برترین شرکت بازاریابی شبکه ای
برترین شرکت بازاریابی شبکه ای ، دارای شاخص های فراوانی است و بهترین این شرکتها را می توان بر اساس معیارهای شناخته شده تفکیک کرد. بازاریابی شبکه ای یکی از تکنیکهای بازاریابی است که در آن، شما تعدادی از اجناس را از یک شرکت میخرید و به هر کس، در هر جا که میتوانید میفروشید و بابت این فروش، پورسانت دریافت میکنید.
تفاوت ویزیتوری و بازاریابی شبکه ای
تفاوت بازاریابی شبکه ای با ویزیتوری معمولی که همه میشناسیم این است که شما میتوانید چند نفری را (به عنوان زیرمجموعه) انتخاب کنید، تا آنها هم تعدادی از محصولات آن شرکت را بفروشند. شما بابت فروش زیرمجموعههای خود، به صورت جداگانه پورسانت دریافت میکنید. در نتورک مارکتینگ هرچه زیرمجموعههای -فعال- بیشتری داشته باشید، بیشتر سود میکنید.
بازاریابی شبکه ای (Network Marketing) یا بازاریابی چندسطحی نوعی بازاریابی مبتنی بر بازاریابی دهان به دهان میباشد. به زبان ساده و عمومی، بازاریابی دهان به دهان روشی از فروش است که افراد، خودشان یک محصول را به یکدیگر توصیه میکنند.
تکنیک فروش و بازاریابی
راههای انتخاب برترین شرکت بازاریابی شبکه ای
مرحله اول برترین شرکت بازاریابی شبکه ای :
جهت انتخاب بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای و شروع فعالیت در آن ، ابتدا باید محصولات آن شرکت را از نظر استاندارد و کیفیت بررسی کنید و سپس به این نکته توجه کنید که آیا محصولات این شرکت جزء نیازهای مصرفی من در طول سال هست ؟ هر شرکتی که هر محصولی دارد را نمی توان انتخاب کرد . علاوه بر استادارد و کیفیت بالا، با محصولات مورد نیاز جامعه بوده و دارای مشتری باشند وگرنه محصولات بی کیفیت بدون خواهان که ارزشی ندارد.
مرحله دوم برترین شرکت بازاریابی شبکه ای :
در مرحله دوم باید مجموعه قوانین شرکت، شیوه های کسب درآمد، ساختار و قوانین عضوگیری و طرح درآمدی بازاریابی شبکه ای بررسی شود یعنی مواردی مانند : عدم وجود حق عضویت و خرید اجباری ، بررسی رفتار شرکت و فروشندگان ، شرط سن قانونی ۱۸ سال برای شروع فعالیت ، جدول پیشفرض درآمدی ، بررسی سود خرده فروشی ، امکان استرداد و بازخرید محصولات در صورت نارضایتی مشتری ، امکان فعالیت بصورت پاره وقت ، معیارهای واجد صلاحیت شدن بعنوان بازاریاب . در صورت شفاف نبودن این موارد بازاریاب در ادامه کار با شرکت شبکه ای دچار اختلاف خواهد شد.
فروش در بازاریابی نوین
مرحله سوم برترین شرکت بازاریابی شبکه ای :
مرحله آخر از دو مرحله اول هم مهمتر است چون ممکن است شرکتی محصولات با کیفیت و مشتری پسند داشته باشد و حتی طرح درآمدیش هم کاملا شفاف باشد منتهی شرکت قانونی و ثبت شده نباشد. لذا در مرحله آخر و اصلی باید ببینید آیا شرکت مورد نظر علاوه بر اینکه ثبت شده است ، دارای مجوز بازاریابی شبکه ای نیز می باشد ؟ اگر این مورد را نداشته باشد ممکن است در ادامه راه، جلوی فعالیت شرکت بازاریابی شبکه ای گرفته و یا دفترش پلمپ شود.