دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

شاید برایتان دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی برخی افراد فعال در اینترنت جای سوال باشد اینکه چرا برخی موفق هستند و برخی نمی توانند کسب درآمد آنلاین خوب و مناسبی داشته باشند. کسب و کار اینترنتی مثل سایر مشاغل از جمله، کسب درآمد واقعی و سنتی ، کسب و کار خانگی و… دارای قوانین و قواعد خاصی است که اگر رعایت نشود نمی توان انتظار موفقیت و سوددهی لازم را داشت.

بر خلاف تصور برخی، آموزش کسب درآمد از اینترنت چندان ساده و یا با انجام چند کلیک راحت ، امکان پذیر نیست بلکه ترفند و قوانین خاص خودش را دارد. در این مقاله قصد دارم تا به دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی و اینکه چرا همه در کسب درآمد از اینترنت موفق نیستند، بپردازم.

دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

اصل ساده و بدیهی این است که همه نمی توانند از اینترنت کسب درآمد موفقی داشته باشند چون کسب درآمد اینترنتی دارای قواعد و روش های خاصی است که در عین سادگی ، سختی های خودش را دارد. همان طور که پیش تر گفته شد، برخی به اشتباه تصور می کنند که با چند کلیک ساده در سایت و یا تبلیغات می توانند ماهیانه میلیون ها تومان کسب درآمد اینترنتی داشته باشند.

شاید رواج این تصور اشتباه کسب درآمد ساده و راحت اینترنتی ، از شیوه تبلیغات فریبکارانه برخی افراد نشات می گیرد که می گویند یک شبه میلیونر و یا میلیاردر شوید. ادعای کسب درآمد ساده و یک شبه ، یک بلوف و شعار فریبکارانه است که عده ای سودجو برای کلاهبرداری می گویند در حالی که در عالم واقعیت چیز دیگری اتفاق می افتد. برخی با این تصور یک شبه میلیونر شدن می آیند و به دلیل ناکامی دچار ناامیدی و سرخوردگی می شوند و نیمه کاره کسب و کارشان را رها می کنند.

کسب درآمد اینترنتی مثل هر کسب و کاری نیاز به صبر و تلاش دارد . برای همین در اینجا ضمن بررسی دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی توسط برخی افراد، به اشتباهات آنها در کسب و کار آنلاین هم شاره می شود. اگر می خواهید کسب و کار موفق و پرسودی داشته باشید کافیست که این اشتباهات را در کسب و کارتان مرتکب نشوید تا عوامل و دلایل شکست در کسب درآمد اینترنتی به حداقل برسد.

مهمترین دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی عبارتند از:

۱- جدی نگرفتن کسب و کار اینترنتی

برخی از افراد با تصور اینکه کسب درآمد اینترنتی کاری آسان و بدون دردسر بوده و تنها با روزی دو سه ساعت کار می توان به درآمد میلیونی رسید، وارد عرصه کسب درآمد آنلاین شده و بعد از مدتی که به نتیجه نمی رسند سرخورده شده آن را رها می کنند. دقت داشته باشید، کسب و کار اینترنتی نیز مانند هر تجارت دیگری نیاز به تلاش زیاد، صرف زمان و تمرکز دارد.

در هیچ کجای دنیا نمی توانید تنها با روزی دو سه ساعت به درآمدی میلیونی روزانه و میلیاردی ماهیانه برسید . البته این کار و ادعا غیر ممکن نیست، اما در ابتدا لازم است زمانی را صرف راه اندازی کسب و کار و به قول معروف جا انداختن برند خود در بازار اینترنتی کنید و سپس با تلاش و پشتکار، آن را به جایی برسانید.

بسیاری از افراد به کسب و کار آنلاین به صورت یک کار جانبی و فرعی نگاه می کنند و آن را چنان که باید جدی نمی گیرند. نکته جالب اینکه برخی از افراد با فکر پر کردن اوقات فراغت خود در تابستان و یا ایام تعطیلات به فکر روش های مختلف و البته کاذبِ کسب درآمد از اینترنت افتاده و به دنبال کپی کردن از ایده های موفق موجود در وب می افتند. این افراد با کپی برداری می خواهند یک شبه به درآمد های میلیونی برسند. این نوع فعالیت مسلم است که با موفقیتی همراه نخواهد بود.

