آموزش کامل کسب درآمد دلاری از آمازون Amazon

بدون تردید اکثر کاربران و فعالان در تجارت الکترونیک اسم سایت آمازون و شیوه کسب درآمد دلاری از آمازون را شنیده اند . سایت آمازون Amazon یکی از بهترین ، منحصربه‌فردترین و بزرگ‌ترین بازارهای تجارت الکترونیک دنیا است که افراد زیادی در آن اقدام به کسب درآمد از اینترنت می کنند .

طبق آمارها بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید ماهیانه از آمازون صورت می گیرد . یقینا این میزان بازدید، بالاترین و بیشترین درصدی است که در بین سایر بازارهای تجارت الکترونیک مشاهده می شود . سالانه تعداد بسیاری از افراد از طریق این وبسایت کسب درآمد اینترنتی دارند .

احتمالاً افرادی را دیده‌اید که به کسب درآمد از آمازون مشغول هستند . شاید برایتان جای سوال باشد، که چرا من به کسب درآمد از آمازون مشغول نشوم و با فروش اینترنتی اقدام به کسب درآمد دلاری از آمازون نکنم ؟

توجه کنید کسب درآمد از آمازون کار زیاد پیچیده‌ای نیست و فقط مستلزم کسب تجربه، اطلاعات و دانش کافی است . در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا آموزش کامل کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش دهم، امیدوارم مفید باشد .

معرفی سایت آمازون

آمازون Amazon.com شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بیزوس و همسرش در شهر سیاتل واقع در واشینگتن تأسیس شد . این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آفلاین کتاب آغاز و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت کرد .

شرکت آمازون امروزه دامنه گسترده‌ای از کالاها و محصولات را پخش می‌کند . از کتاب، سی‌دی و دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری تا تجهیزات الکترونیکی و وسایل خانگی، کیف، کفش و انواع لباس را شامل می شود .  آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان است .

جف بیزس بنیان‌گذار و مدیرعامل این شرکت با در اختیار داشتن ۱۷ درصد از سهام، بزرگترین سهام‌دار آن محسوب می‌شود . وبگاه‌های Alexa Internet، دیجیتال فتوگرافی رویو، گودریدز و بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، متعلق به آمازون هستند .

این شرکت به عنوان یک نتیجه که بنیانگذار آمازون، جف بیزوس، «چارچوب کمینه‌سازی پشیمانی» نامیده، تأسیس شد . به عبارتی، تلاش‌هایش برای از بین بردن هرگونه پشیمانی برای غیبت در انعکاس کسب و کار اینترنتی در آن زمان را توصیف می‌کرد . در سال ۱۹۹۴، بیزوس شغل خود را رها کرد و به سیاتل، واشینگتن نقل مکان کرد . در آنجا شروع به کار بر روی یک طرح تجاری که در نهایت تبدیل به Amazon.com شد، کرد .

فروشگاه آمازون الگوی کسب و کار و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا است که ماهانه بیش از ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد . در آمازون فروشنده های زیادی از سراسر دنیا محصولات خود را به فروش می رسانند، لذا بهترین مکان برای کسب درآمد است .

افراد در هر شرایطی می توانند از سایت آمازون کسب درآمد کنند . حتی می توانند محصولات دست ساز خود را در آمازون بفروشند . اگر نویسنده اند می توانند کتاب های الکترونیکی و حتی چاپی خود را بفروشند .

کسب درآمد دلاری از آمازون Amazon ، آموزش گام به گام درآمد میلیونی از آمازون

دلیل راه اندازی کسب درآمد از آمازون

شاید برایتان این سوال مطرح شود که چرا باید به دنبال کسب درآمد دلاری از آمازون باشید ؟ مهم ترین دلایل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی از آمازون عبارتند از:

۱- بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی جهان

آمازون بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی دنیا است و از سراسر جهان مشتری دارد . این مهمترین عاملی است که کسب درآمد از آمازون را لذت بخش می کند . خیلی جذاب و هیجان انگیز خواهد بود که مثلا محصولات دست ساز خود را به افراد زیادی در سراسر دنیا بفروشید .

۲- کسب درآمد به دلار

دلیل دوم برای راه اندازی کسب و کار در سایت آمازون، کسب درآمد دلاری بالا می باشد . این روزها که نرخ دلار در کشور ما روز به روز در حال افزایش است چه خوب است که به دلار درآمد داشته باشید و به ریال خرجش کنید . آمازون یکی از بهترین منابع درآمدزایی است که بتوانید در آن درآمد دلاری داشته باشید .

۳- کسب درآمد اینترنتی پایدار و مطمئن

اگر دنبال یک کسب و کار پایدار و مطمئن هستید آمازون بهترین گزینه است . حداقل تا ۱۰ سال آینده آمازون سرپا می باشد . از سایت آمازون در این سال ها به جز پیشرفت و افزایش خدماتش چیز دیگری مشاهده نشده است . پس آمازون کاملا در کارش جدی است و می توان برای کسب و کار اینترنتی دائمی روی آن در بلند مدت حساب کرد .

۴- راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه

برای افراد فاقد سرمایه، آمازون گزینه خوبی است . روش های درآمدزایی از آمازون محدود به فروش کالا در آمازون نیست . در برخی روش های درآمدزایی آمازون، نیاز به سرمایه دارید و باید اجناسی را مثلا از چین بخرید و در آمازون بفروشید . اما روش های بدون سرمایه هم برای کسب درآمد از سایت آمازون وجود دارد که هر کسی می تواند انجام دهد . از اینرو برخی شروع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه از آمازون را گزینه مناسبی می دانند .

۵- شهرت و توجه کارآفرینان بزرگ به آمازون

شهرت و رشد سریع آمازون، سرمایه گذاران و کارآفرینان اصلی را متقاعد کرده تا برای توسعه تجارت به آمازون مراجعه کنند . از سوی دیگر، حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان در سایت آمازون موجب شده افرادی که تمایل به راه اندازی یک تجارت آنلاین دارند نیز برای این سایت جذاب باشند .

۶-  آمازون مورد اعتماد همه مردم

آمازون توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان اینترنتی را جلب کند . طبق آمارهای رسمی، ۸۹ درصد از آمریکایی ها در خرید آنلاین، سایت آمازون را به هر سایت دیگری ترجیح می دهند . این یک آمار شگفت انگیز از اعتماد مشتریان به فروشگاه آنلاین است . سایت آمازون با اتخاذ استانداردهای خاص جهت جلب اعتماد مشتری، موفق به دستیابی به یک عامل مهم در وفاداری مشتریان در درازمدت شده است .

با توجه به دلایل و ویژگی های ذکر شده، حالا باید مطمئن باشید که آمازون یک گزینه فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی است . اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین هستید شک نکنید سایت آمازون یک گزینه عالی برای شما می باشد .

شیوه های کسب درآمد دلاری از آمازون ، درآمدزایی از فروشگاه آمازون ، کسب دلار

راههای کسب درآمد دلاری از آمازون

توجه کنید کسب درآمد اینترنتی از آمازون محدود به فروش محصول در آن نمی شود . خیلی ها به اشتباه تصور می کنند تنها روش و بهترین روش برای کسب درآمد دلاری از آمازون این است که محصولات خود را در انبار آمازون قرار داده و آن ها را بفروشند . به این روش آمازون FBA گفته می شود .

واقعیت این است که روش های کسب درآمد دلاری از آمازون محدود به این روش خاص نیست . حتی می توانید با طراحی عکس محصولات و نوشتن توضیحات صفحه محصولات در آمازون کسب درآمد اینترنتی کنید . به طور کلی راهها و روش های کسب درآمد دلاری از آمازون بدون سرمایه و یا با سرمایه فراوان می باشد . برخی از مهم ترین روش های کسب درآمد دلاری از آمازون عبارتند از :

۱- کسب درآمد از طریق آمازون FBA

آمازون FBA مخفف  fulfillment by Amazonبوده و به معنای بسته‌بندی و ارسال توسط آمازون، به عنوان فروشنده است . تمام کاری که باید انجام دهید فرستادن موجودی محصول به انبارهای آمازون است . خود آمازون پروسه ارسال برای مشتری را انجام می دهد .

اولین راه کسب درآمد دلاری از آمازون، این است که محصول بفروشید . آمازون این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا محصولات خود را به انبار های این شرکت ارسال کنند و بقیه کارها را خود آمازون انجام می دهد . در این روش قیمت محصول را پس از محاسبه سود برای آمازون مشخص کرده و محصول را برای این شرکت ارسال می کنید . سپس آمازون خودش محصول شما را در سایت به فروش می رساند و آن محصول را برای مشتری ارسال می کند .

البته فروشنده های آمازون گاهی اوقات خودشان محصولات را بسته بندی کرده و برای مشتری ارسال می کنند تا هزینه های سنگین به این شرکت پرداخت نکنند . این کار مزایا و معایب خاص خود را هم دارد . به عنوان مثال اگر بخواهید محصولات را خودتان بسته بندی کنید، با توجه به حجم سفارش بالا ممکن است با مشکل مواجه شوید . در این مواقع استفاده از سیستم FBA آمازون که همان ارسال محصول به انبارهای آمازون و سپس، بسته بندی و ارسال آن برای مشتریان است، را استفاده کنید .

مزایا و معایب شیوه فروش  FBA در آمازون

در این روش درآمدزایی از آمازون، همه چیز دست خودتان است . در واقع خودتان محصول را قیمت گذاری کرده و میزان سود را خودتان مشخص می کنید . بنابراین بهترین و پرسودترین راه کسب درآمد از آمازون همین روش است . در این روش آمازون کار بسته بندی محصولات را بر عهده دارد و تنها کاری که باید انجام دهید تامین کردن محصولات و ارسال آن ها برای انبار آمازون است .

البته پیش از انجام این کار ابتدا در مورد نیاز بازار تحقیق کنید تا سرمایه شما از بین نرود . بسیاری از فروشندگان آمازون بدون تحقیق وارد این سیستم می شوند و محصول را تهیه و برای آمازون ارسال می کنند . به دلیل فروش پایین آن محصول، چنین فروشنده هایی ضرر می کنند و سرمایه خود را از دست می دهند .

