راههای کسب درآمد از سفر

اگر دوستدار سفر و مسافرت هستید می توانید به شیوه و راههای کسب درآمد از سفر فکر کنید. گسترش و نفوذ اینترنت همه زندگی انسان ها از جمله شیوه مسافرت رفتن را هم تحت تاثیر قرار داده است . کسب درآمد اینترنتی از طریق سفر به چند شاخه اصلی با زیر شاخه های متعدد به عنوان مشاغل جذاب توریسم خود را نشان داده است.

در این مقاله سایت پول یابی منظور از راههای کسب درآمد از سفر سه موضوع و یا شیوه کسب درآمد می باشد : اول کسب و کارهایی که به طور مستقیم با سفر و مسافرت ارتباط داشته و از طریق سفر امکان کسب درآمد مستقیم وجود دارد. دوم کسب و کارهایی که در حین مسافرت هر کسی می تواند از طریق اینترنت اقدام به کسب درآمد از اینترنت کند و نوع سوم کسب و کارهایی که به صورت غیر مستقیم با سفر و مسافرت مرتبط می باشند و افراد می توانند در منزل اقدام به کسب درآمد اینترنتی از این طریق کنند.

راههای کسب درآمد از سفر

بسیاری از ما از دوران کودکی و نوجوانی رویاهای بلندپروازانه در سر داشتیم و آن ها را رشد و پرورش می دادیم . هر کدام از ما علاقمند به پزشکی ، خلبانی ، معلمی و… بوده و برخی هم رویای جهانگرد شدن و سفر به مناطق ناشناخته و دیدن مناظر و عجایب جهان را در ذهن داشته و داریم. امروز افزایش این رویا موجب رشد کسب و کارهای مرتبط با سفر و جهانگردی شده و افرادی زیادی از این طریق کسب درآمد بالایی دارند.

از هر طریقی می توان به صورت مستقیم ، غیر مستفیم از سفر و مسافرت کسب درآمد داشت و با استفاده از اینترنت این تنوع کسب درآمد اینترنتی بیشتر و بیشتر شده است . انگار اینترنت موجب ایجاد تنوع و انفجار درآمدی در صنعت توریسم شده است .

از طرف دیگر ، اگرچه مسافرت بسیار هیجان انگیز و جذاب است ولی بسیاری از ما برای سفر رفتن نیاز به درآمد و پول داریم تا بیشتر سفر کنیم. شغل های زیادی وجود دارد که می توانید در حین سفر کردن، درآمد اینترنتی هم داشته باشید..

راههای کسب درآمد از سفر ، بهترین راههای کسب درآمد در سفر ، کسب پول از مسافرت ، کسب درآمد از گردشگری ، توریسم

مهم ترین راههای کسب درآمد از سفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم عبارتند از:

۱- مشاور سفر آنلاین

اگر عاشق سفر هستید ، چرا به عنوان یک آژانس مسافرت خصوصی مکانی برای خود ایجاد نمی کنید؟ با مشاوره دهان به دهان دوستانی که می دانند می توانند برای ارزانترین سفر هوایی روی شما حساب کنند شروع کنید ، سپس گروه هایی را در فیس بوک یا LinkedIn راه اندازی کنید و از کسانی که می خواهند آخرین معاملات را یاد بگیرند دعوت کنید. سرانجام ، می توانید به افراد تمام وقت در مورد چگونگی تحقق رویای خود مشاوره دهید.

توجه کنید که بر خلاف آژانس های مسافرتی که سفر می کنند ، یک مشاور مسافرتی در مورد موضوعات مختلف سفر با مردم همکاری می کند.

مشاوران کسب و کار و به طور کلی ارائه مشاوره در کسب و کار ، حلال مشکلات می باشد. آن ها شهر به شهر و کشور به کشور می گردند، تا به ادارات و شرکت های مربوطه مشاوره دهند. به این ترتیب به وسیله این ملاقات های کوتاه و بلند هم کسب درآمد کرده و هم فرصت آن را پیدا می کنند تا در هنگام کار سری به نقاط مختلف دنیا بزنند و از زیبایی های آن لذت ببرند.

