گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی

در ادامه آموزش قدم به قدم افیلیت مارکتینگ به معرفی گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی رسیدیم . در مقاله گام اول همکاری در فروش اینترنتی به انتخاب موضوع و محصول مناسب برای فروش ، در مقاله گام دوم همکاری در فروش اینترنتی به راه اندازی سایت و چگونگی ساخت وبسایت رایگان اینترنتی مناسب افیلیت مارکتینگ ، در مقاله گام سوم همکاری در فروش اینترنتی به تولید محتوای تخصصی ، جذاب و محتوای همیشه سبز ، و در مقاله گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی به شیوه جذب مخاطب و افزایش بازدید پرداخته شد. آموزش و یادگیری قدم به قدم و اصولی همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ موجب پایداری و افزایش کسب درآمد اینترنتی از این شیوه خواهد شد.

طبیعی است که همه خواهان کسب درآمد از اینترنت ، آن هم در سطح بالا و مناسب هستند ، لذا یادگیری علمی و اصولی آن تضمین کننده این دیدگاه خواهد بود . در ادامه مجموعه آموزش های قدم به قدم علمی و اصولی افیلیت مارکتینگ در سایت پول یابی ، این بار با گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی و چگونگی اجرا کردن آن در خدمتتان هستم امیدوارم برای علاقمندان کسب درآمد آنلاین مفید باشد.

گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی

همکاری در فروش اینترنتی تقریبا مشابه بازاریابی سنتی است که افراد به عنوان ویزیتور از این مغازه به آن مغازه می روند و بابت فروش هر محصول و یا کالایی پورسانت خود را از شرکت می گیرند. البته افیلیت مارکتینگ با بازاریابی سنتی تفاوت هایی هم دارد مثلا نیاز به تلفن کردن ، مراجعه حضوری ، صحبت کردن و… ندارد بلکه همه چیز در بستر اینترنت و به صورت کاملا آنلاین صورت می گیرد.

همکاری در فروش به بیانی ساده ، تبلیغ محصولات ، کالاها و خدمات دیگران در بستر اینترنت می باشد که بابت فروش هر کدام ، حق الزحمه و پورسانت خود را دریافت می کند. کسب درآمد اینترنتی با معرفی محصولات و خدمات دیگران ارتباط دارد. زمانی که فروشی اتفاق بیفتد پول یا پورسانت بابت فروش به حساب واریز می شود. تحقق این کار فرایند و گام های مختلفی دارد که چهار گام یا قدم اولیه معرفی شد و در اینجا به گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی که معرفی محصول انتخابی است پرداخته می شود.

گام پنجم : معرفی محصول انتخابی به مشتریان

همان طور که در بالا اشاره شد ، در ادامه بیان آموزش همکاری در فروش ، به گام پنجم رسیدیم که اختصاص به معرفی محصول انتخابی دارد. خیلی از افیلیت مارکترهای تازه‌کار مرحله ۱ تا ۴ ( یعنی: انتخاب موضوع و محصول ، راه اندازی وبسایت ، تولید محتوا  و جذب مخاطب و بازدید کننده ) را کاملا نادیده می‌گیرند و مستقیم به این مرحله جهش می‌کنند. اینجاست که شما مخاطب سایت پول یابی یک مزیت نسبت به سایرین پیدا می‌کنید. مزیت شما این است که قدم‌های ۱ تا ۴ را طبق آموزش های سایت رفته و یاد گرفته اید..

همکاری در فروش ، افیلیت مارکتینگ ، گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی
گام پنجم افیلیت مارکتینگ به چگونگی و شیوه معرفی محصول و خدمات به مشتریان اختصاص دارد.

روش معرفی محصول به مخاطبین‌تان نیاز به ظرافت و استراتژی خاصی دارد و باید به دقت انجام شود. پس از اینکه محتوای عالی و تخصصی تولید کردید و مخاطبین‌تان این محتوای ارزشمند را استفاده کردند، در ادامه ایجاد ارزش برای مخاطبان، محصولات مفید همکاری در فروش را نیز به آنها معرفی می‌کنید. امکان معرفی محصولات به روش‌های مختلف وجود دارد. انتخاب این روش ها بستگی به نوع سایت‌تان و چیزی که قصد فروشش را دارید ، مرتبط می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش همکاری در فروش

روش های معرفی محصول انتخابی در همکاری در فروش

۱- بررسی محصول همکاری در فروش

به بررسی دقیق، صادقانه و واقعی محصولات و خدمات بپردازید و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید. هرگز فقط به جنبه های مثبت یک محصول و خدمات نپردازید و به معایب محصول نیز صادقانه اشاره کنید. مخاطبان‌تان ارزش یک بررسی صادقانه را خواهند دانست.

