پرداخت به ازای کلیک

راههای کسب درآمد اینترنتی بسیار متنوع و جذاب است و اصولا یکی از مهم ترین جذابیت های کسب درآمد از اینترنت همین تنوع بالای درآمدزایی می باشد . یکی از قدیمی ترین و راحت ترین شیوه های درآمد اینترنتی ، کسب درآمد از سایت های کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک می باشد که هنوز طرفداران و علاقمندان خاص خود را دارد .

سایت های ایرانی و خارجی زیادی هستند که این شیوه کسب و کار اینترنتی را تبلیغ می کنند و افراد زیادی عضو این نوع سایت ها هستند و اقدام به کسب پول می کنند . به دلیل سوال کاربران و مخاطبان ، در این مقاله سایت پول یابی به شیوه کار سایت های پرداخت به ازای کلیک و قوانین آنها پرداخته می شود .

مفهوم پرداخت به ازای کلیک

شیوه پرداخت به ازای کلیک Paid to click یک مدل قدیمی کسب‌وکار اینترنتی است که ترافیک آنلاین را برای وبسایت ها از طریق افرادی که قصد کسب درآمد در منزل دارند ، فراهم می کند.

وب سایت‌های کلیکی که به اختصار PTC گفته می شود به عنوان واسطه‌ بین تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان عمل می‌کنند و یکی از انواع تبلیغات کلیکی اینترنتی است . سایت های تبلیغ کننده برای نمایش تبلیغات خود در سایت های کلیکی پول می‌پردازند و زمانی که کاربران سایت های کلیکی آن تبلیغ را می‌بینند ، بخشی از این پرداخت ها به بازدید کننده می رسد.

کسب درآمد کلیکی یکی از روش‌های بازاریابی کسب درآمد دلاری و ریالی است . اصولا از این مدل تبلیغاتی در جهت هدایت ترافیک به یک وبسایت و یا تبلیغ محصول استفاده می‌شود . در این روش ، تبلیغات یک شرکت تولیدی و یا خدماتی در وبسایت های PTC به نمایش گذاشته می‌شود .

این سایت‌ها به عنوان یک واسطه میان تبلیغ‌کننده و مصرف کننده قرار گرفته و کسب درآمد آنلاین می‌کنند . شما نیز به عنوان نفر سوم ، تنها با کلیک بر روی این تبلیغات ، به سایت‌های PTC کمک کرده و به همین دلیل مبلغی دریافت خواهید کرد .

پرداخت به ازای کلیک ، سایت کلیکی ، سایت کلیکی PTC

شیوه کسب درآمد از طریق کلیک

درآمد کلیکی از سایر روش‌های آنلاین مانند کسب درآمد از یوتیوب و اینستاگرام بسیار آسان تر است . با این وجود برای موفقیت در آن لازم است به چند نکته ساده توجه کنید. برای مثال تبلیغات کلیکی موجود در سایت‌های PTC عموما به صورت متن ، تصویر و یا ویدئو قرار گرفته‌اند . پس از کلیک بر روی هر تبلیغ ، وارد یک صفحه لندینگ شده و تبلیغ مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود .

لازم است تبلیغ را تا پایان مشاهده کنید ، چون گاهی در پایان برخی از تبلیغات ، سوالاتی در خصوص محصول تبلیغ شده از بیننده پرسیده می‌شود . اگر به درستی به این سوالات پاسخ ندهید مبلغ توافق شده به حساب شما پرداخت نخواهد شد .

اگر به روش کسب درآمد کلیکی کنجکاو هستید باید مراحل زیر را طی کنید :

– بهترین سایت تبلیغات کلیکی را شناسایی کنید .

– در سایت ثبت نام کرده و سپس حساب کاربری ایجاد کنید .

– تبلیغات موجود در سایت را تا پایان مشاهده کنید .

– پس از مشاهده تبلیغ، از جانب سایت مبلغی به حساب کاربری شما واریز می‌شود .

