گنج و دفینه یابی در اینترنت

یکی از شیوه های کسب درآمد اینترنتی مخفی ولی پرطرفدار، گنج و دفینه یابی در اینترنت است که از سالیان راه اندازی و شروع اینترنت در ایران عده ای با عنوان استاد دفینه و گنج یاب اقدام به راه اندازی وبلاگ گنج و انجمن های آموزش دفینه یابی کردند و نکته عجیب اینکه این افراد مدعی تبحر در تاریخ و باستان شناسی بودند. حتی کار گنج یابی این قدر رشد و توسعه پیدا کرد که عده ای با عنوان ساحران و جادوگران نسخه های دفینه و نقشه خوان گنج هم مطرح شدند .

حرف و حدیث درباره نوع شغل و تخصص افراد به اصطلاح استاد گنج یاب زیاد است ، در این مقاله سایت پول یابی ضمن اشاره کوتاه به این نوع افراد قصد دارم تا شیوه کار گنج و دفینه یابی در اینترنت و نیز طریقه کسب درآمد اینترنتی آنان را شرح دهم و اینکه اگر بستر اینترنت را عمیق کاوش کنید زیر خاکی های ارزشمندی نصیبتان خواهد شد. بهترین راهکار کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید بر اساس ایجاد شغل و کار آنلاین می باشد و نه کندن زمین و آسیب رساندن به آثار تاریخی ، که میراث گذشتگان است.

گنج و دفینه یابی در اینترنت

اگر کلمه گنج و دفینه را در گوگل جستجو کنید به انواع و اقسام سایت ها و وبلاگ ها بر خورد می کنید که افرادش مدعی آموزش دفینه و زیرخاکی هستند و هر کدام هم خودشان را در همان نوشته ها استاد خطاب می کنند . البته بیشتر محتواهای گنج یابی در وبلاگها یافت می شود تا اگر فیلتر شد کمتر ضرر کنند. نکته جالب اینکه اگر مطالب را مقایسه کنید مشاهده خواهید کرد اکثر محتواهای وبلاگ ها شبیه هم و کپی برداری از یکدیگر می باشد.

این افراد به اصطلاح استاد دفینه و گنج چنان ادعای بالایی دارند که واقعیتش ارنست هرتسفلد (متوفی ۱۹۴۸ میلادی ) باستان شناس و ایران شناس شهیر هرگز این ادعا را مطرح نکرد. حتی دکتر عزت الله نگهبان ( متوفی ۱۳۷۸ شمسی ) که به پدر باستان شناسی ایران معروف است هیچ گاه ادعا نکرد استاد باستان شناسی ، گنج و دفینه است . از پروفسور والتر هینتس ( متوفی ۱۹۹۲ میلادی ) ایران شناس شاخص آلمانی چیزی نگویم که همیشه در حال یادگیری بود و خودش را استاد نمی دانست.

گنج ، دفینه ، گنج یابی ، ردیاب ، طلایاب ، ردیاب ، نقشه گنج ، نقشه دفینه ، باطل کننده سحر گنج
افرادی سودجو و کلاهبردار با عنوان استاد گنج و دفینه ، باطل کننده طلسم زیر خاکی و گنج، نقشه خوان دفینه ، فروشنده گنج یاب و ردیاب و فلزیاب اقدام به کسب درآمد اینترنتی بالا و کلاهبرداری های کلان می کنند.

نمی دانم خواندن کتاب چشم طلایی که یک اثر توهمی و ترجمه ناقص یک کتاب به زبان ترکی می باشد چه خاصیتی دارد که یک دفعه استاد می شوند. متاسفانه کار گنج و دفینه یابی در اینترنت برای افرادی به محل کلاهبرداری و سوءاستفاده از دیگران تبدیل شده است. استاد دفینه اگر واقعا جای گنج را بلد بود خودش آن را پیدا می کرد تا کارش گیر چند صدهزار تومان کاربران اینترنتی نبود.