توصیه می شود که در بین بررسی محصولات، لینک اختصاصی خودتان به آن محصول همکاری در فروش را قرار ‌دهید تا خریداران با کلیک روی آن در سایت افیلیت مارکتینگ سفارش دهند و پورسانت آن به حساب شما اضافه شود. رعایت این کار موجب افزایش کسب درآمد از اینترنت خواهد شد.

۲- درج بنر محصول در سایت

درج بنر برای معرفی محصولات طبق تجربه ، بازدهی کمتری نسبت به سایر روش‌های معرفی محصول دارد. با این حال، می‌توانید برای معرفی محصولات همکاری در فروش، به درج بنر در سایت‌تان اکتفا کنید. بسیاری از اینترنت مارکترهای حرفه‌ای بنرهای خودشان را می‌سازند و لینک اختصاصی‌شان را روی آن قرار می‌دهند. با این حال می‌توانید بنر محصولات را از سایت همکاری در فروش بردارید و آنرا در سایت قرار دهید.

نکته قابل توجه، حرفه‌ای بودن بنر برای رساندن پیام به شکلی شفاف، جذاب و قانع‌کننده است تا بازدیدکننده روی آن کلیک کرده و محصول را خریداری کند. وقتی بنر درج شده کاملا با محتوای سایت و هدف مخاطب همخوانی داشته باشد، شانس زیادی برای فروش محصول خواهید داشت.

۳- درج لینک در محتوا

این روش یکی از راه‌های موثر و عالی برای معرفی محصولات و خدمات است که تاثیرگذاری بیشتری از بنر دارد، شاید تصور کنید یک بنر بزرگ با اندازه بزرگ بیشتر به چشم می‌آید ولی در واقع اغلب بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت به بنرها هیچ توجهی نمی‌کنند و یا کمتر به آنها توجه می کنند.

تحقیقات ثابت کرده که ، بنرها از دید بازدیدکنندگان، تبلیغاتی هستند که ارزش توجه کردن ندارند. مخاطبین همانطور که تبلیغات تلویزیونی را رد می‌کنند و به آن توجهی ندارند، به تبلیغات بنری نیز بی‌توجه شده‌اند و رویشان اثر کمتری دارد. به همین دلیل باید محصول را در جایی معرفی کنید که توجه مخاطبین‌تان به آن جلب شده است و آن مکان، درون محتوای سایتتان می باشد.

اگر محتوای خوبی داشته باشید مخاطبین به خواندن مطلب یا مشاهده ویدئوهای شما می‌پردازند و این فرصت خوبی برای معرفی محصول در میان مطالب است. این روش معرفی علاوه بر اینکه بسیار با ظرافت و هوشمندانه است، این حس را به مخاطب القا نمی‌کند که در حال فروش محصول هستید. بلکه بیشتر آنها لینکی که قرار داده‌اید را صرفا به عنوان یک پیشنهاد می‌بینند و نه یک تبلیغات.

مزایای معرفی محصولات و خدمات در بین محتواها

تحقیقات نشان داده که قرار دادن لینک و یا محصولات در بین محتواهای تخصصی و مقالات بیشتر از بنر و سایر شیوه های تبلیغاتی اثر گذار است . کارشناسان معتقدند که معرفی محصول در بین مطالب مزایای زیادی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

– در صورتیکه مطلب و محتوای تخصصی سایت‌تان توسط دیگران کپی شد و در سایت و یا وبلاگ دیگری قرار گرفت، لینک محصول همکاری در فروش به همراه مطلب کپی‌شده در آن سایت به یک ابزار بازاریابی برای شما تبدیل می‌شود . دیگران ناخواسته محصول شما را در جایی دیگر تبلیغ خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  چهار مزیت تبلیغات کلیکی

– سرعت سایتتان افزایش یافته و این موضوع در رتبه بندی سایتتان تاثیر مثبت خواهد داشت چون با عدم نیاز به درج بنر، سایت شما سرعت لود بالاتر و ظاهر حرفه‌ای تری خواهد داشت.