۲- رویای یک شبه پولدار شدن

شاید یکی از اصول مهم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که این کسب و کار را جدی بگیرید و برای آن زمان مناسب صرف کنید، و از آن مهمتر با ایده و هدف مشخصی وارد این کار شوید. یکی از دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی برخی از افراد این است که رویای یک شبه پولدار شدن را دارند. این افراد با تصور اینکه می توانند تنها با روزی دو ساعت، در کمتر از یک ماه به درآمد بالا برسند، با استفاده از روش های کاملا کاذب شروع می کنند و وقتی به نتیجه ای نمی رسند فکر میک نند کلا کسب درآمد از اینترنت کاری کاملا غیر ممکن و نشدنی است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصول موفقیت در کسب و کار

برای شروع یک کسب و کار اینترنتیِ درست و حسابی ، داشتن یک درآمد پایدار، و همچنین استمرار در میزان درآمد، باید ابتدا دید بلند مدت داشته و راه درستی را برای شروع انتخاب کنید. به عبارتی باید دارای استراتژی و برنامه بلندمدت باشید. بهترین کار این است که حداقل یک سال را برای بازدهی کسب و کارتان در نظر بگیرید و تمام تلاش و توجه خودتان را معطوف به کارتان کنید.

تصور نکنید با ساخت یک وبسایت و پر کردن آن با انواع تبلیغات کلیکی ، همکاری در فروش ، پاپ آپ ، رپورتاژ آگهی و… می توانید درآمد اینترنتی بالایی داشته باشید. اغلب کاربران اینترنتی فکر می کنند با کلیک روی چند تبلیغ و بنر می توان به درآمد اینترنتی رسید، اما بهتر است این روش های ابتدایی و اشتباه را کاملا فراموش کنید و با استفاده از استراتژی های ثابت شده یک کسب و کار آنلاین برای خود راه اندازی کرده و به کسب درآمد اینترنتی مستمر و پایدار برسید.

۳- عدم یادگیری کسب درآمد از اینترنت

یکی از دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی افراد این است که پیگیر یادگیری و آموزش کسب درآمد از اینترنت نیستند. لازمه موفقیت در هر کسب و کاری، آموزش و یادگیری است و کسب و کار اینترنتی نیز از این قاعده مهم مستثنی نیست. برای اینکه بتوانید یک تجارت آنلاین موفق راه اندازی کنید لازم است تا با روش ها و تکنیک های مختلف آشنا شوید. همان اصول ، ترفندها و مواردی که در سایت پول یابی به صورت مستمر آموزش می دهیم.

بدون یادگیری مهارت های لازم هیچ کسی نمی تواند توقع موفقیت در کسب و کاری را داشته باشد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد یا حاضر نیستند مهارت های لازم را یاد بگیرند و یا آنقدر در تله یادگیری مهارت های مختلف گیر کرده و وقت تلف می کنند که دیگر زمانی برای اجرای مهارت های یاد گرفته شده باقی نمی گذارند.

در ارتباط با مهارت های مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین و کسب درآمد اینترنتی ، همان طور که پیش تر گفته شد در همین سایت پول یابی می توانید به تمامی آموزش ها و تکنیک های مهم دسترسی داشته باشید.

۴- ترس فقدان سرمایه و پول کافی

یکی دیگر از دلایل برای عدم شروع و یا نرسیدن به نتیجه دلخواه در کسب درآمد از اینترنت، تصور نیاز به سرمایه و پول اولیه برای شروع کار می باشد. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن سرمایه اولیه، از راه اندازی یک کسب و کار آنلاین خودداری می کنند.

متاسفانه در ارتباط با شروع یک کسب و کار اینترنتی و سرمایه مورد نیاز برای آن، در برخی انجمن های گفتگو ، صفحات شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی اطلاعات نادرستی ارائه می شود و برخی فکر می کنند از همان ابتدا باید هزینه بالایی برای طراحی ، برنامه نویسی ، تبلیغات سایت و … پرداخت کنند اما حقیقت این است که هر کسی می تواند بدون نیاز به هر گونه سرمایه اولیه ، کسب و کار خود را از همین امروز راه اندازی کند.

