سخن بزرگان درباره پول

مجموعه جملات و سخن بزرگان درباره پول که بیشترشان همراه با بیان ایده و دیدگاه خاص می باشد و در واقع بیان کننده فلسفه فکری این بزرگان در مورد کسب درآمد و پول از راههای قانونی و شیوه درست استفاده از پول می باشد می تواند الهام بخش افراد برای تلاش بیشتر و جدیت در کسب و کار باشد.

این تصور اشتباه که پول چرک کف دست و یا تلاش و جدیت برای به دست آوردنش ناپسند است امروزه دیگر کمتر خریدار دارد . هر انسانی می تواند از راه کار کردن و راه اندازی کسب و کار ، اقدام به ثروت اندوزی و کسب پول حلال و قانونی کند و آن را برای رفاه خود، خانواده و جامعه اش هزینه کند . در سایت پول یابی در سلسله مقالاتی قصد دارم تا سخن بزرگان درباره پول و کسب ثروت را بیاورم امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

سخن بزرگان درباره پول

آنچه که در ادامه تحت عنوان سخن بزرگان درباره پول و کسب مال و سرمایه خواهد آمد مجموعه جملات آموزنده ، از مشاهیر فلسفه ، پیشگامان کسب و کار ، کسب درآمد و تجارت و همچنین سرمایه گذاران نامدار و ثروتمند جهان می باشد . مشخصه اصلی همه توصیه ها و سخنان بزرگان درباره موفقیت در تجارت و کسب پول ، استفاده درست از آن در مسیر زندگی و جامعه می باشد.

سخن بزرگان درباره پول ، سخن بزرگان درباره ثروت ، بهترین سخنان درباره پول
جملات زیبای بزرگان درباره پول و کسب ثروت

برای پرهیز از طولانی شدن و نیز خواندن راحت تر مطالب ، ۳۰ توصیه و سخن بزرگان درباره پول و کسب ثروت به صورت منتخب در اینجا انتخاب شد و در مقالات بعدی ادامه آن خواهد آمد:

۱- خرج کردن پول برخی از مردم

بسیاری از افراد پولی را که بدست آورده‌اند خرج می‌کنند تا چیزهایی بخرند که نمی‌خواهند تا مردمی را تحت تاثیر قرار دهند که دوست ندارند ( ویل راجر)

۲- پول برای مرد دانا

یک مرد دانا باید پول را در سر خود داشته باشید، نه در قلب خود ( جاناتان سوئیفت هجونویس، شاعر و نویسنده رساله‌های سیاسی )

۳- ثروت واقعی

ثروت در داشتن دارایی‌های بزرگ نیست، بلکه در قناعت و کم‌خواستن نهفته است (اپیکتتوس فیلسوف معروف یونانی )

۴- بهای پول

برای پول معمولا بهای زیادی پرداخت می‌شود ( رالف والدو امرسون)

۵- ملاک ثروتمندی و فقر

هر روز یک حساب بانکی است و زمان، ارز ماست. پس هیچ‌کس ثروتمند نیست و هیچکس نیز فقیر نیست، ما همگی ۲۴ ساعت در اختیار داریم ( کریستوفر رایس )

۶- برخورد با شکست

اینکه چطور با شکست برخورد می‌کنید مشخص می‌کند چگونه به موفقیت دست می‌یابید ( نامشخص)

۷- صرفه جویی کردن

صرفه‌جویی شامل همه فضایل است ( سیسرون خطیب، سیاست مدار و نویسنده رومی )

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راه موفقیت در کار
۸- بهترین سود

سرمایه‌گذاری روی دانش بهترین سود را دارد ( بنجامین فرانکلین)

۹- راز ثروتمندی

من راز ثروتمند شدن در وال‌استریت را به شما می‌گویم. وقتی همه در ترس هستند شما طماع باشید و زمانی که همه طماع هستند شما بترسید ( وارن بافت )

۱۰- دخل و خرج

درآمد سالانه ۲۰ پوند، خرج سالانه ۱۹ پوند برابر است با خوشبختی. درآمد سالانه ۲۰ پوند، خرج سالانه ۲۶ پوند برابر است با بیچارگی ( چارلز دیکنز )

۱۱- فرصت واقعی

فرصت توسط بسیاری از مردم از دست می‌رود، زیرا در لباس کار است (توماس ادیسون )

۱۲- اهمیت کار کردن

چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم، کاری است که برای آن ساخته شده‌ایم. وقتی ما کاری که باید، را انجام دهیم، پول به سمت ما می‌آید، درها باز می‌شود، احساس مفید بودن می‌کنیم و کاری که انجام می‌دهیم مانند یک بازی و تفریح برای ماست (جولیا کامرون )

۱۳- اصول خرید سهام

من هرگز تلاش نمی‌کنم در بازار سهام پول در بیاورم من بر اساس این فرض که آنها بازار را فردا می‌بندند و ۱۰ سال آینده باز می‌کنند سهام می‌خرم ( وارن بافت )