همچنین باید ابتدا قوانین و شرایط فروش محصول در آمازون را بررسی کنید تا با مشکل مواجه نشوید . نکات بسیار مهم و کلیدی در خصوص فروش در آمازون وجود دارد که حتما قبلش باید به آن ها توجه کنید. در غیر این صورت ممکن است کلی ضرر کنید و سرمایه تان از بین برود .

اگر محصولات شما در حجم بالایی باشد، استفاده از سیستم ارسال محصول آمازون FBA بسیار منطقی است . اما اگر تعداد محصولات تان کم باشد بهتر است خودتان بسته بندی آن ها را انجام دهید . چون در غیر این صورت باید هزینه های سنگینی را به آمازون پرداخت کنید و در نهایت شاید سود بسیار کمی بدست آورید .

اصول کلیدی کسب درآمد از راه  FBA

قبل از خرید محصول باید قیمت واحد و قیمت بعد از بسته بندی آن توسط آمازون را بررسی کنید تا قیمت نهایی بیشتر از قیمت رقبا نشود . در غیر این صورت باید با قیمت پایین تر از رقبا بفروشید و این موجب ضررتان می شود .

سعی کنید محصولاتی کمتر از ۵۰ دلار را در آمازون بفروشید تا حدودا ۲۰ دلار برای شما سود داشته باشد . تجربه نشان داده است اگر دنبال فروش گران تر باشید و مایل به سود بیشتری باشید نمی توانید فروشنده خوبی در آمازون شوید . البته منظور، از نظر میزان و تعداد فروش ماهانه است .

رقابت در آمازون بسیار شدید است لذا قبل از خرید و فروش هر محصول باید به طور کامل و دقیق در موردش بررسی کنید . مثلا اگر قصد دارید محصولی را در آمازون بفروشید که قیمت تمام شده آن ۸۰ دلار است باید قبلش بررسی کنید محصولات مشابه آن در چه رنج قیمتی وجود دارند .

برای تامین محصولات حتما به تعطیلات آمازون و همینطور کشور مبدا که محصولات را از آن جا می خرید توجه کنید . موقع تعطیلات فروش محصولات بالا می رود و تامین آنها سخت خواهد بود . برای جلوگیری از ضررهای احتمالی باید حواستان به این موارد باشد و قبل از اتمام محصولات، موجودی خود را در انبار آمازون پر کنید .

حتما هزینه های مربوط به ارسال محصولات را به درستی محاسبه کنید . سعی کنید محصولات خود را در آمازون Private Label کنید . البته Private Label محصولات در آمازون به سادگی نیست و پروسه  پیچیده ای دارد . ولی اگر بتوانید این کار را انجام دهید به عنوان فروشنده ای که محصول به نامش ثبت شده می توانید در آمازون فعالیت کنید . در این شرایط توسعه و مدیریت محصولاتتان در آمازون راحت تر می شود .

۲- کسب درآمد از ریتیل آربیتراژ آمازون

این روش کسب درآمد از آمازون در واقع به معنای خرید ارزان تر محصول و فروش گران تر آن یا واسطه گری در خرید و فروش است . شیوه Retail Arbitrage در آمازون دقیقا برعکس Private Label است . آربیتراژ خرده فروشی است و همان طور که اشاره شد،  به این معنی است که محصولاتی را به صورت ارزان از آمازون خریداری کرده و گران تر می فروشید . برخی از فروشندگان از طریق این سیستم امرار معاش می کنند و موفق شده اند برای خود تجارت سودآوری راه اندازی کنند .

بسیاری از فروشندگان این روش خرید و فروش را برای جلوگیری از هزینه های بالای حمل کالا انجام می دهند . مثلا ارسال محصول از کشور چین یا هر جای دیگر گران است و سود نهایی شما را کاهش می دهد . بنابراین آنها شخصا در محل حاضر می شوند و محصولات ارزان قیمت را خریداری می کنند که فکر می کنند آسان تر به فروش می رسند .

در نتیجه بسیاری از خرده فروشان وقت زیادی را صرف گشت و گذار در شعب فروشگاه های محلی مانند Walmart می کنند و بهترین و ارزان ترین محصولات را با تخفیف های خوب خریداری می کنند . آنها محصولات آمازون را تا جایی که در این فروشگاه مجاز باشد خریداری کرده و بعد می فروشند .

اهمیت کسب درآمد از واسطه‌گری

برخی فروشنده‌ها زندگی خود را از طریق این سیستم خرید و فروش می‌گذرانند و توانستند کسب و کار پرسودی برای خود راه اندازی کنند . اکثر فروشنده‌ها این سبک خرید و فروش را انجام می دهند تا از هزینه بالای ارسال محصول فرار بکنند . چون ارسال محصول از کشور دیگر پرهزینه بوده و از سود پایانی کم خواهد کرد .

به دلیل سودآوری بالای این روش است که بسیاری از فروشنده‌ها وقت زیادی را صرف گشتن در شعبه‌های فروشگاه‌های بزرگ محلی مانند Walmart می‌کنند . با این گشت و گذار سعی می کنند تا بهترین و ارزان‌ترین محصولات را در تخفیف‌های خوب خریداری ‌کنند . این افراد تا جایی که در آن فروشگاه اجازه داشته باشند محصولات خریداری کرده و در آمازون می‌فروشند .

به این شیوه خرید ارزان تر محصول و فروش گران تر آن در آمازون، روش کسب درآمد Retail Arbitrage گفته می شود . بسیاری از مخارج افراد زندگی خود را از این تهیه می کنند .

بررسی سیستم واسطه گری آمازون

در سیسنم دلالی یا واسطه گری، استراتژی کار بسیار آسان است . چون محصولات را در فروشگاه‌های محلی Walmart پیدا می‌کنند و از طریق اپ مخصوص می‌بینند که چه قیمتی در آمازون دارند . افراد از اطلاعات خودشان در مورد محصولاتی که در گذشته پرفروش بوده استفاده می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که کدام محصولات ارزش خرید دارند .

البته این نوع تجارت برای هر شخصی مناسب نیست . چون تحقیقات زیادی در مورد محل‌هایی نیاز دارد که فروش و نقدینگی بالا دارند . سایت‌هایی هم وجود دارند که می‌توانید در آنها ثبت نام کنید تا ببینید کجا می‌توانید محل‌هایی را که فروش با تخفیف‌های بالا برای نقد کردن محصولات دارند پیدا کنید . در ضمن این سیستم نیازمند رفتن به محل و بار زدن محصولات هم هست .

سیستم آربیتراژ Arbitrage آمازون روش کاری خاصی هست که فرد تفاوت قیمت یک کالا را در بازارها و پلتفرم‌های مختلف می‌داند و از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کند . چیزی شبیه بازار سهام که شما سهام ارزان را می‌خرید و گران می‌فروشید .

اما در تجارت آنلاین شما یک محصول را از یک پلتفرم می‌خرید و در پلتفرم دیگر گران‌تر می‌فروشید . این سیستم دو نوع فعالیت: Online Arbitrage و Retail Arbitrage. را شامل می شود .

آنلاین آربیتراژ Online Arbitrage

در سیستم ریتیل آربیتراژ Retail Arbitrage باید کالاهای فیزیکی را در فروشگاه‌های فیزیکی بخرید . اما در آنلاین آربیتراژ Online Arbitrage می‌توانید بدون سفر و فقط با پیدا کردن تخفیف‌های مختلف محصولات را خریداری کرده و در بازار دیگر یا حتی همان پلتفرم با قیمت بالاتر بفروشید .

گاهی هم می‌توانید محصولات را به صورت عمده و در تخفیفات بخرید و تکی به فروش برسانید و به سود بالایی برسید . فقط به یاد داشته باشید که برای فروش جنسی که به عنوان نو عرضه می کنید، گاهی داشتن فاکتور برای اثبات نو بودن محصول نیاز خواهد بود .

گاهی برخی دارندگان علامت تجاری، جلوی فروش برخی اجناس از طریق Online Arbitrage را می گیرند . بعضی مواقع صاحبان برندها از افرادی که به این طریق کسب درآمد می‌کنند می‌خواهند تا محصول خود را با عنوان like new بفروشند . برای شروع کار از این سیستم در آمازون حتما مثل فردی که می‌خواهد پولی را قرض بدهد، شروع کنید .

توصیه می شود با پول کمتر شروع کنید که اگر ضرر کرده اید با مشکل مالی روبرو نشوید . همیشه قبل از خرید محصول بازار را خوب زیر نظر داشته باشید . محصولی که خود فروشنده اصلی برای فروش آن دچار مشکل شده و فقط با تخفیف می‌فروشد مناسب Online Arbitrage نیست . پس فریب هر تخفیفی را که هرقدر هم بزرگ باشد، نخورید .

۳- کسب درآمد از دراپ شیپینگ در آمازون

یکی از بهترین روش های درآمدزایی از فروش محصول در آمازون دراپ شیپینگ است که نیاز به سرمایه اولیه ندارد . خیلی از کاربران و فعالان اینترنتی، دراپ شیپینگ را با آمازون FBA اشتباه می گیرند. در آمازون FBA شما باید محصولاتی را به صورت عمده خریداری کنید و به انبار آمازون تحویل دهید . اما در دراپ شیپینگ نیازی به خرید محصول در ابتدای کار نیست .

در این روش به عنوان فروشنده باید محصولاتی را در فروشگاه قرار دهید. زمانی که مشتری محصولی را از فروشگاه شما می خرد تولید کننده محصول آن را برای مشتری ارسال می کند و شما پورسانت خود را به عنوان سود از آن محصول بر می دارید .

مراحل دراپ شیپینگ

در روش دراپ شیپینگ افراد به عنوان یک فروشنده مستقل در آمازون محسوب می شوند . لذا باید مراحل زیر را طی کنند :

۱- اول باید محصولاتی را برای فروش در آمازون انتخاب کنند .

۲- بعد باید یک حساب کاربری فروشنده برای خود در سایت آمازون باز کنند .

۳- سپس یک تولید کننده از محصول مورد نظر را باید بیابند .

۴- باید اطلاعات صفحه محصولات در سایت آمازون خودش را بنویسد .

پس از آن هر زمانی که محصولات را به فروش برساند پورسانت آن را دریافت خواهد کرد .