– پس از به حدنصاب رسیدن درآمد ، می‌توانید از طرق مختلف پول خود را از سایت برداشت کنید .

تفاوت روش کسب درآمد از طریق PTC و PPC

PPC مخفف پرداخت برای هر کلیک Pay per click است ، الگویی از بازاریابی اینترنتی که در آن تبلیغ کنندگان به ازای هر باری که کاربران بر روی تبلیغات آنها کلیک می‌کنند ، هزینه می‌پردازند . در اصل این روش برای افزایش بازدید از سایت است .

تبلیغات کلیکی PPC یکی از روش‌های کسب درآمد از همکاری در فروش و همچنین یک روش محبوب کسب درآمد در خواب است . در این روش همکاران در فروش ، لینک‌های افیلیتی را در فضای اینترنت منتشر کرده و با هر کلیکی که بر روی لینک‌ها انجام شود کسب درآمد اینترنتی می‌کنند . از این مدل تبلیغاتی عموما در جهت معرفی محصول و یا خدمات یک شرکت استفاده می‌شود .

اما همانطور که اشاره شد در روش کسب درآمد کلیکی PTC و یا Pay To Click با کلیک بر روی تبلیغات و مشاهده آنها مبلغی به کاربران پرداخت می‌شود .

میزان درآمد حاصل از درآمد کلیکی

کسب درآمد اینترنتی با کلیک ، برخلاف سایر روش‌های اینترنتی کسب درآمد در خانه ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاربران را به درآمد می‌رساند . می توان ادعا کرد، راحت ترین  و سریع ترین نوع کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود .

پس از مشاهده تبلیغ در یکی از این سایت‌ها ، به سرعت مبلغی به شما پرداخت می‌شود اما لازم است بدانید که این مبلغ بسیار ناچیز است . گاهی میزان این مبلغ آن چنان کم است که شاید کاربر را از ادامه کار مایوس کند .

در بهترین حالت ، با کلیک و مشاهده برخی از تبلیغات مخصوصا در سایت های خارجی ، ممکن است که مبلغ ۱ دلار دریافت کنید . اما اگر این کار را به صورت مرتب و چندین مرتبه در روز انجام دهید به مرور زمان می توانید به کسب درآمد کلیکی مناسبی برسید . در مورد سایت های ایرانی نیاز به زمان و تلاش بیشتری است .

شیوه کار سایت های کلیکی

همه چیز در تبلیغ کنندگانی خلاصه می شود که به مشتریانی برای محصولات و خدمات خود نیاز دارند . هر وب سایت در شروع فعالیتش آنقدر محبوب نیست که بتواند تعداد مناسبی از بازدیدکنندگان را بدست آورد تا مشتریان جدیدی را جذب کند . این سایتها به دنبال راه‌هایی برای جذب مشتریان جدید هستند .

یک سایت کلیکی به این تبلیغ کنندگان و وب سایت های جدید کمک می‌کند تا با نمایش تبلیغات به اعضای خود ، مشتریان را جذب کنند . در نتیجه ، تبلیغ کنندگان به آن‌ها پول پرداخت می‌کنند و زمانی که کاربران روی این آگهی‌ها کلیک می‌کنند سایت های کلیکی به عنوان یک واسط بخشی از آن پول را به کاربران خود می‌دهند .

سایت های کلیکی از بازاریابی ارجاعی ( معرفی زیرمجموعه ) به عنوان یک روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند . علاوه بر این ، معمولا با روش های دیگر برای افزایش درآمد اینترنتی ، مانند تکمیل نظرسنجی و کارهای ساده ، بازی کردن ، خرید ، و غیره ترکیب می‌شود و سپس کاربران می‌توانند درآمد خود را به صورت نقد از طریق حساب های اینترنتی دریافت کنند .