۱۴- پول زیاد

پول هرگز افراد را خوشبخت نکرده است و نخواهد کرد. انسان هرچقدر بیشتر داشته باشد، خواسته‌اش بیشتر می‌شود. به جای اینکه فضایی خالی را پر کند، فضای خالی ایجاد می‌کند ( بنجامین فرانکلین )

۱۵- مراقبت از پول و زمان

بسیاری از مردم مراقب پول‌شان نیستند، تا اینکه به پایان آن نزدیک می‌شود. بقیه نیز دقیقا همین کار را با زمان‌شان می‌کنند ( یوهان ولفگانگ فون گوته )

۱۶- اهمیت خودآموزی برای ثروتمندی

تعلیم رسمی فقط باعث می‌شود مخارج زندگی‌تان فراهم شود؛ خودآموزی برایتان ثروت می‌سازد (جیم ران )

۱۷- جایگاه پول

پول فقط یک ابزار است. شما را به جایی که آرزو دارید می‌برد ، اما جایگزین شما به عنوان راننده نمی‌شود ( این رند )

۱۸- سلامت مالی

سلامتی مالی فقط جمع‌آوری چیزها نیست. یادگیری این است که با کمتر از درآمدتان زندگی کنید، تا بتوانید ببخشید و برای سرمایه‌گذاری پس‌انداز کنید. تا زمانی که اینکار را نکنید نمی‌توانید برنده شوید ( دیو رمزی )

۱۹- زبان پول

پول با زبانی صحبت می‌کند که همه دنیا آنرا درک می‌کنند ( افرا بهن )

۲۰- ملاک فقر انسان

انسانی که چیزهای کمی دارد فقیر نیست، بلکه انسانی که بیشتر می‌خواهد فقیر است ( سنکا )

۲۱- اهمیت مشتری

رئیس و کارفرما نیست که حقوق را پرداخت می‌کند. کارفرما فقط پول را مدیریت می‌کند. مشتری است که حقوق را پرداخت می‌کند ( هنری فورد )

۲۲- خسران بزرگ

کسی که پول از دست می‌دهد چیز زیادی از دست داده است، کسی که دوستی را از دست می‌دهد، چیز بیشتری از دست داده است، کسی که ایمان و باور را از دست دهد، همه‌چیز را از دست داده است ( النور روزولت سیاستمدار آمریکایی )

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مثبت اندیشی در کسب درآمد
۲۳- خوشبختی واقعی

خوشبختی در داشتن مقدار زیاد پول نیست، بلکه خوشبختی در لذت موفقیت نهفته است، در هیجان یک تلاش خلاقانه ( فرانکلین رزولت )

۲۴- سر و قلب خالی

جیب خالی هرگز کسی را عقب نگه نداشته است. فقط سر خالی و قلب خالی می‌تواند اینکار را بکند ( وینسنت پیل )

۲۵- خرید با پول

خوب است که پول داشته باشیم و چیزهایی بخریم که با پول می‌توان خرید، همچنین باید هر از چند وقت حواسمان جمع باشد و مطمئن شویم چیزهایی که با پول نمی‌توانیم بخریم را از دست نداده‌ایم ( جورج لوریمر)

۲۶- درست انجام دادن کارها

شما می‌توانید تنها در کاری که دوست دارید کامل شوید. پول را هدف خودتان قرار ندهید. به جای آن، کاری که دوست دارید انجام دهید را دنبال کنید، سپس آنرا آنقدر به خوبی انجام دهید که مردم نتوانند چشم از شما بردارند ( مایا آنجلو )

۲۷- زمان درست خرید و فروش

وقتی همه در حال فروش هستند شما بخرید و تا زمانی که همه در حال خرید هستند آنرا نگه دارید. این فقط یک شعار نیست، این روش و اصول سرمایه‌گذاری موفق است ( جی‌پاول گتی )

۲۸- وسایل بی نیازی

 اگر امید شما این است با پول به بی‌نیازی برسید، هرگز به بی‌نیازی نخواهید رسید. تنها از طریق دانش، تجربه و شایستگی است که امنیت یک شخص در دنیا می‌تواند تامین شود ( هنری فورد )

۲۹- شیوه میلیونر شدن

چند میلیونر می‌شناسید که با پس‌انداز کردن در حساب پس‌انداز میلیونر شده باشند؟ من صحبت دیگری ندارم ( رابرت جی آلن )

۳۰- کسب پول به روش قدیمی

من پول را با روش قدیمی بدست آوردم. زمانی که یکی از اقوام ثروتمند نزدیک مرگ بود با وی به خوبی رفتار می‌کردم ( مالکولم فوربس )

سخن پایانی سخن بزرگان درباره پول

مجموعه ۳۰ سخن بزرگان درباره پول و شیوه کسب ثروت و یا رشد و توسعه کسب و کار که در بالا آمد ، می تواند الهام بخش افراد برای تلاش بیشتر جهت موفقیت در زندگی باشد . اگرچه هدف زندگی کسب پول نیست ولی پول به عنوان یک ابزار و وسیله می تواند موجب افزایش رفاه و بهبود معیشت شود . هدف اصلی کار و تلاش بیشتر است همان طور که توماس ادیسون هم تاکید می کند که فرصت در لباس کار می باشد.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.