بهتر است تولید کننده ای که انتخاب می کنید در آمریکا باشد . چون اگر در آمریکا باشد هم کالا سریع تر ارسال می شود و هم هزینه ارسال کالا پایین تر محاسبه می شود . این کار، پورسانت و میزان کسب درآمد از اینترنت را افزایش می دهد .

۴- کسب درآمد با همکاری در فروش در آمازون

تجربه ثابت کرده ، یکی از بهترین و بی دردسرترین روش های درآمدزایی در دنیا همکاری در فروش است . همکاری در فروش یعنی، به عنوان کاربر، بازاریاب یا هر چیزی که بتوان اسمش را گذاشت به فروش محصولات یک کسب و کار کمک می کنید . در واقع شما باعث می شوید تا محصول به کاربران فروخته شود . پس از فروش، درصدی به عنوان پورسانت دریافت می کنید . این یکی از بهترین راه های کسب درآمد در دنیا محسوب می شود . هر چه فروش محصولات بیشتر باشد، درآمدتان هم افزایش می یابد .

آمازون به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا، چنین فرصتی را ایجاد کرده است . اگر سایت، بلاگ یا صفحه اجتماعی پر مخاطب دارید به راحتی می توانید محصولات را بازاریابی کنید و با استفاده از لینک اختصاصی خود، درآمد خوبی کسب کنید . هر کسی می تواند با سیستم همکاری در فروش آمازون درآمد ماهانه چند هزار دلاری داشته باشد . افرادی هستند که با یک وبسایت معمولی و ترافیک نه چندان زیاد ماهانه ۳۰۰ هزار دلار از همکاری در فروش آمازون کسب درآمد اینترنتی می کنند .

حتی سایت های معروفی در دنیا هستند که فقط با تولید محتوا و بدون ارائه محصول یا خدمتی و فقط با همکاری در فروش آمازون کسب درآمد می کنند . همکاری در فروش آمازون یک بیزینس فوق العاده و مطمئن است که هر کسی می تواند به عنوان شغل اصلی از آن استفاده کند .

میزان کمیسیون پرداختی توسط آمازون برای هر دسته بندی متفاوت است اما به طور کلی ۴ تا ۵/۸ درصد از هر فروش را دریافت می کنید . کمیسیون ها معمولا پایین هستند اما در صورتی که ترافیک سایت بالا باشد، میزان خرید محصولات توسط کاربران هم افزایش یافته و می توان به درآمد اینترنتی خوبی رسید .

شروع همکاری در فروش در آمازون

توجه کنید ، ساختار درآمد حاصل از کمیسیون های فروش در آمازون تصاعدی است . در واقع هر چه تعداد کلیک بیشتر باشد، درآمد هم به صورت تصاعدی و با افزایش سود همراه می شود . برای شروع همکاری در فروش با آمازون اول باید بستری برای جذب ترافیک هدفمند داشته باشید . سایت یا وبلاگ یا یک صفحه اینستاگرام فرقی نمی کند .

مهم این است که ترافیک هدفمند در حوزه کاری خود داشته باشید . فرضا یک بلاگر در زمینه مسافرت و گردشگری هستید . ترافیک خوبی هم در طول شبانه روز جذب می کنید . می توانید با معرفی محصولاتی در این حوزه مثل: کیسه خواب، لباس های راحت برای گردشگری، لباس های مخصوص مسافرت که چروک نمی شوند و … کسب درآمد اینترنتی کنید .

برای این کار کافی است لینک افیلیت محصولات موجود در آمازون را در بلاگ خود قرار دهید تا افراد با کلیک روی لینک از آمازون خرید کنند . در این صورت مشخص می شود آن خرید ها از سمت شما صورت گرفته است و آمازون به شما پورسانت می دهد .

برای افزایش ترافیک و فروش بیشتر محصولات در افیلیت مارکتینگ آمازون می توانید از تبلیغات فیسبوک، یوتیوب و همینطور تبلیغات کلیکی استفاده کنید . البته چون رقابت در وب خارجی بالاست برای تبلیغات باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا ضرر نکنید . پیشنهاد می شود، برای شروع اصلا به سمت تبلیغات نروید . تبلیغات را زمانی انجام دهید که پورسانت بالایی از آمازون دریافت کرده اید و قسمتی از آن را خرج تبلیغات کنید .

۵- کسب درآمد با صنایع دستی در آمازون

فروشگاه آمازون به عنوان بزرگترین مرکز خرید اینترنتی فرصت فوق العاده ای را برای هنرمندان و افراد خلاق برای فروش محصولات شان مهیا کرده است . اگر محصولات دست ساز درست می کنید می توانید آن ها را در سایت آمازون به فروش برسانید . در قسمت Handmade آمازون کارهای دستی زیادی به فروش می رسد که این دست سازه ها شامل کیف های دستی، زیورآلات، ساعت مچی، اسکسوری و… است .

می توانید محصولات دست ساز خود را برای مشتریان ارسال کنید و هم می توانید آن را تحت سرویس آمازون FBA بفروشید . اگر تعداد محصولات تان کم است گزینه اول بهتر و مناسب تر است .

این سرویس آمازون، بستر عالی برای کسب درآمد دلاری از آمازون است . اما باید بدانید فروش محصولات دست ساز در آمازون کار چندان آسانی هم نیست . چون آمازون برای تایید محصولات فروشندگان در این سرویس قوانین خاص خود را دارد و حتما باید تاییدیه نهایی را دریافت کنید . عضویت در این سرویس برای فروشندگان رایگان است. اما آمازون از هر فروش ۱۵ درصد را برای خود بر می دارد و باقی اش را به فروشنده می دهد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان کسب درآمد از سایت کلیکی
شیوه فروش صنایع دستی در آمازون

محصولات دست ساز باید در یکی از زیر گروه‌های موجود در آمازون قرار گیرد . همچنین صد درصد با دست ساخته و سرهم شده و توسط خود شما یا یکی از کارمندان تان ساخته شده باشد . این بخش مزایا و معایب خاص خود را دارد و در حال حاضر با دو سایت Etsy و eBay رقابت می کند .

در حال حاضر بخش Amazon Handmade نزدیک به ۱۵ دلار کمیسیون دریافت می کند و ۱ دلار هم به عنوان هزینه ریفرال می گیرد . در حالی که سایت Etsy حدود ۵/۳ درصد کمیسیون دریافت می کند و تنها ۲/۰ دلار برای لیست کردن آیتم ها از شما می گیرد .

البته باید توجه کنید که آمازون بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در جهان است و سود حاصل از فروش در آمازون بسیار بیشتر از سایت های رقیب است . در واقع شما تعداد بیشتر با سود کمتر می فروشید که این مسئله موجب می شود تا درآمدتان بیشتر شود . اگر به عنوان فردی که محصولات دست ساز می سازد فعالیت می کنید، به راحتی می توانید در بخش دست سازه های آمازون ثبت نام کرده و اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنید .

اگر می‌توانید آیتم‌های دست‌ساز مانند کیف و جواهرآلات بسازید و بفروشید، می‌توانید در بخش Amazon Handmade هم فروش داشته باشید . همان طور که اشاره شد، این قسمت آمازون به طور مستقیم با سایت های Etsy و eBay رقابت تنگاتنگ دارد .

مزایا و معایب فروش صنایع دستی آمازون

به طور کلی مزایا و معایب زیادی در استفاده از Amazon Handmade وجود دارد که باید به آنها توجه کنید . برای نمونه، میزان دسترسی عمومی و امکانات جانبی بالاست و کمیسیون دریافتی آمازون هم بازتاب‌دهنده همین موضوع است .

همان طور که در بالا اشاره شد ، قیمت‌ها در Amazon Handmade نسبت به Etsy بسیار بالا است . به‌طور مشخص به دلیل وسعت بسیار بالای جمعیت هدف و بازدیدکنند‌ه‌ها در آمازون هزینه بالاتری می‌پردازید و سود پایین‌تری خواهید داشت .

۶- کسب درآمد بدون سرمایه از آمازون با Merch

در واقع Merch یک سرویس جالب برای درآمدزایی بدون سرمایه اولیه از سایت آمازون است . در این سرویس می توانید طرح های خود را به فروش برسانید . مثلا اگر طراح لباس هستید می توانید طرح چاپی روی تی شرت را در آمازون قرار دهید و کسانی که دوست دارند از طرح تان روی تی شرت استفاده کند پولی به شما پرداخت کرده ، این طرح ها را می خرند .

در این شیوه کسب درآمد اینترنتی ، نه نیاز به سرمایه اولیه دارید و نه نیاز به نگهداری محصول در انبار . فقط باید کمی خلاقیت به خرج دهید و طرح های زیبا و جذاب تولید کنید تا افراد بیشتری به خرید طرح ها ترغیب شوند . این طرح ها می توانند روی تی شرت، کاپشن، بلوز، ماگ یا لیوان چاپ شوند . پس فکر نکنید طرح ها فقط محدود به چاپ روی تی شرت است .

اگر می خواهید از این روش درآمدزایی استفاده کنید بهتر است طراحی روی لباس را یاد بگیرید . خلق یک طرح روی تی شرت کار زیاد سختی نیست . برنامه های آنلاینی مثل Canva و Snappa وجود دارند که در طراحی های خلاقانه کمک می کنند .

وجود بخش Amazon Merch موجب شده تا طراحان و تولیدکنندگان صنایع مختلف به هم نزدیک تر شوند . البته این طرح تازه راه اندازی شده و اگر یک طراح تازه کار هستید، ممکن است شما را ثروتمند نکند . با این حال، فعالیت در این بخش هزینه ای برایتان ندارد و می توانید امتحان کنید . در فصل انتخابات کشورهای مختلف می توانید با طراحی و ارائه طرح های انتخاباتی، کسب درآمد اینترنتی پرسودی را تجربه کنید .

۷- کسب درآمد از آمازون با انتشار مستقیم آثار

اگر نویسنده هستید یا به گروهی از نویسندگان دسترسی دارید، دیگر نیازی به انتشار تألیفات خود ندارید . Kindle Direct Publishing فضای دیگری برای کسب درآمد از آمازون است که می توانید کارهای خود را در آنجا منتشر کنید .

آمارها نشان می دهد، ۷۰ درصد از مشتریان آمازون از این بخش دیدن می کنند . بنابراین آثارتان نه تنها شانس زیادی برای دیده شدن دارند، بلکه شانس زیادی برای فروش هم دارند .