راه کسب درآمد از سایت های کلیکی

فرایند به دست آوردن پول از سایت های کلیکی بسیار ساده است . اول ، باید یک حساب کاربری رایگان در سایت کلیکی ، که در فهرست وب سایت‌های معتبر قرار دارند ، ایجاد کنید . بعد از ثبت نام و ورود به حساب کاربری ، برای کسب درآمد اینترنتی به بخش مشاهده تبلیغات بروید .

در این صفحه فهرست آگهی‌های موجود برای مشاهده و کلیک کردن را خواهید دید . تنها در یک زمان روی یک آگهی کلیک کنید و در پنجره جدیدی که باز می شود ، صبر کنید تا تایمر یا نوار زمان به پایان برسد و مرورگر به طور خودکار پول را به حساب تان واریز کند . زمانی که پاسخ را از مرورگر دریافت کردید ، پنجره را ببندید و به صفحه تبلیغات برگردید و تبلیغ بعدی را مشاهده کنید .

این فرآیند را تکرار کنید تا تمام تبلیغات موجود را تماشا کنید . برای هر تبلیغ بسته به نوع و زمان آگهی ، ایرانی یا خارجی بودن بین چند تومان تا چند سنت دریافت خواهید کرد . برخی آگهی‌های تبلیغاتی ممکن است برای ۵ ثانیه و برخی دیگر برای ۳۰ ثانیه اجرا شوند . آگهی های طولانی تر به دلیل ماهیتشان درآمد اینترنتی بیشتری به همراه دارند .

ارزیابی اعتبار و ماهیت سایت های کلیکی

امروزه درباره سایت های کلیکی بحث و اظهار نظرهای متفاوتی صورت می گیرد . شیوه پرداخت به ازای کلیک موافقان و مخالفان زیادی دارد و چون افراد زیادی نمی توانند از سایت های کلیکی کسب درآمد کنند ، کل اعتبار و ماهیت آن را محکوم می‌کنند . اما این همه حقیقت نیست و واقعا افرادی هستند که از این طریق اقدام به کسب درآمد کلیکی می کنند .

اگر به صورت آنلاین جستجو کنید ، متوجه می شوید که صدها سایت کلیکی وجود دارد که در آن‌ها می‌توان با کلیک روی آگهی‌ها ، پول به دست آورد . اما درک اینکه چه تعداد از آن‌ها معتبر هستند دشوار است . از آنجا که اغلب این سایت ها به اصلاح اسکم یا کلاهبردار هستند ، پس از رسیدن به حد مشخصی از درآمد ، سایت خود را منحل می‌کنند . این سایت ها در واقع نه برای کاربران ، بلکه برای خودشان شروع به کسب درآمد می کنند .

با این حال، سایتهای بسیار خوبی نیز وجود دارند که می‌توانید انتظار داشته باشید از آن‌ها درآمد کسب کنید . این وب سایت‌ها واقعا پول پرداخت می‌کنند و بسیار مشهور و محبوب هستند . اعضا و کاربرانشان درک می‌کنند که آن‌ها در یک محل قانونی فعالیت می کنند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان کسب درآمد از سایت کلیکی

معیار سنجش سایت های کلیکی

می توان سایت های پرداخت به ازای کلیک زیادی را نام برد که بیش از یک دهه فعالیت دارند و صادقانه به اعضایشان پول پرداخت می کنند . معمولا اغلب سایت های PTC نمی توانند برای مدت طولانی فعالیت کنند ، لذا هر سایت کلیکی با بیش از ۴ سال حضور آنلاین و تعداد زیادی بازخورد مثبت را می‌توان قانونی و معتبر دانست .

در نگاه کلی ، مدل کسب و کار پرداخت به ازای کلیک paid to click یک روش قانونی و معتبر است . اما همیشه افراد سودجو در هر کسب و کاری از جمله اینترنتی وجود دارند که از آن مدل کسب و کار برای منافع خود و کلاهبرداری از دیگران سوء استفاده می کنند .

