سخنان پولساز ثروتمندان موفق

شنیدن سخنان پولساز ثروتمندان موفق دنیا علاوه بر ایجاد انگیزه برای کسب درآمد بیشتر ، مسیر و راهکارهایی را برای تحقق ایده های پولساز در کسب و کار ارائه می دهد. به طور کلی سخنان انگیزیشی موجب تحریک پذیری و افزایش انگیزه برای تحرک بیشتر می شود با نگاهی به کسب و کارهای مختلف ، می بینید که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن انگیزه ، دچار بی میلی مفرط ، خستگی زودرس و یا بهتر بگویم روزمرگی شده اند ، لذا تاثیر جملات انگیزشی می تواند فراتر از تصورمان ، اثرگذار باشد.

به دلیل اهمیت سخنان پولساز ثروتمندان موفق در ایجاد انگیزه و اشتیاق در کسب و کار ، در سایت پول یابی تصمیم گرفتم تا به این موضوع بپردازم.

سخنان پولساز ثروتمندان موفق

هر کسی می تواند با خواندن و تکرار سخنان پولساز ثروتمندان موفق دنیا ، تاثیر شگفت انگیز آن را در عمل و رفتار خود به خوبی مشاهده کند. کافیست این جملات پولساز را بخوانید ، برای مدتی تکرار کنید و در مواقع مختلف در ذهنتان مرور کنید. این جملات برای ایجاد امید و انگیزه مهم بوده و جمله معروف هر جا که افکار ما برود ، خودمان هم به دنبالش خواهیم رفت چون ما با باورهایمان زندگی می کنیم، مبین این موضوع است.

باورها در واقع حال و روز ، روزانه ما را تشکیل می دهد و با گفتن جملات انگیزشی فوق العاده ، به تدریج این جملات به ملکه ذهنی تبدیل شده و شنونده تلاش می کند تا کم کم به مصداق بارز همان جملات مبدل شود و یا خود را به همان سطح برساند. در واقع خواندن جملات انگیزشی از انسان های موفق ، مسیر ذهنی ما را به سمت افکار نیرومند آنها پیش می برد و انگیزه می دهد که به دنبال آنها برویم. به طور کلی شنیدن گفتار متمایز در کسب درآمد اینترنتی انگیزه ها و اراده ها را برای طی مسیر بیشتر می کند.

اهمیت خواندن جملات انگیزشی درباره کسب درآمد

قدرت ما برای با انگیزه بودن نه فقط به نفع خود ما ، بلکه بر روی اطرافیان ما نیز اثر می‌گذارد. اگر مدیر کسب و کار باشید در گروه کارکنان و سرمایه‌گذاران شرکت ایجاد انگیزه می‌کنید و یا اگر فردی در جمع خانواده یا دوستان هستید ، وقتی انگیزه خود را حفظ می‌کنید، همه‌ افراد در کنار شما رشد خواهند کرد. جملات انگیزشی عاملی برای افزایش اعتماد به نفس افراد و خلق ایده‌های نو در کسب و کار می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سخنان انگیزشی کسب درآمد

وجود انگیزه به نیروها حرکت و جهت می‌دهد و آنان را برای تحقق اهداف بزرگتر ترغیب می‌کند. انگیزش عاملی است که یادگیری، رشد، شخصیت و هیجان افراد را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. البته انگیزش و گفتن چند جمله انگیزشی، قطعاً به تنهایی نمی‌تواند آنها را برای ایجاد و خلق ارزش آماده کند، اما عامل بسیار مهم و تاثیرگذاریست که خیلی‌ها از آن غافل می‌شوند.

سخنان انگیزشی ثروتمندان ، سخنان افراد موفق ، توصیه افراد ثروتمند برای کسب ثروت
برای پولدار شدن قبل از داشتن یک شغل خوب ، باید ذهن ثروتمند داشته باشید.

منشا پیدایش انگیزش در افراد نیازهای آنان است. افراد مختلف سطوح مختلفی از نیاز دارند. اگر می‌خواهیم انگیزش را در افراد به وجود آوریم باید سطح نیازهای آنان را بشناسیم. همه افراد به‌طور یکسان برانگیخته نمی‌شوند و هر یک در سطحی از نیازها قرار دارند که باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از اساسی‌ترین این نیازها، نیاز به تحسین و احترام است که انگیزش در همین دسته جای می‌گیرد.

