امکان کسب درآمد از سایت کلیکی

یکی از ساده ترین ، قدیمی ترین و راحت ترین راههای کسب درآمد اینترنتی ، شیوه کسب درآمد از سایت کلیکی است که نیاز به وقت و هزینه ناچیزی دارد. تبلیغات کلیکی PPC که مخفف Pay Per Click است، به معنای پرداخت به ازای هر کلیک می باشد ،. البته بعضی آن را CPC مخفف Cost Per Click یعنی هزینه برای هر کلیک می‌گویند.

شیوه فعالیت در سایت های کلیکی اینگونه است که کاربران با کلیک روی هر محتوای تبلیغاتی یا باز کردن لینک صفحات اینترنتی مختلف، مبلغی را می گیرند. از این رو سایت های کلیکی در شمار وب سایتهایی هستند که به ازای مشاهده تبلیغات و انجام مینی جاب ها درآمد اینترنتی کسب می کنند. بحث درباره سایت های کلیکی زیاد بوده ولی بیشترشان اسکم و کلاه بردار هستند .

لذا قبل از فعالیت در این نوع وب سایت ها حتما از معتبر بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. برای کسب درآمد زیاد از طریق اینگونه وب سایتها ضمن داشتن تلاش فراوان، باید مدیریت و استراتژی درستی را اتخاذ کرد.

در این مقاله سایت پول یابی در ادامه مجموعه آموزش های کسب درآمد راحت و آسان از اینترنت به چگونگی و امکان کسب درآمد از سایت کلیکی پرداخته می شود.

معرفی سایت های کلیکی

اگر سابقه فعالیت در اینترنت هر چند به مدت کم را داشته باشید ، مطمئنا حداقل یک‌بار اسم سایت‌های کلیکی را شنیده اید. سایت‌های کلیکی با هدف کسب درآمد از طریق فعالیت‌های اینترنتی ساده وارد دنیای وب شده‌اند.

برای نمونه ، اغلب برندهای بزرگ تیزرهای تبلیغاتی مخصوص خودشان را دارند ، صاحبان این کسب‌وکارهای اینترنتی نیاز دارند تا شرکت‌ و کسب و کارشان دیده شود و مردم آن‌ها را بشناسند. یکی از کارهایی که در سایت‌های کلیکی انجام می شود، دیدن همین تیزرها و تبلیغات اینترنتی سایر سایت ها می باشد. کاربران اینترنتی با دیدن تبلیغات این شرکت‌ها، و یا کلیک کردن بر روی این تبلیغات کلیکی مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند.

در ایران کسب درآمد از تبلیغات کلیکی به دو صورت کسب درآمد کلیکی دلاری و ریالی می باشد. برخی از راههای کسب درآمد از طریق سایت‌های کلیکی عبارتند از:

– انجام بازی آنلاین

– شرکت در مسایقه و قرعه‌کشی

– دیدن ایمیل‌های تبلیغاتی

– سرچ کردن یک کلمۀ خاص در موتورهای جستجو مثل گوگل و یاهو

– لایک کردن و کامنت گذاشتن

– عضویت در سایت‌های مختلف

– انجام نظرسنجی

– خرید آنلاین از سایت‌های موردنظر

– دیدن تبلیغات و آگهی در یوتیوب و…

گاهی باید افراد دیگری را با لینک عضویت خودتان به سایت دعوت کنید و امتیاز بگیرید. معمولاً این کار بیشتر از سایر فعالیت‌ها درآمدزایی به همراه دارد.

انواع تبلیغات کلیکی  

حتما تا حالا متوجه شده اید که در این مقاله دو نوع کسب درآمد از کلیک یعنی: ۱- تبلیغات کلیکی PPC یا Pay Per Click و ۲- وب سایت های کلیکی یا وب سایت های پرداخت در ازای کلیک PTC یا Paid To Click ( که در ادامه شرح شان خواهد آمد ) مدنظرمان است. منظور از تبلیغات کلیکی صرفاً تبلیغاتی است که در آن بر اساس تعداد کلیک هزینه می‌کنید. در این روش تبلیغ به صورت بنر یا متن ، در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پربازدید منتشر می‌شود. سپس به ازای هر کلیک کاربران مبلغی دریافت می شود.