۲- بلاگر سفر

وبلاگ نویسی در مورد هر موضوعی ، یک راه عالی جهت داشتن مشاغل خانگی می باشد ، اما برای مسافران می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. بومرهایی وجود دارند که در مورد ماجراهای خود در جاده ها و مسیرهای سفر وبلاگ می نویسند. از آنجا که وبلاگ ها در اصل ژورنال های آنلاین هستند ، می توانید در مورد سفر خود وبلاگ نویسی کنید و درآمد کسب کنید.

مانند همه وبلاگها ، کسب درآمد به عنوان یک وبلاگ نویس مسافرتی ، نیاز به مهارت در نوشتن دارد. کسب درآمد با وبلاگ نویسی می تواند از طریق برنامه های وابسته ، حامیان مالی ، فید تبلیغات یا فروش فضای تبلیغاتی باشد.

بسته به نوع وبلاگ نویسی که انجام می دهید و تعداد دنبال کنندگان نیز می توانید چیزهای رایگان دریافت کنید. به عنوان مثال ، اگر در سراسر ایران دوچرخه سواری می کنید ، ممکن است یک شرکت دوچرخه سازی به شما دوچرخه داده و به عنوان حامی مالی برایتان عمل کند.

۳- سفرنامه نویس

از بعضی جهات ، سفرنامه نویسی و وبلاگ نویسی مشابه هم هستند. تفاوت این است که در هنگام سفرنامه نویسی ، مقالات خود را به مجله یا وبلاگ دیگری می فروشید. بسیاری از مجلات آنلاین و غیرفعال هستند که نه تنها هزینه مقاله را می پردازند بلکه حتی می توانند صورتحساب سفر را نیز بپذیرند. بعلاوه ، برخی ناشران نویسندگان را برای نگارش کتابهای مسافرتی استخدام می کنند.

چالش تبدیل شدن به یک نویسنده مسافرتی آزاد ، در یافتن کار است. ممکن است این شغل ساده ترین راه برای تامین مخارج زندگی نباشد، اما اگر شما در نوشتن مهارت داشته باشید، می توانید اطلاعات خود را در مورد مقاصد سفر محبوب به اشتراک بگذارید. اگرچه موقعیت های سفر نویسی تمام وقت نیز وجود دارد، بیشتر کارهایی که می توانید انجام دهید، آزادانه است.

انتشارات به طور معمول افرادی را می خواهند که می توانند اطلاعات دست اول را از موقعیت مکانی که در حال نوشتن هستند، ارائه کنند. می توانید برای اطلاع از وظایف نوشتن سفرهای آزاد در سایت هایی مانند Freelancer.com و Upwork و سایت های ایرانی مثل پونیشا و پارسکدرز جستجو کنید.

۴- عکاسی

دو روش برای کسب درآمد از عکاسی مسافرتی وجود دارد: برای گرفتن عکس در یک شرکت معمولاً استخدام می شوید ، یا عکس های خود را بعد از این واقعیت به نشریات ، از طریق سایت های عکاسی دیجیتال آنلاین و یا با ایجاد کالاهایی مانند پوستر بفروشید. توجه کنید امروزه کسب درآمد از اینترنت با عکاسی رونق زیادی یافته است .

عکاس بودن نیز می تواند بازار شما را به عنوان یک نویسنده مسافرتی افزایش دهد. اگر یک دوربین عکاسی نسبتا حرفه ای دارید و علاقه مند به عکاسی هم هستید، شما از جمله کسانی هستید که می توانید جهانگرد شوید.

در گذشته های نه چندان دور کسب درآمد از راه عکاسی کمی دشوار بود، اما در حال حاضر و در دنیای پیشرفته امروز، همراه با ظهور شبکه های اجتماعی و گسترش تکنولوژی این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید عکس هایتان را بفروشید و از آن ها کسب درآمد نمایید. همچنین می توانید نمایشگاهی از آثارتان برپا نمایید و از طریق شبکه های اجتماعی برای آن تبلیغات نمایید.

