان ، کسب درآمد و فروش اینترنتی مانند خواستگاری کردن است. شما نمی‌توانید از شخصی که در خیابان دیده‌اید در دقیقه اول خواستگاری و در همان جا جشن عروسی بگیرید، ابتدا باید آشنا شوید سپس آشنایی بیشتر و اعتماد شکل بگیرد و مدتی بگذرد و سپس مراحل بعدی را پیش ببرید.

در عین صبر و شکیبایی مثل یک بازرس خود را ارزیابی کنید و کارتان را نقد کنید و در انتقاد از شیوه کارتان یک منتقد سختگیر باشید مطمئن باشید با تلاش و اصلاح فرایند همکاری در فروش ، کسب درآمد مناسبی خواهید داشت.

خلاصه گام های شش گانه همکاری در فروش

طی ۶ مقاله در سایت پول یابی فرایند و مراحل همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ را با جزئیات کامل شرح دادم و تلاش کردم تا بر اساس تجربیات شخصی ، نظر کارشناسان و تحقیقات روز برندهای معتبر بهترین شیوه های کسب درآمد از همکاری در فروش اینترنتی را آموزش دهم . برای درک بهتر خلاصه این شش گام و مسیر را در اینجا فهرست می کنم و در کنارش هم لینک مطلب اصلی را قرار می دهم تا در صورت تمایل به دانستن محتوای کامل، مقاله اصلی را بخوانید::

خلاصه گام های ۶ گانه همکاری در فروش عبارتند از:

۱- موضوع و محصول را انتخاب کنید.

 اولین قدم این است که شما باید قبل از هر کاری بدانید که درباره چه موضوعی می توانید اقدام به راه اندازی همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ کنید، بعد از انتخاب موضوع به فکر انتخاب محصول و خدمات آن باشید. گام اول همکاری در فروش اینترنتی

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی
۲- سایت وردپرسی راه‌اندازی کنید.

 البته می توانید هر سایتی با هر سیستم رایگان و یا پولی راه اندازی کنید ولی مدیریت محتوای سایت وردپرسی ضمن رایگان بودن ، راه اندازی آن بسیار ساده است. جستجو در گوگل شما را به آموزش‌های لازم هدایت خواهد کرد و اینکه صفر تا صد چگونگی ساخت سایت و اداره آنرا به شما آموزش خواهد داد. گام دوم همکاری در فروش اینترنتی

۳-  تولید محتوای فوق العاده و جذاب

گام سوم تولید محتوای فوق العاده ، جذاب ، کاربردی و تخصصی است. اگرچه اینکار نیاز به تمرین و تجربه دارد ولی بالاخره باید از یک جایی شروع کنید تا مسلط شوید. هر چه در توان دارید محتوای تخصصی و سبز تولید کنید تا موتورهای جستجو کاربران را سمت سایت و کسب و کارتان بکشانند. گام سوم همکاری در فروش اینترنتی

۴- جذب مخاطب

گام چهارم در همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ جذب مخاطب می باشد. از طریق شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو به ویژه گوگل، پیام‌رسان‌ها ، تبلیغات ، تولید محتوا و… کاربران و مخاطبان را به طرف سایتتان بکشانید . هر چه مخاطبان شما زیاد شود کسب درآمدتان افزایش خواهد یافت. گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی

۵-  معرفی محصولات به مخاطبان

پس از جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت ، محصولات و خدمات خود را به مخاطبین و کاربران اینترنتی معرفی کنید. برای تحقق این شیوه می توانید از طریق لینک درون مطالب، بنر، ایمیل ، شبکه های اجتماعی و …اقدام کنید. گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی

۶- ارزیابی ، بهبود و تکرار فرایند

گام ششم و آخر ، این است که فرایند همکاری در فروش خود را ارزیابی، بهبود و تکرار کنید. با تکرار کارهایی که نتیجه داده، یک سیستم پول‌ساز خواهید داشت و تا مدت‌ها ثمره زحمات‌تان را به شکل کسب درآمد میلیونی دریافت خواهید کرد .

نتیجه پایانی گام ششم همکاری در فروش اینترنتی

اگر تمام گام های شش گانه همکاری در فروش را درست و طبق فرایند علمی و حساب شده طی کرده باشید احتمال موفقیت در کسب درآمد اینترنتی بالا خواهد بود. البته با مشاهده این فرایند، شاید به نظر برسد برای کسب درآمد اینترنتی از همکاری در فروش، کار زیادی در پیش دارید. قبول دارم که به نظر سخت می‌رسد ولی واقعا آنطور که فکر می‌کنید سخت و مشکل نیست. اگر واقع‌بین باشید و به فکر موفقیت و کسب درآمد اینترنتی بالا باشید باید زمان کافی برای اینکار اختصاص دهید.

در آغاز، همکاری در فروش مثل هر کسب و کار اینترنتی کمی سخت جلوه می کند ولی وقتی اولین فروش و کسب درآمدتان انجام شد و اولین پورسانت به حساب بانکی تان واریز شد، از آن موقع انگیزه بالایی برای ادامه کار و موفقیت بیشتر پیدا خواهید کرد. اگر بخواهم مثالی برای افیلیت مارکتینگ بزنم شبیه به حرکت درآوردن یک چرخ سنگین و بزرگ است که روغن کاری هم نشده است، در آغاز واقعا کار سخت و طاقت فرسایی است ولی کم کم کار راحت تر و آسان می شود.

کلام آخر اینکه ، ممکن است در شروع کار دچار حس سردرگمی شوید ولی ناامید نشوید، تلاش کنید و کار را قدم به قدم و با پشتکار و حوصله به جلو ببرید. مطمئن باشید اگر اصولی و با برنامه حرکت کنید حتما در کارتان موفق خواهید شد. هدف و علاقه قلبی ام در سایت پول یابی این است که همه کاربران و مخاطبان به درآمد مناسب برسند لذا آموزش‌ها با دقت و با جزییات زیاد ارائه می شود. امیدوارم مفید باشد.

مطلب پیشنهادی

ابزار اصلی برای همکاری در فروش , کسب درآمد اینترنتی راحت با افیلیت مارکتینگ

۲ ابزار اصلی برای همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.