تبلیغات بنری خودش به دو نوع تقسیم می‌شود:

۱- تبلیغات بنری استاندارد

احتمالاً این نوع تبلیغات را در سایت‌های خبری دیده باشید. منظور عکس‌های مستطیلی در گوشه و کنار سایت‌ها هستند که سعی دارند توجه کاربران و مخاطبان را به خودشان جلب کنند.

این بنرها در جایی مثل هدر سایت و لابه‌لای پست‌‌‌ها قرار گرفته‌اند و هیچ‌ گونه نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، به همین دلیل هم هست که این نوع تبلیغات برای شناساندن برند در میان مردم (یا همان برند آگاهی) بسیار مفید است.

۲- تبلیغات بنری همسان

به طور کلی در تبلیغات همسان، شکل و شمایل تبلیغ با سایت نمایش‌دهنده هماهنگ می‌شود تا تبلیغاتی بودنش کمتر به چشم بیاید. در تبلیغات همسان بنری هم این قضیه صدق می‌کند.

تبلیغات کلیکی در جستجو

در دنیای بازاریابی دیجیتال، تبلیغات در جستجو (Search AD) یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی محصول یا خدمات است. چون وقتی کاربران راجع ‌به چیزی جستجو می‌کنند و یا به آن نیاز دارند ، حداقل این است که در موردش کنجکاو هستند. پس اگر بتوانید دقیقاً زمانی که مشتریان در حال جستجو هستند، جلوی چشم آن‌ها حاضر شوید، بهترین موقعیت را برای فروش دارید.

به همین دلیل نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری در این روش نسبت به تبلیغات بنری بسیار بیشتر است. در این روش یک کمپین با تعدادی کلمات کلیدی که مرتبط با کسب وکارتان است، تعریف می‌کنید و مبلغی را به عنوان بودجه کمپین در نظر می‌گیرید.

حالا اگر کاربران آن کلمات را جستجو کنند با تبلیغ شما روبرو می‌شوند و اگر روی آن تبلیغ کلیک کنند، مبلغی از بودجه کمپین‌تان (به ازای هر کلیک) کسر خواهد شد. بهترین و قدرتمندترین تبلیغات در جستجو، گوگل ادز است. احتمالاً بارها مشابه این نوع تبلیغات را در صفحۀ نتایج گوگل دیده اید. نتایجی که با علامت AD مشخص می‌شوند در واقع نتایج پولی (Paid Search) هستند.

تبلیغات ریتارگتینگ Retargeting

منظور از هدفگیری یا تارگتینگ رساندن پیام تبلیغاتی به گوش مخاطبان هدف است. اما اینجا در مورد ریتارگتینگ (به معنی: هدف‌گیری مجدد) صحبت می شود. ریتارگتینگ (که به آن ریمارکتینگ هم می‌گویند) یک روش‌ برای هدفگیری مجدد مشتریان بالقوه است.

مشتریان بالقوه همان کاربرانی هستند که قبلاً به محتوای سایت‌ علاقه نشان داده‌اند. مثل افرادی که از طریق جستجو در گوگل  وارد سایت شده و از صفحات مختلف آن بازدید کردند، ولی به هر دلیلی ( مثل موجود نبودن محصول یا …) در آن لحظه خریدی انجام نداده‌اند، اگر کاری کنید که این افراد باز هم به سایت شما سر بزنند احتمالاً از مشتریان شما خواهند شد. اما چگونه؟

در این روش سعی می‌کنید، با ارائه پیشنهادهای ویژه مثل تخفیف اختصاصی، مشتریان بالقوه را به سایت خودتان برگردانید. روش کار هم به این صورت است که اسکریپت (کد) سرویس تبلیغاتی موردنظرتان را در سایت خود قرار می‌دهید. این اسکریپت در واقع یک برنامه کامپیوتری است که با بررسی اساس سوابق سرچ History هر کاربر مرتبط‌ ترین تبلیغات را به او نشان می‌دهد.