بنابراین اگر مسیر درست را دنبال کنید ، چیزهای درست برایتان اتفاق خواهند افتاد . اما اگر بدون تحقیق عمل کنید و چیزهای اشتباه را دنبال نمایید ، ممکن است همه چیز تاثیر منفی بر وضعیت کسب درآمد اینترنتی تان داشته باشد . به عنوان یک کاربر وظیفه دارید قبل از فعالیت در هر سایتی ، با تحقیق و بررسی از اعتبار و ماهیت آن اطمینان حاصل کنید .

پیش نیازها برای فعالیت در سایت های کلیکی

فعالیت در سایت های کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک نیاز به دانش و امکانات خاصی ندارد . اگر الزامات و لوازم زیر را داشته باشید در هر زمانی می توانید اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنید :

– یک کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ .

– اتصال به اینترنت با حداقل سرعت مناسب . حداقل باید ۵۱۲ کیلو بایت باشد .

– داشتن حساب ایمیلی اعم از جمیل ‌ Gmail یا پست های الکترونیکی دیگر .

– حساب اینترنتی برای برداشت درآمد اینترنتی .

– کسب اطلاعات و آگاهی های لازم در مورد چگونگی کسب درآمد و اعتبار سایت کلیکی .

قوانین و نکات کلیدی سایت های کسب درآمد کلیکی

قوانین همه سایت های کلیکی و در کل شرایط استفاده کاربران از خدمات سایت های PTC تقریبا مشابه یکدیگر هستند . رعایت این قوانین به منظور جلوگیری از مسدود شدن حساب ها و البته آشنایی با این نوع تجارت، توسط افرادی که می خواهند وارد این نوع از کسب و کار اینترنتی شوند ، ضروریست .

توجه کنید که کلیات قوانین در همه سایت های پرداخت به ازای کلیک مشابه است و گاهی ممکن است در جزئیات تفاوت هایی وجود داشته باشد . توصیه می شود جزئیات قوانین را رعایت کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برایتان پیش نیاید .

قوانین این سایت ها شامل چگونگی ثبت نام و ورود اطلاعات درست ، شیوه فعالیت و کسب امتیاز ، عدم تقلب در کار ، دلایل مسدود شدن ، طریقه زیرمجموعه گیری ، راههای درست کلیک کردن ، عدم انتقال و خرید و فروش حساب کاربری وغیره می باشد . کاربران برای استمرار فعالیت باید مجموعه قوانین را رعایت کنند تا حسابشان بسته نشود .

تبلیغات PPC ، کسب پول از کلیک ، درآمد اینترنتی کلیکی

 سوالات متداول درباره سایت های کلیکی

درباره چگونگی و شیوه فعالیت در سایت های پرداخت به ازای کلیک سوالات و ابهاماتی وجود دارد . متداول ترین این سوالات عبارتند از :

۱- چند تا حساب می توان ایجاد کرد ؟

هرشخص با یک کامپیوتر و یک خط اینترنت IP ، فقط  و فقط می تواند یک حساب باز کند . یعنی فقط می توانید یک بار در هر سایت پرداخت به ازای کلیک ثبت نام کنید . اگر حساب دیگری باز کنید ، که بطور مثال آن را زیر مجموعه خودتان کنید هر دو حساب بسته خواهد شد . هر مقدارموجودی که در حساب باشد از دست می رود و دیگر قابل برگشت نیست .

دقت کنید که هر خط اینترنت یک آی پی IP آدرس دارد . وقتی ثبت نام می کنید این آی پی آدرس در سیستم ثبت می شود و اگر شخص دیگری با این آی پی ثبت نام کند و جزو زیر مجموعه شما قرار گیرد ، تقلب محسوب شده و هر دو حساب بسته می شود .

۲-  با استفاده از وی پی ان VPN می توان آی پی اینترنت خانگی را تغییر داد و مجددا ثبت نام کرد؟

تحث هیچ شرایطی این کار را نباید انجام داد . زیرا به غیر از آی پی ip اینترنت ، آدرس مک دستگاه نیز در سیستم کلیکی ثبت می شود . اگر به هر دلیلی این اتفاق بیفتد هر دو حساب بسته می شود . چون طبق قوانین سایت های پرداخت به ازای کلیک این کار ممنوع است .