۴- معرفی محصول همکاری در فروش در ایمیل

اگر دارای لیست ایمیل و خبرنامه هستید ، می‌توانید محصولات پیشنهادی همکاری در فروش را از طریق ایمیل ارسال کنید. توجه کنید در تنظیم محتوای ایمیلی که در آن محصول را معرفی می‌کنید نباید به شکل ایمیل‌های تبلیغاتی بی‌ارزش باشد .

لذا توصیه می شود، قبل از اینکه محصول و یا خدمات را در ایمیل به مخاطبتان معرفی کنید باید ایمیل‌های ارزشمندی که فقط حاوی محتوای تخصصی و لینک به سایت‌تان است را ارسال کنید. به این ترتیب مخاطبین شما انتظار دریافت ایمیل‌های مفید را خواهند داشت . تنظیم متن ایمیل گویای این است که آیا قصد ارائه محتوا به مخاطبان را دارید و یا انجام تبلیغات و کسب درآمد بیشتر. رعایت این موضوع کلیدی در افزایش میزان بازدهی همکاری در فروش تاثیر زیادی دارد.

۵- ارائه پاداش و تخفیف محصولات

معمولا در مناسبت های مختلف گاهی فروشندگان و صاحبان سایت های همکاری در فروش تخفیف‌های مناسبی برای محصولات و خدمات خود در نظر می‌گیرند. این زمان مناسبی برای شماست تا محصولات تخفیف‌دار را به مشتریان خود معرفی کنید. به ویژه اگر درصد تخفیف ها بالا باشد، محصول موردنظر می‌تواند جذابیت بالایی برای مخاطبان‌تان پیدا کند و در افزایش میزان فروش تاثیر زیادی بگذارد.

علاوه بر این، می‌توانید خودتان برای خریداران یک محصول پاداش در نظر بگیرید. طبق قوانین بعضی سایتهای همکاری در فروش ، گاهی پاداش در نظر گرفته شده نباید پول و یا معادل پول باشد اما محصولات قابل دانلودی که خودتان تهیه کرده‌اید را می‌توانید به عنوان مشوق و پاداش برای خریداران محصول ارسال کنید. مثلا یک فیلم ویدئویی تهیه کنید و به کسانی که محصول معرفی شده از جانب شما را خریداری می‌کنند به عنوان جایزه بفرستید.

سخن پایانی گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی

قدم یا گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی یا افیلیت مارکتینگ به معرفی محصول و خدمات به مشتریان و مخاطبان اختصاص دارد در این مرحله افراد فعال در افیلیت مارکتینگ باید با استفاده از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال به شکل اصولی و هدفمند محصول را معرفی کنند. گام پنجم از این نظر اهمیت دارد که نتیجه فعالیت های بازاریاب و کسب درآمدش در این مرحله به ثمر می رسد.

مرحله پنجم علیرغم سادگی ظاهرش ، دارای ظرافت ها و پیچیدگی های خاصی بوده و برای موفقیت باید استراتژی داشت. می توان از طریق بررسی درست محصول و خدمات ، درج بنر محصول در سایت ، درج لینک به صورت هوشمندانه در داخل محتواها ،  معرفی از طریق ایمیل و خبرنامه و دادن پاداش و تخفیف ، بخش پنجم را عملی کرد و با این شیوه ها معرفی اصولی آن را انجام داد.

نکته آخر اینکه در گام پنجم ، بازاریاب باید با بررسی مجموعه شیوه های معرفی محصول و خدمات ، بهترین ، مناسب ترین و کارا ترین آنها را که مناسب با سایتش می باشد انتخاب کند و به عنوان ابزار اصلی برای معرفی محصولات همکاری در فروش استفاده کند. البته باید معرفی محصولات و خدمات همکاری در فروش مطابق قوانین سایت اصلی باشد، لذا توصیه می شود قوانین سایت را مطالعه کنید تا مشکلی از این نظر پیش نیاید.

مطلب پیشنهادی

ابزار اصلی برای همکاری در فروش , کسب درآمد اینترنتی راحت با افیلیت مارکتینگ

۲ ابزار اصلی برای همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.