فرضا اگر در روزهای گذشته محصول یا وبسایت خاصی را بازدید کرده باشید، سرویس های تبلیغات کلیدی بر اساس کوکی های ذخیره شده از بازدید کاربر، تبلیغات همان محصول و یا خدمات آن وبسایت مشخص را برای کاربر نمایش خواهد داد.

تبلیغات کلیکی در شبکه‌های اجتماعی

احتمالاً بارها مشاهده کرده‌اید که در قسمت فید اینستاگرام، برخی از پست‌های نشان داده شده برایتان ناآشنا هستند و حالتی تبلیغاتی دارند ،یکی از انواع تبلیغات کلیکی اینترنتی این نوع از تبلیغات کلیکی می باشد.

اولین بار شرکت فیسبوک ایده تبلیغات کلیکی در شبکه های اجتماعی را به اجرا درآورد. پس از آن نیز شبکه های اجتماعی دیگری مانند لینکدین و سپس اینستاگرام این روش تبلیغاتی را اجرا کردند.

قیمت تبلیغات در شبکه اجتماعی مانند لینکدین به دلیل تخصصی بودن جامعه مخاطبان، کمی بیشتر از شبکه‌های دیگر است.

کسب درآمد از سایت کلیکی ، تبلیغات کلیکی ، بهترین سایت کلیکی ، درآمد دلاری کلیکی

شیوه فعالیت سایت های کلیکی

نحوه عملکرد وب سایت های پرداخت در ازای کلیک PTC یا Paid To Click بدین صورت است که با ثبت نام در آنها و کلیک بر روی تبلیغاتی که از دیگران جذب کرده اند ، مبلغی پرداخت می شود. البته این تمام شیرینی داستان نیست و محدودیت ها و مشکلاتی از جمله محدودیت های درآمد روزانه یا سایت ها (کلاهبرداری یا کلاهبرداران) وجود دارد که در نهایت به شما پول نمی دهند.

همچنین کاربران می توانند با معرفی دوستان و آشنایان خود به این سایت ها درآمد کسب کنند. کاربران کسانی هستند که با کلیک بر روی سایت های رایگان به یکی از اعضا تبدیل می شوند و می توانند با کلیک بر روی تبلیغات درآمد کسب کنند. اما گاهی اوقات این درآمد کافی نیست بنابراین ، سایت های کلیکی این امکان را به کاربران می دهند تا با ایجاد یک لینک معرفی Referral Link و ارائه آن به دیگران ، درآمد خود را افزایش دهند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با بازار کار خارجی

هنگامی که شخصی با لینک معرفی Referral Link عضو جدید سایت می شود ، کاربر اول کلیه سودهای شخص جدید را بدست می آورد. جالب است که فرد جدید نیز همان سود کاربر اول را دریافت می کند و همچنین می تواند یک لینک ارجاع ایجاد کرده و آن را به شخص دیگری بدهد و این چرخه همیشه می تواند ادامه داشته باشد.

بهتر است برای کار در سایت های کلیک از لینک ارجاع استفاده کنید ، در غیر این صورت خود سایت ها اغلب شما را به عنوان زیر مجموعه یکی از کاربران دیگر در می آورند که اصطلاحاً آن را اجاره ارجاع می نامند.

دسته بندی سایت های کلیکی

سایت های کلیکی از تبلیغ دهندگان بابت کلیک کردن بر روی تبلیغاتشان معمولا پول زیادی می گیرند و از کاربران اینترنتی برای کلیک کردن کمک می گیرند که بابت این انجام این کار ، مقداری کمی از آن پول دریافتی را به کاربران پرداخت می کنند:

این نوع سایتها از نظر فعالیت به دسته های مختلفی تقسیم می‌شوند مثل:

۱- PTC یا Paid To Click یعنی پرداخت به ازای کلیک بر روی آگهی ها .