طلسم گنج و دفینه

راست گفته اند که اگر فکر کسی عقب مانده باشد حتی اگر در بهترین و مجلل ترین خانه ها و در پیشرفته ترین شهرها زندگی کند باز عقب مانده و درگیر اوهام و خرافات است . قضیه گنج و دفینه کم بود جادو و طلسم و دعای باطل کردن سحر و جادو هم به آن اضافه شد. ما هنوز در هضم همان موضوع گنج و دفینه یابی در اینترنت مانده ایم این قضیه طلسم ، جادو و باطل السحر دیگر چیست که اضافه شده است؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با مارکت پلیس

خلاصه اینکه گنج و زیرخاکی و ماجراهای آن خیلی‌ها را در کشور گرفتار خود کرده است. هر بار می شنویم که مردی هنگام حفاری زمین به دلیل مسمومیت با گاز متان جانش را از دست داده است و یا حفاری غیر مجاز موجب زنده به گور شدن عده ای گنج یاب شده است اما عجیب اینکه جویندگان گنج همه این حوادث را از نحسی گنج می‌دانند. از طلسم و وردی که به قول آنها برای حفاظت از گنج و دفینه است روی می دهد.

حال در کنار افراد گنج یاب و دفینه یاب ، عده ای به عنوان باطل کننده سحر و جادوس زیرخاکی قدم در این عرصه گذاشتند و با گرفتن مبالغ هنگفتی اقدام به باطل کردن و یا رمز گشایی سحر می کنند. دو سه سال قبل در خبری خواندم که یک دعانویس برای یک شب ۵۰۰ هزار تومان پول می گرفت تا به قول خود با دعاها و وردهایی که می خواند طلسم گنج را باطل کرده و جای آن را نشان دهد.

دلیل علاقه به دفینه و گنج یابی

مهم ترین و اصلی ترین دلیل گنج یابی ، رویای یک شبه پول دار شدن راحت و ساده است . این افراد زمین را حفر می‌کنند، به امید آنکه با یافتن عتیقه‌ای ارزشمند و یا سکه های قیمتی زندگی‌شان تغییر کند همان‌هایی که با آرزوی یک‌شبه ثروتمند و یا میلیاردر شدن، سال‌هاست بیل و کلنگ از دست‌شان جدا نشده و عمر و جوانی خود را بین کوهها و بیابان ها به هدر داده اند.

این افراد گنج یاب در رویای یافتن زیرخاکی، دفینه و یا هر چیز ارزشمند دیگری راهی کوه و کمر می‌شوند، از بیابان‌های بی‌آب و علف گرفته تا جنگل و ارتفاعات سخت و کوهستانی، فرقی ندارد که محل جستجو و حفاری کجا باشد، نقشه گنج است که این افراد را به این طرف و آن طرف می‌کشاند. نقشه‌هایی که فقط برای فریب آدم‌های ساده‌لوح فروخته می شود تا حسابی آنها را سرکیسه کنند. تجربه نشان داده خیلی از افرادی که به جستجوی گنج رفته‌اند، عاقبت چندان خوشی در انتظارشان نبوده است.

مثل معروفی وجود دارد که می‌گوید، نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود. بله واقعا هم خیلی درست است. حتی گنج‌یابان و حفاران دفینه هم بدون رنج نمی‌توانند به گنج دست یابند. همان طور که در بالا شاره شد آنها به دنبال ثروت‌های بادآورده و کوزه های پر از طلا و دفینه های ارزشمند قیمتی هستند تا یک شبه ره صدساله را بپیمایند . این رویا و خیالی خام است که جوانی و ثروت آنها را بر باد می دهد و چه بسا عمرشان را هم در این مسیر به خطر بیندازد.

