موفقیت در بازاریابی شبکه ای

موفقیت در بازاریابی شبکه ای

موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ دارای قواعد و قوانینی هست. البته این را هم در نظر بگیریم که بازاریابی شبکه ای به دلیل درآمد و تبلیغات زیاد، بحث داغ چند سال اخیر جوانانی‌ست که در اندیشه «ثروتمند شدن خودکار» و یک شبه هستند. .بر اساس اعتقاد این جوانان برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای دو سه سالی کار کنند و تلاش کنند، بعد از آن تیمی که چیده‌اند برای آن‌ها درآمدزایی کند و خودشان بروند سراغ تفریحات لوکس و پولداری مثل :ماشین‌سواری و قایق‌سواری و مسافرت‌های تجملاتی .

برترین شرکت بازاریابی شبکه ای

 روش‌های موفقیت در بازاریابی شبکه ای :

کیفیت کالا :

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ بر مبنای بازاریابی دهان به دهان است. شما محصولی با کیفیت و مناسب را به فردی می فروشید و آن فرد، به خاطر کیفیت و یا ویژگی خاص یک محصول (یا یک برند)، آن محصول (یا برند) را به فرد (یا افراد) دور و بر خود معرفی می‌کند. در اینجا رونق و موفقیت در بازاریابی شبکه ای را کیفیت و خاص بودن کالا مشخص می کند. اگر کیفیت محصولتان پایین است و یا به طور کلی هیچ ویژگی و یا خاصیت به خصوصی ندارد که مشتری را برای «پول دادن» و خرید کردن قانع کند، نمی‌توانید در بازاریابی شبکه ای موفق عمل کنید. رمز موفقیت را کیفیت بالا کالا تعیین می کند.

توانایی مذاکره و فروش :

یک بازاریاب شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ از توانایی قانع کردن مشتری برخوردار باشد. اگر به بازاریابی شبکه ای روی آوردید باید مهارت‌های فروش را یاد بگیرید. باید بدانید که چطور با مشتری صحبت کنیم؟ باید بدانید که چطور باید با مشتری مذاکره کنیم؟ باید فنون مختلف بازاریابی حضوری و مذاکره را یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  وضعیت کسب و کار خانگی و اینترنتی در ایران

توانایی تیم‌سازی و رهبری :

یکی از ارکان بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ گرفتن زیرمجموعه های فعال و کاربلد هست. هر چه زیرمجموعه فعال بیشتری داشته باشید بیشتر سود می‌کنید (چون در ازای فروش آن‌ها هم پورسانت می‌گیرید). در بازاریابی شبکه ای باید توانایی این را داشته باشید که افراد زیادی را به جمعتان بیاورید و در آن ها این انگیزه را ایجاد کنید که بهتر و بیشتر کار بکنند. هر چه تیم زیرمجموعه فعال تر باشند درآمد بیشتر خواهد بود.

توانایی رهبرسازی :

در بازاریابی شبکه ای علاوه بر جذب زیرمجموعه فعال، باید از بین این افراد عده ای توانمند و مدیر تربیت کنید.در حقیقت موفقیت زیاد شما بستگی دارد چقدر توانایی داشته باشید تا «رهبر» بسازید. یعنی زیرمجموعه‌هایی را تربیت کنید که خود بتوانند رهبری کنند، تیم جمع کنند، در تیم‌هایشان انگیزش ایجاد کنند، و خلاصه تیمی سخت کوش بسازند.

مطلب پیشنهادی

استارتاپ ، تعریف استارتاپ ، شکست استارتاپها

دلایل شکست استارتاپ ها

استارت اپ Start-up  یا Startup  را در زبان فارسی به شرکت نوپا  ترجمه کرده‌اند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.