۲- GPT یا Get Paid To یعنی پرداخت بابت انجام کاری. این کار می تواند تکمیل نظرسنجی ها، ثبت نام در وب سایت ها، خرید آنلاین، حتی بازی کردن و… باشد.

۳- PTR یا Paid To Read یعنی پرداخت بابت خواندن که می توانید با مشاهده و خواندن ایمیل های تبلیغاتی درآمد کسب کنید.

امکان کسب درآمد از سایت کلیکی با این شیوه بسیار کم و پایین می باشد ، تقریباً روزی ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومان است که اصلاً مقرون به صرفه نیست . لذا برای درآمد بیشتر لازم است به فعالیت های دیگر از جمله گرفتن زیرمجموعه پرداخت .

زیرمجموعه در سایت های کلیکی

همان طور که گفته شد ، کسب درآمد از سایت کلیکی فقط از طریق کلیک کردن ، بسیار کم است و ماهها طول می کشد تا به درآمد چند ده هزار تومانی رسید برای همین کاربران با شیوه های دیگر مثل زیرمجموعه گیری سعی در افزایش کسب درآمد اینترنتی دارند. برخی زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی را مهم ترین سایر فعالیت های می دانند. این نوع وب سایت های کلیکی معمولا دو نوع زیرمجموعه گیری دارند :

۱- زیرمجموعه های مستقیم

در این نوع ، زیرمجموعه ها با لینک اختصاصی شما در سایت کلیکی مورد نظرتان ثبت نام می کنند و یا آنها را از سایت می خرید. پیشنهاد می شود از سایت ها چیزی نخرید و با لینک خود دیگران را دعوت کنید و آنها را زیرمجموعه خود کنید. این زیرمجموعه ها دائمی بوده و تا وقتی که سایت به فعالیت خودش ادامه دهد ، وجود دارند و همیشه برای شما در دسترس بوده و از کلیک های آنها به شما نیز پول می رسد.

هرچه زیرمجموعه هایتان بیشتر باشد درآمد هم بیشتر می شود و درصد سودی که از زیرمجموعه ها می گیرید در هر سایتی متفاوت است.

۲- زیرمجموعه اجاره ای

این دسته از زیرمجموعه ها در سایت های کلیکی را باید از خود سایت اجاره کنید. قطعا بین کاربران یک سایت کلیکی افرادی هستند که نتوانند لینک های زیرمجموعه گیری خود را پخش کنند به همین دلیل این سایت ها این قابلیت را دارند. تجربه می گوید ، در سایت هایی که قابلیت اجاره زیرمجموعه ندارند فعالیت نکنید. این زیرمجموعه ها هم به ازای هر کلیک به شما درآمد می رسانند اما باید آنها را در زمان معینی تمدید کنید.

اگر نمی توانید لینک خود را تبلیغ کنید، می توانید با حدود ۱ ماه فعالیت به تنهایی در سایت به حداقل مبلغ برای اجاره زیرمجموعه دست یابید و برای خود زیرمجموعه اجاره کنید.

هرچه زیرمجموعه هایتان بیشتر باشد درآمدتان هم بیشتر می شود. درصد سودی که از زیرمجموعه ها می گیرید در هر سایت کلیکی متفاوت است. این زیرمجموعه ها می توانند آدم و یا ربات باشند.

انواع روشهای درآمدزایی در سایت های کلیکی

سایت های کلیکی هر روز در حال اضافه کردن روش های جدید برای درآمدزایی هستند . برخی از سایتها از یک روش استفاده می کنند و برخی هم از چند نوع روش برای کسب درآمد اینترنتی استفاده می کنند. معروف ترین روش های درآمدزایی در سایت های کلیکی عبارتند از:

– کلیک کردن: می توانید با کلیک کردن بر روی تبلیغاتی که در این سایت ها قرار دارند به کسب درآمد بپردازید که تعدادشان در هر سایت کلیکی متفاوت است.

– سورف: این روش هم به این صورت است که با مشاهده سایت های دیگر کسب درآمد اینترنتی داشته باشید که این کار با توجه به وب سایت کلیکی مورد نظر می توانید دستی یا خودکار انجام شود.

