آموزش همکاری در فروش

آموزش همکاری در فروش

به این دلیل آموزش همکاری در فروش اهمیت دارد که با گذشت زمان هنوز هم یکی از شیوه های پرسود در کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود. عده زیادی هستند که با همکاری در فروش ، درآمد مناسب دارند و به دلیل اینکه مشکلات آن کمتر از سایر روش ها می باشد آن را ادامه می دهند. ( نگاه کنید به مقاله : کسب درآمد از همکاری در فروش)

کسانی که شیوه همکاری در فروش را ادامه می دهند آن را یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت، ساده ترین روش کسب درآمد ، علاقه شخصی به داشتن این نوع کسب درآمد اینترنتی و… بیان می کنند در هر حال این روش زمانی طرفداران خاص خود را داشت و با اینکه الان اقبال سابق را ندارد ولی باز کم نیستند کسانی که به این شیوه، از اینترنت کسب درآمد می کنند.

شرح سیستم همکاری در فروش :

بسیاری از وبلاگ داران و صاحبان سایت ، به سیستم همکاری در فروش و چگونگی کارکرد آن آشنایی دارند در سایت پول یابی قصد داریم تا ضمن شرح مقدمات کار، به راههای کسب درامد بیشتر از طریق همکاری در فروش اشاره کنیم. قبل از هر چیز باید مفهوم همکاری در فروش روشن شود.

همکاری در فروش , مراحل همکاری در فروش

همکاری در فروش ، به معنای فروش محصولات و خدمات یک شخص و یا شرکت به مشتری  و گرفتن سود فروش یا پورسانت را می گویند. یک راه قانونی است که شخص بابت فروش محصول و خدمات خاص، از فروشنده اصلی حق فروش خود را می گیرد.

شیوه کسب درآمد از همکاری در فروش

البته در این سیستم فروش محصول خیلی ساده و راحت نیست فروشنده محصول باید دارای سایت، وبلاگ ، کانال تلگرام و… باشد تا بتواند کسب درآمد کند. منظور این است باید مکانی در اینترنت داشته باشد تا اول پربازدید باشد و دوم اینکه کدهای همکاری در فروش را در آن قرار دهد. لذا صرفا با گذاشتن لینک، بنر تبلیغاتی ، در سایت نمی توان کسب درآمد کرد.

سایت و وبلاگ های پربازدید ( مثلا ده هزار بازدید کننده در روز) برای همکاری در فروش می توانند درآمد مناسبی داشته باشند البته به شرطی که قاعده و قانون کسب درامد از همکاری در فروش را رعایت کنند. همچنین می توانید با فعالیت در انجمن ها و فروم ها(گذاشتن کد همکاری فروش در امضا) کانال های تلگرام، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و… هم کسب درامد کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی

نکات کلیدی در کسب درآمد از همکاری در فروش

اگر قواعد و قوانین کسب درامد از همکاری در فروش را رعایت کنید ، به دلیل کسب درآمد راحت و آسان از این روش، می توانید درآمد خوبی داشته باشید. برای موفقیت در همکاری در فروش ، رعایت نکات زیر توصیه می شود:

۱- مشخص کردن هدف

هر کسب و کاری زمانی موفق است که دارای هدف باشد بدون داشتن اهداف بلند و درازمدت ، موفقیت حاصل نمی شود. باید مشخص کنید از چه طریقی و با چه شیوه ای قصد کسب درامد از همکاری در فروش دارید. در این زمینه مطالعه کافی کرده و روش خود را دقیق شناسایی کنید بعد از آن، مقدار و یا سقف درامد را مشخص کنید.

مشخص کردن اهداف، موجب برنامه ریزی دقیق شده و مانند موتور محرکه موجب استمرار در کار می شود . سعی کنید سقف درآمدتان را در آغاز معقول در نظر بگیرید . فرضا درآمد ماهی دو میلیون در آغاز هم نامعقول  و غیر منطقی است و هم بسیار سخت ، و در ادامه به دلیل نرسیدن به این سقف، موجب دلسردی و رها کردن کار می شود.

۲- یادگیری و آموزش دائمی

کسی در کسب و کار اینترنتی موفق است که همیشه به دنبال یادگیری و افزایش دانش خود باشد یکی از اینها هم آموزش همکاری در فروش است تا می توانید تحقیق کنید و بر دانش خود در زمینه بازاریابی اینترنتی بیفزایید. یادگیری بیشتر ، کسب درامد بیشتر به همراه خواهد آورد.