انتشار مستقیم Kindle فقط به معنی فروش کتابهای الکترونیکی نیست، حتی می توانید نسخه فیزیکی کتاب های خود را در این سایت بفروشید . کلید کسب درآمد از این راه خلاقیت در نوشتن است . سعی کنید به طور منظم بنویسید و بدون دلسردی کار خود را در آمازون بفروشید . ممکن است لازم باشد بازار را به روش های مختلف تجزیه و تحلیل کنید، اما نگران نباشید . آمازون با کاربران زیادش به شما این فرصت را می دهد تا کارهای خود را ببینید .

در این شیوه کسب درآمد اینترنتی از آمازون، ۷۰ درصد حق امتیاز کتاب فروخته شده در اختیار نویسنده قرار می گیرد . نویسندگان خلاق با استفاده از روش انتشار مستقیم آمازون پول زیادی به دست می آورند . همچنین با استفاده از این روش می توان کتاب ها را به دو صورت الکترونیکی و کاغذی (نسخه فیزیکی) به فروش رساند .

۸- کسب درآمد از راه نوشتن لیستینگ در آمازون

لیستینگ در آمازون یعنی نوشتن صفحه محصول که شامل : عنوان، بولت پوینت، توضیحات محصول و کلمات کلیدی است که بتواند محصول را معرفی کند . برای نوشتن لیستینگ باید قوانین سایت آمازون را رعایت کنید و کاملا حرفه ای بنویسید .

نوشتن یک لیستینگ خوب اعتبار فروشنده محصول را تقویت می کند . بسیاری از فروشنده ها علم و مهارت این مسئله را ندارند و وقت کافی هم برای انجامش ندارند . بنابراین می توانید به دنبال فروشنده هایی باشید که حاضرند برای نوشتن محتوای صفحات محصولاتشان، پول خوبی پرداخت می کنند .

توجه کنید که لیستینگ یک محصول معرف آن است ، لذا باید به طور کامل و خیلی خوب معرفی شود . بنابراین این یک روش فوق العاده عالی برای کسب درآمد اینترنتی از طریق سایت آمازون است .

۹- کسب درآمد با تبلیغات کلیکی در آمازون

برای کسب درآمد دلاری از آمازون می توانید به عنوان متخصص تبلیغات کلیکی PPC manager در آمازون تبلیغ کنید . البته این کار نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و شاید کار هر کسی نباشد . با کسب مهارت های لازم در تبلیغات کلیکی گوگل می توانید کمپین های بهینه سازی شده ای را راه اندازی کنید و آن را به فروشندگان در آمازون پیشنهاد دهید .

با کسب مهارت و به کارگیری نرم افزارهای مرتبط، کلمات کلیدی فوق العاده ای را پیدا می کنید . کمپین تبلیغاتی بسازید و هزینه ها را کاهش دهید و آنها را به فروشندگان آمازون پیشنهاد دهید . در واقع یک متخصص تبلیغات حرفه ای هستید که به راحتی می توانید از این شیوه کسب درآمد اینترنتی کنید .

فرضا می توانید به فروشندگان آمازون پیشنهاد پرداخت ۴۰۰ تا ۸۰۰ دلار را بدهید و این کار را برایشان مدیریت و انجام دهید . حتی می توانید قرداد ببنید و درصدی بین ۵ تا ۱۵ درصد از سود کسب و کارشان را به شما پرداخت کنند .

با افرادی که فروش بالایی دارند به صورت درصدی همکاری کنید و با کسانی که وضعیت درآمدیشان مشخص نیست به صورت ماهیانه کار کنید . فراموش نکنید اگر متخصص تبلیغات کلیکی PPC باشید همزمان می توانید با چندین فروشنده در آمازون همکاری کنید و درآمد دلاری خودتان را به شکل عجیبی افزایش دهید .

۱۰- ثبت محصول اختصاصی (برند) در آمازون

یکی دیگر از روش های کسب درآمد دلاری از آمازون ، اختصاصی کردن محصول یا Private Label است . اگر سایت آمازون را بررسی کنید، متوجه می شوید یک محصول را ده ها نفر به فروش می رسانند و این به معنای رقابت سنگین است .

برخی از فروشندگان، متمایز از دیگران عمل می کنند و محصولاتشان را با برند اختصاصی خود در آمازون ثبت می کنند . این مسئله موجب می شود تا اگر مشتریان از محصول آن فروشنده راضی باشند، از این به بعد محصولات همین فروشنده را در صورت وجود رقیب، تهیه کنند .

یکی از مهم ترین مزایایی که فروش محصول برند شده در آمازون دارد، این است که صفحه محصول کاملاً در اختیارتان است و می توانید هر گونه مشخصاتی را تغییر دهید . فرض کنید مشتری محصولی را که شما فروشنده آن هستید، خریداری کرده است . در نظرخواهی آن محصول، به دلیل عدم تطابق یکی از اطلاعات ، نمره منفی درج شده است . اگر صفحه محصول در اختیارتان باشد، به راحتی آن را تغییر داده و می توانید رضایت کاربران را جلب کنید . در غیر این صورت، باید محصول خود را تغییر دهید و مطابق با اطلاعات درج شده توسط آمازون تغییرش دهید .

اهمیت درآمد با برند شخصی در آمازون

اگر واقعا به دنبال کسب درآمد دلاری از آمازون هستید باید ، با توجه به شرایط خودتان کسب و کار اینترنتی پرسود و پایداری را انتخاب کنید . لازم است بدانید که یکی از بهترین روش‌ها برای یک فرد معمولی که قصد دارد از این طریق به کسب درآمد برسد، Private label  و یا همان فروش برند شخصی است .

برای شروع فروش با روش فوق بهتر است ابتدا با بخش Amazon Seller Centeral در سایت آمازون آشنا شوید . این قسمت همان بخشی است که تمامی شرکت‌ها، کمپانی‌ها و همین‌طور افراد محصولات و کالاها خود را برای فروش می‌گذارند . در واقع این بخش نشان دهنده مدل b2b سایت آمازون است .

همانطور که در یک نمایشگاه هر برند می‌تواند برای خود غرفه ای داشته باشد در سایت آمازون نیز برای کسب و کارهای اینترنتی کوچک این فرصت مهیا شده است تا برای خود یک صفحه داشته باشند . در چنین حالتی برندهای کوچک هم شانس دیده شدن در یک فروشگاه معتبر را خواهند داشت .

مزایای کسب درآمد با برند شخصی

فروش برند شخصی، مهم‌ترین روش برای کسب درآمد از آمازون هست . در این روش با خرید محصولات بدون برند و با چسباندن برند و لوگوی خودتان بر روی آن، برند شخصی خودتان را می سازید و در آمازون می فروشید . یعنی محصول خود را Private Label می کنید . برخی فروشنده‌ها برای این که از برخی رقابت‌ها در آمازون فرار کنند، تصمیم می‌گیرند که محصول خود را Private Label کنند . یعنی، آنها محصول را در آمازون به نام خود ثبت کرده‌اند .

البته پروسه Private Label کردن پیچیده‌تر از صِرف خرید محصول از Alibaba و فروش آن در آمازون است . اما مزیت فروش محصول برندشده در آمازون این است که کنترل کامل بر روی صفحه محصول خود دارید و می‌توانید در صورت نیاز تغییراتی بر روی محصول اعمال کنید . فرض کنید مشتری در مورد قسمتی از محصول شکایتی دارد در این شرایط می‌تونید محصول برند شده خودتان را تغییر دهید .

فرض کنید که کارتان در آمازون فروش مداد است ولی نظرهای منفی دریافت کرده اید . خریداران نوشتند، انتظار داشتند که تراش بهتر کار کند و یا خود مداد هم کمی ضخیم‌تر باشد تا بهتر در دست جا بگیرد . شما به عنوان فروشنده، می‌تونید با استفاده از این نظرها، تغییرات لازم را اعمال کنید .

شیوه ساخت برند شخصی

شاید در ابتدا Private Label کمی دشوار به نظر برسد، ولی آنقدرها هم سخت نیست . می‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید . برای این که برند شخصی بسازید و آن را در آمازون بفروشید باید مراحل زیر را طی کنید :

– تحقیق و جستجوی محصول

قبل از هرکاری باید متوجه شوید که کدام محصولات در آمازون فروش بهتری دارند . همچنین باید تحقیق کنید که فروش چه اجناسی در آمازون منطقی تر بوده و برایتان امکان‌پذیر است .

– پیدا کردن فروشنده

وقتی که متوجه شده اید چه محصولی را می‌خواهید در آمازون به‌صورت برند شخصی بفروشید، باید یک منبع برای تهیه آن محصولات پیدا کنید . اغلب محصولاتی که در آمازون به فروش می رسند از سایت چینی علی بابا Alibaba تهیه می شوند .

– لیست کردن اجناس

بعد از این که فروشنده محصولات را پیدا کردید و مطمئن شده اید که می‌توانید به قیمت مناسب اجناس را به انبار آمازون برسانید، باید آنها را در Amazon Seller Central لیست کنید .

– فروش اجناس

بعد از این که اجناس خودتان را لیست کرده اید و آنها را به انبار آمازون رسانده اید، شروع به تبلیغات و فروش اجناس خود در آمازون کنید .

میزان کسب درآمد از برند شخصی

فروش اجناس از روش برند شخصی در آمازون بسیار پرسود و جذاب است . این کار یک تجارت بزرگی است که اگر در آن بتوانید تجربه کافی کسب کنید، زندگی خود را متحول خواهید کرد .

به طور متوسط باید بتوانید بین ۲۵۰ الی ۳۰۰ عدد از برند شخصی خودتان را در ماه در آمازون بفروشید . درصد درآمدتان بستگی به میزان مهارت در خرید اجناس دارد . درصد سود فروش در آمازون به شیوه‌هایی که گفته شد می‌تواند از ۵۰ درصد تا ۳۰۰ درصد در نوسان باشد .

میزان کسب درآمد دلاری از آمازون از طریق برند شخصی به میزان تلاش، توانایی افراد و بازاریابی افراد بستگی دارد . اگر ۱۰۰۰ دلار محصول به قیمت مناسب تهیه کنید و آن را در آمازون با سود ۲۰۰ درصد بفروشید، می‌توانید ۲۰۰۰ دلار سود کسب کنید .