۳- چگونه می توان برای یک نفر دیگر از اعضای خانواده در سایت کلیکی حساب باز کرد ؟

بطور واضح ، مشکل اصلی زمانی ایجاد می شود که شخص دوم زیر مجموعه تان گردد و یا با یک آی پی و یک سیستم واحد او هم تبلیغات را کلیک کند . اگر شخص دیگری از اعضای خانواده می خواهد عضو  شود ، باید یک خط اینترنت و یک سیستم مجزا داشته باشد .

اگر با اینترنت و کامپیوتری که شما ثبت نام کرده اید ، فرد دیگری این کار را انجام دهد و عضوی از زیر مجموعه های شما شود ، هر دو حساب بسته می شود .

۴- آیا فقط باید با آی پی آدرس اینترنت و کامپیوتری که حساب باز کرده اید همیشه کار کرد و نمی توان از اینترنت و کامپیوتر دیگری استفاده کرد و وارد حساب برای فعالیت شد؟

برای وارد شدن به حساب کاربری و چک کردن می توان از هر جا و هر کامپیوتری وارد حسابتان شوید . از این نظر هیچ مشکلی از طرف سایت های کلیکی وجود ندارد . اما نمی توانید برای کسب درآمد اینترنتی و یا کلیک کردن آگهی ها اقدام کنید .

چون ممکن است شخص دیگری نیز همان روز از آن آی پی و سیستم به طور اتفاقی ثبت نام کرده باشد و بر روی تبلیغات کلیک کرده باشد . اگر حساب دومی برای تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک فعالیت کند ، آن حساب تعلیق خواهد شد .

۵- سرنوشت موجودی بعد از مسدود شدن چه می شود ؟

اگر یکی از قوانین سایت را به هر دلیلی رعایت نکنید و حسابتان بسته شود ، موجودی حساب غیر قابل برگشت است . حساب کاربری مسدود شده ، همراه با موجودی بسته می شود و به هیچ وجه باز نمی شود .

۶-  بعد از بسته شدن حساب کاربری ، امکان ثبت نام مجدد وجود دارد ؟

بعد از مسدود شدن ، امکان ثبت نام مجددد وجود دارد . برای ثبت نام مجدد باید با نام کاربری و ایمیل جدید ثبت نام کنید .

۷- امکان انتقال حساب ، تغییر نام کاربری و رمز عبور وجود دارد ؟

امکان انتقال حساب به نام شخص دیگری در هیچ سایت کلیکی پرداخت به ازای کلیک وجود ندارد . همچنین نام کاربری Username هم اصلا امکان تغییر ندارد . اما می توانید به دفعات و بر حسب نیاز در قسمت Personal Setting رمز عبورتان را تغییر دهید .

۸- آیا فقط باید با اینترنت و کامپیوتری که با آن حساب باز کرده اید آگهی ها را کلیک کنید ؟

خیر ، می توانید از اینترنت و سیستم دیگری نیز برای کلیک کردن بر روی آگهی ها استفاده کنید . با رعایت نکات مهم به طور مثال از کامپیوتر و اینترنت محل کار هم می توانید اقدام کنید . اما اول باید مطمئن شوید شخص دیگری از آن برای ثبت نام و کلیک کردن در سایت های کسب درآمد کلیکی  استفاده نمی کند .

در هر روز ( ۲۴ ساعت ) می توانید فقط با یک IP آگهی هایتان را کلیک کنید . اگر مثلا در محل کار صبح  بر روی تعدادی از تبلیغاتتان کلیک کنید تا زمانی که زمان سرور سایت به اصطلاح تایم سرور صفر نشده (زمان صفر یعنی ۱۲ شب به وقت سایت) نمی توانید در خانه  بر روی تبلیغات کلیک کنید .