همچنین در مورد ساخت وبلاگ و وبلاگ داری، راه اندازی سایت و سیستم های مدیریت محتوا ، گرافیک ، سئو ، شیوه افزایش ترافیک و ارسال محتوا و…به اندازه کافی مطالعه کنید هر چه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود رشد و کسب درآمدتان بیشتر می شود مطالب آموزشی در این موضوعات در سایت پول یابی و همچنین اینترنت به رایگان زیاد است.

۳- تمرکز بر روی کار

متاسفانه افرادی هستند که نمی توانند تمرکز بر روی کار خاصی داشته باشند و همواره از این شاخه به ان شاخه می پرند . برای رشد و کسب درآمد از اینترنت باید روی یک کار و هدف ثابت تمرکز کرد و تمام تلاش برای تحقق آن را به کار بست. افراد در این زمینه دو گروه هستند :

– گروه اول کسانی هستند که هر کاری را خوب و با انرژی شروع می کنند ولی در ادامه بی انگیزه شده و به انجام کار دیگر توجه می کنند و کارشان را به پایان نمی برند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه تهیه پول برای کسب درآمد اینترنتی

– گروه دوم کسانی هستند که بسیار بد شروع می کنند و در ادامه هر چه به پایان کار می رسند با جدیت ادامه می دهند.

از هر کدام از این دو گروه هستید باید بدانید شرط موفقیت، انتخاب شیوه درست و ادامه دادن تا پایان راه است.

۴- فعالیت در زمینه مناسب همکاری در فروش

شما در هر زمینه ای نمی توانید فعالیت کنید . باید زمینه مناسب فعالیت خود را مشخص کنید فرضا اگر علاقه به آموزش کامپیوتر ، موسیقی ، تعمیرات ماشین ، سرگرمی و یا هر زمینه ای دیگر دارید فقط در همان زمینه اقدام به فعالیت و ارسال محتوا در وبلاگ ، سایت و یا کانال تلگرامی کنید و همکاری در فروش را در همان زمینه انجام دهید.

اگر سایتتان در زمینه مثلا مکانیک ماشین است نمی توانید کدهای همکاری در فروش وسایل آرایشی بهداشتی را قرار دهید چون بازدهی ندارد. اگر فرضا وبلاگی با موضوع زنان دارید می توانید همکاری در فروش خودتان را در زمینه مسائل مرتبط با زنان قرار دهید. این کار بازدهی و فروش شما را افزایش می دهد.

۵-  انتخاب سیستم همکاری در فروش مناسب

هر سیستم همکاری در فروشی مناسب نیست باید محصولات آنها نو ، جدید، باکیفیت و دارای اقبال از سوی مشتریان باشد با نگاهی به درصد پورسانت پرداختی، شیوه ارائه محصولات و خدمات این سیستم ها، انها را شناسایی کنید . علاوه بر کیفیت، باید دارای نماد الکترونیک از صمت باشد.

علاوه بر ارائه محصولات مناسب ، قوانین آنها را دقیق بخوانید و به کسر هزینه پست ، سفارشات برگشتی، زمان تسویه و مقدار مبلغ تسویه حساب، درصد پورسانت ، مقایسه آن با سایر سیستم های همکاری در فروش، سرعت سایت، توضیحات محصول، میزان پاسخ گویی، سابقه فعالیت و خوشنامی، راههای ارتباطی با سیستم، شفافیت کاری و… توجه کامل کنید.

سخن پایانی آموزش همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش به دلیل راحتی کار ، درگیر نشدن با مشکلات و درآمد نسبتا مناسب هنوز مورد اقبال کاربران اینترنتی هست و کسانی که قصد کسب درآمد از این طریق را دارند باید ضمن مطالعه، آموزش همکاری در فروش را یاد بگیرند و بر اساس هدف ترسیم شده برای خود و با توجه به زمینه علاقمندی خود، یک سیستم مناسب را انتخاب کنند.

البته ملاک کسب درامد از همکاری در فروش ، یادگیری اصول و رعایت آن در زمینه کاری است . هرچه بیشتر در این زمینه مطالعه کنید احتمال موفقیت بیشتر خواهد بود. با این حال این سیستم مانند هر نوع کسب درآمد اینترنتی، محاسن و معایب خاص خود را هم دارد.

مطلب پیشنهادی

ابزار اصلی برای همکاری در فروش , کسب درآمد اینترنتی راحت با افیلیت مارکتینگ

۲ ابزار اصلی برای همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.