۵- آژانس مسافرتی

با وجود منابعی مانند Expedia ، تصور می شود که نیاز به نمایندگان مسافرتی در حال کاهش است. با این حال ، بسیاری از مسافران هنوز کمک و تخصص و خدمات شخصی را دوست دارند. در حالی که می توانید به تنهایی فروشگاه خود را راه اندازی کنید ، فرصت های نمایندگی مسافرتی در خانه وجود دارد که در صورت نداشتن تجربه رزرو سفر برای دیگران ، می تواند کار را برای شما سریعتر کند.

یکی از راه های جلب مشتری ، ارائه یک سرویس ، مانند تعطیلات دیزنی یا Safaris آفریقایی(برای سفرهای خارجی) و رفتن به مناطق گردشگری داخلی است. همچنین می توانید در یک بازار تمرکز کنید ، مانند سفرهای خانوادگی یا مسافرتهای شرکتی. توصیه می شود که ابتدا بر روی سفرهای داخلی تمرکز کنید و بعد از توسعه کسب و کارتان ، به سفرهای خارجی فکر کنید.

۶- راهنمای تور

برای اینکه یک راهنمای تور از خانه باشید ، باید در مکانی یا در نزدیکی مکانی که مایل به بازدید از آن هستید زندگی کنید. با این حال ، سرویس تور فقط لازم نیست در مورد مکان های تاریخی باشد. یا اگر از مکان های عالی در فضای باز برخوردار هستید ، می توانید پیاده روی های دیدنی داشته باشید. اگر بهترین موسسات غذایی را می شناسید ، می توانید تورهای غذایی ترتیب دهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش تولید محتوای گردشگری

اگر می خواهید که یک راهنمای تور یا تور لیدر موفق باشید باید مهارت های بالایی در ارتباط برقرار کردن با دیگران داشته باشید. یکی دیگر از پارامترهای این شغل داشتن اطلاعات جامع و کامل در خصوص مکان هایی است که می خواهید به دیگران نشان دهید. درست است که این کار زحمت زیادی دارد اما در عوض با داشتن چنین مهارت هایی می توانید به بسیاری از مکان های توریستی دنیا سفر کنید و جهانگردی کاملی را تجربه نمایید.

۷- مترجم

یکی از راههای کسب درآمد اینترنتی از عاشقان سفر انجام کار مترجمی برایشان است . اگر توان صحبت کردن با یک زبان خارجی به صورت روان را دارید ، می توانید توانایی خود را به عنوان مترجم ارائه دهید. ترجمه می تواند نه تنها به صورت مکتوب ، بلکه از طریق ارتباط کلامی نیز انجام شود.

در سفر ، بسیاری از مدیران کسب و کار به مترجم نیاز دارند تا به آنها در مذاکره و عقد قرارداد در معاملات کمک کند. مهارت مترجم می تواند به عنوان یک راهنمای تور نیز مفید باشد. حتی می توانید در یک رستوران برای ترجمه منو، برای راهنمای تور یک تور توریستی یا ارائه خدمات ترجمه رایگان به صورت آنلاین را انجام دهید تا درآمد اینترنتی داشته باشید.

۸- آموزش زبان انگلیسی

اگر شما به زبان انگلیسی مسلط هستید باید بدانید که جز افراد خوش شانس به حساب می آیید. زیرا تقاضا برای یادگیری زبان انگلیسی در طی سالیان اخیر روز به روز در حال افزایش است و شما قادر خواهید بود از این راه پول در بیاورید. با سفر کردن به هر نقطه از دنیا می توانید به افرادی که به شخص انگلیسی زبان نیاز دارند کمک کنید و در ازای آن پول دریافت کنید و هزینه سفرتان را در بیاورید.