۱۱- همکاری در انبارهای ارسال محصولات آمازون

هر فروشگاه اینترنتی انبار فیزیکی هم دارد تا بتوانند محصولات را نگه داری کنند . در انبارهای مربوط به فروشگاه های اینترنتی هم افراد زیادی مشغول فعالیت هستند تا خدمات خوبی به مشتریان ارائه کنند . یکی از راه های کسب درآمد از آمازون، همکاری با انبارهای آمازون است .

البته برای فعالیت در این حوزه، حتماً باید در شهری زندگی کنید که انبارهای آمازون در آن وجود دارد . بنابراین کسب درآمد از آمازون به این روش برای افراد ایرانی امکان پذیر نیست و بهتر است به دنبال راه دیگری باشید .

آمازون علاوه بر انباردار، در بخش های دیگری نظیر مرکز جداسازی محصولات، ایستگاه های تحویل، مراکز تحویل کالای دست دوم (Prime Now) و مراکز سرویس دهی به مشتری هم افراد را جذب می کند . در صورت اقامت در خارج از کشور ، برای اطلاع کامل از موقعیت های شغلی شرکت آمازون، می توانید به بخش استخدام و شغل های این سایت مراجعه کنید . در آنجا، متناسب با توانایی ها و مهارت های خود، برای یکی از شغل ها درخواست ارسال کنید تا تیم منابع انسانی آمازون با شما تماس بگیرد .

این روش همکاری با آمازون می تواند بر اساس توانایی افراد، درآمد بسیار خوبی برایشان ایجاد کند . اما همان طور که اشاره شد کسب درآمد از آمازون به صورت حضوری زمانی میسر است که یکی از انبارهای آمازون در محل زندگی شما وجود داشته باشد .

۱۲- استخدام به عنوان تحویل دهنده محصول با لباس شخصی

یکی از سرویس های مهمی که آمازون راه اندازی کرده ، این است که در شهرهای بزرگ و پرجمعیت به جای استفاده از پستچی از افراد معمولی با لباس شخصی برای تحویل محصولات خریداری شده استفاده می کنند . در واقع آمازون به جای آن که نیروی رسمی استخدام کند، بخشی از خدمات تحویل محصولات را بر عهده افراد عادی گذاشته است .

فروشگاه آمازون برای افرادی که ماشین و تلفن همراه دارند و در یکی از شهرهایی که آمازون در آن انبار دارد زندگی می کنند، امکان کسب درآمد قرار داده است . به این سرویس آمازون، Amazon Prime گفته می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد . کاملا مشخص است که امکان کسب درآمد از این شیوه برای افراد ساکن در ایران وجود ندارد . اما ایرانیان خارج از کشور می توانند از این طریق با آمازون همکاری داشته باشند .

۱۳- پاسخگویی به سوالات کاربران آمازون

یکی دیگر از کارها و مشاغلی که به عنوان همکار می توانید در آمازون انجام دهید، پاسخ دادن به سوالات کاربران است . در آمازون هر کاربر سوالاتی دارد و تیم آمازون به افرادی نیاز دارد که بتواند این سوالات را به خوبی پاسخ دهد . آمازون به ازای هر ساعت کار و پاسخ دهی، حدود ۱۸ تا ۲۵ دلار پرداخت می کند .

بسیاری از افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند، به راحتی می توانند به عنوان شغل دوم، این کار را انتخاب کنند و پس از پایان کار اول، به سراغ این کار بروند که کار زیاد سختی هم نیست . البته باید توجه داشته باشید که کیفیت کار بسیار مهم است . بنابراین انتخاب این کار به عنوان شغل دوم باید با تصمیم درست انتخاب باشد تا در آینده با مشکل مواجه نشوید .

۱۴- عضویت در تیم پشتیبانی آمازون

این کار یکی از مشاغل خانگی فروشگاه آمازون محسوب می شود . گاهی اواقات افراد به هر دلیلی نمی توانند بیرون از خانه کار کنند یا ترجیح می دهند که کارهای خود را داخل خانه انجام دهند . خوشبختانه فروشگاه آمازون برای چنین افرادی هم فرصت شغلی ایجاد کرده ، و به راحتی می توانند در تیم پشتیبانی مجازی مشتریان فعالیت کنند .

این شغل با عنوان Amazon’s Work-from-Home Customer Service Associate شناخته می شود . البته این فرصت کاری در همه مناطق وجود ندارد اما آمازون در برخی مناطق اقدام به جذب تیم دورکار می کند . برای اطلاع از شرایط و چگونگی انجام این کار می توانید وارد سایت آمازون شوید و در جایگاه کار در خانه یا work-from-home ثبت نام کنید . در صورتی که شرایط آن را دارید، رزومه خود را برای بخش منابع انسانی این فروشگاه اینترنتی ارسال کنید .

دستمزد پایه این کار ۱۰ دلار در ساعت هست و کار تمام‌وقت و پاره‌وقت هم فقط در مناطق خاصی وجود دارد . البته می‌توانید جستجوی خودتان را در شاخه work from home و محل زندگی خود فیلتر کنید . این بیشتر یک فرصت فصلی است ولی پتانسیل تبدیل شدن به کار دائمی را دارد .

همه جور موقعیت در این شاخه لیست شده، مانند نماینده سرویس به مشتری برای افرادی که به زبان دوم غیر از انگلیسی مسلط هستند . موقعیت‌های کاری غیر سرویس به مشتری هم برای افرادی که سابقه فنی دارند مانند مدیرهای تکنولوژی cloud و مربی مهارت‌های فنی، هم وجود دارد .

۱۵- انتشار کتاب الکترونیک در آمازون

اگر به نوشتن کتاب الکترونیک یا ایبوک علاقه دارید، انتشار این نوع کتابها یکی از راه های کسب درآمد دلاری از آمازون می باشد . البته اگر تازه کار هستید، باز هم می توانید کتاب بنویسید . توجه کنید که منظور ما از کتاب، کتاب های ادبی ، یا رمان و داستان های کوتاه نیست . هر کتابی که بتواند برای کاربران مفید باشد را می توان به یک کتاب پر فروش تبدیل کرد .

تصور کتید که در زمینه تجاری و آموزش کسب درآمد اینترنتی فعالیت می کنید و تخصص خوبی در این زمینه دارید . می توانید یک کتاب برای افرادی که به کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین علاقه مند هستند، بنویسید و اطلاعات خوبی به آن ها ارائه دهید .

آمازون ۳۵ تا ۷۰ درصد مبلغ فروش حاصل از کتاب را بر می دارد . اما مسئله ای که وجود دارد، میزان فروش کتاب در آمازون بسیار بالا است و همین مسئله می تواند سودآوری خوبی برایتان به همراه داشته باشد . البته اگر کتاب می نویسید، می توانید با سایت های تخصصی در زمینه کتاب همکاری داشته باشید و کتاب خود را به صورت مستقیم به فروش برسانید .

برای کسب درآمد با فروش کتاب نباید لزوما کتاب های طولانی و بالای ۳۰۰ صفحه باشد، بلکه یک کتاب ۵۰ صفحه ای هم در صورتی که مطالب مفیدی داشته باشد می تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد .

راهکار فروش ایبوک در آمازون

کتاب های الکترونیکی بدون هیچ هزینه‌ای ثبت شده و بعد از چند ساعت در سایت آمازون منتشر می شود . هزاران کاربر از سراسر دنیا می‌توانند این کتاب الکترونیکی را مشاهده و خریداری کنند . برای این کار از سرویس کیندل Kindle آمازون هم استفاده کنید .

نوشتن یک کتاب الکترونیکی دقیقا به تخصص و تجربه شما بستگی دارد . هر چه محتوای بهتری تولید کنید می‌توانید درآمد بیشتری از آمازون کسب کنید . وقتی پلتفرم کیندل را به‌عنوان محلی برای فروش ایبوک انتخاب می‌کنید کسب درآمد تان تضمین‌شده است، چون یک اعتبار ویژه جهانی دارد .

برای نوشتن و منتشر کردن کتاب در آمازون، لازم نیست ارنست همینگوی و یا برنده جایزه نوبل ادبیات باشید . این یک پلتفرم خود- ناشر است . هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و بسیاری از نویسنده‌های خودساخته از آمازون برای کسب تجربه در موضوع خاص استفاده می‌کنند .

مانند هر چیز دیگری که آنلاین منتشر می شود، باید در این مورد هم فعال باشید و کتاب خودتان را پروموت کنید . منتشر کردن این کتاب در آمازون به این معنا نیست که مردم به راحتی آن را پیدا می‌کنند. می‌توانید از CreateSpace.com که یکی از سایت های زیر مجموعه آمازون است، شروع کنید .

۱۶- همکاری به عنوان Mechanical Turk در آمازون

فروشگاه بزرگ آمازون برای هر گروه و دسته از کاربران شغلی در نظر گرفته است، طوری که هیچ فردی در هیچ جای دنیا بیکار نباشد . یکی از این بخش ها که آمازون در نظر گرفته، بخش Mechanical Turk است . در این بخش می توانید با کامل کردن کارهای کوچک، درآمد کوچکی داشته باشید .

MTurk یک بازارچه جمع‌سپاری یا crowdsourcing برای انجام کارهایی است که کامپیوتر نمی تواند آن را انجام دهد . آمازون به این سیستم Human Intelligence Task می گوید . به عنوان مثال وارد کردن اطلاعات محصولات، تبدیل صدا به متن، دسته بندی اطلاعات، شخصی سازی تصاویر و صدها کار دیگر که آمازون به آن نیاز دارد را می توان در این دسته قرار داد .

البته اگر قصد شروع فعالیت در این زمینه را دارید، شاید بهتر باشد کار دیگری را انتخاب کنید . این روش کسب درآمد دلاری از آمازون ، میزان درآمد بالایی برایتان ایجاد نمی کند . در صورتی که به درآمدهای بالا نیاز دارید، بهتر است از روش های دیگری که در این مقاله سایت پول یابی به شما معرفی می شود، استفاده کنید .

با این حال، ممکن است افرادی که شرایط کار سخت تر را ندارند، این کار را غنیمت بشمارند و بخواهند برای کسب درآمد از آن استفاده کنند .

