کسب درآمد از اینترنت

اگر بگویم که کسب درآمد از اینترنت یکی از جالب ترین ، بهترین ، پولساز ترین ، ساده ترین ، راحت ترین ، اشتغال زا ترین ، پیشرو ترین ، وسیع ترین از نظر گستره جغرافیایی و برترین راههای کسب پول و ثروتمند شدن، می باشد ، سخنی به گزافه نگفتم . البته هنوز افرادی در جامعه هستند که نسبت به کسب درآمد از اینترنت بدبین بوده و به دیده شک و تردید به آن نگاه می کنند و با وجود شواهد عینی فراوان ، هنوز به آن باور ندارند.

چه بخواهیم و چه نخواهیم تکنولوژی و فناوری اطلاعات با سرعتی حیرت انگیز در حال رشد و پیشرفت است و همه چیز بشر از جمله کسب و کارها ، مشاغل و شیوه کسب درآمد را تحت تاثیر قرار داده است . کسانی موفق هستند که با این پیشرفت ها خود را همراه و همگام کنند. در سایت پول یابی به دلیل اهمیت کسب درآمد از اینترنت ، قصد دارم تا به مقوله های نظری و اهمیت آن در دنیای امروز بپردازم .

کسب درآمد از اینترنت

آنچه مسلم است در نهایت همه کسب و کارها و مشاغل ، شرکت ها و برندها ، سازمان ها و ادارات به سمت اینترنت و استفاده از پتانسیل بالای آن کشانده خواهند شد و این جبر زمانه است. عاقلانه و منطقی است که به جای مقاومت و یا موضع گیری خصمانه ، همسوی با اینترنت حرکت کرده و از آن در جهت اهداف خود استفاده کنند.

توجه کنید که کسب درآمد فقط مختص سازمان ها ، برندها ، شرکت ها و موسسات مالی و تجاری نیست بلکه هر کسی که دارای مهارت و تخصصی در هر زمینه ای که باشد، می تواند با توجه به میزان مهارتش از این بستر برای کسب پول و ایجاد شغل استفاده کند. در ممالک پیشرفته جهان ، مشاغل اینترنتی بیشتر از مشاغل واقعی و سنتی کسب درآمد دارند و درآمدشان به میلیون ها دلار و حتی بیشتر در ماه می رسد.

کسب درآمد از اینترنت ، کسب و کار اینترنتی ، کسب پول از اینترنت ، روش کسب درآمد آنلاین
به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشید تا مجبور نباشید تا آخر عمرتان برای دیگران کار کنید

شرکت ها و غول های بزرگی مثل ، مایکروسافت ، گوگل ، آمازون ، فیسبوک ، توئیتر ، اینستاگرام و…. از طریق اینترنت درآمد بسیار بالایی دارند. نکته جالب اینکه سابقه کسب درآمد اینترنتی بسیار کوتاه بوده ولی سرعت گسترش آن بسیار زیاد و سریع می باشد . از ده میلیاردر بزرگ جهان هفت نفرشان از طریق اینترنت به ثروت کلان و میلیاردی رسیدند و این پتانسیل بالای اینترنت برای درآمدزایی را می رساند.

دلیل اهمیت کسب درآمد آنلاین

سوال این است که چرا کسب و کار اینترنتی باید این قدر دارای اهمیت باشد ؟ و اینکه چرا باید مردم به این نوع کسب درآمد روی بیاورند ؟ البته دلیلش همان طور که در بالا گفته شد تنوع مشاغل ، درآمد بسیار بالا و گسترش سریع آن در مدت کوتاه می باشد. اولین بار در سال ۱۹۹۱ وب توسط سر تیموتی جان برنرز لی راه اندازی شد و اولین کسب و کارهای آنلاین گسترده هم مربوط به بانکها و موسسات مالی بود.

با گذشت چند سال با ورود فروشگاههای بزرگی مانند آمازون ( ۱۹۹۵ ) و  ای بی ( ۱۹۹۶ ) به فضای اینترنت ، کسب درآمد اینترنتی دچار تحول شگرفی شد و می توان گفت پیشرفت برق آسا از این زمان شروع شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده ناب در کسب و کار اینترنتی

امکانات فراوانی که اینترنت در اختیار افراد جهت کسب درآمد می گذارد در کنار امکان رشد سریع ، کسب درآمد بسیار بالا در مدت زمان اندک ، افراد را مشتاق به این نوع کسب و کارها کرده است. بر خلاف کسب و کارهای سنتی که به امکانات و وسایل گسترده نیاز است ، معمولا کسب و کار اینترنتی با هزینه کم و حتی بدون هزینه قابل اجرا شدن است  اگرچه گاهی برای ارتقا و رشد درآمد نیاز به هزینه هایی مثل تبلیغات می باشد.

مزایای کسب درآمد اینترنتی

در بالا به انحای مختلف به برخی مزایا و فواید کسب و کار اینترنتی اشاره شد و در ادامه نیز برخی از مهم ترین و شاخص ترین مزایای کسب درآمد اینترنتی به صورت اجمالی بیان خواهد شد. اولین مزیت اینترنت این است که به آسانی و راحتی برای همه کاربران در دسترس بوده و هرکسی می تواند حتی با یک موبایل به این شبکه وسیع جهانی متصل شود. علاوه بر این، کسب و کار اینترنتی از هزینه های بالا برای شروع کار هم بی نیاز می باشد.