با این مقدمه ، ده تا از سخنان پولساز ثروتمندان موفق دنیا در این اینجا تقدیم می شود امیدوارم مورد توجه قرار گیرد:

۱-  اهمیت پرورش ذهن

تنها دارایی قدرتمندی که ما داریم ذهن ماست . اگر به خوبی پرورش داده شود، می تواند ثروت عظیمی را ایجاد کند . ( رابرت کیوساکی )

۲- خود ساخته بودن میلیونرها

حداقل ۸۰ درصد میلیونرها ، خود ساخته هستند. آنها با « هیچ» شروع کردند و فقط جاه طلبی و انرژی داشتند. ( برایان تریسی )

۳- فکر کردن به تغییر زندگی

به ثروت اندوزی فکر نکن ، به ایجاد تغییر در زندگی فکر کن. تغییری که بقیه دارن به شکل بدی ایجاد می کنن رو شناسایی کن و اونو به طرز بهتری انجام بده . ( ریچارد برانسون )

۴- متفاوت اندیشیدن

اگر می خواهی ثروتمند بشی ، بزرگ و متفاوت فکر کن (رابرت کیوساکی )

۵- تفکر سرمایه گذاری

چند تا آدم ثروتمند می شناسید که از طریق پس انداز کردن پول در حساب بانکی ثروتمند شده باشند ؟ ( رابرت . جی . آلن)

۶- استفاده از هر موقعیتی

بیشتر مردم هرگز ثروتمند نمیشن ، به این دلیل ساده که اونها هرگز آموزش ندیدن تا از موقعیت هایی که دقیقا جلوی چشم شون هست استفاده کنن ( رابرت کیوساکی )

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اولین راه ثروتمند شدن
۷- یادگیری و رشد کردن

افراد ثروتمند مرتبا یاد می گیرن و رشد می کنن ، فقیران فکر می کنن همه چیز رو می دونن ( تی . هارو . اکر)

۸- ضرورت به کارگیری پول

من در مورد پولم طوری فکر می کنم که انگار سربازهای من هستن ، اونا رو به جنگ می فرستم . می خوام که زندانی بگیرن و برگردن خونه . تا به این ترتیب بتونم اون زندانی ها رو به عنوان سربازهای بیشتر به کار گیرم. ( کوین اولرک)

۹- ثروتمند شدن با حل مشکلات

مشکل این دنیا اینه: افرادی که حلال مشکلاتن خیلی کم هستن ، بنابراین اگه بتونی مشکلی رو حل بکنی ثروتمند می شی . ( رابرت کیوساکی )

۱۰- قرار گرفتن در جای مناسب

برای کسب ثروت ، بایستی خودتان را در جای مناسب قرار دهید . ( تی. هارو. اکر )

سخن پایانی سخنان پولساز ثروتمندان موفق

مجموعه ده جمله انگیزشی که در بالا آمد از بزرگترین ثروتمندان و افراد موفق در زمینه کسب و کار می باشد لذا توصیه می شود برای مدتی این جملات انگیزشی فوق‌العاده را یادداشت کنید و هرروز دستکم تعدادی از آنها را با خود تکرار کنید. تکرار، مادر و شروع کسب مهارت‌هاست. چون با تکرار کردن، همین جملات تبدیل به باورهای شما می‌شود و آن را در زندگی روزمره به عینه خواهید دید.

بیاموزید تا رشد کنید و شکی در این نیست که افراد موفق و ثروتمند، متفاوت از سایرین می‌اندیشند ، عمل می کنند و عادت‌های متفاوتی دارند. خواندن و یادگیری نکات کلیدی از افراد ثروتمند و مشهور دنیا، موجب می‌شود برخی از این طرز فکرها و نکاتی که با آن زندگی می‌کنند را فرابگیرید و در کسب و کار به عنوان عامل انگیزشی به کارتان بیاید.

کلامآخر اینکه ، سخنان انگیزشی از سرمایه گذاران و ثروتمندان موفق دنیا در زمینه کسب و کار ، موجب ایجاد انگیزش و ترغیب بیشتر به انجام کارهای بزرگ شده ضمن اینکه مسیر ذهنی افراد را به سمت افکار نیرومند و انجام کارهای خارق العاده سوق می دهد .

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.