۱۷- فروش محصولات دست دو در آمازون

همه کاربران اینترنتی یقینا در خانه برخی وسایل و محصولاتی را دارند که تمیز و سالم است اما از آنها استفاده نمی کنند . این محصولات به عنوان محصولات دست دوم شناخته می شوند و می توانید در آمازون به فروش برسانید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش کامل کسب درآمد از گوگل پلی Google Play‎‎

فرض کنید کتاب ، اسباب بازی یا بازی های ویدئویی دارید که دیگر قصد استفاده از آنها را ندارید . فروش تکی اینگونه وسایل زمان زیادی می گیرد . می توانید آن را برای فروش در سایت آمازون عرضه کنید . آمازون با خرید آن محصول از شما، از آن عکس برداری می کند و برای فروش قرار می دهد .

در این معامله شما از سایت آمازون هیچ گونه وجه نقدی دریافت نخواهید کرد . اما به جای وجه نقد، به شما گیفت کارت های آمازون تعلق می گیرد که می توانید با استفاده از آن، محصولات موردنیاز خود در آمازون را خریداری کنید .

به عبارت دیگر، می توان این نوع معامله را یک معامله کالا با کالا دانست که ارزش زیادی هم برای کاربران دارد . نحوه قیمت گذاری روی محصولات دست دوم شما، بر اساس تخمینی است که آمازون فکر می کند که می تواند وسایل شما را به فروش برساند .

۱۸- استفاده از سرویس Amazon Vine

اگر در آمازون گشت و گذاری داشته باشید، گاهی اوقات با نظراتی مواجه می شوید که در کنار آن نوشته، مشتری با ثبت این نظر، فلان محصول را رایگان دریافت کرده است . در این بخش آمازون تنها به افرادی که دائماً در حال نظر گذاشتن هستند، محصولی را بدون دریافت هزینه ارسال می کند .

البته این کار زیاد ساده نیست و باید همیشه نظر بگذارید تا هدیه بگیرید . دقیقا مانند بخش قبلی، هیچ گونه پول نقدی دریافت نمی کنید اما می توانید به جای آن، محصولی را دریافت کنید . با اینکه این کار درآمد نقدی برایتان ندارد، اما با توجه به این که کار زیاد سختی نیست می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید و محصولات رایگان دریافت کنید .

البته شما تنها بخشی از روز را می توانید فعالیت کنید و نباید به چشم یک کار تمام وقت به آن نگاه کنید . لذا استفاده از سرویس Amazon Vine برای کسب درآمد به عنوان پاره وقت می تواند مدنظرتان باشد .

۱۹- همکاری در بخش خدمات رسانی آمازون

بسیاری از افراد وجود دارند که در کارهای فنی شماره یک و توانمند هستند . این گروه کارهای زیادی از دست شان برمی آید، از تعمیر شیر آب گرفته تا مرتب کردن خانه . سایت آمازون بخشی به نام Amazon Services ایجاد کرده، که خدماتی به کاربران ارائه می کند . در این سرویس نیازی به حضور در کشور خاصی نیست و در همان منطقه سکونت می توانید اقدام به کسب درآمد دلاری از آمازون کنید .

در واقع آمازون برای شما کارهایی را پیشنهاد می دهد و به راحتی می توانید چنین کارهایی را برای ساکنان شهر خودتان انجام دهید و در قبال آن هزینه پرداخت کنید . البته در این سرویس، وبسایت آمازون پورسانت خود را که بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است کم می کند و بقیه آن را برایتان واریز می کند .

۲۰- همکاری در انبارهای ارسال محصولات آمازون

اگر در محل مناسبی زندگی می‌کنید که نزدیک انبارهای آمازون است می‌تونید برای دستیاری انبارهای تحویل کالا (delivery warehouse associate)، مراکز جداسازی، ایستگاه‌های تحویل، مراکز تحویل کالاهای Prime Now و مراکز سرویس به مشتری در گزینش شرکت کنید . می‌توانید جستجوی خود را با کار پاره‌وقت و تمام‌وقت و منطقه، فیلتر کنید .

توجه کنید که همکاری در انبارها می تواند یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری از آمازون برای ایرانیان خارج از کشور باشد . امکان کسب درآمد اینترنتی از این طریق به دلیل نبود انبار آمازون، برای ایرانیان در داخل کشور وجود ندارد .

راهکار موفقیت در فروش بین‌المللی از آمازون

سرویس Amazone Global Selling یک راه فوق‌العاده آسان برای راه‌اندازی بیزینس فروش انواع کالا در بازار بین‌المللی است . افراد امکان این را دارند تا علاوه بر ایالات‌متحده آمریکا و کانادا، در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، فرانسه، انگلیس، هند، استرالیا، چین و ژاپن نیز به فروش محصول بپردازند .

با کمک این سرویس دسترسی آسان‌تری به بازار وسیع و گسترده خواهند داشت . لازم به ذکر است که توسط شبکه‌های لجستیک، ابزارهای متفاوت فروش آمازون حمایت می‌شود . این ابزارها شامل لیستینگ محصولات، کارهای مربوط به بسته‌بندی و ارسال بین‌المللی، نرخ تبدیل ارز، عوارض کالا، امور گمرکی و همچنین ارائه خدمات مشتری با زبان محلی بسیار مفید خواهد بود .

با استفاده از پلتفرم بهینه Amazone Global Selling  تمامی کارهای فروش بین‌المللی انجام می‌شود . دقت کنید چنانچه تمامی شرایط مورد نیاز را داشته باشید، امکان این را دارید که با سرعت بالایی تبلیغات هدفمند و بهینه‌ای داشته باشید .

در این مرحله مهم نیست که به تازگی کار فروش در آمازون را شروع کرده‌اید و یا برند ثبت شده‌ای هستید، مهم این است که می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید .

اهمیت سرویس Amazone Global Selling

هر سرویس اعم از محلی یا بین المللی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای اهمیت و مزایایی است . سرویس Amazone Global Selling دسترسی فروشندگان بین‌المللی آمازون به بازار خرده‌فروشان را فراهم می کند . استفاده از این سرویس، این امکان را می دهد تا بتوانند تمامی محصولات خود را در برجسته‌ترین و بهترین بازارهای خرده‌فروشی به فروش برسانند .

با راه‌اندازی فروش بین‌المللی در وب‌سایت آمازون، دسترسی بسیار سریعی به بالاتر از ۱۵۰ میلیون مشتری در ۱۸۰ کشور را دارند . وقتی اعتماد مشتری را جلب کنید، به مراتب کار برایتان آسان‌تر از قبل خواهد شد . بعد از گذراندن این مراحل قادر خواهید بود تا مزایا و منافع بسیاری از طریق فروش به دست آورید .

فروشندگانی که قصد دارند درآمد از آمازون داشته باشند و در این راه به موفقیت دلخواه خود برسند، باید از فرصت‌هایی که برایشان در هر شرایطی به وجود می‌آید به خوبی استفاده کنند . در واقع، آمازون به دنبال این است که محصولات فوق‌العاده در ۱۲ بازار گسترده به مشتریانش ارائه دهد .

برای مثال فروش‌های فصلی را در نظر بگیرید . در ایالات‌متحده تعداد بسیار کمی از فروش‌های فصلی به چشم می‌خورد . در حالی که اگر در سطح جهانی نگاه کنید، سالانه می‌توانید روزهای بی‌شماری را مشغول فروش فصلی باشید و از موقعیت به نحو احسن استفاده کنید و از مزایای آن برخوردار شوید .

آسان شدن خرید و فروش بین الملی

برای فروشندگان بین‌المللی آمازون تمامی پرداخت‌ها به شکل بین‌المللی می‌باشد . سرویس Amazone Global Selling دسترسی به مبدل‌های ارز داخلی را ایجاد کرده تا پرداخت‌ها تا حد زیادی آسان شود . با به کارگیری و استفاده درست از این ابزار، فروشندگان کشورهایی که در آن‌ها آمازون فعالیت می‌کند امکان این را دارند که از راه بانک‌های محلی، ارز محلی بگیرند .

البته افرادی که دارای حساب بانکی ایالات‌متحده هستند امکان استفاده رایگان از این ابزار را دارند . اگر در کشوری زندگی می‌کنید که Currency Converter for Sellers اصلاً پشتیبانی نمی‌شود، امکان این را دارید که جهت افتتاح حساب بانکی از طریق یکی از کشورهای مورد تأیید آمازون دست به اقدام بزنید و از تمامی مزایای این ویژگی برخوردار شوید .

البته میزان درآمد از آمازون نیازمند شناخت قوانین و مقررات این سایت است . هر چه اطلاعات افراد در این زمینه بیشتر باشد، کسب و کاری پرسودتر خواهند داشت . یکی از نکات حائز اهمیت در وب‌سایت آمازون، دریافت مجوز و تأییدیه برخی محصولات اعم از: محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین جواهرات است .

درواقع برای فروش این محصولات در آمازون می‌بایست جواز فروش از آن را داشته باشید که به این امر ungated گفته می‌شود . بعد از تأییدیه آمازون دیگر نگران تجارت و فروش محصولات خود نباشید . یکی از مشکلاتی که به هنگام رویایی با شرکت‌های بزرگی مانند آمازون مواجه می‌شویم، پاسخگویی ناکارآمد این سایت است که این مشکل در بیشتر سایت‌های بزرگ وجود دارد .

از جمله مزایای وب‌سایت آمازون می‌توان به عدم محدودیت فروش محصول اشاره کرد . درواقع می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید از صنایع‌دستی گرفته تا لوازم دست دوم و همچنین برندهای معروف و بین‌المللی را به فروش بگذارید .

درآمد اینترنتی از آمازون ، افزایش کسب درآمد از آمازون ، کسب و کار آمازون

راههای افزایش فروش و سود در آمازون

همان‌طور که در بالا اشاره شد میزان درآمد اینترنتی در آمازون تابع قوانین و مقررات سایت است . با رعایت قوانین و استفاده از برخی نکات کلیدی می توانید سود بیشتری به دست آورید . برخی از مهم ترین راههای افزایش فروش آنلاین و سود بیشتر در سایت آمازون عبارتند از :

۱- تکمیل محصولات برای ایام تعطیلات

از آنجایی که در ایام تعطیلات فروش به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد، سعی کنید موجودی محصول خود را کامل کنید . این نکته برای افرادی که محصولات خود را از چین خریداری می‌کنند بسیار مهم است ، چون در این کشور تعطیلی‌های زیادی وجود دارد . آنها حدود یک ماه بین فوریه و مارس تعطیل هستند .