حتی گاهی آن قدر پولدار شوید که می توانید از درآمد خود پس انداز کنید. بسیاری از افراد در دنیا وجود دارند که به کشورهای مختلف سفر می کنند اما به صورت کامل به زبان انگلیسی تسلط ندارند و این دقیقا همان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید و از آن به نحو احسن استفاده نمایید.

۹- استعدادیاب ورزشی

استعدادیاب ورزشی معمولا توسط کالج ها و سازمان های ورزشی حرفه ای استخدام می شوند و به مدارس و رویدادهای ورزشی در سراسر کشور سفر می کنند تا افراد با استعداد را شناسایی کنند. شما باید مهارت های خاصی که ورزشکار برای موقعیت های خاصی در تیم نیاز دارد را شناسایی کنید.

۱۰-  مدیریت پروژه

مدیران پروژه نه تنها پول خوبی دارند، بلکه سفرهای زیادی را نیز انجام می دهند. اغلب، آنها به مکان های مختلف نقل مکان می کنند و چندین ماه برای نظارت بر پروژه، به سفر می روند. حتی اگر دارای مدرک تحصیلی برای مدیریت پروژه ندارید، تجربه مدیریت پروژه های بزرگ می تواند برای شما ارزشمند باشد.

۱۱-  کار روی کشتی

کار بر روی یک کشتی تفریحی رویای عاشقان سفر است و همچنین یکی از راههای کسب درآمد از سفر می باشد . شما در حال سفر، کسب درآمد می کنید در حالی که غذا و اقامت رایگان دارید. تفاوتی ندارد که شما خدمات رسان رستوران، کارمند فروشگاه و یا بخش سرگرمی کشتی هستید، فرصت های زیادی برای افراد در همه زمینه ها برای کار در کشتی وجود دارد.

وبسایت هایی مانند Cruise Line Jobs لیست مشاغل برخی از خطوط کشتی های تفریحی جهان را نشان می دهد.

خدمه کشتی می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که علاقه مند به سفرهای دریایی هستند. کشتی ها روزها و گاهی هفته ها روی دریا هستند و به شهرهای مختلف ساحلی می روند و حتی ممکن است در بین راه هم در کنار شهرهای مختلف توقف کنند. خدمه و کارکنان کشتی ها دسته بندی های مختلفی دارند؛ مانند: خواننده ها، آشپز ها، نظافتچی ها و… شما در هر یک از موارد بالا که سررشته دارید می توانید آن را برای خود انتخاب کنید و لذت کسب و کار و جهانگردی را همراه با هم تجربه کنید.

۱۲- مربی غواصی

دنیای دیگری در زیر سطح اقیانوس و دریاها وجود دارد و می توانید در آن با سفر و آموزش ملزومات غواصی زندگی کنید. مربیان غواصی این فرصت را می یابند تا بخش هایی از سیاره را ببینند که اکثر مردم هرگز آن را نخواهند دید. یک راه بسیار خوب برای شروع، انجمن حرفه ای معلمان غواصی ، که دوره های آموزشی و دانشجویی برای هر کسی که علاقه مند است، ارائه می دهد.

۱۳- هماهنگ کننده رویداد

هماهنگ کنندگان رویداد ممکن است در رویدادهای محلی مانند مراسم عروسی کار کنند، اما سازماندهی رویدادهای وسیع مانند جشنواره ها و نمایشگاه های تجاری می تواند فرصت طلایی برای دوستداران سفر باشد ، ضمن اینکه جزو ایده های ساده پولساز می باشد.

با فروشندگان بالقوه از سراسر کشور ملاقات خواهید کرد. جستجوی « هماهنگ کننده نمایشگاه تجاری » در CareerBuilder بیش از ۲۰۰ شغل را در شهرهای مختلف نشان می کند. متاسفانه سایت CareerBuilder کشور ایران را تحریم کرده است و برای مشاهده مشاغل باید از روش های دیگری مثل فیلتر شکن استفاده کنید.