البته کاملا طبیعی و معقول است اگر گفته شود در صورتی که سرمایه اندکی در شروع کار داشته باشید سرعت  کارتان کمی بیشتر خواهد شد، اما برای راه اندازی کسب و کار آنلاین نیاز به هیچ گونه سرمایه بالایی ندارید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سخنان حکیمانه موثر در کسب درآمد

۵- در پی ایده خاص و ناب بودن

یکی از دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی نداشتن ایده مناسب می باشد. البته داشتن ایده خاص و ناب خیلی خوب است ولی  دقت داشته باشید برای راه اندازی یک سایت و یا یک کسب و کار آنلاین نیازی به اختراع چرخ و انجام کارهای خارق العاده نیست بلکه می توان با اجرای بهتر و درست تر ایده های موجود یک کسب و کار موفق راه اندازی کرد.

در همین سایت پول یابی ایده های کسب و کار اینترنتی زیادی وجود دارد که می توانید با انتخاب یکی از آنها با توجه به نیاز بازار، مهارت و علاقه شخصی ، اقدام به راه اندازی کسب درآمد اینترنتی کنید.

۶- عدم تمرکز و شاخه به شاخه پرسیدن

قدیمی ها به کنایه می گویند چون گنجشک از این شاخه به آن شاخه می پرد هیچ گاه چاق و بزرگ نمی شود. در مورد کسب درآمد اینترنتی هم برخی از افراد اینگونه رفتار می کنند و در جایی سکون و قرار ندارند. یعنی مدتی وب سایتی را راه اندازی کرده و آن را با انواع تبلیغات و محصولات متفرقه پر می کنند، به امید اینکه بتوانند درآمد ماهیانه چند میلیون تومان به دست آورند، اما وقتی نتیجه ای نمی گیرند این سایت را رها کرده، به سراغ ایده دیگر می روند.

این شاخه آن شاخه پریدن های دائمی و عوض کردن کسب و کار اینترنتی و اینکه دنبال یک ایده ناب و خاص بودن، یکی از دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی می باشد. این افراد میلیون ها تومان هزینه کرده و در نهایت به هیچ نتیجه ای نمی رسند و به کل از کسب درآمد اینترنتی ناامید شده و آن را رها می کنند. نکته جالب اینکه بعد از این اتفاقات ، در مورد موفقیت کسب درآمد از اینترنت موضع منفی و مخالف گرفته و آن را دروغ دانسته و دیگران را از ورود به این کار منع می کند. در حالی که باید دلایل و عوامل شکست در کسب و کار اینترنتی خود را در جای دیگر بررسی کنند.

این افراد فراموش کردند و یا نمی دانند که برای موفقیت در هر کاری از جمله کسب درآمد اینترنتی باید تلاش ، پشتکار ،جدیت ، برنامه ریزی و از همه مهمتر تمرکز بر روی تنها یک هدف و یک روش را در نظر داشته باشند.

سخن پایانی دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

در این مقاله به شش مورد از دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی و اینکه چرا همه نمی توانند کسب درآمد از اینترنت داشته باشند، اشاره شده است. کسانی موفق هستند که ضمن یادگیری و کسب آموزش های لازم ، با تمام وجود بر روی یک هدف و ایده مناسب تمرکز می کنند و به هیچ وجه، پا پس نمی کشند. یقینا استمرار در کار، موفقیت به همراه خواهد آورد.

کسب درآمد آنلاین در عین سادگی و پولساز بودن ، سختی و مشکلات خاص خود را دارد. کسی نمی تواند مدعی شود که با راه اندازی یک وب سایت ساده و انجام چند کلیک ، یک شبه به درآمد میلیونی می رسد. هیچ گنجی بدون رنج حاصل نمی شود و هیچ درآمد مستمر و کلانی بدون تلاش امکان پذیر نیست. همه آنهایی که به درآمدهای میلیونی و میلیاردی رسیدند ، تلاش کردند.

نکته آخر اینکه ، افراد باید اول از همه ، دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی را در درون خود و نوع تفکرات غلط و اقدامات اشتباه خود جستجو کنند و در واقع مقصر اصلی عدم موفقیت، خودشان هستند. به جای این شاخه آن شاخه پریدن و مقصر دانستن دیگران، به اصلاح رفتار و افکار خود پرداخته و کسب و کار اینترنتی را جدی گرفته و با فراگیری اصول آن ، مجدانه قدم در این وادی بگذارند.

دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی عدم تمرکز ، رویای یک شبه پولدار شدن ، دنبال ایده خاص بودن و جدی نگرفتن کسب و کار اینترنتی است.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.