همیشه مطمئن شوید که موجودی کافی محصول ۳ تا ۶ ماه قبل از تعطیلات را دارید . در صورت کسری محصولات، حتما موجودی خودتان را کامل کنید تا با شروع تعطیلات میزان فروش شما هم افزایش یابد .

۲- شفاف سازی هزینه ها

می‌توان گفت هزینه‌های وب‌سایت آمازون از عضویت فروشنده تا ارسال محصول بالا است . به همین دلیل سعی کنید هزینه‌های خود را شفاف‌سازی کند . برای حسابرسی هزینه‌های خود می‌توانید از سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی که برای این کار طراحی شده‌اند، کمک بگیرید .

۳- خرید از شهرهای نزدیک

برای سود بیشتر بهتر است محصولی را که برای فروش در نظر دارید، از شهر نزدیک محل زندگی خود خریداری کنید . در این صورت از پرداخت هزینه‌های زیاد ارسال محصولات معاف می‌شوید . هزینه‌های ارسال محصولات را به درستی محاسبه کنید . اگر محصول خودتان را از چین تهیه می‌کنید، باید بدانید که هزینه‌های ارسال چقدر از سود نهایی شما را کم می‌کند .

۴- فروش محصولات با قیمت مناسب

تجربه نشان داده است فروش محصولاتی که در محدوده قیمتی بین ۳۰ تا ۵۰ دلار هستند، از فروش و سود بیشتری برخوردار هستند . سعی کنید محصولات با قیمت مناسب تهیه و عرضه کنید .

۵- خرید محصولات پر فروش

بهتر است محصولاتی را که گمان می‌کنید در بازار آمریکا و یا کشورهای دیگر فروش خوبی دارد را از عمده‌فروشان داخلی و یا سایت‌های آنلاین چینی که قیمت محصولات‌شان از آمازون پایین‌تر است، خریداری کنید .

۶- ایجاد برند شخصی

ساخت برند شخصی یکی از راه‌های مهم برای کسب درآمد از آمازون است . می‌توانید با نصب لوگو و برند شخصی خود روی محصولات آن‌ها را در آمازون به فروش بگذارید. این روش Private Label نام دارد که پیش تر در این مقاله سایت پول یابی توضیح داده شد .

۷- توجه به رقابت شدید در آمازون

رقابت در زمینه فروش در آمازون بسیار بالاست . کسی نمی داند محصولی که برای فروش انتخاب کرده اید اصلا به فروش می‌رسد یا نه . این نوعی قمار محسوب می شود . ولی وقتی قوانین و مقررات آمازون را بدانید، کسب و کاری موفق و پرسود خواهید داشت .

تصور کنید که پس از تحقیقات کافی، می‌خواهید سردوشی حمام را که از سایت علی بابا Alibaba انتخاب کرده و خریده اید، در آمازون بفروشید . به احتمال زیاد شما اولین کسی نخواهید بود که این جنس را می‌فروشد . اگر فروش محصول را با تعداد بالا شروع کنید، کارتان مورد توجه بقیه قرار خواهد گرفت و سایر فروشنده‌ها هم همان محصول را برای فروش انتخاب خواهند کرد .

مطمئن شوید که هزینه‌های آمازون را درست حساب کرده اید . هزینه‌های آمازون بالا هستند، از ارسال تا هزینه عضویت به عنوان فروشنده . سایت ها و آپ های زیادی برای حسابرسی هزینه‌های آمازون وجود دارند که فروشنده‌های مختلف آنها را ساختند تا برای هزینه‌ها شفاف‌سازی کنند . با این ابزارها می توانید به صورت دقیق درآمد خودتان را حساب کنید .

۸- شناسایی افراد علاقمند به محصولات آمازون

برای کسب درآمد از آمازون دنبال ترندها باشید . فقط فروش کالا در آمازون ضامن درآمدزایی نیست . فقط ثبت نام در آمازون و دانستن مهارت بازاریابی موجب کسب درآمد نمی شود .

اولین قدم برای کسب درآمد از آمازون شناسایی افرادی است که علاقه‌مند به محصولات آمازون هستند . درآمد شما رابطه مستقیمی با این مسئله دارد . وقتی محصولات آمازون را برای بازاریابی مطالعه می‌کنید روی افرادی که می‌توانند از آن محصولات استفاده کنند، تمرکز کنید.

۹- معرفی محصولات هدفمند

هر محصولی را به راحتی نمی‌توانید بازاریابی کنید و بفروشید . اگرچه هر محصول آمازون می‌تواند موجب کسب درآمد دلاری از آمازون شود ولی بهتر است روی محصولاتی کار کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آنها دارید و می شناسید . وقتی در مورد محصول اطلاعات کافی و اشراف داشته باشید بهتر می‌توانید بازاریابی کنید و نهایتا پورسانت شما بیشتر خواهد شد .

فرضا اگر کودکی داشته باشید و کتاب‌های رفتار کودکان را قبلا مطالعه کرده باشید، برای معرفی محصولات آمازون که در خصوص رفتار کودکان است می‌توانید موفقیت بیشتری کسب کنید و به شکل بهتری از آمازون به درآمد برسید .

۱۰- استفاده از سایت و وبلاگ شخصی

این مورد یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از آمازون است . اگر هیچ محصولی از خود ندارید و صرفا قرار است محصولات آمازون را به فروش برسانید، یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای این کار ایجاد یک وبسایت شخصی و یا وبلاگ است .

وقتی یک وبسایت و یا یک وبلاگ شخصی دارید همه‌کاره خودتان هستید . مدیریت همه چیز در دستان شماست . خودتان تصمیم می‌گیرید که چه محصولاتی را در وبسایت قرار دهید . به راحتی می‌توانید با استفاده از وردپرس و با طراحی سایت بدون کدنویسی به راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی خود اقدام کنید .

باید برای هر محصول یک صفحه جداگانه داشته باشید و توضیحات مناسبی برای آن درج کنید و نهایتا به سایت آمازون لینک دهید . خلاصه اینکه، برای فروش بیشتر در آمازون لازم است یک استراتژی مناسب طراحی کنید .

۱۱- طراحی استراتژی فعالیت در آمازون

تحلیل اطلاعات سایت برای کسب درآمد دلاری از آمازون و افزایش فروش لازم است . اگر وبسایت خودتان را راه‌اندازی کرده اید باید تحلیل رفتار مشتریان سایت را انجام دهید . اگه بتوانید رفتار مشتریان سایت را تحلیل کنید می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید . مثلا باید تحلیل‌های زیر را انجام بدید :

– کدام یک از صفحات مربوط به محصولات، کاربران بیشتری جذب کرده است .

– میزان ترافیک در طول هفته چه اندازه است ؟

– دانستن تعداد کلیک‌هایی که از طریق سایت وارد آمازون می شود و به خرید از آمازون تبدیل می شود .

این موارد موجب می شود تا متوجه شوید کدام محصولات آمازون می‌توانند فروش بیشتری برایتان ایجاد کنند . اگر فروش تان افزایش یابد، رتبه شما در آمازون بالا رفته و تبدیل به دستیار در این سایت می شوید . این اطلاعات را می توانید از گوگل آنالیتیکس کسب کرده و اجرایی کنید .

شروع کار و فروش در سایت آمازون

برای شروع فروش در آمازون نیاز به ساخت حساب در این بخش دارید . ایجاد حساب شخصی در این قسمت کار سختی نیست . باید اطلاعات شخصی و اطلاعات حساب بانکی خودتان را در این قسمت وارد کنید. توجه کنید که برای فروش در آمازون باید یک حساب بانکی در کشورهای مورد تایید آمازون داشته باشید . یا این که از حساب کسی که در یکی از این کشورها زندگی می‌کند استفاده کنید و حساب را به نام وی باز کنید .

برای اکثر ایرانی‌ها سؤال است که امکان فعالیت در وب ‌سایت آمازون وجود دارد؟ پاسخ اینکه متاسفانه ایران به علت تحریم‌، در لیست کشورهای مورد تایید آمازون نیست . ولی اگر ایرانی بوده و تبعه کشورهای دیگری که مورد تایید آمازون هستند،می باشید، مشکلی وجود ندارد .

اما این پایان راه برای ایرانیان نیست و هر کاری راهی دارد . اگر می‌خواهید از داخل کشور به کسب درآمد از سایت آمازون بپردازید، همان طور که اشاره شد، می‌توانید اکانت ایرانیانی که در کشورهای مورد تایید آمازون زندگی می کنند را خریداری کنید . همچنین می توانید از شرکت‌های داخلی که این اکانت‌ها را واگذار می‌کنند، کمک بگیرید .

برای کسب درآمد دلاری از آمازون لازم است از روش‌های بازاریابی و رشیوه های موجود در آمازون استفاده کنید تا بتونید در این راه موفق شوید . البته در شروع ممکن است به دلیل عدم آگاهی کمی دچار استرس و سردرگمی شوید که کاملا طبیعی است . به مرور زمان تبحر بیشتری در کار پیدا کرده و درآمدتان هم بیشتر می شود .

می توانید به کسب درآمد از آمازون به عنوان شغل اصلی و منبع کسب پول نگاه کنید . اگر شاغل هستید می‌توانید این کار را در کنار شغل اصلی خودتان انجام دهید . فقط کافیست چند ساعت در روز برایش زمان بگذارید .

انواع فروشنده در سایت آمازون

دو نوع فروشنده در آمازون وجود دارد . فروشندگان Individual که اغلب به‌صورت تفریحی در آن فعالیت می‌کنند و به صورت پیشفرض نمی‌توانند بیش از ۴۰ آیتم در ماه بفروشند .

نوع دوم، فروشنده Professional هست که به‌صورت حرفه‌ای در این پلتفرم فعالیت می‌کنند . اغلب این افراد از Private Label استفاده می‌کنند و می‌توانند بیش از ۴۰ عدد محصول در ماه بفروشند . هر دوی این فروشنده ها باید برای فروش در آمازون به این وبسایت پول پرداخت کنند ولی نوع این پرداخت‌ها متفاوت است .