۹- در چه ساعاتی از روز باید آگهی ها را کلیک کرد؟

در هر زمان از روز می توانید بر روی تبلیغات کلیلک کنید ، از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد .

۱۰- از چه زمانی می توانید زیرمجموعه اجاره کنید ؟

در اکثر سایت های پرداخت به ازای کلیک از لحظه ای که ثبت نام می کنید می توانید اقدام به زیرمجموعه گیری کنید . اما در بعضی از سایت های کلیکی  نیاز هست قبل از آن تعداد مشخصی کلیک انجام داده باشید و یا چند روزی از ثبت نامتان بگذرد . برای اطلاع دقیق از زمان زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی به قوانین سایت کلیکی مورد نظر مراجعه کنید .

نکته مهم:

از روزی که زیرمجموعه دار می شوید، حال چه اجاره ای و چه مستقیم ، اگر یک روز بر روی آگهی هایتان کلیک نکنید روز بعد از کلیک های زیر مجموعه ها پورسانت دریافت نخواهید کرد . در واقع کسب درآمد از زیر مجموعه ها منوط به کلیک کردن آگهی ها توسط خودتان هم می باشد .

۱۱- اگر زیرمجموعه شخص دیگر شوید ، آیا آن شخص اطلاعات حسابتان را دارد ؟ یا اینکه اطلاعات شخصی مثل پسورد و ایمیل را دارد؟

خیر، وقتی زیر مجموعه شخص دیگری می شوید فقط نام کاربری ، تاریخ ثبت نام و تعداد کلیک های شما برای او قابل مشاهده است . هیچ نوع اطلاعات دیگری از شما برایش قابل مشاهده و دسترسی نیست .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای افزایش درآمد از تبلیغات کلیکی
۱۲- آیا از کلیک های زیر مجموعه زیر مجموعه خودتان نیز مبلغی دریافت می کنید ؟

خیر ، در بیشتر وب سایت های کلیکی فقط از زیر مجموعه های خودتان درآمد خواهید داشت . اما در بعضی از سایت ها تا چند لول پایین تر نیز می توانید درآمد اینترنتی داشته باشید . البته معتبر ترین سایت ها این گزینه را ندارند و فقط بعضی از سایت ها برای جذب بیشتر کاربر این امتیاز را در نظر می گیرند . این کار در پلن های سود دهی چندان منطقی و معقول نیست .

۱۳- آیا می توان از حساب بانکی اینترنتی شخص دیگری برای دریافت پول از سایت های کلیکی استفاده کرد؟

نه ، اگر حساب اینترنتی شخص دیگری در وب سایت کلیکی ثبت شود نمی توانید از آن برای دریافت درآمدتان استفاده کنید . طبق قوانین تمام سایت های پرداخت به ازای کلیک  ، باید خودتان یک حساب اینترنتی مجزا افتتاح کنید .

۱۴- از چه زمانی می توان عضویت را ارتقا داد ؟

در اکثر وب سایت ها از لحظه ای که ثبت نام می کنید می توانید عضویت خودتان را ارتقا دهید . ولی در بعضی وب سایت های کلیکی نیاز است قبل از آن تعداد مشخصی کلیک انجام داده باشید و یا چند روزی از ثبت نامتان بگذرد . برای اطلاع دقیق از شیوه و زمان ارتقای عضویت باید به قوانین سایت مورد نظر مراجعه کنید .

۱۵- چه زمانی می توان درآمد اینترنتی کسب شده را از سایت دریافت کرد ؟

در تمام وب سایت های کسب درآمد اینترنتی یک حد نصاب برای درخواست برداشت درآمد وجود دارد . معمولا در بیشتر سایت های ایرانی مبلغ قابل برداشت ۲۰۰۰۰ تومان و در سایت های خارجی ۲ دلار است . زمانی که موجودی حسابتان به حد نصاب مشخص برسد ، می توانید درخواست انتقال درآمد به حساب الکترونیکی یا بانکی خود را دهید .