– مینی جاب: این روش به معنی انجام کار کوچک است که این کار می تواند: ثبت نام، شرکت در نظرسنجی، نصب نرم افزار، خواندن ایمیل و… باشد. درآمدی که از این روش به دست می‌آید از کلیک کردن و سورف معمولاً کمی بیشتر است.

مزایا و معایب سایت کلیکی

اگرچه در تبلیغ کسب درآمد اینترنتی از سایت های کلیکی می گویند کلیک کنید، تبلیغات ببینید، بخوانید، بازی کنید و پول در بیاورید ، ولی باید معایب و مزایای تبلیغات کلیکی را در نظر بگیرید:

چهار مزیت تبلیغات کلیکی شامل :

– زمان کمی برای فعالیت نیاز دارند.

– نیازی به تجهیزات و سرمایه اولیه ندارند.

– بسیار راحت هستند و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید فعالیت کنید.

– قابلیت زیرمجموعه گیری و دریافت پورسانت .

سه عیب تبلیغات کلیکی شامل :

– درآمد کم و نه چندان زیاد .

– کلاهبرداری در زمینه سایتهای کلیکی متاسفانه زیاد است

– غیر قانونی بودن اکثر سایت ها . هزاران سایت کلیکی وجود دارند ولی فقط تعداد کمی معتبر بوده و بقیه اسکم هستند.

نکته: کسب درآمد از سایت های کلیکی زمان بر است ، پس عجله نکنید و باید صبور باشید.

امکان کسب درآمد از سایت کلیکی

این سوال مطرح می شود که آیا واقعا شرایط و امکان کسب درآمد از سایت کلیکی وجود دارد ؟ و یا علاوه بر وب سایت های ایرانی ، امکان کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی وجود دارد ؟ جواب سوال مثبت است و امروزه می‌توان از طریق اپلیکیشن‌های پولساز و سایت‌های کلیکی پول درآورد . منتهی میزان درآمد از سایت های کلیکی ایرانی و خارجی و نیز چگونگی کسب درآمدشان متفاوت است.

این سوال هم مطرح است که از کجا بفهمیم یک سایت کلیکی معتبر است؟ توجه کنید در موضوع سایت های کلیکی همیشه ممکن است پای یک وب سایت کلاهبردار در میان است . چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی، همیشه کلاهبردارانی وجود داشته‌اند. البته امروزه کلاهبرداران دنیای دیجیتال بسیار ماهر شدند و کسانی که خیلی اهل وب نیستند، نمی‌توانند آن‌ها را به راحتی تشخیص دهند و ممکن است در دامشان بیفتند.

لذا توصیه اکید می شود ، هرکس در اینترنت و دنیای واقعی ، وعدۀ یک شبه پولدار شدن به شما را داد، اصلا حرفش را باور نکنید. سایت‌های کلیکی هم از این قاعده مستثنی نیستند. اصلاً هرجا که صحبت از پول درآوردن شد، باید حواستان باشد که سرتان کلاه نرود .

شناخت سایت های کلیکی کلاهبردار

کلاهبرداری اینترنتی کار کثیفی است که به تمیزی تمام انجام می‌شود. ولی همیشه راه‌هایی برای به دام نیفتادن وجود دارد. اگر می‌خواهید سایت های کلیکی معتبر ایران و جهان را از سایت‌های کلیکی کلاهبردار تشخیص دهید، موارد زیر را مدنظر بگیرید:

– یک سایت کلیکی معتبر باید پشتیبانی قوی‌ داشته باشد، ‌طوری‌که پاسخ تمام سوالات کاربران را بدهد .

– معمولاً سایت های کلیکی معتبر ایران و جهان مبالغ پرداختی هنگفتی ندارند، به ازای انجام هر یک از فعالیت‌ها ، پول اندکی به حساب کاربران اضافه می شود .

– سعی کنید از سایت‌هایی استفاده کنید که قدیمی‌تر هستند و هنوز فعالیت دارند.

