کسب درآمد اینترنتی برای همه

یکی از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد فضای مجازی، امکان کسب درآمد اینترنتی برای همه به صورت یکسان و مساوی است. شاید طرح این موضوع در سایت پول یابی برایتان عجیب باشد ولی با نگاهی به نظرات و دیدگاههایی که کاربران در سایت می دهند هنوز این تصور وجود دارد که همه نمی توانند کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنند.

در تصور برخی افراد عادی این نگاه غلط و کاملا اشتباه نهادینه شده که مدیران سایت ها و یا کسانی که کسب درآمد اینترنتی می کنند، انسان های خاص با تفکرات متمایز هستند در حالی که چنین نیست. در این جا قصد دارم تا به دو نگاه اشتباه درباره شیوه کسب درآمد از اینترنت بپردازم و اینکه همه می توانند با هر سطح و دانشی کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنند.

برای اطلاع از چگونگی کسب درآمد آنلاین به مقاله ( امکان راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ) نگاه کنید

کسب درآمد اینترنتی برای همه

البته شایعات و دروغ های زیادی در واقعیت و فضای مجازی در گردش است که بسیاری از آنها پس از مدتی اثر خود را از دست داده و یا دیگر کسی به آنها توجه نمی کند. یکی از این دروغ ها و شایعات، درباره امکان راه اندازی کسب درآمد اینترنتی برای همه می باشد که به نظر می رسد هنوز عده ای این دروغ بزرگ را باور می کنند و تصور می کنند دیدگاه درست می باشد.

کسب درآمد اینترنتی ، امکان راه اندازی کسب و کار ، کسب درآمد آنلاین
بر خلاف تصور برخی ، کسب درآمد اینترنتی برای همه افراد با هرسطح و دانشی امکان پذیر است.

در اینجا قصد دارم تا دو نگاه اشتباه نسبت به کسب درآمد اینترنتی را بررسی کنم واقعیتی که هنوز در جامعه ما وجود دارد و افرادی خواسته یا ناخواسته، هنوز به دلایلی آن را قبول داشته و منتشر می کنند. این اشتباهات عبارتند از :

۱- امکان کسب درآمد اینترنتی برای افراد عادی وجود ندارد

اگر کسی باور داشته باشد که کسب درآمد اینترنتی برای همه امکان پذیر است هرگز این دیدگاه را قبول نخواهد کرد اما واقعیتی است که وجود دارد. این طرز فکر را دو گروه رواج می دهند اول دارندگان کسب درآمد اینترنتی و مدیران برخی فروشگاهها و صاحبان کسب و کار اینترنتی هستند، این گروه با هدف اینکه افراد زیادی وارد حیطه کسب درآمد نشوند و به قول معروف دست زیاد نشود این تصور را رواج می دهند .

گروه دوم خود افراد عادی و کسانی که اعتماد به نفس پایینی دارند این تفکر را مرتب منشر می کنند. این تصور که فقط فروشگاههای بزرگ و معروف و یا افراد حرفه ای و متخصص می توانند موفق شوند کاملا اشتباه است. کسب درآمد اینترنتی برای همه افراد با هر سن و جنسیت و تخصص و مهارتی و در گوشه ای از جهان امکان پذیر است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای جذب مشتری

بسیاری از مدیران سایت ها تخصص حرفه ای و فنی ندارند و جالب اینکه برخی در انجام بدیهی ترین امور فنی سایت هم مهارت ندارند ولی کسب درآمد بالایی دارند. نمونه افراد از این نوع در کانال های تلگرامی ، پیچ های اینستاگرامی و… فراوان می توانید پیدا کنید. این افراد با تولید محتوای کاربرپسند و جذاب ، هزاران و حتی میلیون ها کاربر جذب کردند و درآمد بالایی از طریق اینترنت دارند.

نکته جالب اینکه برخی از این مدیران و افراد در شروع کار،حتی در تولید محتوا هم مهارتی نداشتند و کم کم این مهارت را با پیگیری ، مداومت، تلاش و پشتکار به دست آوردند. پس هر فرد عادی می تواند اقدام به کسب درآمد کند و هیچ مانعی از این نظر وجود ندارد.