نکات کلیدی برای فعالیت در سایت های کلیکی

۱- میزان درآمد از سایت کلیکی

اگرچه شاید درآمد اینترنتی از این گونه سایت ها در ماه های اول کم باشد . اما با روزی ۲ الی ۳ ساعت فعالیت مستمر می توان پس از گذشت چندین ماه درآمد های مناسب و خوب از این سایت ها کسب کرد .

برای موفقیت و رسیدن به درآمدهای بالا در کمترین زمان ممکن نیاز به جذب زیر مجموعه ، چه به صورت مستقیم و چه به صورت اجاره ای می باشد . البته ارتقا اکانت نیز یکی از عوامل افزایش درآمد کلیکی از این سایتها می باشد .

یکی از مهمترین استراتژی برای موفقیت و کسب درآمد بالا ، اتخاذ استراتژی ترکیبی است . بدین صورت که می توان با عضویت در چندین سایت کلیکی معتبر، یکی از آنها را به عنوان سایت مرجع انتخاب کرد و درآمد حاصل از آن را در ماه های اول صرف خرید زیرمجموعه یا ارتقای اکانت در سایتهای کلیکی دیگر کرد . بدین صورت بدون پرداخت هزینه پس از گذشت سه الی چهار ماه می توان به در آمد اینترنتی بالا رسید .

۲- هزینه ثبت نام در سایت های کلیکی ptc

عضویت در وب سایتهای کلیکی ptc رایگان است و کاربران می توانند بدون پرداخت کمترین هزینه شروع به کسب درآمد اینترنتی کنند . ولی با کمی سرمایه گذاری در سایت های کلیکی معتبر می توان خیلی سریعتر به درآمد اینترنتی بالاتری دست یافت .

۳- نوع پرداخت سایت های کلیکی

نوع پرداخت درآمد در بیشتر سایتهای کلیکی به دلار می باشد که کاربران ایرانی برای گرفتن درآمد ارزی خود می بایست یک حساب ارزی اینترنتی افتتاح کنند . با توجه به تحریم ها بهترین حسابها برای کاربران ایرانی حسابهای پرفکت مانی ، وب مانی ، و بیت کوین می باشد .

امروزه بسیاری از سایت های کلیکی ، پرداختی های خود را به صورت بیت کوین انجام می دهند که محبوب کاربران ایرانی هم است . ایرانیان می توانند با افتتاح حساب ارزی بیت کوین ، درآمد دلاری را به حساب کیف پول بیت کوین خود انتقال داده و سپس از طریق صرافی های آنلاین اینترنتی آنرا را به ریال دریافت کنند .

در صورتی که پرداختی های برخی از سایتهای کلیکی ، غیر از حسابهای ذکر شده بود و امکان افتتاح حساب به دلیل تحریمها مشکل باشد به راحتی می توان از طریق همین صرافی های آنلاین تقاضای افتتاح حساب کرده و در آمد خود را به ریال دریافت کرد .

۴- انتخاب سایت کلیکی ایرانی یا خارجی

توصیه خاصی نمی توان برای استفاده از سایت های خارجی و یا ایرانی داشت ، چون هر کدام در ثبت نام ، شیوه پرداخت ، مبلغ پرداختی ، قوانین ، میزان آشنایی کاربران و… مزایا و معایبی دارند . از آنجایی که نرخ دلار در ایران بسیار بالا است و رشد تصاعدی دارد ، لذا استفاده از سایت های مطمئن خارجی برای درآمد ارزی که اغلب به صورت دلار می باشد بسیار به صرفه تر از سایت های ایرانی است که به صورت ریال پرداخت می کنند .

تعداد سایت های کلیکی زیادی هستند که استرتژی آنها پرداخت به ازای هر کلیک است و می توانید با عضویت در آنها و کلیک کردن روی تبلیغات موجود در این سایت ها درآمد دلاری داشته باشید . اما این نکته را حتما در نظر بگیرید که سایت های کلاهبردار زیادی وجود دارند که هیچ گونه پرداختی ندارند و نباید بدون مطالعه و شناخت از آنها استفاده کرد . لذا شیوه کلاهبرداری در کسب درآمد کلیکی همواره باید مورد توجه قرار گیرد .