۱۴- مهماندار هواپیما

این ممکن است واضح ترین شغل مرتبط با سفر باشد، اما در خارج از کشور این یکی از قابل دسترس ترین هاست. نیازی به درجه تخصصی برای تبدیل شدن به یک مهماندار هواپیما ندارید و اکثر خطوط اصلی تنها نیاز به تجربه خدمات به مشتری و گواهی از سازمان هواپیمایی دارند.

مهماندار هواپیما بودن همیشه آسان نیست، در بعضی مواقع ممکن است بی وقعه کار کنید و زمان برای استراحت کافی نداشته باشید. اما در این کار شما به صدها شهر در سراسر جهان سفر خواهید کرد. پاداش این کار چیست؟ پروازهای رایگان یا تخفیف برای شما و خانواده تان.

مهمانداری هواپیما یکی از بهترین و ارزان ترین انتخاب ها برای سفرهای همیشگی و دائمی است. کسانی که شغل آن ها مهمانداری است معمولا در آسمان به سر می برند و کمتر در شهر یا کشور خودشان هستند. این افراد معمولا چند ساعتی را هم در شهرهای مقصد استراحت می کنند و این گونه لذت سفر را برای خود دو برابر می نمایند.

برخی از خطوط هوایی در ایران و جهان به مهمانداران و خانواده هایشان تخفیفات قابل توجهی ارائه می دهند که به وسیله آن مهمانداران به همراه خانواده می توانند سفرهای خوب و مقرون به صرفه ای را تجربه نمایند. اگر عاشق سفر هستید و دوست دارید با شهرهای مختلف از نزدیک آشنا شوید مهمانداری هواپیما می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

۱۵- راهنمای تور بین المللی

یکی از راههای کسب درآمد از سفر فعالیت به عنوان راهنمای تور بین المللی است . تصور کنید روزهایتان را با راهنمایی دوستداران مسافرتی خود در یک کلان شهر شلوغ اروپایی، یا شاید یک روستای کوچک می گذرانید. هر جا که بخواهید بروید، مقصد سفرهای محبوب همیشه نیازمند راهنمای دوستانه و آگاه است که گردشگران را از طریق مناظر شهر و گشت های فرهنگی هدایت می کنند. البته این کار تخصصی بوده و با راهنمای تورهای داخلی تفاوت اساسی دارد.

۱۶- مربی اسکی

اگر عاشق ورزش زمستانی و مسافرت هستید، به یک مربی اسکی تبدیل شوید. در پیست های اسکی در سراسر جهان، از جمله در پیست های اسکی داخل ایران، مراکز آموزش اسکی وجود دارند. هنگامی که فصل اسکی تمام شده است، می توانید به دنبال یک کار در داخل یک پیست اسکی باشید. جستجوی خود برای شغل آموزش اسکی را در وبسایت کارگران فصلی آغاز کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد بدون کار کامپیوتری

۱۷- پرستار مسافرتی

پرستاران مسافرتی در سراسر کشور از بیمارستانی به بیمارستان دیگر منتقل می شوند و از یک موقعیت موقت به سمت دیگری حرکت می کنند. شما به مناطقی فرستاده می شوید که پرستاران بیشتر مورد نیاز هستند و مسکن، هزینه های سفر و منافع شما اغلب پوشش داده می شود.

مانند هر موقعیت پرستاری، شما به مدارک تحصیلی پرستاری برای ثبت به عنوان پرستار مسافرتی نیاز دارید.

۱۸- عشایر دیجیتالی

عشایر دیجیتالی با کامپیوتر خود کار می کنند. این موجب می شود به مکان وابسته نباشند. تا زمانی که آنها به اینترنت دسترسی داشته باشند، می توانند زندگی کنند و درآمد داشته باشند. عشایر دیجیتالی آزاد هستند که به خواست خود سفر کنند و در کافی شاپ ها یا هتل ها کار کنند.

