سبقت در کسب درآمد و پول

مفهوم سبقت در کسب درآمد و پول به معنای چگونگی جلو زدن و فاصله گرفتن از دیگران در رقابت کسب درآمد و ثروت اندوزی می باشد. اینکه چگونه و با چه تهمیداتی چند سال نوری از مردم عادی جلوتر باشیم هم از نظر فکر و اندیشه و هم از نظر مال و ثروت؟

این کار مانند بیشتر امور زندگی ، کاملا اکتسابی و یادگرفتنی می باشد. کسانی که در کسب درآمد از اینترنت و یا کسب و کارهای واقعی ، موفق می شوند در انجام کارها، بیش از همه روی شخصیت و شیوه زندگی خود تغییرات ایجاد می کنند .

راه کسب ثروت بیشتر ,کسب درامد و مال

در این مقاله سایت پول یابی ( راه پولدار شدن) ضرورت ایجاد تغییرات به عنوان راه پول دار شدن را شرح دادیم و این مقاله ادامه آن مقوله برای موفقیت در کسب درآمد است.

شرط موفقیت در کسب درآمد

اگر در زندگی بخواهید سرعت موفقیت خود را بیشتر کنید باید در کسب و کار و همچنین افکار خود تغییرات اساسی ایجاد کنید. این تمرین اول برای سبقت در کسب درآمد و پول از دیگران است گام اول برای تغییر و یا خواستن تغيير، بسيار آسان است، و شروع چنين برنامه ای كه يك فرد را تشويق به تغيير مي كند نيز بسيار آسان مي باشد .

اما فقط خواستن تغییر کافی نیست خیلی ها تصمیم گرفتند در کسب و کار و سبک زندگی خود تغییرات اساسی ایجاد کنند و اتفاقا پر انرژی و با تمام توان قصد این کار را داشتند ولی در ادامه ، کار را رها کردند و به خانه اول خود برگشتند. لذا متعهد ماندن به تغيير و پيروي از اقدامات عملی مشخص، اگرچه کمی دشوار است ولی تضمین کننده موفقیت در کسب درامد می باشد.

تضمین موفقیت در کسب ثروت

متعهد ماندن به اصول و ادامه تغییرات در کسب و کار، ثابت می کند که خواستار رشد هستید و اینکه با تمام تلاش سعی دارید تا این برنامه زندگی خود را به ثمر برسانید . اگر واقعا اینگونه عمل کنید تضمین می کنم که در زندگی خودتان حتما موفق خواهید شد . هر چه تعهدتان قوی تر باشد، نتايج محكم تر و عملی تري را خواهيد ديد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دروغ های مانع موفقیت

تنها اقدام ساده متعهد بودن روانشناسانه به يك روش جديد در زندگی ، موجب بروز تغيير سريع در کسب و کارتان مي شود. زمانی كه انتخاب مي كنيد كه به ايجاد تغيير در زندگيتان متعهد باشید، آنگاه شروع به تمركز بر روی نيروی خارق العاده اراده تان می كنيد تا هر آنچه را كه برای ايجاد موفقيت آميز تغييرات دلخواهتان نياز داريد، به سمت شما جذب كند. (نگاه کنید به مقاله پول یابی : تعهد شرط موفقیت در کسب و کار)

کنار گذاشتن افکار نامناسب در کسب درآمد

هوشياری متمركز و مناسب يك راز اساسی برای دستيابی دقيق به آن چيزی است كه شما از زندگی می خواهيد. حقيقت كائنات ما اينست كه شما هر آنچه را كه مدام به آن فكر كنيد، به زندگي خود جذب می كنيد. متاسفانه، اغلب در زندگي اجازه مي دهيم كه توسط نيروی منفی و خواسته های ناخود آگاه مان كه سال ها پيش در ذهن ما شكل گرفته اند، هدايت شویم. گذشته منفی ما را رها نمی کند و مانع پیشرفت است.

اگر این افکار نامناسب در زندگی و کسب درامدمان باشد سد بزرگی برای پیشرفت رو به جلو است . خبر خوب اين است كه اين خواسته ها به راحتی ميتوانند با تمركز مستقيم و آگاهانه جايگزين شوند. اگر در زندگيتان موضوعی باشد كه نسبت به آن احساس نارضايتي داريد،آن را کنار بگذارید و فراموش کنید.

چاره چیست؟ باید از هر فرصتی برای خلاصی از این افکار منفی سد کننده و مانع راه پیشرفت رها شوید. اكنون فرصتي را براي تغيير اين الگوهاي منفي در اختيار داريد. چون متعهد به کسب و کارتان شده اید پس برای موفقیت ،ذهنتان را براي جلوگيري از تكرار الگوهای منفی گذشته تان برنامه ريزی مجدد كنيد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  موانع موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

اقدام برای کسب درآمد بیشتر

حال که تصمیم به انجام تغییرات گرفتید و با تعهد به ادامه را، و کنار گذاشتن افکار بازدارنده و منفی گذشته، باید قدم در مسیر موفقیت بگذارید. يك تقويم کاری برای خودتان درست کنید و از روزی که اقدام برای بهبود شرایط زندگی کردید را در آن یاداشت کنید. همیشه و هر روز به این تقویم سر بزنید و در آن کارها و اقدامات خود را خیلی خلاصه ثبت کنید تا انگیزه شما قوی تر شود.

نکته کلیدی اینکه ناراحت نباشید هدفتان کوچک است کم کم با رسیدن به اهداف کوچک ترسیم شده، انگیزه شما بیشتر می شود.همواره به تقویم خود مراجعه کنید و بر روی اين تاريخ ها تمركز كنيد و تصميم بگيريد كه هيچ مانعي (نظير سفر ، بیماری، غيره) نتواند اين برنامه را متوقف كند. چه تغيير مثبتي را در زندگيتان ايجاد بكنيد يا نه ؟ به هر حال پس از امروز به تغيير متعدد شويد و تلاش کنید.

سخن پایانی سبقت در کسب درآمد و پول

شرط اصلی موفقیت در زندگی به طور عام و کسب درامد به طور خاص ، تصمیم برای تغییرات است و به دنبال این موضوع، باید به انجام تغییرات متعهد بمانید، تعهد تضمین کننده ادامه راه و شرط موفقیت محسوب می شود . اگر این برنامه کاری را برای کسب درامد مثلا در کسب درآمد اینترنتی لحاظ کنید باید همه افکار منفی و بازدارنده گذشته را دور بریزید و به اینده نگاه کنید.

نگاه به آینده امیدوارانه بوده و اگر مانعی هم در مسیر راه باشد به دلیل تعهد و تصمیم به موفقیت، با تلاش و جدیت به راحتی قابل رفع شدن است. همیشه برای بالا بردن روحیه خودتان، جملات انگیزشی را تکرار کنید تا در ذهنتان نهادینه شود. به خودتان بگویید:

من متعهد به تغيير در سرنوشت مالی و کسب درآمد خود هستم. من مي توانم با تمام احساسم، به ذهنم اين مطلب را القاء كنم که موفقیت برایم با تلاش آسان و دست یافتنی است. من صددرصد متعهد مي شوم كه برنامه کسب درآمد و ثروت خود را جدی گرفته و برای جذب سطوح بالاتری از رفاه زندگی و ثروت بیشتر تلاش کنم.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.