– قبل از ثبت‌نام در یک سایت کلیکی، نظراتی که راجع به  آن در اینترنت وجود دارد را بخوانید و ببینید که واکنش مردم نسبت به عملکردش مثبت و یا منفی است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  2 ابزار اصلی برای همکاری در فروش

البته شیوه های تقلب در تبلیغات کلیکی زیاد است و هیچ تضمین صددرصدی وجود ندارد که هر سایتی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، حتماً معتبر است. اما بدانید اگر سایت کلیکی این ویژگی‌ها را نداشت، به احتمال بسیار زیادی کلاهبردار است و در ازای فعالیت‌های شما پولی پرداخت نخواهد کرد .

میزان درآمد از سایت های کلیکی

اگر به دنبال کسب درآمد دلاری و یا ریالی ازسایت های کلیکی هستید، باید بدانید پولی که از این سایت‌ها به شما پرداخت می‌شود، بسیار اندک است. برای همین در سایت پول یابی همواره توصیه می شود اگر به دنبال کسب درآمد خوب و پایدار هستید به سراغ سایت ها و تبلیغات کلیکی نروید. فرضا درآمد حاصل از سایت‌های کلیکی خارجی، به دلار است ، ولی برای دیدن هر تبلیغ ۰٫۰۱ دلار به حساب شما افزوده می‌شود.

به‌صورت کلی، نمی‌توانید روی پولی که از سایت‌های کلیکی به‌دست می‌آورید، به عنوان درآمد ثابت حساب باز کنید. اما به عنوان سرگرمی می توانید وارد بهترین و معتبرترین سایت های کلیکی شوید تا بتوانید از اوقات فراغتتان نیز پول اندکی بدست بیاورید .

البته زیرمجموعه گرفتن و عضوگیری فعالیتی است که میزان درآمد از سایت های کلیکی را کمی افزایش می‌دهد. فرضا می‌توانید با لینکی که از سایت دلاری می‌گیرید، دیگران را دعوت کنید و به ازای هر نفر مبلغی به عنوان حق کمیسیون دریافت کنید. نوع دستمزدی که از سایت‌های کلیکی می‌گیرید، متفاوت است:

– بعضی از سایت‌ها بن تخفیف خرید از سایت‌های فروشگاهی می‌دهند.

– بعضی دیگر به‌صورت ارزهای دیجیتال پرداخت می‎‌کنند.

– بعضی هم به‌صورت نقدی پول پرداخت می کنند .

نکات عمومی درباره سایت های کلیکی

در شیوه کسب درآمد از سایت کلیکی ، روال کار اکثر سایت‌ها تقریباً شکل هم هست و فقط در بعضی از جزئیات با هم متفاوتند . اما یک سری نکات است که قبل از ورود به هر سایت کلیکی دلاری باید به آنها توجه کنید:

– حواستان باشد که سایت های کلیکی معتبر جهان برای عضویت پولی دریافت نمی‌کنند.

– خواندن نظرات قبل از عضویت در سایت کلیکی موردنظر فراموش نشود.

– معمولاً برای ورود به اکثر سایت‌های کلیکی باید فیلترشکن داشته باشید

– معمولاً برای عضویت از شما اطلاعاتی (تاریخ تولد و…) خواسته می‌شود که باید جواب آن‌ها را حتماً به خاطر بسپارید ، زیرا در بعضی از مواقع ممکن است برای واریز پول به حسابتان آن اطلاعات را از شما بپرسند .

معرفی برخی سایت های کلیکی دلاری

در اینجا فهرستی از وب سایت های خارجی کسب درآمد دلاری آورده و معرفی می شوند . تاکید می شود که حتما تحقیق کنید چون ممکن است در زمان نگارش این مقاله معتبر بوده و بعد جزو سایت های اسکم یا کلاهبردار شوند . برای اطلاعات بیشتر درباره این سایت ها می توانید در اینترنت جستجو کنید و بعد از اطمینان خاطر اقدام به کسب درآمد از این نوع سایت های کلیکی خارجی کنید:

۱- سایت BTC clicks:

در سایت BTC clicks باید بعد از دیدن هر تبلیغ یک مسئلۀ ریاضی حل کنید. در این سایت نحوۀ پرداخت هم به‌صورت واحد‌های کوچک بیت‌کوین (ساتوشی) است. البته برای ورود باید فیلترشکن خود را روشن کنید.