۲- موفقیت در کسب درآمد، مشروط به دانستن ترفندهای مخفی است

یک اشتباه و استنباط غلط دیگر که رواج دارد و هنوز هم خیلی ها به آن باور دارند این است که برای موفقیت و کسب درآمد اینترنتی حتما باید رموز و ترفندهای مخفی و نشناخته را بدانید و یا آنها را کشف کنید. البته برای موفقیت در کسب درآمد اینترنت باید ترفندها ، راهکارها و شیوه های علمی را شناخت ولی اینقدر مخفی و رازآلود هم نیست و در همه جا از جمله در همین سایت پول یابی در حال آموزش آن هستیم.

دلیل رواج این تفکر اشتباه ، هم از طرف برخی افراد فعال در کسب درآمد اینترنتی برای ایجاد ترس می باشد تا افراد عادی را از ورود به این عرصه بترساند و همچنین می تواند ناشی از عدم آگاهی افراد عادی و یا عدم دسترسی به منابع آموزشی درست هم باشد. واقعیت همان طور که گفته شد بدون رمز و راز بوده و تمام راههای کسب درآمد از اینترنت در سایت های مختلف به صورت کاربردی آموزش داده می شود.

برای فائق شدن بر این تصورات غلط در زمینه کسب و کار اینترنتی موارد زیر توصیه می شود:

– داشتن پشتکار و کسب تجربه

برای موفقیت در کسب درآمد فقط باید تلاش کنید و دائم در حال یادگیری باشید هر چه پشتکار بیشتری داشته باشید احتمال موفقیت بیشتر خواهد بود. از ناکامی ها و شکست ها هر چند تلخ هم باشند نباید ناامید شوید و به دید کسب تجربه ارزشمند در مسیر حرکت به آن نگاه کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با بانک اطلاعاتی

– جستجوی عمیق در اینترنت

برای فراگیری شیوه کسب درآمد از اینترنت ، از خرید مجموعه ها و پکیچ هایی که مدعی هستند راز موفقیت را کشف کردند ، پرهیز کنید اینها هیچ نفعی برایتان ندارد و فقط پول مفت را به جیب این افراد می ریزید . نکته جالبه اینکه بسیاری از این پکیج ها به صورت رایگان در اینترنت وجود دارند و افراد مبتدی از روی عدم آگاهی و شناخت آنها را می خرند ، پس مواظب باشید تا فریب نخورید.

 با جستجوی عمیق و علمی در اینترنت مطالب آموزشی و درست را مطالعه کنید. خودتان می توانید با مطالعه مطالب اینترنتی رایگان ، سطح اطلاعات خود را افزایش دهید و نیازی به دیگران نداشته باشید.

– کمک گرفتن از افراد صادق و باتجربه

اگرچه کلاهبرداری و فریب در فضای مجازی متاسفانه کم نیست ولی افرادی صادق و درستکار هم در اینترنت کم نیستند در صورت لزوم ، از این افراد کمک بگیرند. افرادی زیادی در اینترنت هستند که به رایگان و از روی خیرخواهی علم و تجربه خود را در اختیار دیگران می گذارند لذا از آنها کمک بگیرید . ضمن اینکه باید بتوانید فرق بین افراد کلاهبردار و سودجو با افراد باتجربه و خیرخواه را بدانید.

سخن پایانی امکان کسب درآمد آنلاین برای همه

فعالیت در اینترنت چه به صورت سایت داری ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و… برای همه امکان پذیر بوده و هیچ محدودیتی ندارد هر کسی می تواند با هر سطح اطلاعات و دانش ، اقدام به کسب درآمد اینترنتی کند و هیچ محدودیتی هم وجود ندارد فقط باید با افزایش دانش و تقویت اعتماد به نفس وارد شده و به مرور با پشتکار و کسب تجربه ، درآمد خود را افزایش دهد.

به دلیل گستردگی اینترنت ، امکان راه اندازی هر شغل و حرفه و ایده ای در آن وجود دارد پس نباید ترسید و با جدیت وارد شد. آنهایی که امروز دارای فروشگاه و درآمد بالای اینترنتی هستند روزی از صفر شروع کردند و امروزه به این جایگاه رفیع رسیدند همه می توانند کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنند به شرطی که بخواهند و اقدام کنند و از شکست ها و ناکامی های اولیه نترسند و با اراده قوی به تحقق برنامه ها و رویاهای خود بیندیشند

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.