به‌عنوان یک فروشنده Individual هزینه‌ای برای باز کردن حساب پرداخت نمی کنید . تنها کار این است که در سایت ثبت نام کنید و زمانی که فروشی انجام می دهید باید مبلغی را به آمازون پرداخت کنید . این مبلغ عبارت است از مبلغ کمیسیون معمول به‌علاوه ۱ دلار هزینه فروش هر آیتم .

اما اگر به فروشنده Professional تبدیل شوید، برای ثبت نام باید ۴۰ دلار پرداخت کنید . ولی دیگر بابت هر فروش ۱ دلار به آمازون پرداخت نخواهید کرد .

راههای تهیه محصولات برای فروش در آمازون

با بررسی و تحقیق متوجه می شوید که راه‌های زیادی برای تهیه محصول جهت فروش در آمازون وجود دارد . این کار بستگی به توانایی و برنامه کاریتان دارد که کدام شیوه تهیه محصولات را انتخاب کنید . ولی برخی از راههای تهیه محصولات برای فروش در آمازون عبارتند از :

۱- تهیه از عمده‌فروشی‌ها

می‌توانید از یکی از عمده‌فروشی های داخلی، محصولاتی که به نظرتان امکان فروش در بازار امریکا و سایر کشورهای مورد تایید آمازون را دارد خریداری کنید و آنها را برای فروش به انبار آمازون ارسال کنید .

۲- خرید آنلاین

راه ساده تر برای ایرانیان این است که اقدام به خرید آنلاین کنند . با خرید از سایت‌های آنلاین به‌خصوص سایت‌های آنلاین چینی که محصولات را با قیمت‌های پایین‌تر از آمازون ارائه می دهند، آنها را در آمازون بفروشید .

۳- فروش محصولات تولیدی خودتان

به جای خرید از عمده فروشی ها و یا بازارهای آنلاین می توانید محصولات تولیدی خودتان را برای فروش در آمازون عرضه کنید . این محصولات می تواند محصولات دست دوم خودتان ، صنایع دستی ، نرم افزارهای کاربردی تولیدی ، کتاب های الکترونیکی نوشته شده خودتان و… باشد .

سئوالات متداول کسب درآمد در آمازون

در این مقاله سایت پول یابی صفر تا صد کسب درآمد دلاری از آمازون و شیوه های مختلف و متنوع آن آموزش داده شد . با این حال ممکن است برای برخی از کاربران سوالات و ابهاماتی وجود داشته باشد . برای رفع این ابهامات، برخی از متداول ترین سوالات رایج پاسخ داده می شود :

– آیا ایران مورد تایید آمازون هست؟

جواب منفی است . متاسفانه کشور ایران از جمله کشورهای تحریمی است و  مورد تایید آمازون برای فروش محصولات و یا ارسال بسته نیست .

– با وجود تحریم، چگونه از ایران در آمازون فعالیت کنیم؟

برای هر مشکل و مسئله ای یقینا راه حلی وجود دارد . جهت فروش محصولات خود در آمازون باید از روش‌های غیرمستقیم استفاده کنید که کار چندان سختی هم نیست . برای چنین کاری باید حساب بانکی در یکی از کشورهای مورد تایید آمازون باز کنید و اطلاعات خودتان را مطابق با همان کشور وارد کنید .

می توانید از اطلاعات یکی از اقوام و یا دوستان که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و این اجازه را به شما می دهند، استفاده کنید . از خدمات شرکت‌هایی که آدرس مجازی و حساب بانکی (معتبر و واقعی) در کشورهای دیگر باز می‌کنند استفاده کنید .

– به‌عنوان یک شخصیت حقیقی یا یک فرد در آمازون می توانم محصولاتم را بفروشم یا نیاز به وجود یک شرکت است؟

هیچ مشکلی از نظر شخصیت حقیقی و یا حقوقی برای کسب درآمد دلاری از آمازون وجود ندارد . می‌توانید بدون ثبت شرکت و تنها به صورت یک فرد حقیقی در Amazon Seller Central حساب باز کنید و محصولات خودتان را بفروشید . برای فروش در آمازون نیاز ندارید که شرکتی ثبت کنید اما باید بابت فروش، مالیات پرداخت کنید .

– چه چیزهایی را می‌توان در آمازون فروخت؟

هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد و دست افراد کاملا باز است . می توانید تقریبا همه چیز را در وب سایت آمازون و از راه Amazon Seller Central به فروش برسانید . میلیون‌ها محصول متفاوت در سایت آمازون فروخته می شوند که در بین آنها برندهای بزرگ بین‌المللی هم وجود دارند . برخی محصولات دست دوم می‌فروشند و برخی دیگر صنایع دست‌ساز خود و یا دیگران را می فروشند . در کل هیچ نوع محدودیتی برای فروش در آمازون نخواهید داشت .

سخن پایانی کسب درآمد دلاری از آمازون

راه های کسب درآمد از آمازون خیلی بیشتر از این مواردی است که در این مقاله سایت پول یابی اشاره شد . متأسفانه به علت تحریم‌های آمریکا بعضی از این روش ها در ایران قابل اجرایی نیست . مثلا در خارج با عضویت در پیک های موتوری و خودرویی در آمازون می توان به درآمدهای خوبی رسید اما در ایران این روش ها غیرممکن است .

اگرچه به دلیل تحریم ها کار کردن با این شرکت ساده نیست اما غیر ممکن هم نیست . هر کسب و کاری که بتوانید از طریق آمازون راه اندازی و انجام دهید، در واقع کسب درآمد دلاری از آمازون محسوب می شود . برای کاربران ایرانی که کار کردن فیزیکی در محیط آمازون امکان پذیر نیست، برخی از کارها وجود دارند که از خانه و داخل ایران هم می توانید انجام دهید . کاربران زیادی در ایران هستند که با آمازون همکاری می کنند و درآمد خود را به صورت دلاری کسب می کنند .

نکته آخر کسب درآمد دلاری از آمازون اینکه، اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید کسب درآمد دلاری از آمازون را تجربه کنید، پیش از انجام هر کاری باید ابتدا با موقعیت های شغلی مختلف این شرکت آشنا شوید . آمازون ماهیانه میلیاردها دلار سود می کند و شما می توانید بخشی از این سود را به عنوان درآمد خود اختصاص دهید . در حال حاضر آمازون به تمام کشورهای دنیا (به غیر از کشورهای تحریم شده توسط آمریکا) محصولات خود را ارسال می کند و به همین دلیل فرصت شغلی برای تمام افراد در هر جای دنیا وجود دارد . شما هم می توانید با شناسایی روش های مناسب ، در ایران اقدام به کسب درآمد دلاری کنید .

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

5 دیدگاه

  1. کسب درآمد دائمی

    سایت آمازون به نظرم ایده آل ترین راه کسب درآمد از اینترنت است خودم همیشه دنبال کسب درآمد دلاری از آمازون Amazon بدون سرمایه بودم و هستم امیدوارم موفق بشم با خواندن این مقاله با برخی شیوه های درآمد اینترنتی از آمازون بیشتر آشنا شدم تشکر می کنم

  2. چرا خرید ملک تهراندشت؟
    اگر شما نیز مانند خیلی افراد دیگر در فکر خرید ویلا در تهراندشت هستید، بهتر است بدانید که برای خرید ویلا در تهراندشت یا هر مکان دیگری از کشور باید به یک سری شرایط واقف باشید. مهم‌ترین مسئله که باید به آن در خرید ملک توجه داشته باشید این است که بهترین منطقه را برای خرید انتخاب نمائید. اما چرا تهراندشت را ما به شما عزیزان برای خرید ویلا یا ملک پیشنهاد می‌کیم؟

  3. چربی سوزی شکم با ماساژ چگونه امکان پذیر است؟
    کم کردن وزن و رسیدن به اندام ایده آل از جمله دغدغه های بانوان و مردان در این روزها محسوب خواهد شد تغییر سبک زندگی اشخاص و ماشینی شدن زندگی روزمره، میزان تحرک اشخاص را به طور قابل توجهی کاهش داده است. به همین خاطر، معمولا تجمع چربی در قسمت های گوناگون بدن، باعث از بین رفتن تناسب اندام و بالا رفتن شاخص توده بدنی (نسبت وزن به قد افراد) می گردد. تجمع چربی در ناحیه شکم یکی از اختلالاتی می باشد که حتی اگر اشخاص در قسمت های دیگر بدن خود اضافه وزن نداشته باشند، امکان دارد با آن مواجه گردند. به همین دلیل پیدا کردن یک راه درست برای از بین بردن چربی های ناحیه شکم از دغدغه هایبیشتر اشخاص به حساب خواهد آمد.

    به طور کلی، کاهش حجم چربی ذخیره شده در ناحیه شکم و پهلوها از طریق اصلاح رژیم غذایی و افزایش میزان تحرک روزانه امکان پذیر می باشد. در سال های اخیر، تمایل به انجام انواع جراحی های لاغری نیز در بین اشخاص افزایش پیدا کرده است. برای نمونه، لیپوساکشن با دستگاه ها و روش های گوناگون، مرسوم ترین روشی است که معمولا برای از بین بردن چربی های ناحیه شکم به کار برده خواهد شد

  4. تعداد افراد زیادی هستند که علاقه‌مند هستند تا از طریق یادگیری این رشته کسب درآمد کنند باید توجه داشته باشید که برای کار در حوزه حسابداری نیاز دارید تا مفاهیم و اصول اولیه حسابداری را به صورت تخصصی آموزش ببینید. حسابداری به عنوان زبان بین المللی تجارت، شناخته شده است به همین‌خاطر در همه جای دنیا بازار  کار خواهد داشت. این دوره آموزشی برای افرادی در نظر گرفته شده است که علاقمند به یادگیری این آن از پایه می‌باشند.

    معرفی دوره آموزش حسابداری

  5. به مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) خوش آمدید
    نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران از تاریخ ۹۲/۰۶/۱۰ در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود. این نمایندگی دارای ۱۴ سایت و کلاس مجهز، کارگاه هنر ، سالن همایش ، کافی شاپ و نمازخانه میباشد.

    نمایندگی انقلاب با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.