۲- سایت ojooo:

سایت ojooo یکی از بهترین سایت های کلیکی است که در زمینۀ تبلیغات معتبر است. همچنین محدودیت IP نیز دارد، یعنی شما فقط می‌توانید با یک IP در سایت ojooo ثبت نام کنید.

۳- سایت adBTC:

این، یکی دیگر از سایت‌های کلیکی است که تبلیغات زیادی در آن وجود دارد. سایت adBTC پاداش شما را به‌صورت بیت‌کوین و واحدهای کوچک بیت‌کوین (ساتوشی) پرداخت می‌کند.

۴ و ۵- سایت coinpayu و time bucks:

هر دو سایت تبلیغات زیادی دارند ، اما تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. برای ورود به سایت coinpayu به فیلترشکن نیاز ندارید زیرا IP ایران را قبول می‌کند. اما برای عضویت در سایت time bucks باید فیلترشکن داشته باشید.

۶- سایت free bitcoin:

یکی از بهترین سایت های کلیکی سایت free bitcoin است. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از این سایت وجود دارد. مثلاً با زدن روی یک دکمه هر یک ساعت یک‌بار مقداری بیت‌کوین به حساب شما واریز می‌شود. حتی می‌توانید مسابقات مختلف را پیش‌بینی کنید.

اما حواستان باشد که حتماً فیلترشکن داشته باشید زیرا این سایت IP ایران و آمریکا را بلاک کرده‌ است. همچنین می‌توانید فقط با یک IP در این سایت کلیکی ثبت نام کنید .

۷- سایت Clique book:

سایت clique book نسبت به سایت‌های دیگر میزان درآمد روزانه بیشتری دارد.

۸- سایت neobux:

یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت های کلیکی معتبر جهان، سایت نئوباکس است. این سایت چندین سال است که در زمینۀ تبلیغات فعالیت می‌کند و کاربران زیادی را به خودش اختصاص داده‌است. البته شما فقط با یک IP می‌توانید وارد این سایت شوید و ثبت‌نام کنید.

فهرست سایت‌های کلیکی که نیاز به فیلترشکن ندارند:

– ever green clix

– Gpt planet

– star clicks

– scarlet clicks

– more money

– rewarding ways

– paid verts

– clixcoin

– optimalbux

سایت‌های کلیکی ایرانی

چند سالی هست که ایرانیان هم به فکر راه انداختن سایت کلیکی افتاده‌اند. در سایت‌های ایرانی معمولاً کسب درآمد از تبلیغات کلیکی امکان‌پذیر است و می توانید به سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی هم فکر کنید . البته میزان درآمد از سایت های کلیکی بسیار کم می‌باشد.

برخی از سایت‌های کلیکی ایرانی : میترا رنک ، فیس نما ، پارت کلیک می باشند و از سایت های تبلیغات کلیکی می توان به یکتانت ، مدیااد ، سایت نوین ، صبا ویژن ، کلیک اول ، پی سی رنک و تپسل اشاره کرد.

شیوه برداشت از سایت‌های کلیکی

برای برداشت پول از سایت‌های کلیکی که اکثراً خارجی هستند، نیاز به یک حساب بین‌المللی دارید. می‌توانید از حساب‌های مختلفی مثل پی‌پال paypal، پرفکت مانی perfect money ، وب‌ مانی web money و… استفاده کنیم. برای افتتاح حساب از خدمات شرکت‌های معتبری مثل اول پرداخت و ایرانی کارت استفاده نمایید. البته قبل از هر چیز باید نحوۀ کارکردن با حساب‌های بین‌المللی مثل پی‌پال را یاد بگیرید.

نکته مهم و کلیدی اینکه اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید به فکر کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی باشید تا در ادامه کار دچار مشکل نشوید. قبل از فعالیت و ثبت نام در سایتهای خارجی کسب درآمد این مورد را حتما لحاظ کنید.