اینترنت این امکان را به کسب و کارها می دهد که در زمان اندک رشد بسیار بالا و فزاینده ای داشته باشند و بتوانند به عنوان برند تجاری شاخص خود را مطرح کنند. ضمن اینکه بر خلاف کسب و کارهای سنتی نیاز به مکان فیزیکی برای پیشبرد اهداف تجاری ندارد و می تواند گوشه ای از اتاق خواب و یا خانه را اختصاص به این کار داد.

مزیت دیگر کسب درآمد اینترنتی این است که کسب و کارها در دید همگانی و همه اقشار جامعه قرار می گیرد و به دلیل تعداد زیاد مشتریان و تنوع کاربران ، درآمدش نسبت به روش های سنتی اصلا قابل مقایسه نیست. علاوه بر این کسب درآمد آنلاین هیچ محدودیت زمانی و مکانی نداشته و در همه جا و در تمام ساعات در دسترس می باشد.

ابزارهای کسب درآمد از اینترنت

سوالی که برای اکثر کاربران اینترنتی مطرح است و مدام در سایت پول یابی هم می پرسند این است که آیا برای کسب پول و ثروت از اینترنت باید حتما سایت داشت؟ جواب منفی است . هر کسی می تواند به هر روشی که دلش می خواهد و توانایی دارد، کسب درآمد کند مثلا با راه اندازی وبلاگ ، بازاریابی اینترنتی ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، کانال پیام رسان های موبایلی به ویژه تلگرام و…. کسب درآمد کرد.

تنوع ابزارهای کسب درآمد بسیار زیاد است ولی اگر بتوانید یک وبسایت و فروشگاه راه اندازی کنید در برند شدن و افزایش کسب درآمد و ایجاد اعتماد و اطمینان در کاربران تاثیرگذار است . البته داشتن یا نداشتن سایت به مدل کسب و کار اینترنتی هم بستگی دارد ولی وجود سایت تاثیر زیادی بر روی موفقیت کسب درآمد آنلاین دارد.

جای نگرانی هم ندارد چون راه اندازی سایت هم بسیار ساده بوده و بدون دانش کد نویسی و برنامه نویسی هم می توان سایت کاملا حرفه ای راه اندازی کرد . سیستم وردپرس ،  جوملا ، webs ، wix و… امکانات راه اندازی سایت های رایگان را به کسب و کارها می دهند. به دلیل راحتی و امنیت بالا ، وردپرس مناسب ترین گزینه برای ساخت و راه اندازی سایت رایگان می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بیت کوین bitcoin پول دیجیتال

شیوه کسب درآمد اینترنتی

گاهی در سایت پول یابی سوال می شود که چگونه می شود از اینترنت کسب درآمد داشت؟ در جواب باید بگویم بی نهایت راه و روش برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد . مسئله این است که چه مهارت و تخصصی دارید و می توانید متناسب با آن کسب و کار خود را داشته باشید. مشاغل اینترنتی متنوع بوده و انتظار افرادی را می کشد که بتوانند آن را در فضای مجازی راه اندازی کنند.

برای راه اندازی نیاز به یکی از لوازم مثل، کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت و یا موبایل به همراه اشتراک اینترنت می باشد و هر کسی می تواند با توجه به مهارتش یک شغل را انتخاب و شروع به کسب درآمد کند. در مورد مشاغل و کسب و کارها هر آرزو و علاقه ای که داشته باشید بدون تردید در اینترنت می توانید آن را راه اندازی کنید و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

می توانید به عنوان فرینلسری یا آزادکاری و یا به صورت اینفلوئنسر ، بازاریاب ، مشاور اینترنتی ، متخصص امور وب سایت ، هنرمند ، معلم و آموزش دهنده ، تولید کننده ، بازرگان ، فروش محصولات فیزیکی ، فروش فایل و محصولات دانلودی و… فعالیت کنید . هر شغلی که در دنیای واقعی وجود دارد را می توانید به شکل بهتر و کامل تر در اینترنت راه اندازی کنید.

 شیوه کسب درآمد از اینترنت به میزان مهارت ، تخصص و پشتکارتان بستگی دارد وگرنه همه شرایط در فضای مجازی برای راه اندازی کسب و کار کاملا آماده می باشد.

سخن پایانی کسب و کار آنلاین

در این مقاله تلاش کردم تا به مزایا و اهمیت کسب درآمد از اینترنت به صورت تئوری و نیز بر اساس تجربه بپردازم ، هر کسی می تواند با کمی جدیت ، بهترین و پردرآمدترین روش های کسب درآمد آنلاین را تجربه کند. بدون تردید مناسب ترین فرصت های کسب درآمد را می توان از طریق اینترنت و در فضای مجازی جستجو کرد. امروزه ایجاد اشتغال با کسب درآمد از اینترنت میسر می باشد.

 از طرفی چون بازار کسب و کارهای اینترنت در ایران نوپا و جدید است هر فردی می تواند با شناسایی زمینه های جدید کسب درآمد ، جزو اولین های آن شغل شده و پول خوبی در بیاورد. توجه داشته باشید که هر روز تعداد افرادی که از کسب و کارهای سنتی به طرف اینترنت کشانده می شوند در حال افزایش است و این اهمیت اینترنت و افزایش میزان تاثیرگذاری آن را در جامعه می رساند.

نکته آخر اینکه ، با اوضاع اقتصادی نابسامان کشور و وضع تحریم های متعدد ، نباید فرصت های راه اندازی کسب درآمد از اینترنت را از دست داد. در بعضی مواقع افراد فرصت هایی را از دست می دهند که جبران ناپذیر است. لذا هر چه زودتر کسب درآمد از اینترنت خود را شروع کنید و نگران نداشتن سرمایه نباشید ، اوضاع مالی با شروع کار به مرور درست می شود.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.