۱۹- طراحی وب / گرافیک

در شغل طراحی وب یا گرافیک، همه چیزهایی که نیاز دارید رایانه شماست. می توانید سفر کنید و پروژه های طراحی وب را انجام دهید و یا به شهرهایی که سفر می کنید سفارش طراحی وب یا گرافیک بگیرید و از این راه کسب درآمد کنید.

استعداد برای نوشتن کد هم کمک می کند، بخصوص HTML، PHP و CSS که برای یادگرفتن می توانید به صورت آنلاین از منابع آموزشی استفاده کنید.

۲۰- راننده ترانزیت

یکی دیگر از راههای کسب درآمد از سفر راننده ترانزیت و یا بین المللی شدن است. حمل و نقل جاده ای برای کسانی که جاده را به یک دفتر ترجیح می دهند، شغل ایده آلی است. از آنجا که زمان طولانی صرف رانندگی می کنید، این کار یک گزینه شغلی مناسب برای افراد درونگرا است. در این شغل شاید نتوانید مقصد را مشخص کنید اما سفر به کشورها و شهرهای مختلف می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

۲۱- اجرای خیابانی

اگر استعدادی دارید که می توانید از آن زندگی بگذرانید یا آهنگی اجرا کنید یا جمعیتی را سرگرم کنید، اجرای خیابانی آسان ترین راه برای این کار است. اگرچه درآمد حاصل از آن می تواند غیر قابل پیش بینی باشد یا حتی ناچیز ، ولی اگر هنرتان را دوست دارید این شغل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

۲۲- کار در اقامتگاه ها

همان طور که می دانید یکی از اصلی ترین بخش های هر سفری، هزینه اقامت در هتل است که معمولا بیشتر هزینه ها سفر را در بر می گیرد. بعضی از این هتل ها به خصوص در شهرهای پرجمعیت و شلوغ، به سبب آن که حجم فعالیت هایشان بالاست و گردشگران زیادی وارد آن جا می شوند، حاضرند به شما اقامت رایگان بدهند.

تصور کنید که در طول یک سفر چقدر از هزینه هایتان کاهش می یابد وقتی به طور رایگان در یک هتل اقامت نمایید؟ در واقع بخش اصلی هزینه سفرتان حذف شده است و شما می توانید مسافرت مقرون به صرفه ای را تجربه نمایید.

۲۳- کارمند بخش خارجی

بسیاری از شرکت ها و موسسات مختلف در ایران وجود دارد که شعبه ها و نمایندگی هایی در کشورهای مختلف دنیا دارند. می توانید با کار در شعبه ها و نمایندگی های این شرکت ها در کشورهای مختلف دنیا، مشغول به کار شوید و درآمد خود را افزایش دهید. البته همان طور که مشخص است این روش کسب درآمد هم مانند شغل های قبلی با مسافرت و جهانگردی همراه است.

۲۴- استعداد یاب

یکی دیگر از راه های کسب درآمد و در کنار آن گردشگری و توریسم، کشف استعدادهای مختلف است. به این ترتیب که شما به عنوان کسی که برای کشورهای مختلف جذب نیرو می کند، به کالج ها و دانشگاه های مختلف دنیا سفر می کنید و استعدادهای تازه و بکر را کشف می نمایید. البته در این کار باید دارای تخصص بسیار بالایی باشید.

۲۵- گزارشگری

اگر در استخدام یک خبرگزاری، سایت، یکی از شبکه های تلویزیونی یا مواردی از این دست باشید، می توانید برای تهیه خبرهای روز دنیا و گزارش های مختلف به کشورهای مختلف و حتی استان های کشور بروید و لذت جهانگردی و سفر را هم تجربه کنید.

۲۶- داوطلب

اگر علاقه مند به فعالیت های بشر دوستانه و امدادگری هستید، باید بدانید که بسیاری از سازمان های جهانی برای این گونه فعالیت ها نیاز به داوطلب دارند و شما هم می توانید یکی از همین داوطلب ها باشید. به این ترتیب با انجام کار خیر خواهانه می توانید به سراسر دنیا هم سفر نمایید.