بازار پر درآمد فلزیاب و گنج یاب

حالا قضیه گنج و دفینه یابی و در کنارش دعانویس گنج و باطل السحر دفینه کم بود بازار گنج یاب و فلزیاب هم اضافه شد که از نظر کسب درآمد اینترنتی فوق العاده بالاست. فروشندگان گنج یاب و فلزیاب با دادن وعده یافتن گنج و ثروتمند شدن به طعمه‌هایشان، آنها را ترغیب به خرید ردیاب و فلزیاب کرده و از این طریق سود کلانی به جیب می‌زنند. افراد در زیر زمین دنبال گنج هستند در حالی که فروشندگان گنج یاب و فلزیاب در روی زمین پول کلان یا گنج بزرگ را به جیب می زنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت

اگر جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید با هزاران وبلاگ و سایت و صفحات شبکه های اجتماعی درباره فروش گنج یاب ، ردیاب ، طلایاب و فلزیاب مختلف مواجه می شوید و نکته عجیب قیمت های بسیار بالای این تجهیزات است و اینکه گنج یابی واقعی را همین فروشندگان فلزیاب در روی زمین دارند و بیچاره افرادی که فریب این دروغ ها را می خورند. کلاهبردارانی که تنها به فکر منافع شخصی خود می باشند و اصلا به فکر سرمایه های ملی کشور و پول کسانی که به خیال خرید دستگاه فلزیاب سرمایه خود را در این راه قرار می دهند ، نیستند.

یکی از شیوه های کسب درآمد اینترنتی ناجوانمردانه وجود همین فروشندگان کلاهبردار فلزیاب در اینترنت می باشد. کسانی که نوع درآمد اینترنتی آنها بر پایه فریب و دروغ است و اینکه برای کسب نفع خود یا موسسه‌ای کار می کنند. بسیاری از شرکت های جعلی فعال در ایران با فروش محصولات فیک و تقلبی خود اقدام به کلاهبرداری به صورت انبوه می کنند و دستگاههای آنها دارای کوچکترین کارایی نداشته و فقط شکل و ظاهر خوبی دارند.

سخن پایانی گنج و دفینه یابی در اینترنت

اگر به فهرست مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که طبق قانون گنج و دفینه یابی ، طلسم و دعانویسی ، فروش فلزیاب و گنج یاب و یا هر چیز دیگر شبیه آن ممنوع بوده و جرم تلقی می شود. با این حال ، گنج و دفینه یابی در اینترنت به عنوان یک منبع کسب درآمد اینترنتی پرسود به اشکال مختلف در فضای مجازی رواج دارد.

در این مقاله سایت پول یابی قصد داشتم تا بگویم که کلاهبرداران زیادی در عرصه گنج و دفینه یابی فعالیت می کنند و به راحتی افراد را با وعده زیرخاکی و دفینه ها فریب می دهند چرا که تجربه این کار را دارند و می دانند چگونه این کار را به خوبی انجام دهند. آنان از طمع و نقطه ضعف افراد برای سودجویی بهره می برنند و از طرفی نگران میراث گرانبهای کشورمان هستیم که توسط افراد نامطمئن کشف شود و به بیرون از مرزهای این خاک برده شود.

هر گنجینه ای که در کشور ایران وجود دارد متعلق به تمامی مردم بوده  و به عده ای خاص تعلق ندارد. اشیای و آثار تاریخی ، میراث ماندگار و هویت ملی ما محسوب می شود لذا این یادگاران از گذشتگان را به بهانه کسب پول به تاراج ندهیم . بهترین مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی می باشد .درآمد اینترنتی و راه اندازی آن بهترین راهکار برای کسب پول و ثروت است.

نکته آخر اینکه سایت ها و وبلاگ ها ، صفحات شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی زیادی با موضوع گنج و دفینه وجود دارد و هدف اصلی آنها از آموزش گنج و دفینه یابی در اینترنت ، کسب پول برای خودشان است و اگر قادر به یافتن گنج و دفینه بودند خودشان به دنبال آن می رفتند.

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.