سخن پایانی کسب درآمد از سایت کلیکی

سایت های کلیکی جزو سایتهایی محسوب می شوند که به ازای مشاهده تبلیغات و انجام مینی جاب ها پول پرداخت می کنند. سایتهای زیادی در زمینه کسب درآمد از کلیک فعال هستند که در این میان تعداد زیادی کلاهبردار می باشند . سعی کنید قبل از شروع فعالیت در هر سایتی از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

کار و درآمد در سایت های کلیکی بر پایه‌ تبلیغاتی است که از اسپانسرها، شرکتها و اشخاص می گیرند و داخل سایت خود قرار می دهند و وقتی کاربران این تبلیغات را مشاهده کنند مبلغی به حسابشان اضافه می شود . این نوع سایتها معمولا از تبلیغ دهندگان بابت کلیک کردن بر روی تبلیغاتشان پول زیادی می گیرند و از کاربران برای کلیک کردن کمک می گیرند ولی مبلغ ناچیزی را به آنها پرداخت می کنند.

سایت های کلیکی ، با استفاده از پتانسیل کلیک کردن کاربران روی سایت های هدفی که دارند، تعداد بازدید صفحه مورد نظر را بالا برده و موجب می شوند تا رفته رفته جایگاه و رتبه بندی صفحه مورد نظر در گوگل، بالاتر رود.

نکته آخر کسب درآمد از سایت کلیکی اینکه همواره در سایت پول یابی به دلیل درآمد کم و کلاهبرداری های تبلیغات کلیکی و سایت های کلیکی ، بر عدم همکاری با این نوع سایت ها تاکید شده است . اما اگر تمایل دارید در کنار حرفه ای که به آن مشغول هستید، یک درآمد دیگر در خانه داشته باشید، می توانید کسب در آمد از تبلیغات کلیکی را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

4 دیدگاه

  1. سلام دوستان بالای سی تا سایت کسب درامد کلیکی رفتم یا اسکم بودند یا درامدش پایین بوده فقط این دوتا سایت میزان کسب درامدش خوبه و پرداختی داشته واقعا یه سر برید دعام میکنید
    https://free.shiba.limited/?r=325488
    https://coinpot.in/?r=95675 کیف پول فاست پی یا کوین اکس میخواد

  2. سلام و عرض احترام.
    امیدوارم که حالتون خوب باشه.
    اگر دنبال کسب درآمد اینترنتی هستین ، ازتون دعوت می کنم که توی پلتفرم دنیس ؛ شبکه معرفی لینک و تبلیغات آنلاین ؛ عضو بشین و با بازدید از لینک های ویژه ، درآمد پایدار و مطمئن کسب کنید.
    با آرزوی سلامتی و تندرستی …

  3. سلام
    مقاله خوب و مفیدی نوشتی به نظرم هنوز هم می شود با برخی ترفندها اقدام به کسب درآمد اینترنتی مناسب از سایت های کلیکی کرد . سایت های کلیکی ایرانی که داغون هستن و عمر آدم رو تلف میکنن
    سایت های کلیکی خارجی اگه کمی زبان انگلیسی بلد باشی و بتونی به نحوی تحریم ها رو هم دور بزنی پول خوبی می تونی بگیری . درآمد دلاری از سایت کلیکی به خاطر ارزش پایین پول ریال راهکار خوبیه

  4. سلام
    به نظرم امکان کسب درآمد از اینترنتی برای همه فراهم است ولی دیدگاه افراد تو این زمینه فرق داره برخی به دنبال کسب و کار پایدار و پولساز هستن و برخی دنبال کسب درآمد از اینترنت سریع و موقتی .
    کسب درآمد کلیکی یه راه ساده و بی دردسر کسب پول است ولی نمی توان روی درآمد زیاد و دائمی آن حساب باز کرد . سایت بسیار خوبی دارید و محتوای آموزشی کسب درآمد را عالی توضیح میدین . لذا بردم از مقالاتتون
    تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.