۲۷- صادرات و واردات

یکی از جذابیت های دنیای امروز آن است که شما می توانید هر چیزی را که به ذهنتان می رسد، وارد و صادر نمایید. با جهانی شدن دنیای امروز، همه افراد به دنبال چیزهای تازه و بکر هستند. به این ترتیب شما می توانید با کار آفرینی نگرش جدیدی را به دنیا عرضه نمایید. برای انجام این کار و کسب تجربه های جدید باید به نقاط مختلف دنیا سفر کنید و جهانگری را تجربه نمایید.

۲۸- باستان شناسی

اگر دوستدار فرهنگ و تاریخ کشور خود هستید، باستان شناسی یکی از مشاغلی است که با روحیات و علایق شما سازگار است. به این ترتیب پس از اخذ مدرک تحصیلی خود از دانشگاه، می توانید به فعالیت های باستان شناسی بپردازید. با این کار هم منبع درآمدی برای خود ایجاد کرده اید و هم توانسته اید به نقاط مختلف و دست نخورده دنیا رفته و لذت جهانگردی را تجربه نمایید.

۲۹- کارمند وزارت امور خارجه

اگر کارمند ورزات امور خارجه هستید این امکان برای شما وجود دارد که به شهرهای مختلف دنیا سفر کنید و با مردمانی با فرهنگ و آداب و رسوم گوناگون تعامل داشته باشید. به احتمال خیلی زیاد شما نمی توانید محل ماموریت خود را انتخاب نمایید، اما می توانید سفر یا نگرشی به کشوری که در آن سکونت می کنید داشته باشید. قطعا تجربه های جالبی به دست خواهید آورد، تجربه هایی که شبیه هیچ یک از سفرهای قبلی شما نیست.

سخن پایانی راههای کسب درآمد از سفر

در این مقاله سایت پول یابی برخی از کسب و کارهایی که می توان به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق سفر و مسافرت کسب درآمد کرد ، معرفی شد. توجه کنید که بسیاری از این مشاغل در ایران در حال کسب درآمد هستند و برخی تازه شروع به کار کرده اند ضمن اینکه برخی در خارج از ایران وجود داشته و افراد می تواند ایده خوبی برای شروع در ایران داشته باشند. علاوه بر اینها برخی از مشاغل را می توان در خانه و به عنوان کسب درآمد خانگی در نظر گرفت.

یقینا صنعت گردشگری و توریسم بسیار وسیع و بیشتر از این مشاغل محدود است و مشاغل مختلفی در ارتباط با آن وجود دارد. پس اگر در یکی از رشته های مربوط به گردشگری تحصیل می کنید و یا در آن مشغول فعالیت هستید ، هرگز نا امید نشوید . میزان گستردگی صنعت گردشگری و سفر به اندازه ای است که می توانید در آن شغل مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید.

نکته آخر راههای کسب درآمد از سفر این است که اینترنت بسیار وسیع و گسترده است و می توان تنوع مشاغل را در آن مشاهده کرد . برای نمونه ، با ایجاد وب سایت می توان از طریق بلاگ نویسی و نوشتن خاطرات ، معرفی جاذبه های توریستی ، بلیط فروشی آنلاین برای شرکت های گردشگری ، قرارداد با شرکت های اجرای تور و…. اقدام به کسب درآمد اینترنتی از طریق تبلیغات ، گرفتن رپورتاژ آگهی ، گرفتن پورسانت بابت فروش خدمات ، بلیط و… کرد.

اینترنت و دستگاه های دیجیتالی قادرند تا به صورت آنلاین راهی برای ایجاد یک تجارت در مورد شیوه زندگی خود ، از جمله مسافرت ایجاد کنند. خلاصه اینکه ، شغل های زیادی وجود دارند که می توانید در در هر جایی از دنیا که هستید به آنها بپردازید.

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.