استراتژی موفق در سایتهای کلیکی ptc

با عضویت رایگان در سایت های کلیکی می توانید با کلیک بر روی تبلیغات کسب درآمد از اینترنت کنید . اما گاهی این کار درآمد کافی به همراه ندارد . بنابراین سایت های کلیکی امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهند که بتوانند درآمد خود را افزایش دهند . این موارد عبارتند از :

– سایت های کلیکی لینک معرفی یا Referral Link را در اختیار کاربران قرار می دهند تا کاربران با معرفی آن به دیگران و دوستان و یا قرار دادن آن در وب سایتها یا شبکه های اجتماعی ، در آمد خود را افزایش دهند .

– در اغلب سایتهای کلیکی ، بعضی کاربران امکان جذب زیر مجموعه مستقیم از طریق لینک معرفی یا همان Referral Link را ندارند . لذا بخشی به نام Referral Rental یا زیر مجموعه اجاره ای وجود دارد که کاربران می توانند به ازای پرداخت هزینه اندک زیر مجموعه اجاره کنند .

– از امکانات دیگری که اغلب سایتهای کلیکی در اختیار کاربران قرار می دهند بخش Upgrade یا ارتقا اکانت می باشد . کاربران با پرداخت هزینه بیشتر می توانند از امکانات بیشتری از قبیل نرخ کلیک بالاتر و همچنین دریافت سود بیشتر از درآمد زیرمجموعه های خود بدست آورند .

– در برخی از سایتهای کلیکی بخشی به نام Offers وجود دارد که در آن ، با انجام کارها و وظایف کوچکی از قبیل انجام بازی ها ، نصب اپلکیشن ها و شرکت در نظر سنجی ها و غیره ، کاربران می توانند میزان در آمد اینترنتی خود را افزایش دهند .

سخن پایانی پرداخت به ازای کلیک

سایت کلیکی PTC یا پرداخت به ازای کلیک Paid To Click از قدیمی ترین روش های کسب درآمد اینترنتی محسوب می شوند . این سایت ها به افرادی که بر روی تبلیغات کلیک می کنند پول پرداخت می کند .

این نوع وب سایت ها راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها و یا صفحات فرود آنها هستند که در آن تبلیغات دهندگان به صاحبان سایت های کلیکی برای تبلیغ کردن و افزایش بازدید سایتشان پول پرداخت می کنند . از طرف دیگر افرادی وجود دارند که می توانند با کلیک بر روی تبلیغ آنها ، کسب درآمد اینترنتی داشته باشند .

در فرایند کسب درآمد از سایت های کلیکی ptc سه گروه وجود دارند که عبارتند از :

۱- آگهی دهندگان و صاحبان وب سایت ها که برای تبلیغ کردن پول پرداخت می کنند .

۲- سایت های واسطی که تبلیغات را دریافت می کنند و آن را در معرض نمایش می گذارند .

۳-  افرادی که با کلیک کردن بر روی این تبلیغات کسب درآمد اینترنتی را تجربه می کنند .

در این رابطه سه جانبه ، تمام گروههای سه گانه فوق منفعت می برند . میزان بازدید یا ترافیک سایت آگهی دهنده افزایش پیدا می کند و رتبه آن در گوگل بالا می رود . سایت واسط یا همان سایت کلیکی سهم خود را بر می دارد و در نهایت افرادی که بر روی آگهی کلیک می کنند درآمد اینترنتی به فراخور فعالیت خودشان کسب می کنند .

مطلب پیشنهادی

چگونه با دیدن تبلیغ پول در بیاریم ، مشاهده تبلیغات اینترنتی ، کسب پول در ازای کلیک

راههای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

افرادی زیادی هنوز وجود دارند که راههای کسب درآمد اینترنتی برایشان جای سوال است . …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.