اصول سریع کسب ثروت بیشتر

اصول سریع کسب ثروت بیشتر

برای کسب پول و ثروت اندوزی، رعایت اصول سریع کسب ثروت بیشتر ضروریست. اگر هر یک از ما به صورت هوشمندانه و دقیق به این اصول نگاه کنیم و آن را در کسب و کارمان به کار بندیم یقینا کسب پول و ثروت بیشتر خواهد شد. رعایت این اصول علاوه بر اینکه موجب سود رسانی بیشتر می شود مسیر ما برای پیشرفت را سریع تر خواهد کرد. در نگاه کلی شاید ساده به نظر بیایند ولی تاثیر شگرفی دارند.

شیوه سریع کسب ثروت بیشتر ، کسب درآمد سریع

داشتن برنامه و بینش در کسب درآمد اینترنتی، چون چراغ راه، مسیر را روشن کرده و گام نهادن در آن را لذتبخش تر و ساده تر می کند. در سایت پول یابی در ادامه آموزش های کسب درآمد و موفقیت، این بار به اصول ده گانه سریع کسب مال و ثروت خواهیم پرداخت. با مجموع آموزش های کاربردی ما همراه باشید.

معرفی اصول سریع کسب ثروت بیشتر

قبل از بیان این قانون ده گانه کسب ثروت، باید خاطر نشان کنیم که این اصول کاربردی، از مجموعه نظریات و دیدگاههای یک انسان موفق در دنیای تجارت و یک استاد کسب درآمد استخراج شده است.این شخص سر جان تمپلتون (Sir John Templeton) است. تمپلتون بنیانگذار گروه تمپلتون است و از نظر کسب درآمد و مدیریت مالی، یکی از نوابغ و اسطوره های جهان محسوب می شود.

سر جان تمپلتون، مجموعه سخنرانی هایی داشته و اطلاعات خود را در اختیار همگام قرار داده است. نبوع و استعداد عجیب وی در مدیریت مالی و آموزش اینها به دیگران، برای هزاران نفر در جهان، تولید ثروت زیادی کرده است. رعایت بینش سر جان برای هر فردی در کسب درآمد، موفقیت به بار آورده و مسیر موفقیت وی را بسیار کوتاه کرد. وی نمونه یک انسان کارآفرین، دارای شرافت و دارنده ایده های نوین در کسب و کار است.

فهرست اصول سریع کسب ثروت بیشتر

اصول ده گانه زیر از مجموعه سخنرانی های وی درباره موفقیت و کسب ثروت است که برای هر کسی در کسب و کار و مدیریت مالی تاثیر گذار است:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت موتورهای جستجو در کسب درآمد

۱- واقع گرایی در کسب درآمد

اولین اصل این است که در کسب و کار، نه خوشبین  باشید و نه بدبین. خوش بین بودن انسان را از تلاش بیشتر باز می دارد و بدبینی هم در ادامه مسیر، دچار یاس و ناامیدی می کند. بهترین حالت واقع گرایی است که طبیعت امیدوارانه ای به انسان القا می کند.

۲- شمارش نعمت ها و داشته های خود

خداوند متعال به هر یک از ما به فراخور تلاشمان، نعمت های فراوان و بی بدیل داده است. این نعمت ها را بشمارید تا به این وسیله روحیه خود را بالا برده و خود و همسایگانتان را تقویت کنید. این شمارش نعمت ها، در درجه اول از نظر معنوی و سپس از لحاظ مالی موجب دوام و تقویت می شود.

۳- نداشتن بدهی

داشتن بدهی یک مانع اصلی در کسب و کار است. این بدهی چه به صورت فردی یا جمعی، نباید مانع سرمایه گذاری های بزرگ در آینده شغلی شود . لذا بهتر است و توصیه می شود بدون هیچ گونه بدهی کسب درآمدتان را شروع کنید.

۴- تعدد سرمایه گذاری

مثل معروفی است که همه تخم مرغ هایتان را داخل یک سبد نگذارید، مصداق بارز این نظریه است. سرمایه گذاری در جاهای مختلف ضمن افزایش سود و درآمد بیشتر، خطر و ریسک پذیری کار را کم می کند.

۵- برگشت سود زیاد پول

پول در حین سرمایه گذاری باید  بیشتر از آنچه که صرف شد، بر گرداند . یعنی افزایش پول ، بسیار بیشتر از مقدر سرمایه گذاری اولیه باشد. به زبان ساده تر، پول باید به همراه خود پول بیشتری بیاورد.

۶- صبر در کسب درآمد

یکی از اصول سریع کسب ثروت بیشتر، داشتن صبر زیاد است. صبر ضمن اینکه خصلت اخلاقی نیکو و پسنده ای است برای موفقیت در کسب و کار هم تاثیر زیادی دارد. باید صبور بود تا کاری که شروع شده به سرانجامی برسد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کنترل پول برای ثروتمند شدن

۷- تحقیق قبل از سرمایه گذاری

هدف اگر کسب ثروت بسیار فراوان است باید با آگاهی کامل وارد شد. اگر هدفتان ثروتمند شدن است باید قبل از هر اقدامی برای سرمایه گذاری، تحقیق و پژوهش لازم را انجام دهید.

۸- ثروتمند کردن دیگران

هر کسی که قدم در وادی کسب ثروت و پول می گذارد باید به این نکته مهم توجه کند که او هم وظیفه دارد دیگران را ثروتمند کند. راز اینکه کسی ثروتمند شود آن است که دیگران را هم در رسیدن به ثروت کمک کند. عدم فراموشی این اصل، نشانه شرافت انسانی است.

۹- تغییر نگاه برای بهترین بودن

اگر کسی در جستجوی بهترین باشد این موضوع او را بهترین نخواهد کرد. خصایل انسانی و شرافت و نشر آن، ملاک است.

۱۰- عشق به کسب درآمد

موفقیت در هر کاری نیازمند داشتن عشق است. بی دلیل نیست که می گویند در هر کاری تنها با عشق موفق می شوید. عشق شاه کلید موفقیت در زندگی و پیشرفت است.

سخن پایانی اصول سریع کسب ثروت بیشتر

یادگیری و به کار بردن مجموعه توصیه های آموزشی برای تسریع در کسب درآمد، علاوه بر اینکه میانبر محسوب می شود بینش انسان را ارتقا می دهد. این ارتقای بینش هم منحنی کسب ثروت را سال ها کوتاه تر کرده، و احتمال نتیجه گیری و موفقیت را افزایش می دهد.

هر کدام از ما اگر بخواهیم موفقیت با ثبات همراه با خوشنامی داشته باشیم، باید اصول حرفه ای این کار اعم از تکنیک و یا مسائل اخلاقی را به دقت اجرا کنیم عدم توجه به هر کدام از این اصول ضریب موفقیت ما را با چالش جدی مواجه می کند. (نگاه کنید به مقاله: راههای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی)

 شرافت و توانایی ثروت اندوزی در کنار هم، کسب ثروت و پول پاک و مالی درست را به همراه دارد. نبوع انسان های موفق، در استفاده درست از ابزار کسب ثروت و رعایت موازین قانونی و اخلاقی در تمام مراحل است.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.